Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Regionuose per reidus keliuose patikrina. Ir pabaudžia.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei kam ir kelia pavojų, nebent sau patiems, o ne jokiems pėstiesiems.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDraugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDraugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDraugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDraugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąDraugas sakė kad prigėręs važiuoja ypač atsargiai, neviršija greičio ir nėra padaręs autoįvykių, skirtingai negu blaivus.
Comment
-
Vilnius nepateko į vieną svarbiausių pasaulio reitingų
Jungtinės Karalystės savaitraštis „The Economist“ paskelbė 50 geriausiai patogiam judėjimui pėsčiomis pritaikytų pasaulio miestų. Vis dėlto vienintelis Lietuvos miestas, turėjęs šansą patekti į sąrašą Vilnius tarp geriausiųjų neatsidūrė. Ekspertai aiškina, jog to priežastys gana paprastos – miesto išplanavimas nėra pritaikytas pėstiesiems, o vilniečiai dažniau yra įpratę naudotis asmeniniais automobiliais.
„The Economist“ publikuotame žurnalo „Nature Cities“ tyrime, atlikto 2024 m. remtasi vadinamąja „15 minučių miesto“ koncepcija ir tirta, kiek vidutiniškai laiko miesto gyventojams užtrunka pasiekti reikalingiausias paslaugų vietas – parduotuves, mokyklas, ligonines, parduotuves ir žaliąsias erdves.
Iš viso ištirta daugiau nei 10 tūkst. pasaulio miestų, kuriuose gyvena per pusę milijono gyventojų. Rezultatai parodė, jog būtent Europos miestai yra labiausiai pritaikyti vaikščiojimui, o pirmąją vietą užėmė antrasis pagal dydį Italijos miestas Milanas, kuriame gyventojai reikalingiausias paslaugų vietas vidutiniškai pėsčiomis gali pasiekti per kiek daugiau nei 6 minutes.
O 50-ąją vietą užėmusiame Tokijuje gyventojai pagrindines paslaugas vidutiniškai gali pasiekti per kiek daugiau nei 12 minučių.
Tarp 50 geriausiai vaikščiojimui pritaikytų miestų priskiriami ir tokie didmiesčiai kaip Viena, Berlynas, Londonas ir Barselona. Visgi vienintelis į šį sąrašą galėjęs pakliūti didžiausias Lietuvos miestas Vilnius į geriausiųjų 50-uką nepatenka.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
Reik Kalnėnus ir Pilaitė prie rajono priskirt, o tai statistika gadina
Bet jeigu mes norime gauti +- teisingą statistiką, tai reikia atkirpti pusę teritorijos. Bet tada nebūsime nei didžiausiais, nei žaliausiais.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąReik Kalnėnus ir Pilaitė prie rajono priskirt, o tai statistika gadina
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na jus ką, tada Vilnius nebus didžiausiu miestu Baltijos šalyse.
Bet jeigu mes norime gauti +- teisingą statistiką, tai reikia atkirpti pusę teritorijos. Bet tada nebūsime nei didžiausiais, nei žaliausiais.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNegadina, skaitykit visą straipsnį - "D. Baltrušaitis ir L. Kairienė taip pat pažymi, kad vieninteliai 15 minučių miesto idėją atitinkantys sostinės rajonai yra Naujamiestis ir Senamiestis."Paskutinis taisė Stadionas; 2025.04.29, 19:33.
Comment
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
tai čia klausimas kokiame reitinge mūsų rytų europiečių širdelės nori labiau būti.
Paskutinis taisė alga; 2025.04.29, 20:57.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNegadina, skaitykit visą straipsnį - "D. Baltrušaitis ir L. Kairienė taip pat pažymi, kad vieninteliai 15 minučių miesto idėją atitinkantys sostinės rajonai yra Naujamiestis ir Senamiestis."
Gal nereiktų daug tikėtis iš tokio straipsnio, bet kaip visad "galvojam, svarstom kaip čia geriau padaryti" o karavanas toliau eina, tai ir prieiname prie to kad "sostinės gyventojai kultūriškai yra itin priklausomi nuo automobilio ir kartais nenori ar neturi galimybės keisti nusistovėjusių gyvenimo įpročių", tarsi čia būtų žmonių pasirinkimas, o ne pasirinkimas be išeities.
Dar tuščiai paspardyti sovietmečio rajonai (parodykite man prastai VT aptarnaujamą daugiabučių rajoną, kuriame atstumai pėsčiomis būtų ilgesni nei 15 minučių?
- 1 patinka
Comment
-
Manau tikrai ne tiesia linija. Jie tikriausiai naudoja taip vadinamus isochrone žemėlapius, kurie rodo kelionės laiką nuo pasirinkto taško. Štai tokio žemėlapio pavyzdys. Čia palyginimui per 15min pasiekiama zona įvairiais būdais nuo Rolando Jankausko g. 1 Karoliniškėse didėjančia tvarka - pėsčiomis, viešuoju transportu, dviračiu ir automobiliu.
Galite patys pasibandyti:
https://app.traveltime.com/search?aI...18Z&2-c=orange
Taip pat labai įdomu palyginti VT ir automobilio skirtumą miestuose kur yra geras viešasis transportas.
- 10 patinka
Comment
Comment