Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto vairuotojų profesija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • egiscrypth
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Nelogiškas darbuotojui, bet logiškas darbdaviui
    Tada turi su dideliu entuziazmu darbuotojų gaują.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Nelogiškas darbuotojui, bet logiškas darbdaviui

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Man tai labai nelogiškai atrodo, kad meras uždirba tik 3410 ar greitosios vairuotojas tik 856.
    Bet tikrai yra nelogiškas atlyginimas autobuso ar troleibuso 4 - 4.20 euro į valandą. Tai yra už 168 valandas vos 700 eurų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal nereikia čia šitų naivių vaikiškų pasakų? Į valdžią niekas neina dėl algos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O man tai logiška, kad meras gauna 3410 ir nėra už ką mokėti daugiau. Nelogiška, kai greitosios vairuotojas gauna maždaug minimumą, nes jo darbas visuomenei daug kartų reikalingesnis nei mero, be kurio būtų galima ir iš viso apsieti. Vis tiek sprendimus priima taryba. Tik už reprezentaciją, dažniausiai visiškai neigiamą, galima būtų dar ir pareikalauti iš paties mero susimokėti nuostolius.
    Na tai kiek moki tą ir gauni. Jeigu moki kaip specialistui tai vadovo ir nesitikėk. Gal kokiam rajone merui tiek ir užtektų, bet kai kalbama apei vadovavimą 600 tūkstančių gyventojų teritorijai tai norint pritraukti kokybišką darbuotoją reikėtu trigubinti algą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O man tai logiška, kad meras gauna 3410 ir nėra už ką mokėti daugiau. Nelogiška, kai greitosios vairuotojas gauna maždaug minimumą, nes jo darbas visuomenei daug kartų reikalingesnis nei mero, be kurio būtų galima ir iš viso apsieti. Vis tiek sprendimus priima taryba. Tik už reprezentaciją, dažniausiai visiškai neigiamą, galima būtų dar ir pareikalauti iš paties mero susimokėti nuostolius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Tai vistiek man smalsu apie troleibuso vairuotojo atlyginimą, kai pvz Kauno meras uzdirba 3410€, klinikų greitosios vairuotojas 856€, premjerė 5766€(neatskaičius mokesčių).
    Rašot kad vairuotojui reikia 35€/val, tai tokiu atveju 35€*160val=5600€
    Čia viskas jums logiskai atrodo???
    Man tai labai nelogiškai atrodo, kad meras uždirba tik 3410 ar greitosios vairuotojas tik 856.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Tai vistiek man smalsu apie troleibuso vairuotojo atlyginimą, kai pvz Kauno meras uzdirba 3410€, klinikų greitosios vairuotojas 856€, premjerė 5766€(neatskaičius mokesčių).
    Rašot kad vairuotojui reikia 35€/val, tai tokiu atveju 35€*160val=5600€
    Čia viskas jums logiskai atrodo???

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Automatinis metro tai kai mašinisto visiškai nėra. O visa kita - neautomatinis. Nors automatika dabar visur, be gyvo žmogaus, kaip matome, metro neišeina...

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Čia jau visiškai ne į Kauno temą, bet ir automatizacijos lygių yra keletas, ir 80 % pasaulio metro sistemų yra dalinai automatizuotos - pvz. Londone giluminėse linijose yra antrojo lygio automatizacija, kai mašinistas turi savo kabiną, bet iš esmės jis uždaro/atidaro duris bei perima valdymą, jeigu kažkas atsitinka su signalizacija (kas Londone būna gana dažnai). Visą kitą daro automatika, mašinistas tik paspaudžia mygtuką, kad galima važiuoti. Tai daroma dėl to, kad automatika gali leisti traukinius griežtai nustatytais intervalais, todėl traukiniai gali važiuoti šiek tiek dažniau; tačiau be mašinisto tokia sistema neveiks, nes viskas vykdoma on board, iš mašinisto kabinos.
    Minėtas Londono DLR yra trečiasis automatizacijos lygis, kai reali ''mašinisto'' (nors tiksliau būtų sakyti prižiūrėtojo) funkcija yra uždaryti duris ir stabdyti traukinį avarinėje situacijoje (žmogus ant bėgių), tačiau ir be tokio prižiūrėtojo sistema gali veikti (tiesiog gyvas žmogus uždaro duris greičiau, negu automatika, kuri tūkstantį kartų bandys įsitikinti, kad prie durų tikrai nieko nėra). Paprastai tokie prižiūrėtojai tik scrollina telefone visą kelią ir neturi nė savo kabinos, todėl sėdi pačiame priekyje, kur yra paslėptas vairavimo pultas.
    Dažnu atveju įstatymai nekelia jokių problemų, tiesiog ketvirtasis automatizacijos lygis (Kopenhaga) kainuoja nerealiai daug, todėl dažnai pasirenkamas antrasis arba trečiasis variantas, kur mašinistas yra reikalingas.
    Užtat kas tikrai gali diktuoti sąlygas - darbuotojų profsąjungos. Jos dažnai netgi priešinasi antrajam automatizacijos lygiui (vėlgi Londono pavyzdis), nes tada mašinistas gauna šiek tiek mažesnį atlygį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daugybė neįprastų situacijų gali būti. Tai nereiškia, kad jos nuolat yra, bet jos yra ir avarinių nutūpimų ar pakilimų ir grįžimų atgal po pakilimo pasitaiko ne vienetai, imant kad ir ES mastu. Tos situacijos įvyksta vos ne kas dieną ES mastu imant, didesnės ar mažesnės.

