Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas
    Tai yra visai nesusiję dalykai.
    Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

    Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
    Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.

    Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
    Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
    Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojomo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
    Ar lietuva turi "свой особенный путь"?. Suomijoje padeda, Svedijoje padeda, Danijoje padeda, vazineja tais takais ir ziema ir vasara, o pas mus kitokie zmones, turtingesni, nenori jie is savo karietu persesti.
    Jei butu normalus dviraciu takai o ne parodija kai vaziuoji 200 metru ir jis baigiasi, vazinetu i darba ir is darbo. Olandijos kur dviraciais vaikus veza tiek to jau nestatau i pavyzdi, iki ju tikrai utopiskai toli.
    Viskas priklauso nuo infrastrukturos ir iprociu, o jie isugdomi. Belgijoje, Danijoje yra normalu atvaziuoti dviraciu "last mile" iki gelezinkelio stoties is darbo, ten dvirati paliekant. Atvaziavus prie namu pasiimti antra dvirati ir nuvaziuoti iki namu.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tai yra visai nesusiję dalykai.
      Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

      Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui ir bandymui imituoti, kad kažkas rūpinasi infrastruktūra.
      Tas PiaRinimas vis dėlto labiau panašesnis į tikrą tikslą.

      Vasarą ir taip mažesni kamščiai.
      Dviračiai negali padėti vežioti vaikų į mokyklas ir būrelius.
      Kaip kamščiai keičiasi, iškart pasimatė kai šią savaitę baigėsi vaikų atostogos. Deja, dviračių takai nepadės nei darbo bei vaikų vežiojimo kelionių palengvinimui, nei greitesniam VT eismui.
      Tai, kad apmažina tuos kamščius dviračių takai. Žinau ne viena kuris į darbą ateina pieškomis arba atvažiuoja su dviračiu ir ne tik vasara, bet ir dabar. Būtu normalesni dviračių takai arba bent jie būtu iš viso būtu tokių dar daugiau. Paimkim, kad ir Klaipėda. Dabar į Klaipėdos LEZ nėra neivieno pėsčiųjų ir dviračio tako, bet vistiek gamyklų pamainų pabaigoje per klampoja dešimtis žmonių. Anksčiau kai būdavo bent vienas normalus takas jų būdavo dvigubai daugiau. Dabar dėl statybų suarus taką dalis persėdo į automobilius. Nutiestų normalu dviračių taką su apšvietimu ir tt. dar daugiau žmonių eitu į darba pieškom arba važiuotu su dviračiu.

      Comment


        Tai Romas gal galvoja, kad ir autobusai tušti važinėja, nes kaip tu jais išvežiosi vaikus po būrelius O šiaip aišku, kad sunku žmonėm suvokti, kad kažkas gali dviračiu į darbą važiuoti, kai jų pačių dabartinėmis sąlygomis niekas neišlaipintų iš automobilio. Turint tokį siaurą požiūrį tikrai galima daryti labai klaidingas generalizuotas išvadas pagal kurias lietuviai vos ne kitos rūšies atstovai nei danai ar suomiai. Pasikartosiu, bet pas mus tiesiog labai pigu mieste turėti automobilį skirtingai nuo senųjų ES narių, ir kai gausim normalius automobilių mokesčius labai greit pasimatys, kad visgi niekuo per daug nesiskiriam.

        Comment


          Tie pavieniai dviračių entuziastai, žiemą vasarą važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.

          Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
          Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviračiu.
          Daniškose bei lietuviškose lygumose ar Vilniaus / Kauno centre vaikai patys gali visur nuvažiuoti. Bet kasdien neprivažinėsi į Šeškinės, Narbuto ar Šilainių kalnus.

          Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
          Lietuvoje to neteko matyti.

          Comment


            Parašė Romas
            Tie pavieniai dviračių entuziastai, važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.

            Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
            Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviraciu.
            Lygumose / centre vaikai patys gali visur nuvaziuot, bet ką daryti su Šeškinės ir Narbuto kalnais?

