Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Hm, keista, jau du kart pravažiavau ten po naujo ženklinimo, jokių esminių problemų nemačiau, ar tik nebus, kad autorius išsigalvoja jas? Foto irgi žurnalistų iš dar kol vyko darbai (ar pirmos dienos po darbų)

    Comment


      Problemų tikrai yra, prie tų naujų daugiabučių Šimulionio g. arba reikia panaikinti stovėjimo vietas (ir įvažą, kurioje statomi automobiliai), arba padaryti jas lygiagrečiomis eismui. Aš ten nestatyčiau mašinos vien dėl baimės įvažiuoti į ką nors iš tos vietos išvažiuojant. Taip pat labai pavojingu tapo išvažiavimai iš Šimulionio g. 1 ir 3 - per užstatytus automobilius nieko nesimato.

      Šiaip visa kita gerai, išskyrus dviračių tako vingius ties Vaitkaus g. Maloniai nustebino, kad nesilaikančių naujos parkavimo tvarkos beveik nėra, gerai ir įrengtos saugumo salelės ties Povilaičio g. (nepastebėjau, ar jos įrengtos ties kitomis perėjomis).
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Darnaus judumo fanai tikriausiai džiūgauja.
        Ten pasisakė Tvaraus (Ne)judumo skyriaus viršininkas

        Comment


          Juokinga matyti kokie prioritetai kalbant apie darnu juduma ir gatviu platinima. Butu idomu pamatyti kokiu nors pavyzdziu is Vakarau Europos miestu (su panasiu gyventoju skaiciumi) kurie dar platina gatves ir tiesia greitkelius miesto centre. Jeigu idomu kam, galite paskaityti kaip Utrecht miestas panaikino motorway mieste ir atstate buvusi vandans kanala - https://bicycledutch.wordpress.com/2...riginal-water/

          Cia aiskus miesto prioritetai ir infrastrukturos vizija. Trumpa citata is teksto - "The removal of the motorway is perfectly in line with the new Utrecht policies that determine that the main road users in the city are people cycling and walking, not people using private cars...The space in the city is not there for the flow of motor traffic, but for people living their lives."

          Comment


            Parašė index Rodyti pranešimą

            Bijau, kad tik laikinai, nes kaip John ir aiškina, šiaurinės Vilniaus dalies gyventojams pasidarys patogiau važiuoti nuosavais automobiliais, pirkti ten pigesnius butus ir greitai vėl bus tas pats (o vėl užsikišus gatvei pablogės saugumas, nes greit atsiras visokių "gudručių", kurie sugalvos kaip kur nors užlįsti, kokią nors juostą apvažiuoti etc.). Kai tuo tarpu yra būdų kaip spręsti vairavimo konfliktus ir didinti saugumą tuo pačiu nedarant važiavimo nuosavu automobiliu patogesniu ir to neskatinant. Užtektų perdaryti keletą išvažiavimų ir turėtum kažką tokio (ir šviesoforų atsisakyti būtų galima, kas irgi saugumą padidintų, nes ten daug bandančių per raudoną šviesoforą pravažiuoti, vienas šiemet ir į mane taip atsitrenkė). Žiedas dar padidina saugumą ir tuo, kad sulėtina eismą ir priverčia vairuotojus būti atidesniais ir dairytis, vietoj lėkimo kaip akis išdegus nežinia kur.
            Lėtinti eismą? Eretiką ant laužo!!! Gi žmonės skuba, neturi laiko čia kažkokiem saugumam, reik lėkt vaikų paimt iš būrelio, nes gi nesaugu jiems patiems per miestą keliauti, reikia daugiau juostų ir greitį padidinti iki 100!!!

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Yra objektyvių priežasčių. Ankstesnis meras .....
              .... ir asfalto tiesimas
              Wow, vienos iš geriausių mano skaitytų minčių šiame forume. Rašykite dažniau ir aktyviau, prašau.

              Comment


                Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Kitose gatvėse kamščių, pvz. važiuojant nuo centro į kokią Tokvilą Linkmenų gatvę ar būtent šita sankryža yra vienintelė problema.
                  Beje, kodėl tada statom Šiaurinę gatvę ir dar su krūna viadukų? Kad pravažiavęs viaduką greičiau kamštį privažiuotum?
                  Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Šiaurinė gatvė, kokia ji planuojama, irgi yra klaida. Tiesiog dabar dėl politinių priežasčių per vėlu viską keisti, kai netrukus turi būti daromi pirkimai.
                    Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves. Lenkai Olštyne (Klaipėdos dydžio miestas) už 90 mln. eur, t. y. tiek pat, kiek kainuos Šiaurinės gatvės vien pirmas etapas, pasistatė tris tramvajaus linijas 20 km. Kas geriau?
                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.29, 20:18.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Be komentarų



                      Deja, be PiaRinių dviračių takų, "strateginės" Santaros gatvės ir bet kaip padarytos Taurupės gatvės pastariaisias metais jokių rimtų projektų nepradėta.
                      Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tai vat, gal reiktų pirma išnaudoti esamų gatvių potencialą, maksimaliai padidinti pralaidumą mazguose ir tik po to statyti grandiozines naujas gatves.
                        Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Na, aš manau, kad dviračių takų Vilniui labiau reikia nei naujų gatvių, kurias vėl greitai užkiš orą teršiantys automobilistais. Ir visur kur įmanoma nebetrukdys taip nekenčiami paspirtukininkai, nes jiems nebereikės važiuoti gatvėmis ar šaligatviais.
                          problema tame, kad investicijos i dviraciu takus kazkodel desimtimis kartu mazesnes nei i automobiliu gatves. Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Nereiktų. Jau paaiškinta kodėl.
                            Dar būtų įdomu išgirsti paaiškinimą, kuom geriau 90 mln. eur išleisti pirmam šiaurinės gatvės etapui, o ne kelioms tramvajaus linijoms.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Riedžių ir dviračių saugyklos po stogu kompleksinių kelionių aikštelėse gali turėti darnaus judumo potencialą periferijoje.

                              Pvz. Ukmergės gatvėje esančią aikštelę modifikavus, atmini/atriedi iki jos iš Gineitiškių/Pavilnionių/Fabijoniškių/Pašilaičių/Justiniškių Pavilnionių bei Mykolo Lietuvio ir Ukmergės g. perspektyviais dvirtakiais.

                              Saugiai ir uždengtai nuo oro sąlygų parkuojiesi. Toliau keliauji greituoju autobusu, kad kelionė būtų maksimaliai trumpa.

                              Potencialas išnaudoti greituosius maršrutus, o pirmus kelis (ar grįžtant paskutinius kelis) kilometrus įveikti bevarikle priemone. Oro sąlygos ir parkavimo ypatumai darbe dalinai išspręsti.
                              Kažkaip čia atvirkščiai gaunasi Daugiau prasmės būtų laikyti paspirtukus tokiose aikštelėse važinėjimui centrinėje dalyje. O iki jų atvažiuoti kitokiu transportu. Kaip civilizuotose šalyse žmonės nuo traukinio pavažiuoja iki paskirties taško.

                              Comment


                                Parašė Riedis
                                mantasm pabandysiu perfrazuot ir iliustruoti, gal logiškiau pasirodytų pagal esamą situaciją. Išvardinau neitin tinkamus rajonus tam pavyzdžiui
                                Nuo tų teritorijų apsimokėtų pavažiuot iki artimiausios stotelės, ne pusę kelio iki centro. Kai jau pusę kelio nuvažiuoji - kam sėst į VT kuris kuo arčiau centro tuo lėtesnis?

                                Tvarkingas, saugus ir sausas parkavimas aišku būtų gerai. Bet kurioje miesto dalyje.

                                Comment


                                  Bandžiau apsiriboti numatomomis aikštelėmis, kad toje artimiausioje rajono stotelėje nepalikti visai dienai. Visur infrastruktūrą pritaikyti - nerealu.

                                  Dėl atstumų, tai galima daryti prielaidą, jog kelionė vyksta iki galutinių "express" maršrutų stotelių. (Tarkim du studentai iš šiaurės vakarų keliauja ryte į Saulėtekio (5G) ir Kaziemiero Simonavičiaus (3G) universitetus.

                                  Viltis, kad bus tinkama infrastruktūra tiek keliauti darniai yra nerealu. Galų gale - tai iššūkis kasdienai, net su elektrinėm priemonėm.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Atrodytu, apkeisk tu vietomis finansavima ir per metus-du turetume isvystyta dviraciu taku tinkla mieste. Bet yra zmones, kurie tokiai idejai nepritaria.
                                    O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                      O kokia prasmė? Kaip susisiekimo priemonę naudoja vienetai ir tai tik vasaros sezonu, žiemą iš vis niekas nevažinėja. Dviračių takai yra just for fun, ekonominės vertės jie neturi.
                                      Neabejoju, kad lygiai tą patį sakė ir Amsterdame ar Kopenhagoje 1960 metais.
                                      Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.30, 09:11.

                                      Comment


                                        Parašė ballonfire Rodyti pranešimą
                                        Jūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
                                        Tai yra Induced demand pasekmė. Bet jeigu vat šitoj vietoj dar praplatinsim, tai tada viskas tikrai važiuos...

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Tai yra Induced demand pasekmė.
                                          Gal galima plačiau?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X