Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto vairuotojų profesija
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Man tai labai nelogiškai atrodo, kad meras uždirba tik 3410 ar greitosios vairuotojas tik 856.
Komentuoti:
-
Gal nereikia čia šitų naivių vaikiškų pasakų? Į valdžią niekas neina dėl algos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO man tai logiška, kad meras gauna 3410 ir nėra už ką mokėti daugiau. Nelogiška, kai greitosios vairuotojas gauna maždaug minimumą, nes jo darbas visuomenei daug kartų reikalingesnis nei mero, be kurio būtų galima ir iš viso apsieti. Vis tiek sprendimus priima taryba. Tik už reprezentaciją, dažniausiai visiškai neigiamą, galima būtų dar ir pareikalauti iš paties mero susimokėti nuostolius.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O man tai logiška, kad meras gauna 3410 ir nėra už ką mokėti daugiau. Nelogiška, kai greitosios vairuotojas gauna maždaug minimumą, nes jo darbas visuomenei daug kartų reikalingesnis nei mero, be kurio būtų galima ir iš viso apsieti. Vis tiek sprendimus priima taryba. Tik už reprezentaciją, dažniausiai visiškai neigiamą, galima būtų dar ir pareikalauti iš paties mero susimokėti nuostolius.
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTai vistiek man smalsu apie troleibuso vairuotojo atlyginimą, kai pvz Kauno meras uzdirba 3410€, klinikų greitosios vairuotojas 856€, premjerė 5766€(neatskaičius mokesčių).
Rašot kad vairuotojui reikia 35€/val, tai tokiu atveju 35€*160val=5600€
Čia viskas jums logiskai atrodo???
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai vistiek man smalsu apie troleibuso vairuotojo atlyginimą, kai pvz Kauno meras uzdirba 3410€, klinikų greitosios vairuotojas 856€, premjerė 5766€(neatskaičius mokesčių).
Rašot kad vairuotojui reikia 35€/val, tai tokiu atveju 35€*160val=5600€
Čia viskas jums logiskai atrodo???
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Automatinis metro tai kai mašinisto visiškai nėra. O visa kita - neautomatinis. Nors automatika dabar visur, be gyvo žmogaus, kaip matome, metro neišeina...
Komentuoti:
-
Čia jau visiškai ne į Kauno temą, bet ir automatizacijos lygių yra keletas, ir 80 % pasaulio metro sistemų yra dalinai automatizuotos - pvz. Londone giluminėse linijose yra antrojo lygio automatizacija, kai mašinistas turi savo kabiną, bet iš esmės jis uždaro/atidaro duris bei perima valdymą, jeigu kažkas atsitinka su signalizacija (kas Londone būna gana dažnai). Visą kitą daro automatika, mašinistas tik paspaudžia mygtuką, kad galima važiuoti. Tai daroma dėl to, kad automatika gali leisti traukinius griežtai nustatytais intervalais, todėl traukiniai gali važiuoti šiek tiek dažniau; tačiau be mašinisto tokia sistema neveiks, nes viskas vykdoma on board, iš mašinisto kabinos.
Minėtas Londono DLR yra trečiasis automatizacijos lygis, kai reali ''mašinisto'' (nors tiksliau būtų sakyti prižiūrėtojo) funkcija yra uždaryti duris ir stabdyti traukinį avarinėje situacijoje (žmogus ant bėgių), tačiau ir be tokio prižiūrėtojo sistema gali veikti (tiesiog gyvas žmogus uždaro duris greičiau, negu automatika, kuri tūkstantį kartų bandys įsitikinti, kad prie durų tikrai nieko nėra). Paprastai tokie prižiūrėtojai tik scrollina telefone visą kelią ir neturi nė savo kabinos, todėl sėdi pačiame priekyje, kur yra paslėptas vairavimo pultas.
Dažnu atveju įstatymai nekelia jokių problemų, tiesiog ketvirtasis automatizacijos lygis (Kopenhaga) kainuoja nerealiai daug, todėl dažnai pasirenkamas antrasis arba trečiasis variantas, kur mašinistas yra reikalingas.
Užtat kas tikrai gali diktuoti sąlygas - darbuotojų profsąjungos. Jos dažnai netgi priešinasi antrajam automatizacijos lygiui (vėlgi Londono pavyzdis), nes tada mašinistas gauna šiek tiek mažesnį atlygį.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Daugybė neįprastų situacijų gali būti. Tai nereiškia, kad jos nuolat yra, bet jos yra ir avarinių nutūpimų ar pakilimų ir grįžimų atgal po pakilimo pasitaiko ne vienetai, imant kad ir ES mastu. Tos situacijos įvyksta vos ne kas dieną ES mastu imant, didesnės ar mažesnės.
