Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    <..>
    Paksiaus partijos atstovai Vilniaus savivaldybėje savu laiku siūlė paleisti oro gondolų susisiekimą tarp Šeškinės kalvų ir centro
    O visai nėra bloga idėja. Pvz., Barselonoje prie tokio keltuvo reikia laukti mažiausiai valandą sezono metu. Be abejo, turistų skaičius skirias, bet principas, kad tai būtų lankomas objektas išlieka. Praskristum virš gamtos paminklo, NMC ir pamatytum Senamiestį iš aukštai. O ir statybą galėtų bent dalinai finansuoti Akropolis.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      O visai nėra bloga idėja. Pvz., Barselonoje prie tokio keltuvo reikia laukti mažiausiai valandą sezono metu. Be abejo, turistų skaičius skirias, bet principas, kad tai būtų lankomas objektas išlieka. Praskristum virš gamtos paminklo, NMC ir pamatytum Senamiestį iš aukštai. O ir statybą galėtų bent dalinai finansuoti Akropolis.
      Susisiekimo ar turizmo?
      Įpieš kainą Eur 5 ir ten bus Minsko gyventojai, atvežti į Akropolį, o ne Šeškinės skubantys į darbą.

      Comment


        Medeline cable car naudojama kaip public transport (aisku turistam pramoga), o kaina ne ka skiriasi nuo metro. Tik ten miestas slenyje ir sukurtas del vargingu rajonu, todel labai populiari transporto priemone. Vilniuje manau butu tik turistiniais tikslais

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

          Susisiekimo ar turizmo?
          Įpieš kainą Eur 5 ir ten bus Minsko gyventojai, atvežti į Akropolį, o ne Šeškinės skubantys į darbą.
          Jei viena kabina vazines tai taip, bet yra dideliu kabinu ir tikrai daugiau nei 1 ar 2 reiktu pakabint.

          Comment


            Galim paklausti ar Druskininkų gyventojai keliauja kasdien į darbą su gondolom ar ne. Ir kiek moka už kelionę

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Galim paklausti ar Druskininkų gyventojai keliauja kasdien į darbą su gondolom ar ne. Ir kiek moka už kelionę
              Druskininku i darba gali keliauti tik tie kas dirba snow arenoje.Ir nereiktu lygint Druskininku populiacijos su Vilniaus.

              Comment


                Parašė Al1

                Automobilizmo mažinimui reikėtų neplatinti gatvių ir bloginti padėti važinėjantiems automobiliu, tuo pačiu gerinti VT. Kito kelio nėra. Kuo daugiau gerų plačių gatvių, aplinkkelių, tuo daugiau automobilių ir tą praėjo pasaulis, kol suprato, kad reikia investuoti ne tik į asfaltą, bet ir į VT.
                Aš irgi esu už automobilizmo mažinimą, pats šiais metais pradėjau į darbą važinėti dviračiu (ne visisškai žalias - elektrinis, bet mano maršruto reljefas būtų nepatogus paprastam), bet Vilniuje turime tokią situaciją, kad visi, kurie gali sau leisti automobilį ir turi noro vairuoti - jį jau turi. Gyventojų didėjimo bombos nebus.
                Mieste yra nemažai blogai suprojektuotų sankryžų, taip pat nenutiestų gatvių, per siaurų gatvių, kur su palyginus nedidelėm išlaidom galima spręsti taršos problemas čia ir dabar be viso autobusų parko elektrifikavimo/tramvajaus linijos tiesimo, todėl manau, jog diskutuoti verta apie problemiškas vietas ir jų sprendimą.

                Comment


                  Parašė Ginthus

                  O vat čia dar studijų metu buvau susidūręs su mastymo lankstumo stoka kalbant apie viešojo transporto priemones. Pvz. net dešimtmetį reklamuojamo metro ar tramvajaus vizijose nemačiau nei vieno atvejo, kad maršrutas būtų siūlomas pievomis. O kas negerai su pieva?
                  Kol kas nematau, nei tramvajaus, nei metro, tad juos palikime ateičiai (gal). O autobusai per pievas tikrai nevažinės - nebent keleiviams patinka būti kratomiems kaip bulvių maišai. Aj, nors duobėtos gatvės irgi kažkas panašaus ir off-road gaunasi Bet jei jau sakot, kad nereikia asfalto, tai nereikia...

                  Visiškai sutinku su tomtom.
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Nepaminėtas pats pirminis sprendimas (tiksliau - klausimas) - ar tirkrai automobilis yra toks reikalingas daiktas gyvenant Vilniuje?
                    Dvi 15min.lt apklausos

                    2010.05

                    https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...te-i-darba/842


                    2018.04

                    https://www.15min.lt/apklausos/kaip-...i-istaiga/7890

                    Gal reikia formuluoti kitus klausimus:
                    - Kokia dalis naudojasi dviračiu vykdami į darbą (naudojasi 3-4 % )
                    - Ar tikslingos lengvatos P+R jei viešuoju transportu naudojasi tik 18-20% gyventojų
                    - kodėl mažai daroma eismo pralaidumui, ypač sankryžose bent padarant . Bet dirbtinai mažinamas eismo pralaidumas sankryžose nedubliuojamais šviesoforais sankryžose, o gatvėse - "išmaniaisiais" "stop" šviesoforais, radarais, kalneliais.

                    Tačiau ši tema vis dėlto apie parkavimą.
                    Todėl aktualus klausimas. Kas yra daroma pagerinant parkavimą gyvenamuosiuose rajonuose ir centro prieigose.

                    Comment


                      „Taxify“ vairuotojas Davidas iš Ganos: aplinka Lietuvoje buvo tokia atšiauri, kad turėjau pabėgti į Šveicariją

                      https://www.15min.lt/verslas/naujiena/karjera/tafixy-vairuotojas-davidas-is-ganos-aplinka-lietuvoje-buvo-tokia-atsiauri-kad-turejau-pabegti-i-sveicarija-666-962782
                      Per Vilnių jis važinėja nuosavu automobiliu, kurį įsigijo kasdienos reikmėms – keliavimui į paskaitas, bažnyčią, parduotuvę, futbolo treniruotes
                      Mokosi MRU, bet vis tiek reikia auto. Na, aišku, jis ne iš vakarų Europos, Ganoj turbūt auto turėjimas greičiausiai yra daug labiau prestižo reikalas nei čia, tai tam tikras nuostatas šiuo klausimu jis turi, bet faktas akivaizdus: net atvykėliams viešasis transportas yra nepatogus.

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                        Koks ne, jei jau dabar nuo Perkūnkiemio ar Pilaitės iki Konstitucijos pr. piko metu yra greičiau VVT. Laiko automobiliui reikia skirti: važiuojant į servisą, tech. apžiūrą, pirkt / rinktis detales, skirt laiko draudimo pasiūlymams, pildyti eismo įvykio deklaracijas, keist padangas (sezoniškai ir prasidūrus), reguliariai prisipūst oro, piltis kurą, tikrint skysčius, plaut mašiną, siurbt / nuvežt valyt, žiemą gramdyt langus, valyt sniegą, aprasojus ir užšalus šildyti salono langus iš vidaus, kraut akumuliatorių, tikrint žvakes, valyt ir pildyt kondicionierių, galima visai neužsivest.
                        Kaip baisu, kaip baisu. Tik tiek, kas perka ir važinėja automobiliais taip nemano. Jiems tai vis tiek yra geriau nei važiuoti VT. Deja, bet taip yra. Ir jie nekeis automobilio į VT savo noru.

                        Comment


                          Parašė tomtom Rodyti pranešimą

                          va va, apsilankius kitų rajonų kiemuose vaizdas tas pats. Aš išdrįsiu teigti, kad Vilniuje nėra parkavimo problemos. Yra senų laužų ir emigrantų auto problema
                          Kita vertus, gal žmonės važinėja VT. O auto lieka savaitgaliui ar pavieniais atvejais. Kas nėra blogai. Žiūrint į automobilizacijos ir VT naudojimo santykį, vakarų europa panašiai ir gyvena. Auto daug, bet į darbą didelė dalis nenaudoja.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                            Uh kokia foto uzmaciau



                            ta pati vieta po savaites:

                            Click image for larger version

Name:	UFA_2731.jpg
Views:	68
Size:	366,5 kB
ID:	1696466
                            Click image for larger version

Name:	UFA_2765.jpg
Views:	88
Size:	368,3 kB
ID:	1696467

                            O apie juostas tai John turejo omeny, kad bet koks kamsciu mazinimas ir keliones automobiliu laiko trumpinimas Vilniaus VVT bukles atveju tik skatina ateity vis naujus zmones isigyti automobilius.
                            Taip. Gatvių didinimas be veikiančio VT tereiškia daugiau automobilių. Puikus pavyzdys - Bankokas. Daug puikių greitkelių, estakadų ir what not. Suinvestuota duag milijardų į "kamščių mažinimą" . Bėda tik ta, kad tai nedavė rezultato. Kamščiai tokie, kad maža nepasirodys. Nes pastrigo su VT plėtra. Dabar, galų gale, visvien pradėjo plėsti metro ir kitą VT, nes tik taip galima pakeisti situaciją.

                            Comment


                              Panašu, kad silpnas VT yra daugumos trečio pasaulio (tame tarpe ir LT) miestų reiškinys.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Panašu, kad silpnas VT yra daugumos trečio pasaulio (tame tarpe ir LT) miestų reiškinys.
                                Pritariu. Yra ir tema forume apie naujas viešojo transporto rūšis, nors ten daugiau galima pasiskaityt apie myžalus o ne transporto naujas rūšis.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Panašu, kad silpnas VT yra daugumos trečio pasaulio (tame tarpe ir LT) miestų reiškinys.
                                  JAV irgi trečiojo pasaulio šalis?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    JAV irgi trečiojo pasaulio šalis?
                                    Išimtis. Bet taip, JAV turi problemą su VT ir tai yra didelis tos šalies minusas.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      JAV irgi trečiojo pasaulio šalis?
                                      Ne, bet su VT ten gan prasta situacija ir tai lemia daug problemu bei tikrai yra labiau anti-pavyzdys nei kazkas sektino.

                                      Comment


                                        Jau negaliu greit atgaminti, bet Varlamovo laidų cikle apie JAV buvo kalbėta, kad Hiustone (TX), kur šiaip dominuoja individualus transportas, nuo 2004 m. paleido tramvajų ir jau yra 3 linijos, dar bus dvi. Kitose laidose kalbėta apie kitus miestus, gyvenusius ant individualių automobilių, kurie pereina ant viešojo transporto. Žinoma, čia kalba eina ne apie tuos megapolius, kur viešas transportas gerai funkcionuoja.

                                        Comment


                                          http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
                                          7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
                                          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X