            Būtu įdomu pamatyti antrą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
            Lietuvoje to neteko matyti.
            ačiū už patvirtinimą, jog esu teisus

            Comment


              Kad vaikai vežiojami ir mašinomis, ir autobusais, tai ir taip aišku, dėl ko nelabai yra ką ir diskutuoti.
              Tačiau tezė, kad dviračiai turi kazkokios įtakos vaikų vežiojimui ir kamščių mažejimui, kažkaip niekuo pagrįsta.

              Comment


                Iš dalies ir Romas teisus, rytiniams kamščiams įtakos tikrai turi mokinių išvežiojimas po mokyklas. Tai ištikro pasimato per mokinių atostogas. Tačiau vien iš pateikto pavyzdžio apie Klaipėdos LEZa kai buvo išartas vienintelis takelis pridėjo apie 50 automobiliu kurie išjuda vienu metu į vieną kryptį. Patikėk tai turi įtakos kamščiams.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Dviračių takai labiau naudojami savaitgalio ir poilsio, o ne darbo kelionėms. Dvirtakiai 3- 4 mėnesius kažkiek naudojami pagal tiesioginę paskirtį - kai jais kas nors važinėja, ypač savaitgaliais.

                  Likusius 8-9 mėnesius jie naudojami tik "darnaus judumo" PiaRinimui
                  Iš kur šitos nesąmonės? Laisvai galima važinėti nuo balandžio iki spalio, t.y. 6-7 mėn., nors yra kas važinėja ir žiemą.

                  Comment


                    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                    Tai, kad apmažina tuos kamščius dviračių takai. Žinau ne viena kuris į darbą ateina pieškomis arba atvažiuoja su dviračiu ir ne tik vasara, bet ir dabar.
                    Ir ne tik dviračiais, bet ir paspirtukais, ir tokių daugėja, kuo labiau daugėja dviračių takų.

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                      Iš dalies ir Romas teisus, rytiniams kamščiams įtakos tikrai turi mokinių išvežiojimas po mokyklas. Tai ištikro pasimato per mokinių atostogas. Tačiau vien iš pateikto pavyzdžio apie Klaipėdos LEZa kai buvo išartas vienintelis takelis pridėjo apie 50 automobiliu kurie išjuda vienu metu į vieną kryptį. Patikėk tai turi įtakos kamščiams.
                      Tai bet čia ne apie kamščius tema. Darnaus judumo priešininkams kliūva dviračių takai, nes pagal juos neverta leisti pinigų dėl kelių entuziastų, nes niekas masiškiau į darbą nepradės važiuoti dviračiais, nes visi yra vieniši tėvai ir turi bent vieną darželinuką/pradinuką, kuris lanko ugdymo įstaigą kaip tyčia kitame miesto gale. Ir kai vaikai baigs užaugti ir atrodys, jog jau galima važiuoti dviračiu, kaip tyčia gandras atneš dar vieną.

                      Bet aš pritarsiu, jog Vilniuje tikrai yra Narbuto (ir visų kitų) kalno problema. Ne to realaus, į kurį neturėtų būti problemų užkilti fiziškai sveikam mokyklinukui ar šviežiam pensininkui tvarkingu dviračiu su pavaromis net nesuprakaitavus, o tokio labiau mistinio iššūkio, kuris fiziškai neaktyviam asmeniui su 30 kg antsvoriu bei išklerusiu dviračiu gali pasirodyti kaip koks Alpių etapas iš TdF

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Tie pavieniai dviračių entuziastai, žiemą vasarą važinėjantys ir į darbą, nedaro jokios įtakos kamščiams.

                        Vaikų vežiojimas turi tiesioginę įtaką kamščiams.
                        Yra skirtingi dalykai vaikus vežti į mokyklą ar į būrelį autobusu ar dviračiu.
                        Daniškose bei lietuviškose lygumose ar Vilniaus / Kauno centre vaikai patys gali visur nuvažiuoti. Bet kasdien neprivažinėsi į Šeškinės, Narbuto ar Šilainių kalnus.

