Parašė Naujaneriai
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Beje dar iš “naujienų”.
Visgi VMS nori matyti Vilniaus gatvėse “metrobusus” ir todėl 2 pirkime nurodyta, kad vežėjui reikės metrobusų (kiekis deja nenurodytas, bet metinė rida bus 440 tūkst. km (kas pagal Chat GPT yra apie 6-8 autobusai priklausomai nuo naudojimo).
Aišku, kad tie metrobusai dirbs 4G maršrute, kartu su 18m autobusais.
Dar iš įdomaus 2 pirkime yra tai, kad ten nurodyti ir 12m autobusai, o kadangi pirkimas skirtas 4G, 7, 43 ir 55 spėju, kad labiausiai orą vežiojantys maršrutai gaus 12m autobusus (metinė rida 2 pirkime 12m autobusų 800 tūkst. km)
Update:
2 pirkime nurodytiems maršrutams vežėjas privalo turėti:
9 + 1 rezerve 12m elektrinis autobusai
32 + 4 rezerve 18m elektriniai autobusai
6 + 1 rezerve 24m elektriniai autobusaiPaskutinis taisė Vinecko; Vakar, 21:54.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Prašau, bet ten labai daug failų, tai reikės pakrapštyti taip sakant.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Tai čia tas pats konkursas nuo pavasario, kuriame nenurodyti maršrutų numeriai, o nurodyti tik maršrutų pavadinimai.
Maršrutų numeris nenurodomas, nurodoma tik trasa.
Kaip suprantu įgaliota įstaiga (Sį Susisiekimo paslaugos/Judu) poto viską pateiks vežėjui.
Comment
-
Parašė Red Neck Rodyti pranešimąKas yra “metrobus”? Ilgas autobusas?
- 2 patinka
Comment
-
Metrobusas yra ne tik, kad ilgesnis autikas važiuoja. Tai yra ir infrastruktūros pakeitimai. Realiai tai atrodo taip - įrengiamas maršrutas lygiai toks pats kaip ir bėginiam transportui (tramui, lengvam metro ar metro), tačiau tuo maršrutu važiuoji tie išilginti autobusai. Reikalingos įlaipinimo išlaipinimo platformos, kišenių panaikinimas, viadukai, šviesoforai ir t.t. Nes jeigu tik paleisi ilgesnius autikus į esamą infrastruktūrą, tai bus tiesiog ilgesnis autikas, o ne joks metrobusas. Paveikslėlyje yra Stambulo metrobusasAš neliūdnas - aš blaivus
- 1 patinka
Comment
-
Kaip ir viskas kas liečia autobusus šita sąvoka yra aiškiai neapibrėžta. Berlyne "Metrobus" yra kamieniniai autobusų maršrutai, kuriais važinėja paprastos garmoškės bendromis gatvėmis. Autobusai nėra mass transit ir visi BRT, metrobusai ir kiti terminai yra bullshit'as: https://en.wikipedia.org/wiki/Bus_rapid_transit_creep.
- 1 patinka
Comment
-
Vietoje peštynių, galėtumėte atsidaryti konkurso sąlygas ir pasižiūrėti, kad reikalaujamas tiesiog 24 metrų ilgio autobusas, lygiai tokio paties ilgio, kaip dabar važinėja Kaune, ir tokio ilgio, kaip prieš porą metų jau bandėsi Vilnius
O jau ar pavadinsi metrobusu, ar tramvaju be bėgių, ar laivu be vandens, na čia jau nuo kūrybinių įgūdžių priklauso
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip skamba viskas gerai, bet nesuprantu kam gražinti 12m autobusus į 7.43,55 autobusų maršrutus (4g spėju jų nebus). Dabar ten važinėja 18m autobusai ir ypač piko metu jie labai gelbėja. Tikiu, kad gal ne piko metu užtektų ir tų 12 metrų autobusų, bet negi jau ant tiek reikia čia kaitalioti? Pagrindas kaip ir lieka 18m autobusai, tai klausimas, kam tų 10 12m autobusų iš viso reikia.
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąŠiaip skamba viskas gerai, bet nesuprantu kam gražinti 12m autobusus į 7.43,55 autobusų maršrutus (4g spėju jų nebus). Dabar ten važinėja 18m autobusai ir ypač piko metu jie labai gelbėja. Tikiu, kad gal ne piko metu užtektų ir tų 12 metrų autobusų, bet negi jau ant tiek reikia čia kaitalioti? Pagrindas kaip ir lieka 18m autobusai, tai klausimas, kam tų 10 12m autobusų iš viso reikia.
Iš dar įdomesnių talpos pokyčių - 24, 31, 36, 42, 78 numatyti 18m, 17, 25 numatyti 10m, 3, 9 numatyti MTA.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pirkimo sąlygose juk labai aiškiai nurodyta, kad 12m bus 55. Tame pačiame faile nurodyta, kad jis važinės kas 9-15 min, tai kaip ir to užteks (dabar važiuoja kas 30-40, tai ir užpildytas).
Iš dar įdomesnių talpos pokyčių - 24, 31, 36, 42, 78 numatyti 18m, 17, 25 numatyti 10m, 3, 9 numatyti MTA.
Dėl 24, 31, 36, 42, 78.
Maršrutuose ir dabar veikia ilgi autobusai, tiesiog vietoj tik d.d ar tik šiltojo sezono metu daromas pilnas aptarnavimas. Didžiausia logika yra 36, nes jis liks vieninteliu ir surinkinės keleivius iš visų privežamųjų maršrutų Balsiuose ir apylinkėse.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Pirkimo sąlygose juk labai aiškiai nurodyta, kad 12m bus 55. Tame pačiame faile nurodyta, kad jis važinės kas 9-15 min, tai kaip ir to užteks (dabar važiuoja kas 30-40, tai ir užpildytas).
Iš dar įdomesnių talpos pokyčių - 24, 31, 36, 42, 78 numatyti 18m, 17, 25 numatyti 10m, 3, 9 numatyti MTA.
Comment
-
Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
Atleiskit, taip detaliai neskaičiau. Na jei keičiama talpa į didesnį dažnumą tai gal ir visai gerai, išskyrus tai kad pats 55 dubliuoja 2g didžiąją maršruto dalį. Na bet jei poreikis bus ir užsipildys autobusai, tai gal problemos ir nėra.
Bendrai net sąlygų neskaičius galite suprasti, kad visi autobusai ir troleibusai kursuos ne rečiau nei kas 15 min.
Dubliavimas tai ne apie 55, o apie 16 ir 2G.
2G dubliuoja 16 100%. Ir galima sakyti, kad 16 užpildo 2G praleistas stoteles, bet dėja. Per visą 16 maršrutą (link Pašilaičių ir link Stoties) 2G nesustoja tik 8 stotelėse (užskaičiau ir Pal. Jurgio Matulaičio bažnyčia). Realiai 2G tiesiog nusiurbia 16 srautą.
Comment
Comment