Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Anksčiau iš Ukrainos ar Baltarusijos nebuvo daug dirbančių. Kai jų pradėjo daugiau važiuoti, tai darbdaviai pradėjo išsidirbinėti. Ar užmiršai kaip buvo prieš 15-20 metų, kai iš valytojos reikalavo aukštojo ir maža kas - už durų eilė tokių kaip tu laukia. Taip ir dabar su tais vairuotojais gavosi. Viarslinykų gobšumas ir nieko daugiau.
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.
Galima galvoti ką nori, bet jau daugybe metų "tokie durni" dirba.
Komentuoti:
-
Nieko panašaus. Dirbti tokiomis sąlygomis ir už tokias algas niekas nenori. Todėl ir išnaudojo kvotas, nes vairuotojai po reiso ar kelių mesdavo darbą. Nereikia galvoti, kad iš Ukrainos ir Baltarusijos tokie durni ir dirbs čia už skatikus ar dargi išdūrinėjami darbdavių.
Komentuoti:
-
Bet kad užteko tų furistų vergų kol nepradėjo seimas kištis ir žiūrėti kas čia vyksta. Norinčių tiek daug, kad kas mėnesį keisti galėjo. Kaip ir statybose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad nenori jie čia už minimumą dirbti. Ką parodė šių metų fūristų kvotų išeikvojimas... Tą, kad padirba mėnesį ar net trumpiau, ir siunčia nafig gobšius Lietuvos viarslinykus.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimątai kas dirbs, jei visi pabegs? Uzdarys autobusus?
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąO didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.
Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai niekas ir nesistebi. Visi supranta, kad 1 mln išvyko dėl geresnių sąlygų. Neverke atsisėdę kaip mažai moka ir t.t., o susirinko daiktus ir atia
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
Komentuoti:
-
As tai nedirbciau darbo, kuris manęs netenkina. Jei sugebi tik tai, turi sutikti su sąlygomis, kurias siulo darbdavys.
Komentuoti:
-
O didžiausia problema kad viešasis transportas yra valstybinis o Kauno autobusai šiaip firmelė kurią samdo savivaldybė. Kad laimėtų konkursus Kauno autobusai pasiūlo už visus esamus dalyvius minimaliausia kainą tokiu atveju nelieka padoresniems atlyginams pinigų.
Vilniaus autobusai irgi ne išimtis ten krito atlygimai 20%.
Kai būdavo atlyginimai apie 1500 dabar 1100
Komentuoti:
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tiesiog yra daug darbingo amžiaus 55+ metų darbuotojų kuriems toks darbas su visom soc garantijomis yra labai tinkamas dasidirbti iki pensijinio amžiaus.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
tai kur problema? Tu vairuotoju visdar pakankamai. Vadinasi, juos tenkina darbo salygos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
Komentuoti:
-
Tai jei nebus pakankamai vairuotojų, tai sumažins reisų skaičių. Taip, o kaip kitaip?
Komentuoti:
-
Nepagalvos, nes VT nuostolingas ir pinigų paimti nėra iš kur. Savivaldybė turi galvoti, bet jai nusispjaut.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąGali išvaikyti tą gaują. I ju vietą nauji laukia, kuriems viskas tinka. Kitaip nelauktu.
Komentuoti:
-
Gali išvaikyti tą gaują. I ju vietą nauji laukia, kuriems viskas tinka. Kitaip nelauktu.
Komentuoti:
Komentuoti: