Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė _rB_ Rodyti pranešimą
    Citus, Merko, Prodo ir namo pro ten jau nebegrįšiu. Ten jau dabar nerealūs nuolatiniai kamščiai, kuriuos reikia apvažiuoti per Trinapolio g.

    Aš vis dar laukiu, kada tą aikštelę kas nors nupirks ir dar daugiau daugiabučių ten įspraus.
    Butent, bet kaip visada diskusija apie VT bus uzcenzuruota ir vel bus bliaunama del keliu kuriuose truksta juostu. Don't plan, make it up as you go.

    Comment


      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

      Butent, bet kaip visada diskusija apie VT bus uzcenzuruota ir vel bus bliaunama del keliu kuriuose truksta juostu. Don't plan, make it up as you go.
      Apie kokią cenzūrą jūs kalbat?

      Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Apie kokią cenzūrą jūs kalbat?

        Paprastai savivaldybė siūlo dviračius ir paspirtukus
        Taigi visi kas nori veikiančio VT kuris nėra 35 metų senumo yra talibai ir išvis kodėl ponas pensininke nemini dviračio.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Bent man, visur važiuojančiam dviračiu
          O tai naujas golfas?
          Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            O tai naujas golfas?
            Šaunu pakeisti į dviratį, bet liūdna parduoti po 1-2 metų nuo įsigijimo iš salono, nes tada kainos daug prarandama.
            Nu su Golfu važiuoju biškį toliau, kur su dviračiu būtų problematiška. Kaip kad į Estiją ar Lenkiją ar Palangą. Tiesiog gyvenant Vilniuje arčiau centro keliauti į darbą ar parduotuvę kaip nors kitaip, nei dviračiu ar paspirtuku, būtų visiška beprotybė ir prilygintina savęs žalojimui.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Nu su Golfu važiuoju biškį toliau, kur su dviračiu būtų problematiška. Kaip kad į Estiją ar Lenkiją ar Palangą. Tiesiog gyvenant Vilniuje arčiau centro keliauti į darbą ar parduotuvę kaip nors kitaip, nei dviračiu ar paspirtuku, būtų visiška beprotybė ir prilygintina savęs žalojimui.
              Ir kiek prie tos parduotuvės stovi dviračių bei kiek automobilių?
              Negali dauguma būti bepročiai.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Ir kiek prie tos parduotuvės stovi dviračių bei kiek automobilių?
                Negali dauguma būti bepročiai.
                Yra psichologinis barjeras, kurį perlipti labai sunku. Aš ir pats negimiau ant dviračio. Daugelis žmonių patys nesupranta ir negali rišliai paaiškinti, kodėl į darbą už 1.5km centre važiuoja mašina ir stovi 40 minučių kamštyje, kai galėtų nauju ir plačiu dviračių taku ant dviračio ar paspirtuko atsidurti vietoje per 7 minutes. Nenoriu jų vadinti kvailiais, nes pats asmeniškai pažįstu ne vieną žmogų tokioje situacijoje ir žinau, kad jie tikrai nėra kvailiai. Manau tiesiog reikia šiek tiek laiko.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Yra psichologinis barjeras, kurį perlipti labai sunku. Aš ir pats negimiau ant dviračio. Daugelis žmonių patys nesupranta ir negali rišliai paaiškinti, kodėl į darbą už 1.5km centre važiuoja mašina ir stovi 40 minučių kamštyje, kai galėtų nauju ir plačiu dviračių taku ant dviračio ar paspirtuko atsidurti vietoje per 7 minutes. Nenoriu jų vadinti kvailiais, nes pats asmeniškai pažįstu ne vieną žmogų tokioje situacijoje ir žinau, kad jie tikrai nėra kvailiai. Manau tiesiog reikia šiek tiek laiko.
                  Pats asmeniškai važiuoji į darbą dviračiu ir žiemą?

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Pats asmeniškai važiuoji į darbą dviračiu ir žiemą?
                    Be abejo.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Be abejo.
                      Ir kokia situacija su dviračių takų būkle, sniego/ledo valymu? Aš pats vaikštau apie 2 km iki darbo žiemą pėsčias, o kitais metų laikais dviračiu/paspirtuku/pėsčias, tai tiesiog smalsu kokia važiavimo patirtis žiemą, kiek pastebėjau tai dviračių takai praktiškai būna tušti.