                        Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
                        Lietuvoje to neteko matyti.
                        Labai keistos mintys, kad atseit dviračių takai niekam nepadeda... Romai, jūsų mintys labai lietuviškų sąlygų nulemtos, be jokio orientavimosi į geresnius variantus
                        Tas vaikų vežiojimas kažkokiu prioritetu Nr. 1 patapo. Toks vaizdas, kad per kokius 15 metų vaikai tapo neįgaliais ir juos reikia suvežiot nuo durų iki durų, ir būtinai mašina.
                        Gyvenu Vokietijoj ir beveik kasdien matau, kaip vaikus veža į darželį dviračio priekaboj. Aišku, tik mažiausius, bet tai vyksta.
                        Kiti vežioja vaikus tramvajum. Vienam tramvajuj kartais gali būt du ar net trys vežimėliai vienu metu. Ir dar daugiau vaikų be vežimėlių
                        Dar buvo argumentas, kad vaikų neprivežiosi į mokyklą nuo Narbuto kalno ar atvirkščiai. Kaip čia suprasti? Tai visi darželiai ir mokyklos tik centre? Sovietiniuose rajonuose pilna darželių ir mokyklų!

                        Būtu įdomu pamatyti tą reklamuojamą variantą, kaip mokyklinio amžiaus vaikai vežiojami dviračiais
                        Lietuvoje to neteko matyti.
                        O kodėl mokyklinio amžiaus vaikai turi būti vežiojami? Iki max. 3-4 klasės taip, reikia atvesti (ir būtų geriau nevežti mašina). Bet po to jau metas pačiam judėti. Prisimenu, 3 klasėj vieno vienintelio klasioko pasiimti ateidavo močiutė, tai iš jo juokdavosi. Nes visi kiti grįždavo savarankiškai. O dabar kas per pupuliai, kad reikia vežiot vos ne iki pilnametystės, neduok dieve į autobusą reiks įlipt?

                        Dar vienas dalykas, tai "tėvų taksi". Apie šitą fenomeną jau rašo Šveicarijoj ir kitose šalyse: nevežkit vaikų automobiliais! Visų pirma, šalia mokyklų suintensyvėja eismas ir tampa nesaugu, automobiliai statomi ne pagal taisykles ir pan. Antra, vaikas neišsiugdo jokių įgūdžių savarankiškai judėti ir suprasti kelių eismo taisykles, jeigu jį iki durų privežinėja. Trečia, nebendrauja su bendraamžiais, neišsiugdo socialinių įgūdžių. Ketvirta, vaikai tampa mažiau pastabūs aplinkai. Kai vaikus paprašo nupiešti kelią į mokyklą/darželį, tai pėsčiomis ėję nupiešia visko daug daugiau ir detaliau. Vežiojamų vaikų piešiniai žymiai skurdesni: kaip rašė žurnalistai, daug dažniau būna tiesiog kažkokie brūkšniai...

                        Kai Jan Gehl buvo atvažiavęs į Vilnių, pasidžiaugė, kad pagaliau jo aštuonmetė anūkė Kopenhagoj gali eit į mokyklą viena. Kodėl? Todėl, kad šaligatvį įrengė nenutrūkstamai per šalutinius įvažiavimus. Tai veikia ir vairuotojų, ir pėsčiųjų psichologiją.

