Na, o tramam laidų nereiks?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Šitomis gatvėmis turėtų važinėt greitieji troleibusai. Kontaktinis tinklas prastas ir troleibusai negali greit važiuotParašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal dėl to, kad šioje gatvėje važiuoja greitieji autobusai, o lėti troleibusai labai stabdytų jų eismą? Plius šiose gatvėse potencialiai numatytos tramvajaus linijos, tai turbūt irgi nėra tikslo viską rausti, statyti infrastruktūrą troleibusams, jei ateityje reiks viską perstatyti tramvajui.
- 3 patinka
Comment
-
Na čia jau nereikia nusišnekėt, paklauskit pas gerb. ridic_troleibusu_vairuotojas kokiu greičiu jis važinėja.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Šitomis gatvėmis turėtų važinėt greitieji troleibusai. Kontaktinis tinklas prastas ir troleibusai negali greit važiuot
Jeigu jis gali laisvai nuo T. Narbuto važiuoti apie greičio ribojimo greitį, tai ir kiti gali, tik tvarkaraščiai to neprašo.
Šiaip noriu pastebėti, kad KT kokybė auga, su atramų keitimu, keičia ir pakabas, o kabina jas visai gerai (aukščiau turėtų būti mano kadrai iš Valakampių tilto).
Troleibusas ne lėtas, jį lėtina begalviai, kurie tvarkaraščius ant random sudaro. Na negali būti taip, kad 400 metrų per A juostą važiuoti duodamos 4 min.
- 2 patinka
Comment
-
Nenustebčiau jei viena iš problemų, kad problematiška atiduot troleibusų maršrutus privatininkams. Nenustebčiau jei ir tramvajus dėl to pačio „nėra srautų“.Parašė eigh Rodyti pranešimąŠiaip tai Pilaitės pr. apskritai galėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas - atstumas nėra didelis, o apie vizualinę laidų taršą irgi nereiktų kalbėti. Tuomet ir 4G galėtų būti paverstas troleibusu, ir 30 autobusas. O troleibusų baterijas palikim mažesnėms atkarpoms arba kamščių apvažiavimui - vieša paslaptis, kad baterijos naudojamos dėvisi. Esu beveik įsitikinęs, kad KT nutiesimo nuo Spaudos rūmų iki Pilaitės kaštai laisvai atsveria tą dėvėjimąsi.
Comment
-
Kai visas parkas buvo grabai tai priežiūrai reikėjo didelių išlaidų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąMan tai idomu kaip jie su baterijomis važiuos po 10 ar 20 metų. Nes reikia prisiminti kad dabar dar važiuoja 30 metų senumo, remontuojami medvaščiais.
Kai išmes visus senus trūlus ir bus vien nauji tai priežiūrai reikės gan mažai ir atims medvarščius.
Po 10 metų bus jau kažkiek pasenę, bet ne 40 metų senumo.
Ištestuoti akumus, atrinkti blogiausius ir pakeisti ne raketų mokslas bei pinigai.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.12.12, 07:56.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
2026 metų sausio antroje pusėje žadetas.Parašė 1G2G Rodyti pranešimąKur dingo žadėtasis 3G-A? Lyg buvo žadėta paleisti gruodžio pradžioje? Ar kažkas pasikeitė?
- 1 patinka
Comment
-
Na, tokie čia ir priderinimai. Realiai jei gyveni pvz ne Karoliniškėse, Santariškėse ar Fabijoniškėse, tai iš tokio "patogumo" mažai naudos...
https://judu.lt/gyventoju-patogumui-...tvarkarasciai/
Comment
-
Realiai tai aktualu bus Pr-Kt, S. O kitomis dienomis galima pasinaudoti jau naktiniais autobusais.Parašė digital Rodyti pranešimąBet labai daug kam labai gerai, ir ne tik jei gyveni Karoliniškėse, Santariškėse ar Fabijoniškėse, bet ir pakeliui, ir Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose, Antakalnyje. O tai vos ne pusė Vilniaus.
O apima tie papildomi reisai šiuos rajonus:
1G Senamiestis, Šnipiškės, Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (53 iki Žirmūnų, o toliau Šeškinė ir Fabijoniškės/Perkūnkiemis galimai)
2G Naujamiestis, Vilkpėdė, Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (T16 iki Viršuliškių)
T2 Senamiestis, Antakalnis
T7 Senamiestis, Žvėrynas, Karoliniškės, Viršuliškės.
Comment
-
Juk parašyta “7 IKI SPAUDOS RŪMŲ ST.”Parašė digital Rodyti pranešimąNetiesa: T7 Senamiestis, Žvėrynas, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai.
Aplamai kas liečia troleibusų dalį, ten visi reisai iki parko (ATD/VTD).
- 1 patinka
Comment
-
Aš tai matau taip:Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Realiai tai aktualu bus Pr-Kt, S. O kitomis dienomis galima pasinaudoti jau naktiniais autobusais.
O apima tie papildomi reisai šiuos rajonus:
1G Senamiestis, Šnipiškės, Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (53 iki Žirmūnų, o toliau Šeškinė ir Fabijoniškės/Perkūnkiemis galimai)
2G Naujamiestis, Vilkpėdė, Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (T16 iki Viršuliškių)
T2 Senamiestis, Antakalnis
T7 Senamiestis, Žvėrynas, Karoliniškės, Viršuliškės.
T2 tik iki Klinikos st., realiai iki Antakalnio "nedavažiuoja". Galėjo laisvai paleist iki žiedo.
T16 dubliuoja 2G, ir tik iki parko.
T7 iki Justiniškių nedavažiuoja. Galėjo laisvai irgi paleist iki Skalvių žiedo.
Vieninteliai autobusai veža "tvarkingai". Gal ir geriau nei nieko, bet tokie rajonai kaip pvz Paneriai, Grigiškės, Pilaite, Justiniškės, dalis Pašilaičių, Naujoji Vilnia ir t.t., atvykus su traukiniu, realiai be galimybės parvažiuot iki namų, arba bent jau išlipt stotelėje 1km spinduliu nuo namų.
Naudinga tiems, kas važiuoja iki viešbučio/hostelio, kurie pagrinde ir randasi centre.
Comment
-
Oi, tada labai atsiprašau.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąJuk parašyta “7 IKI SPAUDOS RŪMŲ ST.”
Aplamai kas liečia troleibusų dalį, ten visi reisai iki parko (ATD/VTD).
Comment
-
Jie ir nedavažiuos, nes jeigu daryti pvz 7 pilną reisą Stotis -> Perkūnkiemis, tai neužteks darbo laiko vairuotojo. Pamaininis grafikas sudarytas taip, kad neviršytų 9 val ribos, o pvz su 8:36 val darbo (reisas į parką įskaičiuotas) vargu ar pavyks nuvažiuoti pilną reisą ir dar į parką ir įsipaišyti į < 9 val.Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
Aš tai matau taip:
T2 tik iki Klinikos st., realiai iki Antakalnio "nedavažiuoja". Galėjo laisvai paleist iki žiedo.
T16 dubliuoja 2G, ir tik iki parko.
T7 iki Justiniškių nedavažiuoja. Galėjo laisvai irgi paleist iki Skalvių žiedo.
Naudinga tiems, kas važiuoja iki viešbučio/hostelio, kurie pagrinde ir randasi centre.
Daryti normalų reisą galima būtų pridedant grafiką 1 pamaininį, kuris važiuotų tik 2 dienos pusėje ir būtų suderintas taip, kad paskutinis baigtų darbą.
Autobusams dėl to problemos nėra, nes tie reisai ir taip važiavo pilną reisą, tiesiog išvykimo laikas buvo pastumtas keliom minutėm.
- 1 patinka
Comment
-
Maximum laikus pastumdė ir PR padarė, nes anksčiau tie reisai veždavo mažai keleivių.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąO kažką naujo čia išvis padarė? Aš tikrai prisimenu kad tie T16 ir 2G reisai jau egzistavo nuo žiemos tvarkaraščių įvedimo.
Comment
-
Gavau atsakymą dėl Business Garden (prie LITEXPO)
Suglaudus atsakymą, naujos stotelės arčiau Oslo g. nebus
Jeigu kam įdomu pilnas atsakymas:
Dėkojame, kad kreipiatės dėl naujos viešojo transporto stotelės įrengimo
Suprantame Jūsų įžvalgas dėl teritorijos augimo. Vis dėlto ateityje šio projekto plėtros etapai numatomi arčiau esamos LITEXPO stotelės. Antrojo etapo korpusai jau vystomi tarp B korpuso ir naujai pastatytos daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės, o tolimesni – kitapus Laisvės prospekto, kur patogiausias pasiekiamumas taip pat yra iš LITEXPO stotelės.
Pagal galiojantį viešojo transporto stotelių išdėstymo standartą, naujai įrengiamos stotelės turi būti išlaikomos atitinkamu atstumu, atsižvelgiant į traukos taškų ar gyvenamosios teritorijos tankį. Atstumas nuo LITEXPO stotelės iki tolimiausio Business Garden A korpuso siekia apie 300 metrų, ir tai visiškai atitinka įprastą miesto praktiką:
- tankiau užstatytose teritorijose stotelės išdėstomos kas 300–400 metrų;
- mažiau tankiose zonose – kas 500–800 metrų.
Įprastai papildoma stotelė įrengiama tik tada, kai teritorija neturi realios artimiausios alternatyvos. Business Garden atveju ši sąlyga nėra tenkinama — LITEXPO stotelė yra arti, pasiekiama pėsčiomis ir aptarnauja visus komplekso korpusus pagal standartinį miesto stotelių išdėstymo tankį.
Atsižvelgus į minėtus kriterijus ir esamą infrastruktūros tinklą, papildomos stotelės įrengti šioje vietoje neplanuojama.
- 1 patinka
Comment
-
Beje dėl pirmų durų
Pagal VVT ir prof.sąjungos susitarimą nuo 2025.12.01 iki 2026.03.01 pirmos duris atidaromos tik:
1. Pirmas duris atidaryti vis dar privaloma jeigu vairuotojo kabina yra uždara
2. Pirmos duris vis dar atidaromos kai TP stipriai užpildyta
3. Pirmos duris vis dar atidaromos pažeidžiamų grupių asmenims (senjorai, neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, besilaukiančios moterys)
Visais kitais atvejais duris atidaryti nereikia. Remiuosi prof.sąjungos skelbimu.
- 1 patinka
Comment
-
O tai privaloma tik profsąjungos nariams, ar visiems vairuotojams?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąBeje dėl pirmų durų
Pagal VVT ir prof.sąjungos susitarimą nuo 2025.12.01 iki 2026.03.01 pirmos duris atidaromos tik:
1. Pirmas duris atidaryti vis dar privaloma jeigu vairuotojo kabina yra uždara
2. Pirmos duris vis dar atidaromos kai TP stipriai užpildyta
3. Pirmos duris vis dar atidaromos pažeidžiamų grupių asmenims (senjorai, neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, besilaukiančios moterys)
Visais kitais atvejais duris atidaryti nereikia. Remiuosi prof.sąjungos skelbimu.
Jei visiems, gai galbūt reikia keisti miesto keleivių vežimo taisykles? Jei tik profsąjungos nariams, kodėl dvišalis suitarimas gali pakeisti aukštesnio lygmens teisės akto nuostatas?
- 2 patinka
Comment
Comment