                      Comment


                        Parašė Edd Rodyti pranešimą

                        Ir kokia situacija su dviračių takų būkle, sniego/ledo valymu? Aš pats vaikštau apie 2 km iki darbo žiemą pėsčias, o kitais metų laikais dviračiu/paspirtuku/pėsčias, tai tiesiog smalsu kokia važiavimo patirtis žiemą, kiek pastebėjau tai dviračių takai praktiškai būna tušti.
                        Praėjusią žiemą sniegas ir šaltukas laikėsi gana ilgai, tai buvo proga išbandyti. Dviračių takas nuo Lazdynų iki pat Galvės g. gal savaitę laukė, kad būtų nuvalytas, tai nebent važiuojamąja dalimi galima buvo judėti. Tas valymas irgi toks "belarus" tipo pravažiavimas.

                        Comment


                          Parašė Edd Rodyti pranešimą

                          Ir kokia situacija su dviračių takų būkle, sniego/ledo valymu? Aš pats vaikštau apie 2 km iki darbo žiemą pėsčias, o kitais metų laikais dviračiu/paspirtuku/pėsčias, tai tiesiog smalsu kokia važiavimo patirtis žiemą, kiek pastebėjau tai dviračių takai praktiškai būna tušti.
                          Didžiausias pavojus yra plikledis. Su tam tikrais įgūdžiais ir skyrus dvigubai daugiau laiko vykimui į darbą, galima gana saugiai pravažiuot, be jokių metalo dyglių padangose. Buvau kritęs ties Spaudos rūmais, kur asfaltas pasikeitė į šaligatvį. Per agresyviai kilstelėjau ratą per skersinį vejos bortą, šaligatvis įdubęs, tad kritau. Su burna trinktelėjau grindinį, bet dantys sveiki. Su praplėštais džinsais ir kruvinu keliu pradirbau, nieks net nepastebėjo. Paraudusio smakro dėl poros dienų neskustos barzdos irgi nesimatė. Gal tai buvo įspėjimas prieš važiuojant T. Natbuto g. kreivų plyteliųtą šaligatviu pro stulpus ir šalia gatvės – ateities plikledžiams tokioje vietoje imčiau gamtinę alternatyvą, Karoliniškių miško taką, kur papresuotas sniegas, net kritus ten, bent nesitrenktum į stulpą ar nenuvirstum į greitą gatvę. Medžių šaknys neįtikėtinai slidžios, net neverta mėgint važiuot šaltuko metu, kaip stiklas.

                          Valo įvairiai, dažnai gali vėluoti savaitę. Tas pats takas tą pačią dieną Žemynos g. (paskutinė atkarpa niekad nevalyta):

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210121_143013.jpg
Views:	425
Size:	1,20 MB
ID:	1916593

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210121_143035.jpg
Views:	428
Size:	1,03 MB
ID:	1916594

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210121_143519.jpg
Views:	428
Size:	1,07 MB
ID:	1916595

                          Klasikinis nelegalus parkingas irgi nepadeda, nenuvalius susiformuoja ledo šlaitas, kurio po to net nesant automobilio nenuvalo. Justiniškių g.:

                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210121_144658.jpg
Views:	430
Size:	812,8 kB
ID:	1916592




                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Praėjusią žiemą sniegas ir šaltukas laikėsi gana ilgai, tai buvo proga išbandyti. Dviračių takas nuo Lazdynų iki pat Galvės g. gal savaitę laukė, kad būtų nuvalytas, tai nebent važiuojamąja dalimi galima buvo judėti. Tas valymas irgi toks "belarus" tipo pravažiavimas.
                            Taip, praėjusi žiema buvo tragedija dviračių takų ir šaligatvių valymo požiūriu. Kitas dalykas, kad buvo bloga situacija su Covid, tai kelionių poreikis po miestą krito belenkiek. Bet čia manau pataisomi dalykai.

                            Comment


                              Na, su plikledžiu kaip suprantu labai padėtų dygliuotos padangos. O yra kitų problemų žiemą? Atitaikyti aprangą, kad nebūtų karšta darbe? Nekyla problemų su rūdimis dėl druskų?

                              Comment


                                Žiemai keičiu padangas į storiausias ir nestipriai pripučiu - pakanka stabilumo ir trumpuose apledijusiuose ruožuose. Druskos barstymo laikotarpiu arba plauti ir džiovinti (dabar plovyklų savitarnų priviso, tai gan paprasta), arba nusiteikti po žiemos keisti grandinę su žvaigdžių bloku. Kai kas nusiperka pigų "winter beater" ir tiesiog surudijusiu važinėja.

                                Termoapranga po plonesniais drabužiais su šilta striuke ir jei nereikia įveikinėt kalvų ramiu tempu minimaliai suprakaituoji (jei nėr kaip ar nepatogu persirengt). Nemaloniausia tik išvažiavus, jei tingisi daryti apšilimą ir lygus/nuokalnė kelias.