                        O kas LT vyksta? Įrenginėja atsibučiavimo aikšteles prie mokyklų

                        Taip kad tegul tik tiesia tuos dviračių takus, ir kuo daugiau. O neva prastas klimatas, kaip ir vaikų vežiojimas, yra tik bandymas pateisinti automobilines keliones, kurių nesinori atsisakyti.
                        Paskutinis taisė taccido; 2020.02.28, 01:39.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Šiek tiek paadvokatausiu Romui. Esmė ne kažkokiame mistiniame priešiškume dviračiams ar pėstiesiems. Prieš normalų VT iš vis jokio prieštaravimo neteko girdėti. Visi yra už adekvatų judėjimą, nors yra ir nemažai automobilių fanatikų. Tiesiog įsivyrauja karingas ir agresyvus ar net lygotas nusistatymas prieš automobilius, kelius, ir viską, kas su tuo susiję. Kai kas jau reikalauja nestatyti ir neremontuoti gatvių (ar net griauti automobilių kelius), uždrausti automobilių judėjimą miestuose (užmiestyje matyt dar nesugalvojo). Vietoje to nesiūlydami nieko advekataus. Jokia "darna" (popsinis šių laikų žodelis) čia net nekvepia.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Šiek tiek paadvokatausiu Romui. Esmė ne kažkokiame mistiniame priešiškume dviračiams ar pėstiesiems. Prieš normalų VT iš vis jokio prieštaravimo neteko girdėti. Visi yra už adekvatų judėjimą, nors yra ir nemažai automobilių fanatikų. Tiesiog įsivyrauja karingas ir agresyvus ar net lygotas nusistatymas prieš automobilius, kelius, ir viską, kas su tuo susiję. Kai kas jau reikalauja nestatyti ir neremontuoti gatvių (ar net griauti automobilių kelius), uždrausti automobilių judėjimą miestuose (užmiestyje matyt dar nesugalvojo). Vietoje to nesiūlydami nieko advekataus. Jokia "darna" (popsinis šių laikų žodelis) čia net nekvepia.
                            Kuo čia dėtas liguistas nusistatymas? Yra hard cold numbers, kad 1 km nuvažiuotas dviračiu ar VT valstybei kainuoja ŽENKLIAI pigiau, nei.1 km nuvažiuotas automobiliu. Tad natūralu kad žmonėms pikta, jog valstybės pinigai taškomi taip neracionaliai, skatinant automobilizmą .
                            Paskutinis taisė sankauskas; 2020.02.28, 08:32.
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                              Kuo čia dėtas liguistas nusistatymas? Yra hard cold numbers, kad 1 km nuvažiuotas dviračiu ar VT valstybei kainuoja ŽENKLIAI pigiau, nei.1 km nuvažiuotas automobiliu. Tad natūralu kad žmonėms.pikta, jog valstybės pinigai taškomi taip neracionaliai, skatinant automobilizmą .
                              Liguistas nusistatymas yra agresyvus piktinimasis žmonėmis, kurie važiuoja į darbą automobiliu daugiau kaip 20 km, ar vežioja vaikus į mokyklą kitam miesto gale. O tokių bent Vilniuje gyventojų yra apie 50%. Dar ko gero kas penktas automobilį privalo vairuoti darbo reikalais (ir ryte važiuoja ne į ofisą, o tiesiai į skirtingus objektus). Negalvojama, apie tuos galvočius, kurie Perkūnkiemį ar net Pilaitę paliko be mokyklų ir darželių, apie tai, kad komiblokai degraduoja (tampa panašūs į seną VT) ir kai kuriuose neįmanoma gyventi, nerūpi, kad dauguma dvirtakių - akligatviai. Pliusas VMS bent už tai, kad VT ženkliai pagerėjo, bet tai ne "Darnu" nuopelnas.
                              Jei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???
                              Paskutinis taisė Sula; 2020.02.28, 08:10.

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Jei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???
                                Kad dažniau būna atvirkščiai. Einu pėsčiomis ar važiuoju dviračiu į darbą ir randu užparkuotą šaligatvį ar dviračių taką (nors netoli buvo puikiausių mokamų parkavimo vietų, bet juk doras automobilistas negali mokėti už parkavimą), o po to veikėjas iššokęs iš mašinos dar piktinasi, kad aš matai neturiu teisės jo fotografuoti ir reportinti savivaldybei.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Liguistas nusistatymas yra agresyvus piktinimasis žmonėmis, kurie važiuoja į darbą automobiliu daugiau kaip 20 km, ar vežioja vaikus į mokyklą kitam miesto gale. O tokių bent Vilniuje gyventojų yra apie 50%. Dar ko gero kas penktas automobilį privalo vairuoti darbo reikalais (ir ryte važiuoja ne į ofisą, o tiesiai į skirtingus objektus). Negalvojama, apie tuos galvočius, kurie Perkūnkiemį ar net Pilaitę paliko be mokyklų ir darželių, apie tai, kad komiblokai degraduoja (tampa panašūs į seną VT) ir kai kuriuose neįmanoma gyventi, nerūpi, kad dauguma dvirtakių - akligatviai. Pliusas VMS bent už tai, kad VT ženkliai pagerėjo, bet tai ne "Darnu" nuopelnas.
                                  Jei atvažiuoju iš užmiesčio automobiliu, pasistatau ir 3 km einu iki Senamiesčio, o po to randu "darniečių" sudaužytą automobilį, tai kaip tai vadinti? Kur tie tūkstančiai "darniečių" keliaujančių pėsčiomis, dviračiais, paspirtukais masiškai iš Salininkų, Avižienių, Kalnėnų, Grigiškių, Riešės, Kairėnų ir t.t.???
                                  Na, aš negaliu atsakyti į klausimą apie kažkokių miesto/priemestinių rajonų, kurių pavadinimus pirmą kartą išgirdau, susisiekimo problemas.
                                  Nes pavyzdžiui susisiekimas su Ginkūnais, Rėkyva ir Gegužiukais tai tikrai galėtų būti geresnis.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą

                                    Kad dažniau būna atvirkščiai. Einu pėsčiomis ar važiuoju dviračiu į darbą ir randu užparkuotą šaligatvį ar dviračių taką (nors netoli buvo puikiausių mokamų parkavimo vietų, bet juk doras automobilistas negali mokėti už parkavimą), o po to veikėjas iššokęs iš mašinos dar piktinasi, kad aš matai neturiu teisės jo fotografuoti ir reportinti savivaldybei.
                                    Tai pripažįstama, kad jis pažeidėjas. Kalba eina, apie tai, kad kiekvienas įsėdęs į nuosavą automobilį yra potencialus nusikaltėlis, arba bent jau milžiniškų rinkliavų objektas. Tik kažkodėl "darniečiams" dar neužkliuna nei taksistai nei city-bee ir kiti car-sharingai. Taip pat nemato "neįgaliųjų" vos ne įvažiuojančių į prekybcentrių duris. Apie iš tiesų darnią miestų (ir užmiesčių) plėtrą net nekalbu. Jiems tai nelabai rūpi. Kodėl neafišuoja darbdavių, kurie netoleruoja neautomobilistų, kaip jau buvo mano seniau čia keltas klausimas ir t.t.

                                    P.S. tiesa sakant, aš daugiau kaip pusę savo amžiaus išvaikščiojau Vilnių skersai ir išilgai pėsčiomis ir man labai netrukdė blogai priparkuoti automobiliai (tik gal jų buvo mažiau). Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.

                                    P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
                                    Paskutinis taisė Sula; 2020.02.28, 08:48.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Tai pripažįstama, kad jis pažeidėjas. Kalba eina, apie tai, kad kiekvienas įsėdęs į nuosavą automobilį yra potencialus nusikaltėlis, arba bent jau milžiniškų rinkliavų objektas. Tik kažkodėl "darniečiams" dar neužkliuna nei taksistai nei city-bee ir kiti car-sharingai. Taip pat nemato "neįgaliųjų" vos ne įvažiuojančių į prekybcentrių duris. Apie iš tiesų darnią miestų (ir užmiesčių) plėtrą net nekalbu. Jiems tai nelabai rūpi. Kodėl neafišuoja darbdavių, kurie netoleruoja neautomobilistų, kaip jau buvo mano seniau čia keltas klausimas ir t.t.

                                      P.S. tiesa sakant, aš daugiau kaip pusę savo amžiaus išvaikščiojau Vilnių skersai ir išilgai pėsčiomis ir man labai netrukdė blogai priparkuoti automobiliai (tik gal jų buvo mažiau). Dviračiu vengiu važinėti susisiekimo tikslais, po to kai du kartus vos nenukeliavau anapilin.

                                      P.S.S. gal gerai būtų padaryti apklausą kas kokias būdais keliauja kasdien?
                                      Čia labiau situacija, kad ilgą laiką važinėjimas automobiliu buvo iš esmės skatinamas, o kiti keliavimo būdai iš esmės marinami (dviračių takai nestatomi, šaligatviai neremontuojami, viešasis transportas apleistas). Dabar susiprasta ir jie pradėti skatinti. Kadangi pasikeitimas gana kardinalus, automobilių vairuotojai gali jaustis "persekiojami", nors to tikrai nėra. Reikalas tik tas, kad keliavimas automobiliu nėra vienintelis įmanomas ir būtinas būdas dėl to tą daryti reikia taip, kad netrukdytum kitiems ir suprasti, kad dėl to žmonės tikrai nesidžiaugs.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Šiek tiek paadvokatausiu Romui. Esmė ne kažkokiame mistiniame priešiškume dviračiams ar pėstiesiems. Prieš normalų VT iš vis jokio prieštaravimo neteko girdėti. Visi yra už adekvatų judėjimą, nors yra ir nemažai automobilių fanatikų. Tiesiog įsivyrauja karingas ir agresyvus ar net lygotas nusistatymas prieš automobilius, kelius, ir viską, kas su tuo susiję. Kai kas jau reikalauja nestatyti ir neremontuoti gatvių (ar net griauti automobilių kelius), uždrausti automobilių judėjimą miestuose (užmiestyje matyt dar nesugalvojo). Vietoje to nesiūlydami nieko advekataus. Jokia "darna" (popsinis šių laikų žodelis) čia net nekvepia.
                                        Tikrai ne visi dviračiu važinėjantys į darbą yra kažkokie automobilių priešininkai, manau nemažai turi patys automobilius. Tiesiog nusistatymas yra ne PRIEŠ automobilius, o UŽ dviračius ir VT. Darnaus judumo priešininkams atrodo, jog visi pinigai eina tik naujiems dviračių takams ir A juostoms, o keleiviams ir dviratininkams tubrūt vos ne grynais dar primoka, kad nevažiuotų automobiliais.

                                        Aš suprantu, jog praėjusiais metais nutiestų dviračių takų ir A juostų skaičius atrodo bauginančiai, bet keista, jog taip atrodo darnaus judumo priešininkams

                                        Comment


                                          Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                          Tikrai ne visi dviračiu važinėjantys į darbą yra kažkokie automobilių priešininkai, manau nemažai turi patys automobilius. Tiesiog nusistatymas yra ne PRIEŠ automobilius, o UŽ dviračius ir VT. Darnaus judumo priešininkams atrodo, jog visi pinigai eina tik naujiems dviračių takams ir A juostoms, o keleiviams ir dviratininkams tubrūt vos ne grynais dar primoka, kad nevažiuotų automobiliais.
                                          Aš suprantu, jog praėjusiais metais nutiestų dviračių takų ir A juostų skaičius atrodo bauginančiai, bet keista, jog taip atrodo darnaus judumo priešininkams
                                          Ne visai taip, paskaitykite aktyviausių darniečių pasisakymus: neskirti jokių lėšų automobilių keliams, gal netgi naikinti esamus kelius, uždėti nepakeliamus mokesčius automobilių savininkams ir pan.

                                          Aš esu tikras, kad automobiliai išliks bent jau XXI amžiuje. Vilniuje kaip tik daroma reikiama plėtra, gal net per daug palanki automobilininkams.
                                          Tačiau... bendro miesto vystymosi DARNOS trūksta, nors yra nemažai teigiamų pokyčių. Pvz.: susirūpinta socialine infrastruktūra tankiai apgyvendintuose rajonuose, bandoma stabdyti miesto "išskydymą" (nors nevisai sėkmingai), pagerėjo VT ir t.t.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X