Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Gerai, kad visgi metus užbaigiant kažkokį sutarimą vis gi pasiekiam.
    Tai su tavimi kiek pamenu ir buvom priėję kompromisą, kad geriausias variantas yra ne greitkelio tipo gatvė. Bet yra didesnių plačių daugiajuosčių gatvių entuziastų.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Dėl gatvių siaurinimo nė cypt? Šiais metais pradėti daryti trys pilotiniai projektai:
      Didlaukio g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-didlaukio-g/
      Šaltkalvių g. - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve-saltkalviu-g/
      Jungiamoji g. prie rajono poliklinikos - https://citify.eu/ramaus-eismo-gatve...-poliklinikos/

      Pastaroji yra ypač įdomus pavyzdys. Dabar ji yra grynai tranzitinė g. tarp Laisvės pr. ir Ukmergės g. Visas jos srautas bus nuimtas Šiaurinės g. pirmo etapo. Pati gatvė pradėta siaurint, o greta esančių gamybinių patalpų savininkai net įpareigoti susiprojektuoti naują įvažiavimą į teritoriją fūroms (https://citify.eu/jungiamasis-kel-nu...aisves-pr-79a/).

      Kitiems metams girdėjau kalbas apie ~10 panašių projektų. Panašios galimybės atsiras nutiesus ir Pavilnionių g., tuomet srautai bus nuimti nuo Gabijos g. ir gretimų gatvių.

      Beje, dar kas įdomu - Kernavės g. anksčiau planuota 4 juostų. Bus tiesiama 2 juostų, o vietoje vienos šviesoforinės sankryžos bus žiedas.
      Kad planuojama dar 10 tokių projektų, tai gerai. Turbūt sunkoka bus prastumti tokius projektus grynai gyvenamuosiuose rajonuose, nes sumažintas pakilimo juostų plotis, greitis ir parkavimo vietų skaičius tikrai nėra labiausiai gyventojų pageidaujami dalykai.
      Bet, kaip minėta, Šiaurinės gatvės juostų skaičius yra perteklinis, kas atitinkamai skatins automobilizmą ir greičio viršijimą. Nors šiaip jau reikėtų atsižvelgti į numatomus pokyčius modaliniame pasiskirstyme, kas reikštų galimai dar mažesnius lengvųjų automobilių srautus ir galbūt II etapo atsisakymą.
      Gerų naujų metų visiems.
      Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 13:25.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė taccido Rodyti pranešimą

        Bet, kaip minėta, Šiaurinės gatvės juostų skaičius yra perteklinis, kas atitinkamai skatins automobilizmą ir greičio viršijimą. Nors šiaip jau reikėtų atsižvelgti į numatomus pokyčius modaliniame pasiskirstyme, kas reikštų galimai dar mažesnius lengvųjų automobilių srautus ir galbūt II etapo atsisakymą.
        Gerų naujų metų visiems.
        Pertekliniu juostų skaičių vadinti aš dar nesiimčiau. Viena vertus čia skaičiuotas tik pirmas etapas, antrojo etapo įtaka pirmojo etapo srautui irgi bus. Taip pat čia neįvertintas ir potencialus aplinkinių gatvių eismo apribojimas. Aišku, visą tai sudėjus reikės atimti tą procentalų privačių auto naudojimo sumažėjimą iš DJMP.

        Comment


          Parašė AudriusV

          Informacija iš straipsnio

          Vilniuje iki šiol yra apie 500 kilometrų neasfaltuotų gatvių. Jų ilgis toks kaip penkios kelionės iš sostinės į Kauną. Ir ne kur nors priemiesčiuose, o sostinės centre. Gatvių be asfalto yra Šnipiškėse, Markučiuose, Naujininkuose.

          Skaitykite daugiau: https://naujasis.lrytas.lt/auto/saug...aime-17625543/

          Jau ne pirmus metus nesuprantu aš šio miesto prioritetų. Jei kelnės tokios skylėtos, kad net subinė šviečiasi, gal nuo to reikėtų pradėti ir tvarkytis?
          Prioritetai:
          pėstieji,
          dviračiai,
          VT,
          aptarnaujantis transportas,
          nuosavas transportas.

          Comment


            Šimašius gerai visai pasisakė dėl eismo saugumo. Apie perėjas, tvoras, pėsčiųjų saugumą, duomenis ir ką reiktų su tuo daryti.

            Comment


              Visi Lietuvos miestų darnaus judumo planai:
              https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...-mieste-planai

              Tuo tarpu Vilniuje, galima nebesvaičiot apie tramvajus ar BRT, oficialiai nesiūloma naujų transporto rūšių (iš metų senumo straipsnio, kai buvo priimtas planas):
              https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=78964377

              Kalbant apie naujas viešojo transporto priemones, buvo rekomenduota kol kas apie jas negalvoti, nes dar galima išnaudoti efektyviau esamus pajėgumus.

              <...> Svarstyta ir apie automobilių eismo uždraudimą sostinės centre, tačiau, pasak pašnekovo, tai neturėtų įvykti iki 2024–2025 m.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Visi Lietuvos miestų darnaus judumo planai:
                https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...-mieste-planai

                Tuo tarpu Vilniuje, galima nebesvaičiot apie tramvajus ar BRT, oficialiai nesiūloma naujų transporto rūšių (iš metų senumo straipsnio, kai buvo priimtas planas):
                https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=78964377
                Norisi, kad pirma išvystytų bent jau kažkokias BRT užuomazgas su nepertraukiamomis arba mažai pertraukiamomis A juostomis, tada truputį G maršrutus keisti tramvajais ar kitu ekologišku atskirtu transportu. Kartais smagiau matyti lėtą brandinimą negu dideles revoliucijas galimai neturint kokybiško vystymo patirties
                Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.17, 01:53.

                Comment


                  Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                  Norisi, kad pirma išvystytų bent jau kažkokias BRT užuomazgas su nepertraukiamomis arba mažai pertraukiamomis A juostomis, tada truputį G maršrutus keisti tramvajais ar kitu ekologišku atskirtu transportu. Kartais smagiau matyti lėtą brandinimą negu dideles revoliucijas galimai neturint kokybiško vystymo patirties
                  Būtent. BRT įrengimas surytų milžiniškus pinigus, o tada vėl nusikeltų autobusų ir troleibusų atnaujinimas, tinklo remontas. Geriau pirma sutvarkyti tai, kas yra, atnaujinti visas transporto priemones, sutvarkyti kontaktinį tinklą, įrengti A juostas, o tada galvoti apie BRT. Kai esamas VT pasieks savo galimybių ribą, tada ir BRT reikės. Dabar esamas VT yra pilnai neišnaudojamas dėl elementaraus apleistumo.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Reikalas tik toks, kad čia veikia ir finansavimo prioritetų pasirinkimas - kokią dalį infrastruktūros biudžeto skirti naujoms gatvėms ir viadukams, o kokią viešajam transportui. Jei automobilių infrastruktūrai skirsi 150 milijonų per metus, o viešajam transportui 20, tai matyt niekada to bazinio atnaujinimo nepadarysi ir niekada nebus pinigų ir neateis eilė kažkam kitam. Jei atvirkščiai - gali autobusų parką atnaujinti kad ir per porą metų ir imtis kažko kito.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Varsuva

                      Comment


                        Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
                        Show must go von!

                        Comment


                          Parašė VNS Rodyti pranešimą
                          Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
                          Pas mus gi "klimatas kitoks" ir dar "medžiai neprigys tarp juostų nes, per didelė tarša" kaip pvz KP

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Ištrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
                            Tai inovacijos taip ir eina: vakaruose atsiranda, poto Lenkija ir tada atkeliauja iki Lietuveles. Pas estus geriau, nes tiesiogine jungtis su skandinavais.

                            Comment


                              Lenkai barbarai medžius iškirto, mes to nedaleisime.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Sveikus medžius! Matau, neapgausit!
                                Show must go von!

                                Comment


                                  Tokių projektų kaip Varšuvoje gausa tiesiog koreliuoja su ekonominiu išsivystymu, labai tikėtina, imant visos šalies vidurkį. Lietuvai iki Varšuvos ekonomikos per capita turbūt yra atstumas.

                                  Reikia atlikti brangias analizes, įvertinti naujus sprendinius. KM pr. dabartinė rekonstrukcija tėra plytelių ir apšvietimo stulpų pakeitimas ir aikštelės įrengimas S. Daukanto g. Viskas. Gal kokiam 10 m. ir sueis. Po to: "jei rusai neokupuos ir/arba visi neišemigruos...*"

                                  *perfrazuojant iš kai kurių girdėtas pesimistines nuotaikas

                                  Comment


                                    Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
                                    ПТН ПНХ
                                    «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                    Comment


                                      Parašė manometras Rodyti pranešimą
                                      Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
                                      Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                        Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
                                        Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                                        10 metų – per daug.
                                        ПТН ПНХ
                                        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                                        Comment


                                          Parašė manometras Rodyti pranešimą

                                          Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
                                          10 metų – per daug.
                                          Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

                                          Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

                                          Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X