                                Dėl takų valymo praeitą žiemą, tai man didžioji dalis buvo neblogai valomi. Prasčiausia situacija ant tiltų, kur pribarstė druskos ir nenugremžė, tai pojūtis kaip per pelkę minti. Per sniegą paprasčiau kastis.
                                Paskutinis taisė Riedis; 2021.10.04, 11:01.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                  Žiemai keičiu padangas į storiausias ir nestipriai pripučiu - pakanka stabilumo ir trumpuose apledijusiuose ruožuose. Druskos barstymo laikotarpiu arba plauti ir džiovinti (dabar plovyklų savitarnų priviso, tai gan paprasta), arba nusiteikti po žiemos keisti grandinę su žvaigdžių bloku. Kai kas nusiperka pigų "winter beater" ir tiesiog surudijusiu važinėja.

                                  Termoapranga po plonesniais drabužiais su šilta striuke ir jei nereikia įveikinėt kalvų ramiu tempu minimaliai suprakaituoji (jei nėr kaip ar nepatogu persirengt). Nemaloniausia tik išvažiavus, jei tingisi daryti apšilimą ir lygus/nuokalnė kelias.
                                  Šiaip nereikėjo nei grandinės, nei žvaigždžių keisti. Tereikia laikyti sausoje aplinkoje ir nuolat važinėti. Jei pravažiuosi kartą per mėnesį, tai tada tikriausiai reiks viską keisti.

                                  Comment


                                    Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                                    Na, su plikledžiu kaip suprantu labai padėtų dygliuotos padangos. O yra kitų problemų žiemą? Atitaikyti aprangą, kad nebūtų karšta darbe? Nekyla problemų su rūdimis dėl druskų?
                                    Dygliuotos duos maksimalų saugumą, nors jau pradėtos gaminti grynai žieminio mišinio padangos. Nepatogumas tas, kad dėl dyglių ir kuo platesnių padangų prisideda svoris, dygliai dar stabdo riedėjimą, krenta komfortas, atsiranda papildomas triukšmas važiuojant pilnai nuvalytu keliu. Įtariu, kad labai agresyviai važiuojant sukibimas pilnai nuvalytame kelyje mažėja, nes kontaktuosi ne plačiai guma, o tik metalo dyglių galais.

                                    Aprangai: turiu sudaręs lentelę, kur pasirašau ką renktis prie kokios temperatūros, kad niekada nešalt ar neperkaist. Į darbą mindavau sportinio tipo spec. prisegamais batais (nes „sportiniai spec. pedalai”), tad turėdavau vežtis įprastą avalynę kuprinėje, kad galėčiau normaliai vaikščioti. Ten įsimesdavau ir džemperį, o mindavau maikute ir striuke. Per pietų pertrauką po kavines vaikščiodavau su maikute, džemperiu ir striuke. Namo mindavau vėl su džemperiu kuprinėje. Minant į T. Narbuto g. kalną, praversdavo striukės užtrauktukas atsisegantis ir iš apačios – atsisegdavau iki pusės iš apačios kylimo metu, o plaučiai šiltai uždengti viršutine striukės dalimi. Slidinėjimo striukė šalčiausiam orui, šonuose atsisega „prasivėdinimo angos”. Nuo -10°C galima užsisegt pilnai.

                                    Dėl rūdžių, jei naudoji vaško tipo tepalą, tai žiemai irgi toks būna, tik specialus žieminis. Su vasariniu vaškiniu tepalu sportavau visą žiemą, tai viskas apėjo rūdimis, prieš žiemą keista kasetė pavasary / vasarą pradėjo kartais „šaudyt”, bet iki dabar dar nekeičiau, nes vasara šiuo dviračiu nesportuoju ir minu gana lengvai. Standartinis tepalas labiau apsaugotų nuo rūdžių.

                                    Vienintėlis užknisantis dalykas, tai aplipus sniegui po kiekvieno važiavimo, įsivežus į namus, viskas tirpsta ir reikia išsivalyti balas po dviračiu.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Dygliuotos duos maksimalų saugumą, nors jau pradėtos gaminti grynai žieminio mišinio padangos. Nepatogumas tas, kad dėl dyglių ir kuo platesnių padangų prisideda svoris, dygliai dar stabdo riedėjimą, krenta komfortas, atsiranda papildomas triukšmas važiuojant pilnai nuvalytu keliu. Įtariu, kad labai agresyviai važiuojant sukibimas pilnai nuvalytame kelyje mažėja, nes kontaktuosi ne plačiai guma, o tik metalo dyglių galais.