    Įstatymai būtų pakeisti, jei tik reikėtų metro automatizuoti. Be to yra pilnai automatiniai metro ir kaip jie veikia, jei tipo įstatymai neleidžia? Taip, profsąjungos veikia ir gerai kad veikia, nes dėl žmonių turi veikti bet kokia ekonominė veikla, o ne dėl savininkų pelno (nors šiuo atveju pelno gavėjų kaip ir nėra, 95+ proc. metro sistemų nėra privačios). Tiesiog, kaip ir jau rašiau, senų metro linijų automatizacija kainuoja vos ne tiek pat, kiek naujos linijos nutiesimas ar esamos pratęsimas. Kadangi poreikis yra tiesti naujas linijas, o su tiesimo finansavimu ne stebuklai ir turtingose šalyse, tai renkantis tarp naujos linijos ar esamų pratęsimo ir automatizacijos, renkamasi naujų linijų tiesimas.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aviacijoje yra daug nepaprastų situacijų, todėl patys lėktuvai anaiptol ne visada ir ne visur gali automatiškai skristi ar tuo labiau leistis, kilti. Su metro taip, iš dalies kai kur mašinistų funkcijos gan paprastos, daug automatikos, bet vis tiek juk pilnai jų neatsisako ir tai ne dėl įstatymų, nes juos galima pakeisti, o vis dėl to, dėl technikos patikimumo. Aš nekalbu apie visiškai naujus automatizuotus metro, o apie senesnius.
    Na kad ne, nėra daug neįprastų situacijų. Na nebent Lukašenka bando tave nutupdyti. Kilti ir leistis automatiškai negali tuose oro uostose kurie neturi įrengę radiolokacijos. Bet tai yra labiau mažesni privatūs oro uostai, ten kur dauguma reisų radiolokacija yra. Teoriškai autopilotas taip glaėtu leistis net per audrą, bet neduodame jam tokiso galimybės.

    Ne, neatsisako mašinisto vien todėl kad yra liability įstatymai kurie dar nėra pasivije savaeigių transporto priemonių. Metro dar prisideda stiprios profsajungos kuriso betkokį bandyma pakeisti tuoj blokuoja.

    Senas linijas žinoma reikėtu modernizuoti.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Kad ir dabar vairuotojai padaryti tarsi robotais. Jo darbas autobuso vairavimas ir bilietų platinimas. Visais kitais klausimais draudžiama keleiviams klausti, o vairuotojui atsakyti. Jei keleiviui kyla klausimai visa informacija suteikiama nemokama linija 8 800 20000.
    visokiais kvailiais klausimais į kairę į dešinę pro maxima ar pan vairuotoją keleiviams draudžiama trukdyti

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aviacijoje yra daug nepaprastų situacijų, todėl patys lėktuvai anaiptol ne visada ir ne visur gali automatiškai skristi ar tuo labiau leistis, kilti. Su metro taip, iš dalies kai kur mašinistų funkcijos gan paprastos, daug automatikos, bet vis tiek juk pilnai jų neatsisako ir tai ne dėl įstatymų, nes juos galima pakeisti, o vis dėl to, dėl technikos patikimumo. Aš nekalbu apie visiškai naujus automatizuotus metro, o apie senesnius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.
    Daug kur mašinistai yra tik dėl liability ir dėl įstatymų. T.y. automatinio negali nes tada avarijos atveju turi būti kažkas kaltas. O sistema automatizuota ir mašinistas realiai paspaudžia mygtuką o viskas kitkas automatiškai vyksta. Tramvajams yra sunkiau nes jie eisme su kitai dalyviais.

    Juk lėktuvuose tas pats - pilotai egzistuoja dėl keleivių ramybės, lėktuvai galėtu ir patys autopilotu visa skrydį atlikti (jeigu oro uostas nusileidimui naudoja radiolokacija, mažesni/senesni gali neturėti).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu tai tokių linijų galima suskaičiuoti ant rankų pirštų. Ir tai nuo nulio pastatytas metro. Na, dar visokie peoplemoveriai (bet tai ne metro, na bet automatiniai), tai gausis daugiau.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
    Vakar kaip Kopenhagoje važiavau visiškai automatiniu metro.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl, kad automatiacija kainuoja daug. Darbuotojų atleidimas irgi labai daug kainuoja. Plius stiprios profsąjungos, tai ne pas mus sysalai... Galiausiai gaunasi, kad automatizuoti vieną seną liniją kainuoja tiek, kiek nutiesti naują. Ir jei yra pinigai, tai geriau nuties naują ir dažniausiai paprastą su mašinistais, nei automatizuos seną.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
    Ką vadini "naujomis" ? DLR automatinis nuo pat įrengimo 1987m. Aš nesiginčyju kad dauguma su mašinistais, bet problema ne technologinė. Kodėl neautomatizuojama - nežinau. Žmonės bijo važiuot be mašinisto ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.

    Komentuoti:

Working...
X