Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nikas
    replied
    O įdomu, kokie Kautros vairuotojų atlyginimai ir kaip įmonei bendrai sekasi su vairuotojais, ar taip pat trūksta visada?

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Vilnius-Kaunas dvimiestyje troleibusininkų alga Kauno zonoje:
    darbo skelbime užsimetus įmonės stilizuotą logo ukrainiečių vėliavos spalvomis, siūloma:
    8,25 Eur/val. darbo užmokestį ir kitus priedus (nuo 1733 Eur (neatskaičius mokesčių) už išdirbtą normą valandų)
    https://www.cvbankas.lt/autobuso-ar-...iuje/1-9568838
    Neskaitant, kad Kauno zonoj dar ir trūlai visi nauji.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    O ne paprasčiau laikyti tiesiog nuspaudus stabdžio pedalą nei "žaisti" su rankenėle? Juk tas stovėjimas prie sankryžų dažniausiai trunka vos keliolika sekundžių (kartais ne ilgiau nei stotelėse išlaipinant/įlaipinant keleivius. Ten elektrinio stabdžio rankenėle nėra naudojama).
    Ne, nepapraščiau, nes su rankele tu žaidi 1-2 s, o koją įsitempęs ant pedalo tu laikai ilgiau.

    Stotelėse minimas stabdis įsijungia automatiškai.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Autobusuose be įprasto pneumatinio (''rankinio'') stabdžio yra dar ir elektrinis. Jo didžiausias privalumas yra tas, kad jis labai greitai įsijungia ir išsijungia, kas labai praverčia stotelėse ir sustojus sankryžose kamštyje. Tačiau jis yra daug silpnesnis už pneumatinį, todėl įkalnėse arba išjungus variklį elektrinio nepakanka.

    Kad išjungti elektrinį stabdį, daugelyje autobusų reikia ne tik patraukti minimą jungtuką atgal, bet ir paspausti gazo pedalą. Vėlgi, laiko taupymui, vairuotojui iškart tą jungtuką ir perstato ''atgal'', bet kol nepaspaus gazo pedalo (pvz. užsidegus žaliai šviesoforo šviesai), tol autobusas nejudės.
    O ne paprasčiau laikyti tiesiog nuspaudus stabdžio pedalą nei "žaisti" su rankenėle? Juk tas stovėjimas prie sankryžų dažniausiai trunka vos keliolika sekundžių (kartais ne ilgiau nei stotelėse išlaipinant/įlaipinant keleivius. Ten elektrinio stabdžio rankenėle nėra naudojama).

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą
    Lyg ir nebuvo dar tokio klausimo. Gal kas žino ar supranta, kodėl VVT naujųjų Solaris ar MAN autobusų vairuotojai sustoję pvz prie šviesoforo, pastumia pirmyn-atgal tokį mažą jungtuką? Ką jis duoda?
    Autobusuose be įprasto pneumatinio (''rankinio'') stabdžio yra dar ir elektrinis. Jo didžiausias privalumas yra tas, kad jis labai greitai įsijungia ir išsijungia, kas labai praverčia stotelėse ir sustojus sankryžose kamštyje. Tačiau jis yra daug silpnesnis už pneumatinį, todėl įkalnėse arba išjungus variklį elektrinio nepakanka.

    Kad išjungti elektrinį stabdį, daugelyje autobusų reikia ne tik patraukti minimą jungtuką atgal, bet ir paspausti gazo pedalą. Vėlgi, laiko taupymui, vairuotojui iškart tą jungtuką ir perstato ''atgal'', bet kol nepaspaus gazo pedalo (pvz. užsidegus žaliai šviesoforo šviesai), tol autobusas nejudės.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    O ko jūs ten spoksot į tuos vairuotojus? Gi yra lipdukai netrukdyti a. k. a. atsiknisti. Rankinį įjungia?
    Labiau nusipezėti manau jau buvo neįmanoma. Sėdėjimas priekinėje sėdynėje ir žiūrėjimas yra trukdymas vairuotojo, jo kalbinimas ar panašiai? Jei yra sėdima vieta reiškia sėdėti galima. O kur jau žiūrėti, atleiskite tai yra jau mano asmeninis reikalas, turiu akis ir žiūriu ten kur tik noriu. Nereikia nieko blogo daryti, kalbėti vairuojant telefonu be laisvų rankų įrangos ar maigyti telefoną ir nereikės nieko bijoti, slapstytis, ar barikaduotis nuo keleivių.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O ko jūs ten spoksot į tuos vairuotojus? Gi yra lipdukai netrukdyti a. k. a. atsiknisti. Rankinį įjungia?

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Lyg ir nebuvo dar tokio klausimo. Gal kas žino ar supranta, kodėl VVT naujųjų Solaris ar MAN autobusų vairuotojai sustoję pvz prie šviesoforo, pastumia pirmyn-atgal tokį mažą jungtuką? Ką jis duoda?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Dėl to reikia tikrovę atitinkančių maršruto stotelių lentelių (radau tik labai seną nuotrauką). Užtektų parodyti į ją.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Pasileis bilietų pirkimą kortele iš komposterių, dings vienkartinių bilietų pardavinėjimai, ir kalbos vairuotojams nebereiks.
    Kiekvieną kartą sėdint autobuse kas nors klausia vairuotojo „o į x stotelę važiuojat?“. Manau atsakymas kvadratinėmis raidėmis nebus patenkinamas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Pasileis bilietų pirkimą kortele iš komposterių, dings vienkartinių bilietų pardavinėjimai, ir kalbos vairuotojams nebereiks.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas trukdo VVT pritraukti vairuotojų iš trečių šalių, kaip tą sėkmingai daro pvz. Girteka? Prasta vadyba?
    Pritraukia. Dirba daug ukrainiečių.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    VVT reikia bent minimaliai mokėti valstybinę kalbą.
    Darbo skelbime lyg ir būbuvo toks reikalavimas. Pvz. taksistams seniausiai net reikėdavo išlaikyti kalbos egzaminą (aišku, girdėjau, jog 100 % galimai galima ir su kyšiais būdavo). Visgi VT dirba ukrainiečiai, kuriuos vairavimą mokina rusų kalba ir jie nemkoma lietuviškai. Net Transrevio interviu minėta, jog per savaitę nuo krizės bandys greitai atsivežti užsieniečių, kurie taip pat nemokės lietuviškai, o LR įstatymai visiems vienodi, net tas pats VVT yra UAB.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    nežinau, gal ten (arba kur greta) dar dirba jo artimieji, arba šiaip bijo susidorojimo. Neklausiau ir ne mano reikalas klausinėti.