                                      Aprangai: turiu sudaręs lentelę, kur pasirašau ką renktis prie kokios temperatūros, kad niekada nešalt ar neperkaist. Į darbą mindavau sportinio tipo spec. prisegamais batais (nes „sportiniai spec. pedalai”), tad turėdavau vežtis įprastą avalynę kuprinėje, kad galėčiau normaliai vaikščioti. Ten įsimesdavau ir džemperį, o mindavau maikute ir striuke. Per pietų pertrauką po kavines vaikščiodavau su maikute, džemperiu ir striuke. Namo mindavau vėl su džemperiu kuprinėje. Minant į T. Narbuto g. kalną, praversdavo striukės užtrauktukas atsisegantis ir iš apačios – atsisegdavau iki pusės iš apačios kylimo metu, o plaučiai šiltai uždengti viršutine striukės dalimi. Slidinėjimo striukė šalčiausiam orui, šonuose atsisega „prasivėdinimo angos”. Nuo -10°C galima užsisegt pilnai.

                                      Dėl rūdžių, jei naudoji vaško tipo tepalą, tai žiemai irgi toks būna, tik specialus žieminis. Su vasariniu vaškiniu tepalu sportavau visą žiemą, tai viskas apėjo rūdimis, prieš žiemą keista kasetė pavasary / vasarą pradėjo kartais „šaudyt”, bet iki dabar dar nekeičiau, nes vasara šiuo dviračiu nesportuoju ir minu gana lengvai. Standartinis tepalas labiau apsaugotų nuo rūdžių.

                                      Vienintėlis užknisantis dalykas, tai aplipus sniegui po kiekvieno važiavimo, įsivežus į namus, viskas tirpsta ir reikia išsivalyti balas po dviračiu.
                                      Čia jau kažkoks ultra-hyper-hardcore pasirengimas. Aš tiesiog užsidedu kokią nors vėjui atsparesnę striukę (paprastai tą pačią, su kokia šiaip eičiau į lauką tokiu oru), kepurę+kapišoną ir šiaip stengiuosi nepalikti skylių, kur lengvai patektų vėjas. Ir viskas. Dviračio išvis netepu, išskyrus grandinę retkarčiais su kokiu WD-40 papurškiu. Visi tie ultra-hyper-super-duper pasirengimai būdingi šalims, kur nėra dviračių infrastruktūros ir važiuotojai mina labai greit ir labai blogomis sąlygomis (važiuojamąja dalimi ir pan.). Nėra nei jokių rūdžių ant dviračio, nei purvo. Jeigu labai reikia su kokiu škurliu prabraukiu ir viskas švaru.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Čia jau kažkoks ultra-hyper-hardcore pasirengimas. Aš tiesiog užsidedu kokią nors vėjui atsparesnę striukę (paprastai tą pačią, su kokia šiaip eičiau į lauką tokiu oru), kepurę+kapišoną ir šiaip stengiuosi nepalikti skylių, kur lengvai patektų vėjas. Ir viskas. Dviračio išvis netepu, išskyrus grandinę retkarčiais su kokiu WD-40 papurškiu. Visi tie ultra-hyper-super-duper pasirengimai būdingi šalims, kur nėra dviračių infrastruktūros ir važiuotojai mina labai greit ir labai blogomis sąlygomis (važiuojamąja dalimi ir pan.). Nėra nei jokių rūdžių ant dviračio, nei purvo. Jeigu labai reikia su kokiu škurliu prabraukiu ir viskas švaru.
                                        Bet kiekvienam važiavimui* reikia vis kitų kelnių - t.y. turi turėt pakankamą kiekį rotacijai tokių kurių negaila skalbt 2 kart savaitėj.

                                        *kiekvienam važiavimui lapkričio-kovo mėnesiais. Kovą-Lapkritį būna kažkiek dienų kai galima normaliai dviračiu važiuot.

                                        Comment


                                          Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                          Bet kiekvienam važiavimui* reikia vis kitų kelnių - t.y. turi turėt pakankamą kiekį rotacijai tokių kurių negaila skalbt 2 kart savaitėj.

                                          *kiekvienam važiavimui lapkričio-kovo mėnesiais. Kovą-Lapkritį būna kažkiek dienų kai galima normaliai dviračiu važiuot.
                                          Nu paprasti džinsai. Plius po jais paprasčiausios thermal kelnės arba pėdkelnės, jeigu lauke - 20C ar šalčiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X