Įstatymai būtų pakeisti, jei tik reikėtų metro automatizuoti. Be to yra pilnai automatiniai metro ir kaip jie veikia, jei tipo įstatymai neleidžia? Taip, profsąjungos veikia ir gerai kad veikia, nes dėl žmonių turi veikti bet kokia ekonominė veikla, o ne dėl savininkų pelno (nors šiuo atveju pelno gavėjų kaip ir nėra, 95+ proc. metro sistemų nėra privačios). Tiesiog, kaip ir jau rašiau, senų metro linijų automatizacija kainuoja vos ne tiek pat, kiek naujos linijos nutiesimas ar esamos pratęsimas. Kadangi poreikis yra tiesti naujas linijas, o su tiesimo finansavimu ne stebuklai ir turtingose šalyse, tai renkantis tarp naujos linijos ar esamų pratęsimo ir automatizacijos, renkamasi naujų linijų tiesimas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAviacijoje yra daug nepaprastų situacijų, todėl patys lėktuvai anaiptol ne visada ir ne visur gali automatiškai skristi ar tuo labiau leistis, kilti. Su metro taip, iš dalies kai kur mašinistų funkcijos gan paprastos, daug automatikos, bet vis tiek juk pilnai jų neatsisako ir tai ne dėl įstatymų, nes juos galima pakeisti, o vis dėl to, dėl technikos patikimumo. Aš nekalbu apie visiškai naujus automatizuotus metro, o apie senesnius.
Ne, neatsisako mašinisto vien todėl kad yra liability įstatymai kurie dar nėra pasivije savaeigių transporto priemonių. Metro dar prisideda stiprios profsajungos kuriso betkokį bandyma pakeisti tuoj blokuoja.
Senas linijas žinoma reikėtu modernizuoti.
Komentuoti:
-
Kad ir dabar vairuotojai padaryti tarsi robotais. Jo darbas autobuso vairavimas ir bilietų platinimas. Visais kitais klausimais draudžiama keleiviams klausti, o vairuotojui atsakyti. Jei keleiviui kyla klausimai visa informacija suteikiama nemokama linija 8 800 20000.
visokiais kvailiais klausimais į kairę į dešinę pro maxima ar pan vairuotoją keleiviams draudžiama trukdyti
Komentuoti:
-
Aviacijoje yra daug nepaprastų situacijų, todėl patys lėktuvai anaiptol ne visada ir ne visur gali automatiškai skristi ar tuo labiau leistis, kilti. Su metro taip, iš dalies kai kur mašinistų funkcijos gan paprastos, daug automatikos, bet vis tiek juk pilnai jų neatsisako ir tai ne dėl įstatymų, nes juos galima pakeisti, o vis dėl to, dėl technikos patikimumo. Aš nekalbu apie visiškai naujus automatizuotus metro, o apie senesnius.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai kad nedaro niekur, nors techninės galimybės jau tą leidžia bėginiame transporte, ypač tramvajuose, kurie atskirti nuo bendro eismo ar kertasi su juo labai ribotai.
Juk lėktuvuose tas pats - pilotai egzistuoja dėl keleivių ramybės, lėktuvai galėtu ir patys autopilotu visa skrydį atlikti (jeigu oro uostas nusileidimui naudoja radiolokacija, mažesni/senesni gali neturėti).
Komentuoti:
-
Nu tai tokių linijų galima suskaičiuoti ant rankų pirštų. Ir tai nuo nulio pastatytas metro. Na, dar visokie peoplemoveriai (bet tai ne metro, na bet automatiniai), tai gausis daugiau.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Todėl, kad automatiacija kainuoja daug. Darbuotojų atleidimas irgi labai daug kainuoja. Plius stiprios profsąjungos, tai ne pas mus sysalai... Galiausiai gaunasi, kad automatizuoti vieną seną liniją kainuoja tiek, kiek nutiesti naują. Ir jei yra pinigai, tai geriau nuties naują ir dažniausiai paprastą su mašinistais, nei automatizuos seną.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
Komentuoti:
-
Taigi aiškiai parašiau, kad naujai įrengtos linijos nesiskaito. Ir tai jų eile mažiau nei standartinių naujų linijų. O kiek pasaulyje įprastų metro linijų su mašinistais? 99 proc. esamų. Berods tik Paryžiuje viena ar dvi senos linijos buvo paverstos automatinėmis.
Komentuoti:
Komentuoti: