Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".

    Bet šiaip Jogailos g. yra labai nejauki, joje nemalonu būti, o dalis to priežasčių yra ir per plačios juostos. Jei jos būtų susiaurintos išplatinant šaligatvius ir pastumiant parkingą arčiau gatvės vidurio, tuomet gal ir dviračiu būtų patogiau pravažiuot (šaligatviu).
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė abruo Rodyti pranešimą
      Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".

      Bet šiaip Jogailos g. yra labai nejauki, joje nemalonu būti, o dalis to priežasčių yra ir per plačios juostos. Jei jos būtų susiaurintos išplatinant šaligatvius ir pastumiant parkingą arčiau gatvės vidurio, tuomet gal ir dviračiu būtų patogiau pravažiuot (šaligatviu).
      Niekada nebuvo problemų Jogailos gatve važiuoti eismo juosta. Įkalnė gal tik kiek nepatogi, todėl jos vengiu važiuodamas link Pylimo g. Dviratis yra transporto priemonė ir nereiktų piktnaudžiauti šaligatviu.

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Vilniuje parkingas yra šventas dalykas, vien ko vertas didelis susisiekimo pabloginimas palikus rekonstruotoje Algirdo g. parkingą ir vienpusį eismą vien dėl to, kad vietiniams "nėra kur parkoci".
        Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.

        Comment


          Parašė Kecal Rodyti pranešimą

          Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.
          Klientai gali ateiti pėsčiomis, atvažiuoti dviračiu, paspirtuku, viešuoju transportu. Parkavimo vietos nėra būtina sąlyga verslui gyvuoti, ypač miesto centre, kur ?tankumas didelis ir žmonių visada daug. Ar Pilies, Savičiaus, Vilniaus gatvėse be parkavimo vietų verslas merdėja? Gal kaip tik – kuo daugiau vietos pėstiesiems, tuo daugiau jų ten vaikščios ir verslui bus tik į naudą.

          O ir šiaip, ten nėra taip, kad tų parkavimo vietų nebūtų visai – buvo padaryta kažkiek šalia dviračių tako, be to, šalia yra statmenai kertančios gatvės, kuriose vietų yra nemažai. Taip pat ir didelis Mindaugo Maximos parkingas.

          O vietiniai gyventojai – eiliniai barankas sukiojantys verksniai.
          Paskutinis taisė abruo; 2023.06.01, 08:07.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Klientai gali ateiti pėsčiomis, atvažiuoti dviračiu, paspirtuku, viešuoju transportu. Parkavimo vietos nėra būtina sąlyga verslui gyvuoti, ypač miesto centre, kur ?tankumas didelis ir žmonių visada daug. Ar Pilies, Savičiaus, Vilniaus gatvėse be parkavimo vietų verslas merdėja? Gal kaip tik – kuo daugiau vietos pėstiesiems, tuo daugiau jų ten vaikščios ir verslui bus tik į naudą.

            O ir šiaip, ten nėra taip, kad tų parkavimo vietų nebūtų visai – buvo padaryta kažkiek šalia dviračių tako, be to, šalia yra statmenai kertančios gatvės, kuriose vietų yra nemažai. Taip pat ir didelis Mindaugo Maximos parkingas.

            O vietiniai gyventojai – eiliniai barankas sukiojantys verksniai.
            Atsiprašau, bet tai kur yra Algirdo gatvė, o kur – populiariausios Senamiesčio gatvės. Senamiestis natūraliai pritraukia žmonių, kurie ramiai vaikščioja, niekur neskuba, ir renkasi, kur užeiti. Viskas puiku. Bet Algirdo gatvė yra visai kitoje zonoje, ir sprendimai ten turi būti kitokie. Šiaip parkingas dar ir užstoja, pvz., lauko kavines nuo automobilių eismo. Viską reikia daryti su protu, o ne vien remtis ideologija „aš prieš barankų sukiojimą“.

