Parašė Emigraves
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
N Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.Parašė Creatium Rodyti pranešimąO kurios čia geležinkelio linijos tam tiktų? Aplink Stotį? Nes aš daugiau nežinau, kurios tęstųsi iki tarkim Šeškinės, Antakalnio, Pilaitės, Lazdynų...
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.Paskutinis taisė Emigraves; 2016.10.20, 13:53.
Comment
-
Naujoji vilnia, pavilnys,is kitos puses paneriai, lentvaris ir trakai. Gal nelabai verta, jau ir dabartinis aptarnavimas uztektinas, bet ideja teisinga.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Comment
-
Tai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąN Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
Comment
-
Taip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąN Vilnia, Paneriai, Vokė, VNO ir tt. Miesto plėtra gali vykti ir pagal infrastruktūrą, nebūtinai atvirkštine tvarka.
Papildau: į NV jau neblogas tankis, bet greitis mažas. Ir būtina kokybiška integracija: atvažiavai traukiniu - tavęs laukia visų krypčių autobusai/troleibusai. P+R aikštelės tuose priemiesčiuose. Žmonės turi matyti aiškią transporto viziją, pasitikėti ilgalaike politika: nesigrūsti gyventi kažkur į laukus, kur jų transportas kainuos kosmosą (ir patiems, ir savivaldai), o rinktis netoli S maršruto. Reikia pradėti išnaudoti tai, kas jau egzistuoja ir nereikalauja milžiniškų investicijų.
Comment
-
As paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai turi būti padaryta. Ir Šimašius yra sakęs, kad link to dirbama. Tačiau tai nėra analogas metro. Pasiekiamumas visiškai kitas. Viena metro linija nuo Santariškių iki Stoties gautų turbūt didesnę apkrovą ir atneštų daugiau naudos miestui, negu tavo minėti ruožai.
Comment
-
Padaryk jį prieinamą visiems ir tiesiog numesk čia linką.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąAs paanalizavau variantus, gal kas gali patart kaip pasidalint savo zemelapiu is google?
Comment
-
Gal dabar galima? (ZEMELAPIS)
Tamsesne spalva reiskia tuneli. Ten kur tunelis seka gatviu tinkla, galimas cut and cover, jei linija sviesi ir seka tinkla, reiskia kad begiai pakelti. (Nesikabinekit prie detaliu kaip tarp Lazdynu ligonines ir Savanoriu ziedo...
)
Paskutinis taisė kasparas.v; 2016.10.20, 14:19.
Comment
-
Nežinau, nuo ko pradėt ieškoti, bet būtų įdomu pamatyti.Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkur jau buvo geležinkelių inkorporavimo į miesto susisiekimo sistemą studijos ištraukos net čia, forume.
Gal kas pakapstytų?
Toks vystymas padėtų spręsti problemas ir kitose vietose: darbo jėga (miegui) imtų judėti iš transportu nepatogių vietų ir ten aprova sumažėtų savaime.
Comment
-
Ne visur. Oslo T-Banen veikia kaip abu.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
Comment
-
Berlyne S-bahn ir U-bahn yra beveik tas pats. Tik vienas daugiausia važinėja žemės paviršiumi, o kitas - tuneliuose.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
Comment
-
Nepasiteisino svaigulių tema. Kai bendravimas buvo menkai paremtas faktais, o labiau forumiečių svajomis ir emocijomis, konstruktyvi ir logiška diskusija nebuvo įmanoma.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąBeje, kodel uzdaryta vilniaus metro tema? Kodel is viso uzdaromos tokios diskutuotinos ir perspektyvios temos?Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.20, 15:47.
Comment
-
Šiais laikais yra labai įvairių metro sistemų. Kaip jau minėta, galima ir savita S-bahn nei U-bahn kombinacija. Iš tiesų, tai labiau terminologijos niusansai.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPriemiestinis traukinys ir metro yra skirtingi dalykai.
O šiaip, turint faktorių visumą omenyje, Vilnius ir metro nelabai dera viename sakinyje. Taip pat prisiminkime Rygos metro projektą, kuris tapo gražia istorija archyve.
Comment
-
Malmė: Malmöringen
Kalbant apie hibridinę kombinaciją, neseniai apsispręsta eksploatuoti dalį Malmės miestą juosiančio geležinkelio viešojo transporto reikmėms. Kartu su jau įgyvendo projekto "Citytunneln" geležinkelio ruožu tunelyje, egzistuojančio geležinkelio ruožo atkarpa suformuoja žiedo formos jungtį. Tikimasi, jog šią geležinkelio ruožų jungtį (Malmöringen) galima bus eksploautoti kaip viešojo transporto pagrindą piko metu tankinant priemiesčio keleivinių traukinių (pågatåget) eismo intesyvumą. Projekto įgyvendinamas truks kelis metus, nes bus įrengiamos kelios paildomos stotys. Vien geležinkelio tunelio projekto kaina viršyja 1 mlrd. EUR.
Malmöringen

Šaltinis
Citytunneln stotis Triangeln

Šaltinis
Comment
-
Jau daug kartų minėta, kad geležinkeliai Vilniuje eina menkai urbanizuotomis vietovėmis. Plėtra šalia geležinkelių irgi menkai galima, nes, pirma, labai "sunkus" reljefas - kalvos, daubos. Antra, miškai. Niekas jų užstatymui neleis kirsti, nes pakanka kitur ploto.Parašė Emigraves Rodyti pranešimąKlausykite, o kodėl ne metro'izuoti jau esančių geležinkelio linijų? T.y., įrengti žmoniškas stotis padoriais atstumais ir paleist stabilų, reguliarų, ilgalaikį ir labai greitą transportą. Padaryti tokį S-Bahn? Gal vertėtų nuo tokio, paprastesnio projekto pradėti ir pasitreniruoti prieš lendant po žeme?
Tramvajus irgi tinka, troleibusai iš esmės nebėginis tramvajaus analogas. Aišku, tramvajus tai ne metro, greitis ir pervežimo pajėgumai kitokie.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąTaip ir auga normalus miestai, del to ir turi veikianti transporta, jis buvo pletros kriterijus. Del to pas mus tramvajus netinka nes miestas jau pastatytas neturint jo omeny.Paskutinis taisė Al1; 2016.10.21, 08:05.
Comment
Comment