Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Anksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.
    Darbo santykiai ne vien noru grįsti.

    Galima galvoti ką nori, bet jau daugybe metų "tokie durni" dirba.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Bet kad užteko tų furistų vergų kol nepradėjo seimas kištis ir žiūrėti kas čia vyksta. Norinčių tiek daug, kad kas mėnesį keisti galėjo. Kaip ir statybose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad nenori jie čia už minimumą dirbti. Ką parodė šių metų fūristų kvotų išeikvojimas... Tą, kad padirba mėnesį ar net trumpiau, ir siunčia nafig gobšius Lietuvos viarslinykus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    tai kas dirbs, jei visi pabegs? Uzdarys autobusus?
    Atvažiuos vergų iš Ukrainos ir Baltarusijos. Juk taip norima atlaisvinti imigracija už mažiau nei minimumą vokeliuose dirbantiems.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.

    Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
    Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
    Savivaldybės ir valstybė stekena savo įmones koronos akivaizdoje. Tuo tarpu švaisto milijonus kompensuoti tik privataus verslo nuostolius, o savininkai perkasi jachtas ir automobilius...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai niekas ir nesistebi. Visi supranta, kad 1 mln išvyko dėl geresnių sąlygų. Neverke atsisėdę kaip mažai moka ir t.t., o susirinko daiktus ir atia

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
    Su tokia politika nereikia stebėtis, kad lietuviai kaip tauta išnyks.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    As tai nedirbciau darbo, kuris manęs netenkina. Jei sugebi tik tai, turi sutikti su sąlygomis, kurias siulo darbdavys.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.

    Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
    Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.
    nu tai ir pirmyn

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
    Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
    tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tai kas dirbs, jei visi pabegs? Uzdarys autobusus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepagalvos, nes VT nuostolingas ir pinigų paimti nėra iš kur. Savivaldybė turi galvoti, bet jai nusispjaut.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    kai visi pabegs, tada darbdavys pagalvos

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Gali išvaikyti tą gaują. I ju vietą nauji laukia, kuriems viskas tinka. Kitaip nelauktu.
    Tai kad nėra tų naujų. Jau virš 100 pabėgo o naujų vos apie 10

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Gali išvaikyti tą gaują. I ju vietą nauji laukia, kuriems viskas tinka. Kitaip nelauktu.

    Komentuoti:

Working...
X