Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Teisingai. Skirtingų Vilniaus dalių skaičius paėmiau iš čia, 5 paveiksliuko: https://judumas.vilnius.lt/informaci...es-keliaujame/
    Tai visai logiška, kad vaikščiojančių ten nedaug, nes be Vilkpėdės ir Panerių ten tik kaimai miškuose, o dar vietomis atskirti greitkelių ir geležinkelio.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
        MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
        Visas tas darnumas neveiktų be magistralių, kurios nukrauna eismą nuo mažesnių gatvių. Tik jų dėka galime džiaugtis ramybe mažesnėse gatvėse, darnumu, judumu, dviračiais, paspirtukais ir kitais puikiais dalykais.
        Snowflakes will attack U <3

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          MIesto magistralių šalininkams reiktų pasigilinti į šiuolaikinius miesto planavimo ir judėjimo mieste principus, pasižiūrėti Youtube video apie darnų judumą, galiausiai skirti dėmesio pačios Vilniaus miesto savivaldybės priimtam Darnaus judumo planui ir kokie tikslai ten keliami, nes toks jausmas, kad daug kas įsivaizduoja miestas realybėje turi kapšą pinigų, o inžinieriai dėlioja gatves ir magistrales taip pat kaip Cities: Skylines
          O gal reikėti miestus planuoti pagal realybę, o ne visokias neįgyvendinamas darnaus judumo plano fantazijas?

          O jeigu miestas dėliotu gatves kaip per Cities: Skylines tia būtų labai gerai, deja situacija tokia, kad gatvės kaina paprastai būna dviguba vien iškraustyti visokius apleistų "nu bet niekaip neparduosiu" sklypų savininkams.

          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          kokias jus pasakas pasakojat... triuksmas nuo VA girdisi ŠIMTAIS metru nuo jo. Dar jis atsimusa nuo namu ir toliau keliauja net po tokius kiemus, kur tiesiogiai net nesimato vietos kur tas aplinkelis eina.
          Kadangi pats gyvenu šimtas metrų nuo to aplinkelio tai kaži kuris čia pasakas seka. Triukšmo buvo tik statybų metu.


          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Būtų gera apklausa gyvenančių prie Talino ar Pavilnonių gatvių, ar norite, kad Jūsų gatvės taip ir išliktų perkrautos ir naudojamos ne pagal savo paskirtį, kategoriją, ar reikia įrengti normalią jungtį su VA? Įdomu kiek iš jų palaikytų tų fantazuotojų, nenorinčių matyti realų poreikį pusę?
            Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Jie sako, kad iki 2030 m. kelionių automobiliais sumažės 40%.
              Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Na o as 440 m nuo aplinkelio, jei pravesti statmena tiesia linija. Vakare, nakti ar tiesiog tylia diena triuksmas girdisi, jei atidarytas langas. Nors paties kelio nesimato. Turbut priklauso ir nuo to kokiame aukste gyveni.

                P.S. tarybmeciu gatves ir buvo deliojamos pagal Cities: Skylines principa ir visokie "neparduosiu" nemaise, nes nebuvo privacios nuosavybes. Bet turbut ne butum pirmas atsisakyti teises valdyti savo NT vardan to kad salyje butu gatves tiesiamos kaip nusisviete kazkuriam cinovnikui?
                Na taip, aukštis turės įtakos kiek duobė apsaugos. Aš gyvenu trečiame aukšte, nors ir devintame gyvenantys kaimynai neminėjo kad kas nors girdisi.

                Sovietmečiu problema buvo ne tai kur galėjo dėlioti gatves o kokie urbanistikos standartai buvo (na dar ir tokie dalykai kaip antkapiai naudojami medžiagom kas aišku blogai). Vakaruose yra toks terminas eminent domain. Nesvarbu tu nori ar nenori atsisakyti teisės į savo NT, valstybės/miesto reikšmė yra svarbesnė.

                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Izoliuota magistrale kuri niekur is niekur neveda? Nuo ko ja reikia izoliuoti, nuo jos naudotoju, kurie gyvena salia? Tai ne jungiamoji gatve kuri jungtu nutolusius rajonus kaip Narbuto gatve, Laisves pr prie Litexpo ar Pilaities prospekta, ejusi savo laiku per laukus. Siaurine gatve yra grynai viduje rajonu tarp daugiabuciu, kokia prasme kazka ten izoliuoti?
                Tokios minties net nebuvo, pagrindine dabartinio plano mintis kaip tik si karta buvo ta gatve kuo labiau integruoti i miesta pristatant aplink ofisu, dviraciu taku, paleidus VT ir t.t.
                ??? Tai kad čia kaip tik jungiamoji gatvė kurią pusė šiaurinės miesto dalies gyventoju važiuotu iki vakarinio aplinkelio.
                Taip, dabar jungiamają gatvę pavadins C kategorija ir poto vėl stebėsis kodėl gavosi kaip ukmergės gatvėje.

