Parašė liudasbar
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Karts nuo karto pagalvoju apie 6G - galėtų turėti didesnę funkciją nei vileikos gyventojus privežti iki žaliojo tilto ir galėtų šiek tiek nukrauti 3G, jeigu nuo žaliojo tilto keliautų iki šeškinės, ir naudotųsi senuoju žiedu. O su šiaurinės g. atsiradimu dar ir Justiniškes užkabintų arba su tęsiniu į perkūnkiemį. Alternatyvus variantas - pakeisti/pagreitinti 43, o kaip "lėtąjį" stiprinti 73.
O pats 6G važiuotų abiemis kryptimis važiuotų per žygimantų g., aišku, techniškai reikėtų daryti kažką su kalvarijų/žygimantų sankryža...
Tai jau kai tą rašau, gal tikrai tramvajus iš perkūnkiemio būtų efektyvesnis
- 1 patinka
Comment
-
Grįžtant prie TP žymėjimo.
Vakar teko važiuoti paskutiniu, garažiniu T12 grafiko reisu. Numerio nėra, pro kur važiuoja - neaišku. Per priekines duris įlipa moteriškaitė, kuriai reikia išlipti ties Kareivių gatve ir pakimba: nei važiuotų toliau, nei išliptų. Vairuotoja lietuviškai nekalba, tik aiškina moteriškei jog su ja tai tikrai tos vietos nepasieks. Apie galimus persėdimus irgi nepasako, nes gi galvoti reikia.
Įsitempėm šiaip ne taip moteriškę, sudėliojom persėdimą Šeimyniškių gatvėje. Bet JUDU / VVT reiktų labiau pasistengti keleivių labui. Moteriškei, beje, beveik 90 metų, nervuojasi ant viso likusio pasaulio.
- 1 patinka
Comment
-
-
Kaip ir priklauso tikram bachūrui - su trim Adidas juostelėm!Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Tikri automarozai. Kaip aš nekenčiu, kai jie taip daro!
- 7 patinka
Comment
-
Kas pas mus dar yra su vairavimo kultūra, tai, kad visi spaudžia gazą dugną ir stabdo staigiai, nes svarbu kažko neužleist į savo juostą. Tikrai yra pačiam pasitaikę, kai nespėji sureaguot ir mašina prieky atrodo, kad nuvažiavo per sankryžą ir tolyn ir piko metu stengiesi netarmozint ir spaudi pats, bet tik pravažiavus korį, automarozas šauna max stabdžius ir tu lieki ant korio. Yra buvę pačiam tokių situacijų tikrai. Bet tie, kurie mato kamštį ir specialiai važiuoja, tai tikri urodai yra.
- 2 patinka
Comment
-
Reklaminiai ekranai už vairuotojų nugarų irgi kartais rodydavo užstrigusį Linux užsikrovimą arba freimbuferio log'ą. Android'ui reiktų kažkokio apps'o, ten taip paprastai dinaminio vaizdo neparodysi.Parašė digital Rodyti pranešimąJau buvo aptarta anksčiau, tai tik pasikartosiu, kad apskritai durnizmas naudoti Windows OS tokiems įrenginiams. Laisvai ir dar geriau dirbtų Linux ar kad ir Android.
Comment
-
Tai ir Windowsų ar BIOS boot strigimų pilna, ne visai apie tai kalba:Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąReklaminiai ekranai už vairuotojų nugarų irgi kartais rodydavo užstrigusį Linux užsikrovimą arba freimbuferio log'ą.
1. Linuxe paprastai nelenda updeitai ant viršaus arba tai galima lengvai atjungti.
2 - pagrindinis. Linuxui nereikia licencijų.
3. Linuxas žymiai stabilesnis už Windows.
- 9 patinka
Comment
-
Aš ne kartą esu matę pakibusi Linux boot'ą reklaminės medžiagos ekrane, kai jo failų sistemai pasidaro biški negerai.Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir Windowsų ar BIOS boot strigimų pilna, ne visai apie tai kalba:
1. Linuxe paprastai nelenda updeitai ant viršaus arba tai galima lengvai atjungti.
2 - pagrindinis. Linuxui nereikia licencijų.
3. Linuxas žymiai stabilesnis už Windows.
Licencijų klausimas čia kiek antraeilis. Įdomiau ką daryti su HW, kai per prievartą grūdamas w11 nenori su juo dirbti, o w10 oficialiai nebepalaikomas.
Dėl stabilumo galima ginčytis iki pamėlynavimo. Kol nėra GUI - taip, stabilesnis. Kai tik reikia kažkokio vaizdo, galimybės susilygina. Kai nėra UPS - windowsai gali ir laimėti.
Taip, su linux kažkiek dirbau. Ne vienos parodos vaizdas paleistas per raspi+debian.
Comment
-
Embeded Windows versija yra pats populiariausias OS tokiems įrenginiams. Tiesiog Microsoftas įdeda daug pastangų kad jie normaliai veiktų ir nereikia vidutiniam IT sukti galvos apie linuxų compatibility ir pan.Parašė digital Rodyti pranešimąJau buvo aptarta anksčiau, tai tik pasikartosiu, kad apskritai durnizmas naudoti Windows OS tokiems įrenginiams. Laisvai ir dar geriau dirbtų Linux ar kad ir Android.
Ir windowsai dedami net svarbiems įrenginiams. Pvz visi bankomatai sukasi ant windowsų.
Comment
-
O kas ten tokio svarbaus bankomatuose?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Embeded Windows versija yra pats populiariausias OS tokiems įrenginiams. Tiesiog Microsoftas įdeda daug pastangų kad jie normaliai veiktų ir nereikia vidutiniam IT sukti galvos apie linuxų compatibility ir pan.
Ir windowsai dedami net svarbiems įrenginiams. Pvz visi bankomatai sukasi ant windowsų.
O kritinius procesus valdyti su windows gali tik labai savimi pasitikintis vidutinio lygio IT specialistas.
- 2 patinka
Comment
-
Kodėl tada taip dažnai matosi tie update popupai ant švieslenčių? Net oro uostuose.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Embeded Windows versija yra pats populiariausias OS tokiems įrenginiams. Tiesiog Microsoftas įdeda daug pastangų kad jie normaliai veiktų ir nereikia vidutiniam IT sukti galvos apie linuxų compatibility ir pan.
Ir windowsai dedami net svarbiems įrenginiams. Pvz visi bankomatai sukasi ant windowsų.
Comment
-
Nes chebra nesugeba sukonfigūruoti Windowsų updeitų per Group PolicyParašė alga Rodyti pranešimą
Kodėl tada taip dažnai matosi tie update popupai ant švieslenčių? Net oro uostuose.
Arba užsakovai palieka kaboti sistemas savaitėms, mėnesiams, o kai kažkas nutinka, pasikreipia į IT skyrių ad-hoc, nes niekas nenori prižiūrėti sistemų reguliariai. Toks jau tas "palaikymo" etapas
Paskutinis taisė liudasbar; Vakar, 15:31.
- 1 patinka
Comment
-
Sakai nieko svarbaus žmogaus banko saskaitose nustatinėti pinigų kiekį?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kas ten tokio svarbaus bankomatuose?
O kritinius procesus valdyti su windows gali tik labai savimi pasitikintis vidutinio lygio IT specialistas.
Tai va tas labai pasitikintis vidutinio lygio specialistas ir gauna šitokius popp-upus. O kompetetingas specialistas tiesiog sukofiguruotu windowsus teisingai ir nebūtų tokių problemų. Na bet kompetetingas neis dirbti VVT už 1300 į rankas.
Comment
-
Kodėl visgi reikia keisti numeraciją?
Teko pamatyti kaip turistai bando susigaudyti.
Važiuoju A10 autobusu, po Arkikatedros (link B. Sodų) prie vairuotojo prieina turistai ir klausia:
(Vertimas)
Atsiprašau, o kur mes čia važiuojame? Mums reikia į M. K. Čiurlionio st. ir rašo, kad reikalingas 10 maršrutas.
Vairuotojas pajuokavo “sveiki papuole į spąstus, Vilniuje yra 10 autobusas ir 10 troleibusas”
Jūs turite 3 variantus:
1. Eiti pėsčiomis nuo B. Sodų per visą senamiestį, o jis gražus
2. Išlipti B. Sodų st., grįžti į Žaliąjį tiltą ir laukti 10 troleibuso
3. Važiuoti ratu per Subačiaus st., kur reikia išlipti ir nuvažiuoti iki Stoties, kur jau reikės laukti 54 autobuso, važiuoti iki S. Konarskio st. ir paeiti kažkiek atgal.
- 13 patinka
Comment
-
Nueiti iki Mindaugo tilto ir sulaukti T4 arba T17 net nebuvo svarstoma.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKodėl visgi reikia keisti numeraciją?
Teko pamatyti kaip turistai bando susigaudyti.
Važiuoju A10 autobusu, po Arkikatedros (link B. Sodų) prie vairuotojo prieina turistai ir klausia:
(Vertimas)
Atsiprašau, o kur mes čia važiuojame? Mums reikia į M. K. Čiurlionio st. ir rašo, kad reikalingas 10 maršrutas.
Vairuotojas pajuokavo “sveiki papuole į spąstus, Vilniuje yra 10 autobusas ir 10 troleibusas”
Jūs turite 3 variantus:
1. Eiti pėsčiomis nuo B. Sodų per visą senamiestį, o jis gražus
2. Išlipti B. Sodų st., grįžti į Žaliąjį tiltą ir laukti 10 troleibuso
3. Važiuoti ratu per Subačiaus st., kur reikia išlipti ir nuvažiuoti iki Stoties, kur jau reikės laukti 54 autobuso, važiuoti iki S. Konarskio st. ir paeiti kažkiek atgal.
Bet taip, dabartinis numerių planas planuotai blogas.Paskutinis taisė ejs-ejs; Šiandien, 12:15.
Comment
-
Nežinau kam, bet jie būtent prašė kaip papulti į T10, nors de facto T17 būtų identiškas jau toje situacijoje (tik, kad nesumaišysi su autobusu)Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nueiti iki Mindaugo tilto ir sulaukti T4 arba T17 net nebuvo svarstoma.
Net taip, dabartinis numerių planas planuotai blogas.
Comment
ar čia kažkada pasipiarino ir viskas?
Comment