            Comment


              Parašė Kecal Rodyti pranešimą

              Gyventojų patogumas yra vienas dalykas, bet be parkingo, būtų pasmerktas ir Algirdo gatvėje įsikūręs verslas. Turi būti vietos klientams sustoti ir palikti automobilius, tai normalu. Šiaip visai neblogas buvo Algirdo gatvės sprendimas, tik tiek, kad chaotiškai priimtas – jau beveik baigus darbus, atsiklausus gyventojų (ir ne tik) per FB.
              Ne, klientai gali ir be automobilio atvykti. Šiaip kaip daromos pėsčiųjų gatvės vietinis verslas kaip tik pajaučia paklausos augimą, tai čia toks argumentas visiškai ne į temą.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Ne, klientai gali ir be automobilio atvykti. Šiaip kaip daromos pėsčiųjų gatvės vietinis verslas kaip tik pajaučia paklausos augimą, tai čia toks argumentas visiškai ne į temą.
                Žiūrint koks verslas, į ką nutaikytas ir kiek ta pėsčiųjų gatvė tinkamoje vietoje. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda senamiestyje - bus geriau. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda kvartalo centre - einamųjų reikalų parduotuvėms ir kabakui bus gerai, kitoms įstaigoms gal ir nelabai. Jei pėsčiųjų gatvė atsiras užmiestyje tarp statybinių prekių parduotuvių - verslui bus nuostolis.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Žiūrint koks verslas, į ką nutaikytas ir kiek ta pėsčiųjų gatvė tinkamoje vietoje. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda senamiestyje - bus geriau. Jei pėsčiųjų gatvė atsiranda kvartalo centre - einamųjų reikalų parduotuvėms ir kabakui bus gerai, kitoms įstaigoms gal ir nelabai. Jei pėsčiųjų gatvė atsiras užmiestyje tarp statybinių prekių parduotuvių - verslui bus nuostolis.
                  Kad šiuo atveju buvo kabama apie miesto centrą - naujamiesčio gatvę. O šiaip tai jei neturi ką veikti gali pastebėti Depo parduotuvę ukmergės gatvėje. Pėsčiomis ten ateina daugiau nei automobiliais atvažiuoja, net ir esant visiškai automobilizmo infrastruktūrai toje vietoje. Tai statybinių prekių parduotuvėms manau nuostolio didelio nebus.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kad šiuo atveju buvo kabama apie miesto centrą - naujamiesčio gatvę. O šiaip tai jei neturi ką veikti gali pastebėti Depo parduotuvę ukmergės gatvėje. Pėsčiomis ten ateina daugiau nei automobiliais atvažiuoja, net ir esant visiškai automobilizmo infrastruktūrai toje vietoje. Tai statybinių prekių parduotuvėms manau nuostolio didelio nebus.
                    Truputi skiriasi senamiestis ir naujamiestis savo pobūdžiu. Sakyti kitaip yra tiesiog realybės ignoravimas.

                    Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Truputi skiriasi senamiestis ir naujamiestis savo pobūdžiu. Sakyti kitaip yra tiesiog realybės ignoravimas.

                      Gal vietiniai ateina į Depo ledų nusipirkt, kad nereiktų eit toliau iki kitų parduotuvių. Nors kiek teko lankytis būtent tam Depo - nepastebėjau, kad dauguma ateitų pėsčiomis. Bet paskaičiavus apyvarta manau vaizdelis būtų kitoks. Be to, Ukmergės Depo nėra užmiestis. Užmiestis būtų Gariūnų Depo. Nors ir ten žinau kas pėsčiom ateina iš Karoliniškių apsipirkti.
                      Kitoks, bet taip pat tinkamas pėsčiųjų alėjoms ir nėra kažkokia priemiesčio gatvelė kaip tu nupiešei.

                      Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Kitoks, bet taip pat tinkamas pėsčiųjų alėjoms ir nėra kažkokia priemiesčio gatvelė kaip tu nupiešei.

                        Ko nusipirkti eina tikrai nestebėjau, tiesiog netoli gyvenant dažnai tenka matyti srautus ten einančių. Kaip gariūnu depe yra nežinau.
                        Pėsčiųjų alėjos verslui naudingos dviem atvejais. Arba žmonės ateina pasižmonėti (= senamiestis), arba atsiranda pėsčiųjų srautas iš rimtesnio VT taško namo per pėsčiųjų alėją. Kai vietoj užlėkimo su mašina į lidlą su dideliu parkingu užeinama į mažą parduotuvę iš tramvajaus pakeliui namo. Algirdo gatvė neatitinka nei vieno, nei kito.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Pėsčiųjų alėjos verslui naudingos dviem atvejais. Arba žmonės ateina pasižmonėti (= senamiestis), arba atsiranda pėsčiųjų srautas iš rimtesnio VT taško namo per pėsčiųjų alėją. Kai vietoj užlėkimo su mašina į lidlą su dideliu parkingu užeinama į mažą parduotuvę iš tramvajaus pakeliui namo. Algirdo gatvė neatitinka nei vieno, nei kito.
                          Pasižmonėti žmonės ateina ne vien į dusinančią mišrainę (senamiestis).

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Pasižmonėti žmonės ateina ne vien į dusinančią mišrainę (senamiestis).
                            Kiek žmonių eina pasižmonėt į Algirdo gatvę? Apart pavienių egzotikos mėgėjų. Nors ir egzotikos mėgėjai vargu ar eina į tokias vietas reguliariai. Asmeniškai esu ėjęs pasižmonėt ir į perkūnkaimį. Bet vieno karto užteko, susipažinau su rajono aura ir antrą kartą nueisiu gal po dešimtmečio.

                            Tose apylinkėse esu praleidęs nemažai laiko ir pasižmonėjimas kažkaip natūraliai gravituodavo link laiptų į senamiestį ir tolyn. Net ir prieš visas rekonstrukcijas. O Algirdo gatvė tokia iš niekur į niekur. Kvartalo promenadai ten labiau tiktų ta maža promenada Vivulskio gatvės gale kur remiasi į Mindaugo gatvę. Tik reiktų parkingą prie Snoro iškraustyti ir ir prailginti pėsčiųjų dalį.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Kiek žmonių eina pasižmonėt į Algirdo gatvę? Apart pavienių egzotikos mėgėjų. Nors ir egzotikos mėgėjai vargu ar eina į tokias vietas reguliariai. Asmeniškai esu ėjęs pasižmonėt ir į perkūnkaimį. Bet vieno karto užteko, susipažinau su rajono aura ir antrą kartą nueisiu gal po dešimtmečio.
                              Jei būtų pėsčiųjų alėja - ateitų daugiau.

                              Neisjaudint, niekas perkūnkiemi po 10mečio nepasikeis, na nebent priversiu nebestatyti automobilių kai kuriuose vietose. Bet vis atsiranda naujų

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                Jei būtų pėsčiųjų alėja - ateitų daugiau.
                                Ar tikrai? Kodėl ateitų į Algirdo gatvę, o ne leistųsi laiptais žemyn ir pėdintų į senamiestį? Padarom visą miestą pėsčiųjų zona ir atsiras daugiau pėsčiųjų? Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Ar tikrai? Kodėl ateitų į Algirdo gatvę, o ne leistųsi laiptais žemyn ir pėdintų į senamiestį? Padarom visą miestą pėsčiųjų zona ir atsiras daugiau pėsčiųjų? Dar suprasčiau jei kalbėtume apie Mindaugo gatvę. Bet Algirdo gatvėje nelabai yra į ką paspoksot. Per mažai išskirtinių vaizdų ir per daug nuobodžių sovietinių daugiabučių. Bendrabutis dar savotiško šarmo įneša. Kažkaip visada einant ta kryptimi net nekyla klausimas ką rinktis - ar Mindaug, ar Algirdo gatvę.
                                  Todėl, kad pėsčiųjų alėja. Tai, kad nėra automobilių, jau savaime traukia pėsčiuosius.

                                  Comment


                                    Kažkodėl Ševčenkos g. pėsčiųjų nepadaugėjo, norsbir kaip ją stengėsi humanizuoti. Gal ne sezonas?
                                    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2023.06.09, 19:06.

                                    Comment


                                      Eismo ribojimai sostinės Senamiestyje paskatino diskusiją: gal laikas atsisakyti automobilių judėjimo?
                                      Senamiestis – tik pėsčiųjų zona?

                                      Vilnietis Jaunius LRT.lt pasakojo, kad pirmadienio vakarą išėjo pasivaikščioti ir maloniai nustebo, koks ramus buvo Senamiestis.

                                      „Jis niekada neatrodė taip dieviškai! Visa architektūra ir paveldas – kaip ant delno. Girdėjau praeivių batų kaukšėjimą į grindinį. Galvoju, kas čia ne taip – ogi nėra automobilių“, – sakė pašnekovas.

                                      Anot jo, gyventoją mieste užkalbino praeiviai – jauna šeima su vežimėliu – ir klustelėjo, ar ne fantastiška, kad nėra automobilių, kodėl taip negalėtų būti kasdien.

                                      „Iš tikro – kodėl mes leidžiame savo Senamiestį prikimšti automobilių, kodėl kvėpuojame jų išmetamosiomis dujomis? Gal metas išdrįsti ir atsiimti Senamiestį? Draugė kaip tik neseniai grįžo iš Bratislavos, liko sužavėta miestu, viena iš pagrindinių priežasčių – Senamiestis – tik pėsčiųjų zona. Ar mes tam pribręsime?“ – svarstė Jaunius.

                                      Comment


                                        Nemuno gatvė Kaune po rekonstrukcijos. Iš pradžių atrodė lyg gatvelė kažkuriame Čekijos miestelyje Ir vietos Janinoms prasisukti pakanka
                                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-07-18 at 14-14-04 @ltransitphoto on Instagram ???? Solaris Trollino 12 IV Medcom ????️ 119 ???? Kauno autobusai (Islandijos pl.) ???? 1 Vaidoto g. - Islandijos pl. ????2023_07_15 ---- #ka119 #kaunas #solarist[...].png Views:	1 Size:	629,2 kB ID:	2063627
                                        Autorius ltransitphoto

                                        Comment


                                          Hmm, o ką daryt, jei benzinas baigsis?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X