Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    VMS nesugeba normaliai iškomunikuoti savo sprendimų visuomenei ir pagrįsti jų ekonominę bei praktinę naudą jeigu tokia tikrai yra. Viskas tik su siejama su darniu judrumo. Vilnius nėra kompaktiškas miestas, kad dviračių ir paspirtukų darnų judrumą visame mieste būtų galima pasiekti. Apie 40 km nuo vieno iki kito pakraščio.
    Vilnių reiktu į tikras ribas grąžinti, be visokių Grigiškių ir Balsių.

    Comment


      Parašė sunkis Rodyti pranešimą

      Vilnių reiktu į tikras ribas grąžinti, be visokių Grigiškių ir Balsių.
      Ir tuomet pagerės darnus judumas?

      Comment


        Parašė sunkis Rodyti pranešimą

        Vilnių reiktu į tikras ribas grąžinti, be visokių Grigiškių ir Balsių.
        Tada miestas turėtų dar mažiau pinigų tvarkytis ir vystyti stambius projektus, jei atkristų nemaža dalis daug uždirbančių gyventojų, kurie sumoka daug GPM miestui. Vien koks mažas laurų kvartalas turbūt sumoka kaip pusė pensininkų dominuojami lazdynai. Neveltui krabas buvo sugalvojęs savo miesto ribas dar ir išplėsti, kad miestas daugiau pinigų surinktų.
        Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.20, 08:55.
        Flickr

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
          Ponas Savukynas kadangi yra visų galų meistras, tai pakankamai dažnai pro šalį šaudo. Tik neaišku ar čia durnumas ir akivaizdžių dalykų neigimas, ar kažkoks gudrus trolingas. O kad Konstitucijos prospektą reikia tvarkyti, tai čia seniai aišku. Labai nejauki vieta.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Na jis mane išbanino jau seniau, kai pateikiau The Lancet kaip šaltinį, paneigiantį kažkokį jo nusišnekėjimą Covid tema
            Bet panašu, kad su eismo saugumo ir organizavimo žiniomis jam irgi nekažką.
            Viename atsakyme jis rėžė tokį, cituoju "Visus tuos briedus reiks atstatinėti atgal."
            Galvojau, kad jis ganėtinai protingas žmogus, bet taip įnirtingai bei jokių tyrimų bei įrodymų gina savo tiesą ir banina visus, kurie bent užsimena, kad jis neteisus.

            Comment


              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

              Nes jas užima tie, kurie gyvena šalia? Jūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.
              Į mokyklas vaikai važinėja patys VT, na dar pradinukus kartais veža, įdomu, kiek procentų kokio nors licėjaus moksleivių gyvena šalia mokyklos? O prie darželių panašiai ir būna chaosas, tarkim šnipiškėse daugiabučių daug pristatyta, o kiek darželių? Tada tėvams tenka vežti vaikus kitur.
              Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.20, 09:18.
              Flickr

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
                Kad jis visomis temomis panašiai rašinėja nesąmones ir labai nervinasi, kai kas nors kritiškai atsiliepia į jo trydas. Jis buvo įdomus, kai rašydavo blogą apie istorinius dalykus.
                Flickr

                Comment


                  Tas VU profesorius užkabino tik vieną teisingą natą - nėra visiškai jokios A juostų kontrolės. Piko metu kastrečias "apvažiuoja kamštį" A juosta kiek teko matyti iš patirties. Kol galios 4+ taisyklė, automatiškai tikrinti kameromis negalėsim. Jei jos nebūtų galima būtų pagal numerius atsekti ar elektromobilis/taksi ar ne.

                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Idomu, jie vaikus i/is mokyklu/darzeliu/bureliu per lietu/salti ant dviraciu rėmų vezioja?
                  Vaikai patys dviračiu į mokyklą ir darželius gali nuvažiuoti, nebent kalbam apie kokius pirmokus. Na jeigu švedijos princesė sugeba dviračiu vežti, tai manau sugebės ir lietuvis.

                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Naujausia Vilniaus mokykla Gabijos kainavo apie 15 mln. Eur, plius reikia daug lėšų išlaikymui, darbuotojų apskritai neaišku, ar pavyktų rasti visoms reikiamoms mokykloms, net jei jos būtų pastatytos.
                  Gabijos ten yra mokyklos priedas, jeigu mokykla iš naujo tikėtina būtų daugiau nes administracija gabijoje turbūt liko sename pastate. Beto, Gabija buvo tas "pigus konteinerinis variantas nes riekia greitai". Bet kaip visada rangovai užstrigo.

                  Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                  Jūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.
                  Kaip atorod vakaras nežinau, bet tenka ryte dažnai vykti pro mokykla su aukštu automobilizmo lygiu. Visada koks 30 automobilių bando stumdytis kiemo lygio įvažiavime, retas rytas kuriame negirdžiu garsinio signalo kai vieni kitų neišleidžia. Dar dažnai ir gatvės pirma juosta sustoja nes norintys įsukti negali, kadangi automobiliai jau užėmė visą įmanoma vietą. Aišku kitų išvažiuoti tai neišleidžia. Geriau sustoja vidurį gatvės ir 5 min atsisveikina su vaikais.

                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Kažkaip visa ši teorija sugriūna, jei didžioji dauguma eismo dalyvių laikosi KET jau dabar.
                  Bet nieks nepaneigs, kad yra idiotų, važiuojančių 100 km/h siaurute Trakų g. (buvau liūdininkas; kažkur buvo diskutuota ką daryti su tokiomis potencialiomis žudymo mašinomis)..
                  Nesilaiko. Pabandyk kokioje pvz Ukmergės gatvėje važiuoti 50 ir pamatysi kad lieki paskutinis, nes VISI tave apvažiuoja, kadangi dalyje gatvės yra 60 tai tada visoje gatvėje važiuojama 60. Be to ten yra toks visiškai juokingas variantas su ženklais. Važiuojant iš miesto, už perkūnkiemio gatvės nėra jokio ženklinimo - vadinasi greitis 50. Tada prasideda remontai dešinėje gatvės pusėje ir yra ženklas - 50. Po remontų yra ženklas nurodantis, kad greičio ribojimai baigėsi. Bet tiek prieš, tiek po remontų yra defaultinis 50 greitis, taigi greitis šiaip ženklais visiškai nesikeičia. Bet spėkit kaip vairuotojai važiuoja? 70-50-70. Nes gi nelygis tiesia gatve 50 važiuoti, tik ten kur remontai susiaurina juosta pristabdo iki 50, nes bijo nukirsti saugumo kuoliukus.





                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Kaip atorod vakaras nežinau, bet tenka ryte dažnai vykti pro mokykla su aukštu automobilizmo lygiu. Visada koks 30 automobilių bando stumdytis kiemo lygio įvažiavime, retas rytas kuriame negirdžiu garsinio signalo kai vieni kitų neišleidžia. Dar dažnai ir gatvės pirma juosta sustoja nes norintys įsukti negali, kadangi automobiliai jau užėmė visą įmanoma vietą. Aišku kitų išvažiuoti tai neišleidžia. Geriau sustoja vidurį gatvės ir 5 min atsisveikina su vaikais.
                    O jei bent pusė jų atvyktų dviračiais / pėsčiomis / VT - problemos ir nebeliktų QAD.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Į mokyklas vaikai važinėja patys VT, na dar pradinukus kartais veža, įdomu, kiek procentų kokio nors licėjaus moksleivių gyvena šalia mokyklos? O prie darželių panašiai ir būna chaosas, tarkim šnipiškėse daugiabučių daug pristatyta, o kiek darželių? Tada tėvams tenka vežti vaikus kitur.
                      Nežinau dėl Vilniaus, bet Kaune tai tikrai ne tik pradinukus vežioja, plius juk labai akivaizdžiai pasijaučia per moksleivių atostogas, eismas tą savaitę ar dvi pasikeičia neatpažįstamai. Išvažiuoji vieną pirmadienio rytą ir nesupranti - ar čia pusė miesto išmirė ar gal ankstus sekmadienio rytas ? Tada kas nors darbe primena kad vaikams atostogos.

                      Comment


                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                        O jei bent pusė jų atvyktų dviračiais / pėsčiomis / VT - problemos ir nebeliktų QAD.
                        Ten šalia yra VT stotelė, pilnai galėtu važiuoti autobusu/troleibusu. Deja čia yra kultūrinė problema.

                        Comment


                          Taip, nes kryptingai nėra daroma labai daug pastangų tą vežiojimą šiek tiek sumažinti. Pavzydžiai galėtų būti prijungti kuo daugiau mokyklų prie dviračių takų tinklo; siaurinti gatves ties mokyklomis, kad būtų saugesnė aplinka ateinantiems/atvažiuojantiems į mokyklą; sutvarkyti ir apšviesti takus, jungiančius mokyklas ir viešojo transporto stoteles, skatinti atvežti vaikus su cargo dviračiais. Galiausiai, jei neišvengiama, įrengti K+R prie didesnio pralaidumo gatvių. Pavyzdys iš iniciatyvos Vienoje: https://geht-doch.wien/schulstrassen/
                          Bet pirmiausia, reikia statyti darželius ir mokyklas arčiau tų vietų kur žmonės gyvena.

                          Comment


                            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                            O jei bent pusė jų atvyktų dviračiais / pėsčiomis / VT - problemos ir nebeliktų QAD.
                            Šito į mokyklą nevežė...

                            https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=85295707

                            Kad visi vaikai pradėtų patys eiti ir važinėti VT į mokyklas, atitinkamai turi būti sukurta adekvati ir saugi infrastruktūra bei kokybiškas VT.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                              Nes jas užima tie, kurie gyvena šalia? Jūs rimtai pagalvokit kaip atrodytų kiekvienas rytas ir vakaras prie kiekvienos mokyklos (Vilniuje be privačių jų yra berods 128) ar darželio (skaičiaus nežinau, bet manau panašus kaip mokyklų ir dar tiek pat privačių), jei dauguma į juos vaikų atvyktų automobiliais. Common sense is not so common.
                              Tai tie rytai taip ir atrodo. Dėl ko tiek daug nepatenkintų Šaltkalvių gatvės remontu, nes vežt vaikus nepatogu - ilgai laukt prie šviesoforo. Dukros darželyje nepastebėjau pėsčio tėvelio/mamytės. Gal tik neatkreipiat dėmesio, nes darželiai paprastai atokiau nuo pagrindinių gatvių. Su mokyklomis gal ir geresnė situacija.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                Bet pirmiausia, reikia statyti darželius ir mokyklas arčiau tų vietų kur žmonės gyvena.
                                Būtent! Čia pigiausias ir efektyviausias būdas spręsti judumo problemas Vilniuje.
                                Kai supranti, kad Pilaitės mikrorajone oficialiai gyvena 29 tūkst. žmonių (neoficialiai kiek? 35 tūkst.?) ir čia be visų priemiesčių. Jaunų šeimų neproporcingai daug. Ir tada pasižiūri, kad ten yra tik dvi mokyklos + viena nauja statoma. Klasių numeriai baigiasi j raide, po 11 klasių to pačio amžiaus (300 vaikų vien pirmokų).
                                Palyginimui paimkim tokio dydžio miestus: Mažeikiai, Utena, Kėdainiai, Jonava. Kiek tie miestai turi moklų? Turbūt po 5-7.
                                Tai naturalu, kad netelpa visi norintys. Ir netilps net kai pastatys dar vieną mokyklą, nes daugiabučiai auga greičiau. Todėl tėvai veža į kitus rajonus: Lazdynus, Justiniškes, o kai kas ir į Antakalnį ir pakeliui užkemša visą miestą.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai tie rytai taip ir atrodo. Dėl ko tiek daug nepatenkintų Šaltkalvių gatvės remontu, nes vežt vaikus nepatogu - ilgai laukt prie šviesoforo. Dukros darželyje nepastebėjau pėsčio tėvelio/mamytės. Gal tik neatkreipiat dėmesio, nes darželiai paprastai atokiau nuo pagrindinių gatvių. Su mokyklomis gal ir geresnė situacija.
                                  Bet pvz.: Lazdynuose į darželį, matau, ganėtinai nedaug automobiliais atveža. Absoliuti dauguma darželinukų gyvena visai šalia arba netoli.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Tai tie rytai taip ir atrodo. Dukros darželyje nepastebėjau pėsčio tėvelio/mamytės.
                                    OK, mes turbūt gyvenam kažkokiuose paraleliniuose pasauliuose. Mano dukros darželyje, taip "iš akies" šaunant su auto atvažiuoja nu max 20% tėvelių/mamyčių, absoliuti dauguma pėsčiomis, dalis dviračiais, taip pat didesni vaikai dviračiais/paspirtukais, kartu su tėvais.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Oho, nieko sau. Kad Savukynas kartais pašaudo pro šalį, nėra naujiena, bet kad jis yra ant tiek durnas ir glušas, tikrai negalvojau.
                                      Didžiausias dešimtmečio nustebimas dėl Savukyno Jau net laukiau ką pasakys John apie tai

                                      Įdomu buvo skaityt Savukyno įrašus apie tokias katastrofas kaip SSRS stagnacinė politika, Ebola, korona.

                                      Žmogų suprantu nebent tiek, kad suvokia, kad gatvė tarnauja kaip šiaurinis miesto centro aplinkkelis ir gerų alternatyvų nėra (Žalgirio g. "per siaura", Ozo g. gal per toli, Šiaurinė g. irgi per toli ir dar nepastatyta).

                                      Kaip suprantu, Vakaruose vertinama ne kiek subraižysi savo automobilį ar nudauši veidrodėlį, o kiek bus pakenkta tavo sveikatai ar gyvybei.

                                      Galima ginčytis, gal kokius 25 cm reikėjo palikti kiekvienai juostai, gal čia vis tik neliečiama tranzitinė gatvė, kad nors juostos ir siauresnės bet daugmaž "moksliškai" atitiktų maksimalų pageidautiną juostos plotį prie tranzitinio 50 km/h greičio.

                                      Iš kitos pusės sutinku, kad galbūt iš vis nereiktų Konstitucijos pr. vystyti kaip ale tranzitinės gatvės. Tai turėtų būti jauki verslo rajono gatvė.

                                      Comment


                                        Vilniuje per masinę avariją nukentėjo 82 m. senjoras, mašinų eismas tęsiamas dviračių taku

                                        https://www.15min.lt/naujiena/aktual...aku-59-1584594
                                        Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.

                                        Comment


                                          Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                                          Nespėjo dar asfaltas nudžiūti, jau gavo stress testo.
                                          Primena to seno rusiško YouTube kanalo Stop Xam epizodą, kuomet važiuojama šaligatviais...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X