Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evil Rodyti pranešimą

    "automobilizmas" didelis, bet ne mobilumas, aš jei būčiau likęs prie pradinio pasirinkimo "kotedžas priemiestyje", o ne butas mieste irgi turbūt bent dvigubai daugiau km prasukčiau su automobiliu. Bet mieste tampi labiau mobilus ir daug kur gali nueit pėsčiomis ir ypač jei turi vaikų ir kai tie būreliai ir visos įmanomos sporto/muzikos mokyklos yra 2km spinduliu. Beje, pėsčiom šiemet jau prasukau ~1500km
    Aš irgi gyvenu mieste, bet vis tiek prasuku 30k, kaip ir sakiau, mobilumas dabar labai didelis, po darbo, savaitgaliais žmonės labai daug kur važinėja, ne tik apsipirkti, bet ir pramogauti, pakeisti aplinką ir pan.
    Flickr

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Manau automobilių kiekis išliks panašus. Jam mažėti priežasties nėra, bet jau yra prisotinimas (daugiausia automobilių 1000 gyv. visoje Europoje), tai manau panašus kiekis ir laikysis.
      1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
      2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).

      Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.

      Comment


        Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
        https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
        Prasčiausia situacija lieka Žirmūnų rajone. <...> Rekomendacijos: <...> vengti aktyvios fizinės veiklos lauke; <...> saugoti kvėpavimo takus dėvint asmens apsaugos priemones – FFP2 arba FFP3 respiratorius; <...> važiuojant automobiliu rekomenduojama sandariai uždaryti langus.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
          https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
          Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą
            Vilniuje padidėjo kietųjų dalelių tarša: rekomenduojama mažiau būti lauke
            https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...iau-buti-lauke
            O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?

            Comment


              Parašė Horn Rodyti pranešimą

              1. Iki pandemijos ~45-50proc. Vilniaus VT keleivių turėjo asmeninį automobilį. Dabar tas procentas kritęs iki ~20%, nes dalis keleivių iš VT grįžo į automobilį.
              2. Jeigu miestas paskutinius 6 metus pinigus toliau būtų dėjęs į Šiaurinę, M.Lietuvio ir kitas gatves, o ne į VT, šaligatvius, dviračių takus tai tas prisotinimas būtų toli toli likęs skaičiuose. Aš pats tikrai vėl pirkčiau automobilį, jeigu ne toks kiekis naujų autobusų ir besiplečiančių kitų paslaugų (kurios dar ne visai patogios).

              Noriu tik pasakyti, jog automobilių gatvėse tikrai gali būti daug daugiau, nei turėjom 2019m. ar net šiuo metu.
              Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Statistiškai nematavau, bet vizualiai šį rudenį daug daugiau automobilių ir daug didesni kamščiai, negu buvo 2020 rugsėjį.
                Vizualiai dabar pro langą žiūrint panašu jog matosi smogas. Matyt kaip ir kiekvieną rudenį tinkamos oro salygos susidaro susilaikyti dalelėms.
                Parašė John Rodyti pranešimą

                O neturi visokius žvyrus iš statubviečių vežantys samasvalai būtų uždengti, kad tie jų kroviniai nedulkėtų?
                Tiek pat turi kiek ir ratus plauti kad poto nebūtų 1km ilgio purvo juostos.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
                  2017-2019 iš tiesų buvo nežymiai padidėjęs transporto kiekis, ypač Transrevio mažujų autobusiukų maršrutuose. 2020 rudenį dėl pandemijos išleidimas vėl nežymiai padidėjo.

                  Visas šūd... prasidėjo po antrojo karantino.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kaip jus autobusai įtikino nepirkti automobilio? Juk leidžiamų į reisus kiekis padidėjo vos keletu autobusų (ir sumažėjo troleibusų), t.y. maršrutų nepadidėjo ir nepadažnėjo. Ar čia tik todėl, kad naujuose patogiau važiuoti?
                    Tai reisų sumažėjo pandemijos metu. Labai rizikingas sprendimas, bet surenkamos pajamos irgi drąstiškai krito, tad kiek ir suprantama. Mano atveju ne taip skaudu, nes gyvenu labai patogioje lokacijoje (VT prasme) ir beveik niekada nesitaikau prie tvarkaraščių kada išeiti. O nuo Čekoslovakijoje pagamintų troleibusų mane tiesiog purto. 2019-2020m. tyčia laikiausi principo nelipti į senus troleibusus ir autobusus. Šiemet tiesa principus sulaužiau.
                    Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.