    tai galėjo būti pasakyta perkeltine prasme, nebūtina žodžių priimti tiesiogiai. Abejoju ar jis tikrai turėjo galimybę su alkotesteriu matuoti, kuris vairuotojas tiksliai kiek išgėrė.

    Bet kokiu atveju, neturiu tikslo nieko kažkuom įtikinti. Jums atrodo kad tai nesąmonė - puiku, let's agree to disagree.
    Prisiminkite ką rašėte. Rašėte, jog tai ne perkeltinė prasmė, o visiškai niekas nepagražinta.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kalba kaip kalba, galima mimimalius kursus suorganizuot. Šiaip visai kiti pinigai krovinių vežime, nėra ko lygint su savivaldybių nustekentu keleivių vežimu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kas trukdo VVT pritraukti vairuotojų iš trečių šalių, kaip tą sėkmingai daro pvz. Girteka? Prasta vadyba?
    VVT reikia bent minimaliai mokėti valstybinę kalbą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Vairuotojų trūksta visiems, visuose sektoriuose, ko gero visose ES šalyse, tai nežinau kodėl Vilniuje VT sektoriuje gali būti kitaip. Šiaip pačioje pradžioje Transrevis buvo geidžiamesnis darbdavys, nebuvo tokio vairuotojų trūkumo, sugebėjo naujais autobusais teikt pigesnes paslaugas, nei VVT, bet paskui atėjo Covid, daug nubyrėjo vairuotojų, jų vietą neužima vairuotojai iš trečiųjų šalių, kaip tas nutiko krovininio transporto sektoriui, tai turim, ką turim.
    Kas trukdo VVT pritraukti vairuotojų iš trečių šalių, kaip tą sėkmingai daro pvz. Girteka? Prasta vadyba?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Vairuotojų trūksta visiems, visuose sektoriuose, ko gero visose ES šalyse, tai nežinau kodėl Vilniuje VT sektoriuje gali būti kitaip. Šiaip pačioje pradžioje Transrevis buvo geidžiamesnis darbdavys, nebuvo tokio vairuotojų trūkumo, sugebėjo naujais autobusais teikt pigesnes paslaugas, nei VVT, bet paskui atėjo Covid, daug nubyrėjo vairuotojų, jų vietą neužima vairuotojai iš trečiųjų šalių, kaip tas nutiko krovininio transporto sektoriui, tai turim, ką turim.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Akivaizdu, kad situacija VVT (tikėtina, ir pas privačius vežėjus) yra panaši kaip Lietuvos kalėjimų departanmanete t.y. iš esmės niekas nesikeitė nuo sovietmečio ir ankstyvųjų 1990-ųjų, ir sistema de facto veikia už nacionalinių įstatymų ribų.
    O iš kur pas privačius vežėjus bus geriau, jeigu ten nueina dirbti visi kurie tiek prisidirbo VVT kad juos atleido. Privatininkai moka mažiau nei VVT.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    O ko jam tuomet bijoti ir prašyti pamiršti ka pasakė jei tai yra tiesa?
    nežinau, gal ten (arba kur greta) dar dirba jo artimieji, arba šiaip bijo susidorojimo. Neklausiau ir ne mano reikalas klausinėti.

    Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

    Kita vertus išgėrus 2 butelius degtinės 95% žmonių populiacijos būtų labai arti komos ar tiesiog užmigimo toje vietoje kur jis ir yra.
    tai galėjo būti pasakyta perkeltine prasme, nebūtina žodžių priimti tiesiogiai. Abejoju ar jis tikrai turėjo galimybę su alkotesteriu matuoti, kuris vairuotojas tiksliai kiek išgėrė.

    Bet kokiu atveju, neturiu tikslo nieko kažkuom įtikinti. Jums atrodo kad tai nesąmonė - puiku, let's agree to disagree.

    Komentuoti:


  • UAB Susisiekimas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Girtas sulaikytas autobuso vairuotojas: vietoj manęs niekas negalėjo važiuoti
    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...alejo_vaziuoti

    Vilniuje girtas maršrutinio autobuso vairuotojas rėžėsi į greičio matuoklį
    https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...gliai-28533835



    Apie 18-uosius savo gyvenimo metus turėjau porą draugų galėjusių išgert po 0.7 l degtinės. Tai ką tie du buteliai (nu gal po 0.5 l?) brandžiam vadylai su patirtimi ir išugdytu atsparumu laipsniams?
    Kalba ėjo būtent apie Vilniaus troleibusų vairuotojus. Nesu girdėjęs nei vieno atvejo iš anksčiau. O juk 2 buteliai degtinės po 0.5l tikrai yra nemažai ir tikrai lengvai galima prisidaryti labai skambių "cirkų".

    Komentuoti:

Working...
X