Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
O logikos nepakanka? Jei reikės toliau eiti iki stoties nei dabar iki stotelių, tai kaip, VT patrauklumas didėja? Tai, kad žmonės tingi vaikščioti rodo automobilizacijos mastai ir noras privažiuoti kuo arčiau. Palikti mašiną garaže kitame miesto gale - alio, tai buvo prieš ketvirtį amžiaus...Parašė Creatium Rodyti pranešimąO dabar paremk faktais. Ačiū, geros dienos.
Ką lygini... Klaipėdą ir milijoninį didmiestį.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąMano mieste vaziuoja kas 4 min, piko metu kas 2.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 15:02.
Comment
-
Jei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO logikos nepakanka? Jei reikės toliau eiti iki stoties nei dabar iki stotelių, tai kaip, VT patrauklumas didėja?
Comment
-
Apie metro Klaipedoj tiesiog neimanoma rimtai kalbet, as galvojau kad cia ironija.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą lygini... Klaipėdą ir milijoninį didmiestį.
Comment
-
Kokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).Parašė Arni5 Rodyti pranešimątai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
[SOUNDCLOUD][/SOUNDCLOUD]Tai reikia metro vien del to kad sukiuze autobusai?Parašė Arni5 Rodyti pranešimąJei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
Dideliame mieste normalu paeiti iki stotelės 500 m. Mažame - ne. Čia juk net porą kilometrų dabar žmonės važiuoja automobiliu. O tu siūlai 500 iki stotelės, 500 nuo stotelės. Tai kiek reikės važiuoti? Vakarų didmiesčių kriterijai nei vienam Lietuvos miestui netinka. Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.Parašė Arni5 Rodyti pranešimąJei ir šiek tiek daugiau paeini ir pasieki naują požeminę/dengtą metro stotį (vietoje atviros stotelės palei gatvę), įsėdi į naują ir greitą transporto priemonę (vietoj senos, lėtos ir dažnu atveju sukiužusios) ir perlėki į savo tikslą sustodamas tik stotelėse (vietoje tampymosi bendrame eisme su viena kita privilegija) tai tikrai taip - VT patrauklumas man tikrai padidėja.
Comment
-
1 km ne taip ir mažai, dalis tikrai tiek nevaikščios ir nelaipios laiptais giliai po žeme, jei šalia namų yra VT stotelė. Čia ne koks Londonas, kur žmonės važiuoja į darbą už kelių dešimčių km.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
Klaipėdos plotis 2-3 km. Jei dabar žmonės tokį atstumą važiuoja, tai kodėl jie turėtų eiti 1 km iki stotelės? Tegul pasiūlo čia kai kurie entuziastai Klaipėdoje visiem eiti į Taikos pr. VT stoteles, o Šilutės plente autobusus užraukti. Arba paleisti porą skersinių maršrutų, kurie privežtų prie Taikos pr. stotelių. Įdomu, daug džiaugsmingų plojimų sulauktų Klaipėdos valdžia?Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
Tai aš ir parašiau - iki. Nes 1 km jau per daug.Parašė Lettered Rodyti pranešimą1 km ne taip ir mažai,
Comment
-
Autobusai priveza prie metro, tada zmogus seda ir lekia. Metro negali atstot visos VT sistemos, metro yra kaip magistrale, autobusai kaip gatves.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKokia dalis miesto gyventojų gyventų ir dirbtų prie pat metro stotelių (iki 1 km).
Comment
-
O kam naujų? Bent jau padorių naudotų nusipirktų, kasmet po kelis ar kelioliką. Reikėtų Vilniui iš Klaipėdos pasimokyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą1 km ne taip ir mažai, dalis tikrai tiek nevaikščios ir nelaipios laiptais giliai po žeme, jei šalia namų yra VT stotelė. Čia ne koks Londonas, kur žmonės važiuoja į darbą už kelių dešimčių km.Čia reikia baigti su Klaipėda. Ten gali būti tramvajus, gali troleibusai ar koks geležinkelis. Nes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi. Bet ne šitoje temoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDideliame mieste normalu paeiti iki stotelės 500 m. Mažame - ne. Čia juk net porą kilometrų dabar žmonės važiuoja automobiliu. O tu siūlai 500 iki stotelės, 500 nuo stotelės. Tai kiek reikės važiuoti? Vakarų didmiesčių kriterijai nei vienam Lietuvos miestui netinka. Kas dėl naujų transporto priemonių, taigi matai, kad net joms pinigų nėra.
Comment
-
Tik mikriukai vos ne vos užsipildo. Nuo sezono priklauso.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNes ašis Šilutė - Klaipėda - Kretinga - Palanga yra perspektyvi.
O gaila. Žmonės mato laužus gatvėse, dėlto ir pradeda svaiguliuoti apie metro.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai netgi panaudotiems nėra (yra, tik nėra politinės valios)... O kažkas nori metro... Čia vien tik noro ir valios nepakanka.
Comment
-
Žmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelių, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąAutobusai priveza prie metro, tada zmogus seda ir lekia.
Kiek tai patogu?
Comment
-
Tas galioja milijoniniuose miestuose, kur žmonės su persėdimais net metro/geležinkeliais važiuoja kelias h į darbą, bet ne tokiuose miestuose, kuriuos per kelias h galima tiesiog pėsčiom pereiti...Parašė Zorro Rodyti pranešimąŽmogus ateina ii autobusų stotelės, laukia autobuso, pavažiuoja porą stotelės, eina iki metro, laukia metro, pavažiuoa 10-15 min. (Klaipėdos atvejų) eina vėl iki autobuso, jo laukia ir vėl pavažiuoja porą stotelių.
Kiek tai patogu?
Comment
-
Taip, į delfinariumą visi automobiliais atvažiuoja arba keltu atplaukia nuo Danės, todėl ir tušti mikriukai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąMikriukas yra atgyvena.
Wifi? Ne. Dviratį vežti? Ne. Kortele susimokėti? Ne.
Kamščiai? Taip. Vėlavimas? Taip.
Palangai trūksta pramogų ne sezono metu. Prašau - yra jūrų muziejus, delfinariumas. Bet mikriukais ten niekas nevažiuos.
Comment
Comment