                    Comment


                      Parašė Horn Rodyti pranešimą

                      Tai reisų sumažėjo pandemijos metu. Labai rizikingas sprendimas, bet surenkamos pajamos irgi drąstiškai krito, tad kiek ir suprantama. Mano atveju ne taip skaudu, nes gyvenu labai patogioje lokacijoje (VT prasme) ir beveik niekada nesitaikau prie tvarkaraščių kada išeiti. O nuo Čekoslovakijoje pagamintų troleibusų mane tiesiog purto. 2019-2020m. tyčia laikiausi principo nelipti į senus troleibusus ir autobusus. Šiemet tiesa principus sulaužiau.
                      Bet norėjau dar pasakyti, jog viešajame transporte net dabar matau labai daug keleivių, kurie vos ne rytoj (ar po pusės metų) galėtų persėsti į automobilį, jeigu atsirastų daugiau vietos nemokamam parkavimui, nauja jam aktuali gatvė, mažesni kamščiai (arba būtų mažinama A juostų grąžinant automobilistams) ir pan.
                      Bet sumažėjo ir ne pandemijos metu. Pasibiagus karantinui šiemet vistiek buvo mažiau reisų.

                      Pajamos beje krito viešajam vežėjui, bet ne savivaldybei. Savivaldybė gyrėsi surinkusi rekordinį skaičių mokesčių ir juos išdalino verslo gaivinimui ir privaties vežėjams. Tik va vlastybiniam nieko nedavė nes dar ims ir nenumirs.

                      Tai jūs važiuojate VT tik todėl kad autobusai nauji?

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Bet kai dabar pasižiūri šitą video, tai atrodo kaip iš kokios alternatyvios realybės. A juostoje priparkuoti automobiliai, to paskoje autobusai, turintys važiuoti apžergę dvi juostas, važiavimas priešpriešine… Nors nuo video padarymo praėjo 13 metų, bet anuometė ir šiandieninė Gelvonų/Stanevičiaus gatvės tai kaip diena ir naktis

                        Belieka tikėtis, kad ir kokiais 2035-aisiais žiūrėdami šių dienų reportažus nebegalėsim patikėti, kad prasta eismo kultūra ir darniam judėjimui nepritaikyta infrastrūktūra buvo mūsų realybė, o ne kažkoks blogas sapnas
                        Kėblindamas pėsčiomis iki pliažo šlepečių gamyklos ( gaminamų iš antrinių žaliavų, kasamų iš šalia Kartonkiemio esaančio senojo savartyno) ir su pavydu nužvelgdamas 3 bėgių dviratį minantį cecho meistrą netikėsi savo prisiminimais, kad kadaise galima buvo nusipirkti ne tik viešo transporto bilietą bet ir personalinį automobilį

                        Comment


                          Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.

                          Comment


                            Šiaip vieno eilinio eismo dalyvio, dirbančio profesoriumi VU, nuomonė.
                            ​​​​​​
                            Lrytas.lt 2021.10.16
                            Eismas Vilniuje: su R. Šimašiumi viskas tik pasunkėjo
                            – Kaip įvertintumėte eismo tvarką Vilniuje: kas patinka, o ką reikėtų keisti?
                            – Su Vilniaus meru Remigijumi Šimašiumi viskas tik pasunkėjo. Tai, kad tiesiami dviračių takai, turbūt yra bene vienintelis jo privalumas, o visur kitur yra netvarka.
                            Jei jis mano, kad sunkindamas eismą, siaurindamas gatves persodins visus lietuvius į autobusus, tada abejoju jo sveiku protu. Jam to padaryti tikrai nepavyks. Paprasčiausiai visuomet reikia skaičiuoti ekonominę naudą ir galimus nuostolius.
                            Jei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų. Suprantu, kad autobusas turi važiuoti greičiau, bet kas iš to, jei jame sėdi tik trys žmonės? Kaip vilniečiai važiavo automobiliais, taip važiuos ir toliau.

                            http://www.lrytas.lt/auto/technika/2...nkejo-21061535

                            Comment


                              Pritemptas straipsnis, nes VT tikrai ne trys žmonės važiuoja. Jei net pacituotose vietose matome nesąmonių (kad ir "kaip vilniečiai važiavo automobiliais, taip važiuos ir toliau"), tai viso skaityti matyt visiškai neverta.

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
                                Tas pats galioja ir viešąjam transportui ir dviračiui ... dviračių kainas šiemet matei ? ... kad VVT streikuos lapkritį girdėjai?

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Jei per šešerius metus tik vieną kartą nubaudžia už važiavimą autobusų juosta, tik neprotingas žmogus ja nevažiuotų.
                                  Jei vagiant iš parduotuvės tik kartą iš dešimties pagauna, tik neprotingas žmogus nevogtų. VU profesorius...

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Nieko keisto - kadaise personalinis automobilis buvo prabanga, paskui kasdienybė, o dabar su laiku vėl po biškį taps prabanga. Laikai keičiasi.
                                    Kai ankščiau buvusi prabangos prekė tampa visiems įkandama kasdienybe, vadinama progresu.

                                    Comment


                                      Taip, tai ir buvo progresas. Dabar progresas yra VT, dviračių takų ir pan. dalykų vystymas.

                                      Comment


                                        Tai tik miestų ir kai kurių priemiesčių gyventojams. Bet Lietuva nėra vien tik didieji miestai ir keletas prestižinių priemiesčių.

                                        Comment


                                          Tai mes nekalbam apie kaimus - ten aišku, kad reikalingas automobilis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X