                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Turbūt rūkė Petro Gražulio parduotą marihuaną https://www.lrytas.lt/lietuvosdiena/...rotu-19030989/
                marihiana prekiauja VMS:
                https://drive.google.com/file/d/1DpF...Nb_FN0P86/view
                82 psl:
                iki 2030 metų vienam gyventojui tenkantis kelionių automobiliu skaičius
                sumažės 40%, žuvusiųjų miesto gatvėse skaičius – 77%, įprastiniu kuru varomų transporto priemonių rida –
                53%, o lengvųjų automobilių ir viešojo transporto teršalų emisija – 80%.

                Comment


                  Susisiekimo paslaugos pristatė savo strateginį planą iki 2030m. https://beta.vilniustransport.lt/.../JUDU%20strategija...

                  Paryškinau akį patraukusias mintis raudonai. Dokumente nuo 37psl yra nemažai detalizacijos apie tikslus artimiesiems metams (pvz. pėsčiųjų laukimo trukmės mažinimas)

                  Click image for larger version  Name:	Darnus judumas.png Views:	0 Size:	391,3 kB ID:	1878110
                  Paspaudus didesnis vaizdas.
                  Paskutinis taisė Riedis; 2021.04.16, 13:51.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                    Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
                    Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

                    Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

                    Comment


                      Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą

                      Man apskritai nesuprantamas žmonių priešinimasis Šiaurinei gatvei. Gyvenantiems Pašilaičiuose ar Justiniškių šiaurinėje dalyje yra labai "patogu" iki Ukmergės gatvės sukiojant ratus per žiedus, ar pasiekti aplinkelį per Pavilnionių(kuri atrodo kaip Rusijos giluma). Vien dėl šito šita gatvė reikalinga, plius atsirastų daugiau dviračių takų, būtų sutvarkytas tas šabakšnynas ir miestas pagaiau turėtų gatvę einančią skersai miesto iš vakarų į rytus. Akivaizdu, kad Šiaurinė gatvė reikalinga
                      Man kaip gyvenanciam ~200m nuo busimos Siaurines gatves tai yra laukiamiausias Vilniaus projektas tiek kiek cia gyvenu. Susisiekimas seskineje rytu-vakaru kryptimis yra tragiskas. Jau nekalbu apie Pasilaiciu gyventojus kuriem isvis tragedija nuvaziuoti rytu puse.

                      Vienintelis klausimas ar reikia 6 juostu gatves? Ne, nereikia. Uztektu 4, su autobusu juosta kiekviena kryptim.

                      Comment


                        O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.
                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                        Comment


                          O aš manau, kad reikia turėti po 2 juostas visam, ne VVT transportui. Sutaupyti 2x3,5 m statant yra beprasmybė. Po vieną juostą tai price/performance santykis labai blogas bus ypač įvykus menkiausiai avarijai. A juosta atskira kalba, yra būtinybė. Neveltui kuo toliau tuo labiau didina A juostų kiekį kaip papildomą, o ne esamų juostų sąskaita.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                          Comment


                            Normalioje gatveje / prospekte VT turi eiti per gatves CENTRA. Ne krastuose, kur maiso ivaziavimai i kiemus, nusukimai i desine prie sankryzu.
                            Paleidus VT per centra lengva padaryti ji visiskai fiziskai atskiru, uzdeti jutiklius kad sureguliuoti sviesoforus duodant jam pirmuma. Centrine kelio dalis niekada nebus uzimta lengvaisiais automobiliais, reiskia VT judes greiciau.
                            Is keleiviu puses irgi taip yra PATOGIAU. Pereiti du kartus po puse kelio yra patogiau ir saugiau nei viena karta nepereit o vaziuojant atgal pereiti srauta judanti i abi puses.
                            Na ir galiausiai kelias nepavirsta vizualiai asfalto lauku po 3 juostas kiekviena puse.

                            Bet eilini karta bijoma kazka padaryti kitaip nei iprastai.


                            Comment


                              VT per centrą daromas kai yra atskiri VT šviesoforai. Jeigu tokie nenaudojami prasmės tam nėra, tik sunkiau patiekti į VT stotelę (abiem pusėms reikia eiti per gatvę).

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                VT per centrą daromas kai yra atskiri VT šviesoforai. Jeigu tokie nenaudojami prasmės tam nėra, tik sunkiau patiekti į VT stotelę (abiem pusėms reikia eiti per gatvę).
                                Nebūtinai tie šviesoforai reikalingi. Daug kas priklauso nuo juostų skaičiaus likusiam eismui, salelių išdėstymo ir pan. Beje žiauriai seniai kai buvau Belgijoje, stebėjausi, kad viešasis transportas apskritai gali važiuoti gatvės viduriu.
                                Pvz žiūrėkit čia, pavaikščiokit po tą gatvę, matysis kaip sprendžia VT gatvės viduryje klausimą.
                                Bet kuo senesnis darausi, tuo nujaučiu, kad taip ir turėtų būti nemažai kur. Beje įrengiant VT juostas per vidurį, kyla iššūkių dėl automobilių sukimo sankryžose į kairę, bet tas kiek atsimenu, buvo sprendžiama papildoma kišene į kairę

                                Comment


                                  Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                  Nebūtinai tie šviesoforai reikalingi. Daug kas priklauso nuo juostų skaičiaus likusiam eismui, salelių išdėstymo ir pan. Beje žiauriai seniai kai buvau Belgijoje, stebėjausi, kad viešasis transportas apskritai gali važiuoti gatvės viduriu.
                                  Pvz žiūrėkit čia, pavaikščiokit po tą gatvę, matysis kaip sprendžia VT gatvės viduryje klausimą.
                                  Bet kuo senesnis darausi, tuo nujaučiu, kad taip ir turėtų būti nemažai kur. Beje įrengiant VT juostas per vidurį, kyla iššūkių dėl automobilių sukimo sankryžose į kairę, bet tas kiek atsimenu, buvo sprendžiama papildoma kišene į kairę
                                  Bet, bet, o jeigu avarija - viskas užsikimš, ir apskritai VT tik pensininkams ir bomžams, padavai magistralę! Ai ir dar mano kieme parkingą reikia padidinti

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                    Nebūtinai tie šviesoforai reikalingi. Daug kas priklauso nuo juostų skaičiaus likusiam eismui, salelių išdėstymo ir pan. Beje žiauriai seniai kai buvau Belgijoje, stebėjausi, kad viešasis transportas apskritai gali važiuoti gatvės viduriu.
                                    Pvz žiūrėkit čia, pavaikščiokit po tą gatvę, matysis kaip sprendžia VT gatvės viduryje klausimą.
                                    Bet kuo senesnis darausi, tuo nujaučiu, kad taip ir turėtų būti nemažai kur. Beje įrengiant VT juostas per vidurį, kyla iššūkių dėl automobilių sukimo sankryžose į kairę, bet tas kiek atsimenu, buvo sprendžiama papildoma kišene į kairę
                                    Tokių gatvių pas mus nebus. Bent pabandžius siūlyti tokio platumo gatvę su salelėmis viduryje tuoj pat b us išvadinta autostrada užprotestuota visų kas tik apie ją išgirs ir idėjos bus padėtos į stalčių.

                                    Comment


                                      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                                      Nebūtinai tie šviesoforai reikalingi. Daug kas priklauso nuo juostų skaičiaus likusiam eismui, salelių išdėstymo ir pan. Beje žiauriai seniai kai buvau Belgijoje, stebėjausi, kad viešasis transportas apskritai gali važiuoti gatvės viduriu.
                                      Pvz žiūrėkit čia, pavaikščiokit po tą gatvę, matysis kaip sprendžia VT gatvės viduryje klausimą.
                                      Bet kuo senesnis darausi, tuo nujaučiu, kad taip ir turėtų būti nemažai kur. Beje įrengiant VT juostas per vidurį, kyla iššūkių dėl automobilių sukimo sankryžose į kairę, bet tas kiek atsimenu, buvo sprendžiama papildoma kišene į kairę
                                      Gerai atrodo šita gatvė, galėtų tokios Vilniuje būti Šeimyniškių, Žirmūnų, Antakalnio ir kt. panašios gatvės.

                                      Comment


                                        Tokio tipo stotelės turėtų prastokai veikti ten, kur yra didelis transporto (tiek VT, tiek privataus) srautas ir dideli keleivių srautai. Incidentų atveju būtų sudėtingiau apvažiuoti (prasilenkti), o ir labai nejauku turėtų būti laukti siaurioje platformoje su minia žmonių, kai iš vienos pusės važiuoja autobusas ir malasi įlipantys/išlipantys, o už nugaros skrieja mašinos.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Gerai atrodo šita gatvė, galėtų tokios Vilniuje būti Šeimyniškių, Žirmūnų, Antakalnio ir kt. panašios gatvės.
                                          Šios gatvės plotis su takais yra 34 m vos ne siauriausioje vietoje.
                                          Kai tuo tapu Šeimyniškių g. 15 m ties Rinktinės g., Antakalnio g. 18 m ir pan.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X