Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
    O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
    Realiai reiktų gyventojo atnešamą GPM dalint į porą dalių ir vieną dalį naudot bendroms miesto reikmėms (senamiestis, kurortinės teritorijos, pagrindinė infrastruktūra ir t.t.), o kitą - tik mokančiojo seniūnijoje. Gal dar trečią dalį skirti tik seniūnaitijai.

    Comment


      Parašė luknas Rodyti pranešimą
      Nereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
      Bet paimt GPM iš tų kas gyvena neteisingoj vietoj tai norisi

      Comment


        Parašė luknas Rodyti pranešimą
        Nereikėjo Vilniaus plėsti, tai ir nebūtų reikėję priemiesčiuose infrastruktūros vystyti. Kažkaip tai keistai gaunasi, kad Vilnius nori tik plėstis, o nenori susitraukti...
        Ar bendruosius, detaliuosius planus tvirtina, statybų leidimus išduoda ne ta pati VMS?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Ar bendruosius, detaliuosius planus tvirtina, statybų leidimus išduoda ne ta pati VMS?
          Tai ir gaunasi, kad VMS parengia vystymo planus, o po kiek tai metų nusprendžia, kad neturi pinigų jų įgyvendinimui ir vėl rengia kitus naujus projektus ir taip viskas sukasi ratu....

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Pavilnis ar Balsiai nėra Vilniaus rajonas, o ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, plius tuose rajonuose gyvena daugiau uždirbantys ir daugiau mokesčių sumokantys nei kur nors lazdynuose ar vilkpėdėje.
            O meras turėtų vienodai rūpintis visais gyventojais, o ne savo asmenine aplinka, maždaug tvarkysiu tik ten, kur pats pasirinkau gyventi, o visa kita dzin, realiai čia tokia pat korupcija kaip su skverno keliuku. Kokioje Vokietijoje ar Danijoje toks meras būtų politinis lavonas po tokių pasisakymų.
            Daugiau mokesčių sumokantiems nepriklauso daugiau savivaldybės paslaugų negu mažiau sumokančiam. Jeigu nori daugiau infrastruktūros už daugiau pinigų: niekas netrukdo patiems susimesti, savivaldybė net 50% finansuoja dalį projektų. Galima ir aplinką tvarkytis, ir kelius tiestis, ir bendrą transportą organizuotis į mokyklas ar į darbus. Privačiai niekas nedraudžia pirkti paslaugų kiek tik tai reikia, tad turtingi visada visko gali turėti daugiau. Bet iš savivaldybės teikiamų paslaugų pusės: visi miestiečiai lygūs.

            Faktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.

            Comment


              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
              Šitas projektas planuojamas prie tranzitinių gatvių, kuriomis vyksta nuolatinis intensyvus eismas ir kuriomis naudojasi turbūt kaip minimum 100.000 vilniečių. 500 butų yra daug, tačiau lyginant su 1/6 Vilniaus gyventojų tai vis tiek yra menkniekis, kuris tų tranzitinių gatvių apkrovimo iš esmės nepakeis (žinoma jeigu tai nelems naujų šviesoforų atsiradimo). Gatves Vilniuje labiausiai apkrauna toliau nuo centro gyvenantys žmonės, nes kuo toliau gyveni, tuo mažesnės galimybės vaikščioti pėsčiomis, naudotis dviračiais ar paspirtukais ir tuo didesnė būtinybė važinėti su mašina. Jei tokio dydžio projektas būtų vykdomas kur nors Vilniaus pakrašty - tai turėtų daug didesnę neigiamą poveikį bendram gatvių apkrovimui, nei kad jis bus šiuo atveju.
              Gatvės Vilniuje apkrauna toliau nuo centro gyvenantys žmonės kurie kasdien traukia link centro. Jaigu Vilniaus valdžia būtų suinteresuota visomis prasmėmis tvarkyti ir humanizuoti perimetrinius rajonus o ne rūpintis senamiesčiu ir centru nebūtu ir tiek problemų. Šiandien vilniečiai į centrą traukia ne tik pramogų bet ir į Senukus, į Akropolį, turgų, mokytis, tvarkyti dokumentų, net į bankomatą kurių kasmet vis mažėja . Vakarų pusėje kažkiek geresnė situacija dėl aplinkelio ir naujos statybos šalia kurios kuriasi ir paslaugos bet Rytinėje pusėje situacija labai prasta. Dvarčionys,Naujoji Vilnia, Kairėnai, Pilimeliai,Pavilnis, čia net didesnes parduotuvės nėra ką jau kalbėti apie paslaugas ir kažkokias darbo vietas, nors vien Dvarčionyse gyvena apie 7000 žmonių, Naujoje Vilnioje dar daugiau.

              Comment


                Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.
                Paskutinis taisė abruo; 2021.09.22, 22:59.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                  Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT. Aišku, nekalbant apie naujas aplinkines gyvenvietes Pavilnyje, Rokantiškėse, "Naujajame Antakalnyje", kurios pastatytos be jokio planavimo ir žiūrėjimo į ateitį.
                  Bet jie visi traukia link centro ir jau čia Kareivių arba Olandų gatvėse su likusiu srautu formuoja kamščius. Miesto arterijos užsikemša aplink centrą ir tai nėra teisinga. Jaigu miesto perimetras būtų labiau humanizuotas, pritaikytas darbui ir paslaugų sferai tai ir poreikio kasdien traukti iš pakraščio į centrą nebūtu. Verslas stato ir investuoja ten kur jam naudinga bet Valstybė ir miestas turi pasirūpinti tuo kad verslas sutiktu statyti ten kur butu naudinga pačiam miestui!

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Tai kad rytinėje dalyje tų kamščių ir nelabai yra. S. Batoro gatvėje, pavyzdžiui, kamščių niekada nebūna. Kai gyvenau N. Vilnioje, labai patiko galimybė greitai atvykti iki centro - pirmas kamštis būdavo tik Olandų gatvėje, o jei važiuodavau 6G, tai ir jis nebūdavo problema. Tai rajonas, kuriame bene geriausiai sutvarkytas VT.
                    Tai, kad nėra kamščių važiuojant iš Naujosios Vilnios, lemia ne viešasis transportas, o mažas gyventojų tankis N.Vilnioje, adekvatus srautams gatvių tinklas ir didelis gatvių pralaidumas - ne tik dėl S.Batoro gatvės pločio, bet ir dėl to, kad jis išskirstomas Olandų ir Subačiaus gatvių mazguose.
                    Dėl viešojo transporto reikia sutikti toje dalyje, kur yra geležinkelis Kad buvo nutiesta plati S.Batoro gatvė prisidėjo ir tai kad ji sutampa su keliu Vilnius-Polockas.
                    Jei S.Batoto gatvės nebūtų, nepradėtų didesnis autobusų skaičius stovintis Kojelavičiaus gatvės kamščiuose. Antra vertus, jei N.Vilnioje gyventų tiek žmonių kaip Pilaitėje, reikėtų kitokių infrastruktūros sprendimų.

                    Jei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.

                    Tačiau tų jei neįvyko ir N.Vilnia turi puikų susiekimą.
                    Įdomu, kokios sąlygos dabar darbo dienomis rytais važiuojant į miestą iš Naujosios Vilnios pro Pavilnį ir Kairėnus, kai ten padidėjo gyventojų tankumas, bet gatvių tinklas nesikeitė.


                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      Faktas, kad kai kurie interesai nesuderinami - su ribotu biudžetu gali padaryti ribotą kiekį dalykų, tad neišeina visų miestiečių padaryti lygiai laimingais. Ir čia jau yra politika, o ne korupcija. Ar Lietuvoje, ar Vakaruose - daugiau investicijų sulaukia tos vietos, kuriose labiau balsuojama už valdančiuosius. Ar tai būtų autostrados Lenkijoje, kuriose prie Tusk'o buvo intensyviau tiesiamos vakarinėje Lenkijos dalyje, o dabar veiksmas persikėlė į rytus, ar tai būtų kokia JK, kur daugiau dėmesio sulaukia apygardos net ne labiausiai valdančiuosius palaikančios, o tos kur rezultatas arčiausiai 50-50 ir keli procentai svyruojančių rinkėjų nulems kitų rinkimų baigtį.
                      Vilniuje procentaliai už Šimašių daugiau balsavo būtent tuose "priemiesčiuose" kaip pavilnys nei senuosiuose rajonuose kaip žirmūnai, taip, kad čia yra ne jokia politika, o korupcija, kai dirbama ne rinkėjui, o pagal savo asmeninius interesus. Maždaug gyvenu centre ir važiuoju visur dviračiu, tai ir tiesiu tik dviračių takus (centre), o tramvajaus į kokią pilaitę ne, nes pats pasirinkau ten negyventi.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 07:45.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Vilniuje procentaliai už Šimašių daugiau balsavo būtent tuose "priemiesčiuose" kaip pavilnys nei senuosiuose rajonuose kaip žirmūnai,
                        Šiaip jau tikrasis Pavilnys gerokai senesnis nei Žirmūnai.

                        Comment


                          Šiaip jau seniai laikas stabdyti nuosavų namų plėtrą Vilniaus šiaurės vakaruose, ir jeigu kas nori statytis nuosavą pirkią - tegul daro tai pietryčiuose. Nes dabartinė priemiesčių asimetrija yra nenormali.

                          Ir aišku, tegul prisiima visas su tuo susijusias rizikas, nes VT į kožną skambaus pavadinimo "Nuostabiausią pasaulyje VIP prestižinį gamtos artumo kupiną naująjį Beverly Hillsą" tikrai niekas neties.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Bet padarius P+R + bėginis transportas nuo Santariškių viskas būtų išspręsta

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Jei 1970-1975 metai būtų buvęs išrastas "durnus judumas", tai S.Batoro gatvė nebūtų buvusi nutiesta, vykdomojo komiteto pirmininkas žadėtų vis naujus terminus, būtų giriamasi apie dviračių tako rekonstrukciją Polocko (dab. Kojelavičiaus) gatvėje, o Pavilnyje būtų įdiegtos priemonės tranzito stabdymui iš Naujosios Vilnios.
                              Pagal Darnaus Judumo principus tokie rajonai kaip Naujoji Vilnia ar Pilaitė iš vis nebūtų statomi. Turėjo būti plėtra su viduutinio aukštingumo perimetriniu užstatymu aplink esamus centrinius rajonus, su tankiu ramių gatvių tinklu ir geru VT. Gal net Metro linija būtų pasiteisinusi tokiame tankesniame mieste.

                              Comment


                                Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                Pagal Darnaus Judumo principus tokie rajonai kaip Naujoji Vilnia ar Pilaitė iš vis nebūtų statomi.
                                Naujoji Vilnia - iki 1957 ar 1959 metų buvo atskiras miestas.
                                Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.

                                Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
                                Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Naujoji Vilnia - iki 1957 ar 1959 metų buvo atskiras miestas.
                                  Dėl kitų rajonų pradedant 1969 m. Lazdynais ir baigiant 1990 m. Pilaite - kažkur reikėjo apgyvendinti 1959-1989 m. padvigubėjusį gyventojų skaičių nuo 250 iki 580 tūkstančių. Pilaitės rajonas buvo planuotas kelis kartus didesnis; gal ir gerai, kad tas gigantas nebuvo įgyvendintas.

                                  Kaip taisyklė, tie rajonai yra toli nuo centro ir darbo vietų. Tų rajonų susisiekimo pagrindas buvo plačios gatvės, kurios pritaikytos ir viešojo transporto eismui.
                                  Perimetrinis užstatymas su paspirtukų takais menkai padėtų susisiekimui tarp Fabijoniškių ir Kirtimų, Baltupių ir Aukštųjų Panerių, ar Šeškinės ir Centro.
                                  Kaip alternatyvus pavyzdys: Vienoje daugiau nei milijonas žmonių gyvena centrinėje miesto dalyje, kuri visa yra užstatyta perimetru, ir turi puikų susisiekimą nepaisant to, kad nėra dviejų lygių sankryžų ir požeminių perėjų. Spartus populiacijos augimas nėra joks pateisinimas: sovietai tiesiog statė šūdinai, bet tai nereiškia kad mes tas tai turime tęsti. Gal statant ir neatrodė kad blogai, nes tuo metu tai buvo vyravusi urbanistinė idėja ir daug kur vakaruose, bet vakarai suprato klaidas ir jas paskui taisė, taisyti turime ir mes.

                                  Comment


                                    Ne tiek statyta šūdinai, kiek pasikeitė pasaulis. Le Corbusier idėjos ne iš niekur atsirado. Pažiūrėjus kaip atrodė miestai po pramonės revoliucijos ir įskaitant, kad didelė žmonių dalis buvo atsikėlus iš kaimų ir pripratus prie kitokios erdvės.. Visai natūralu, kad sekantis žingsnis toks buvo.

                                    Ir tokie miestai visai veiktų jei didžioji dalis žmonių visą gyvenimą pradirbtų toje pačioje darbovietėje ir būstą rinktųsi šalia darbo. Dirbtų pagrinde tik vyras, tad problema dėl vyro ir žmonos darboviečių skirtinguose miesto galuose nebūtų aktuali. Po darbo rečiau varytų į centriuką tūsint, o dažniau su šeima leistų vakarus prie teliko ar vietiniame parkelyje.

                                    Turbūt idealaus miesto suvokimas vėl keisis jei įsigalės nuotolinis darbas ir nuotolinės pramogos.

                                    Comment


                                      Tas projektas ir numtomas plėtoti sklypas priešingoje kitoje Žirmūnų gatvės pusėje nepalieka vietos būsimosios Šiaurinės gatvės plėtrai.
                                      Dabartinė Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryža po darbo valandų - ištisiniai kamščiai. Iš centro važiuojant Žirmūnų kalno kryptimi yra tik viena juosta ir ta pati užkimšrta, nes prikuta įviairiauisų fazių; sukantys į dešinę link Valakampių tiltą užkemša kitas juostas. Kol nepadidintas Žirmūnų- Kareivių gatvių sankryžos pralaidumas, statyti daugiabučių namų projektą prie pat užkimštos sankryžos yra labai savotiškas sprendimas.

                                      Beje, tas naujas pastatas - visai šalia buvusio "Baltijos ąžuolo" projekto, kurio statyba 2005-2006 metais buvo sustabdyta dėl gyventojų protestų.

                                      https://www.lrytas.lt/bustas/nekilno...onstro-1317600

                                      Comment


                                        Čia pristumta prie pat Kareivių g. raudonų linijų.

                                        Comment


                                          Citus, Merko, Prodo ir namo pro ten jau nebegrįšiu. Ten jau dabar nerealūs nuolatiniai kamščiai, kuriuos reikia apvažiuoti per Trinapolio g.

                                          Aš vis dar laukiu, kada tą aikštelę kas nors nupirks ir dar daugiau daugiabučių ten įspraus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X