Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keisčiausia logiką turintis autobusas.
    Tam, kad atidaryti duris reikia:
    1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
    2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
    3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
    4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

    Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
      Keisčiausia logiką turintis autobusas.
      Tam, kad atidaryti duris reikia:
      1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
      2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
      3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
      4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.
      Prisimenant Ikarusus, apvalius mygtukus buvo gaima spausti liniuote, o vėlesnėse modifikacijoce atsiradusius klavišus tekdavo "pervažiuoti" pirštu.

      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
      Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
      Nes pirmų niekada neatidarinėjo: tai per drėgna, tai per kalnuota, tai mėnulis ne iš tos pusės pateka.

      Comment


        Vakar apšaudė 18 VVT autobusų.
        Žmogus padarė skilę tvoroje, pateko į VVT teritoriją ir apšaudė 18 autobusų.
        Aš niekaip nesuprantu kodėl nesiimta saugos priemonių, kodėl niekas neprižiūri parkus kaip reikia, bent laikinai iki tol, kol nepagaus.

        Comment


          Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti

          Comment


            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
            Matant dvidešimties metų senumo, dūmų debesyse skestančius ir kriokiančius VVT autobusus, neatrodo, kad ten būtų ką saugoti
            Kad dauguma dabar naujų, ar ne?

            Comment


              2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
              O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                2TP - tikrai ne, beveik visi 200x metų Volvo 7700.
                O jei vis dar nerimtai, tai gal ženklas, kad autobusams nakvoti Verkių g. nesaugu ir jiems būtų ramiau Liepkalnio parke..?
                2TP gaus vandenilinius autobusus turbūt. Na sprendžiu iš to, kad vandenilio degalinė bus 2TP.
                O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                  O šiaip tai net vairuotojai laukia parko Liepkalnyje
                  Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Nesistebiu, ypač tekus apsilankyti Antakalnio TP ir pamačius kokios "modernios" ten darbo sąlygos, aplankius vieną baisiausių per kelis metus matytų tualetų ir t.t. Kai pagalvoji apie tokias sąlygas, tai nesistebi kokio lygio vairuotojai dirba VVT ir kaip teikia paslaugas.
                    Verkiuose dar gerai, seno tipo “skyles” pakeitė į normalius tualetus, tačiau tualeto įšorė tai tiesiog baisu

                    Comment


                      Pasirodo, kad šiandien pradėjo dirbti tie nuomuojami 12m Man autobusai. Bent man pavyko 3 surasti.
                      4201 - 18 maršrutas (trafaretas), 4205 - 87 maršrutas (net be trafareto, o tiesiog su lapeliu) ir 4211 - 49 maršrutas (trafaretas).
                      Panašu, kad švieslentes jiems sukrauti nespėjo.
                      Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.22, 18:06.

                      Comment


                        Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.

                        Comment


                          O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Matyt nesitikėjo, kad sušaudys 25 autobusus.
                            Sušaudyti kiek teko matyti 18m autobusai, dauguma jų Volvo, yra keli Solaris. Todėl nemanau, kad tai dėl to.
                            Visgi net blogiausių atveju G maršrutuose stengiasi išleisti tik 18m autobusus. O ir tie “nauji” autobusai pasirodė 18, 49 ir 87 maršrute, kur apie 18m autobusus niekas net nekalba ir vargu ar kada jie iš viso ten buvo.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Keisčiausia logiką turintis autobusas.
                              Tam, kad atidaryti duris reikia:
                              1. Baltai apvestą mygtuką reikia paspausti, kad atblokuoti duris (jis aktyvuoja ir atidarymą mygtuku iš išorės)
                              2. Paspausti žaliai apvestą mygtuką (jis turi keistą logiką ir atidaro tik 2-4 duris
                              3. Tam, kad atidaryti pirmas duris atskirai reikia nuspausti geltonai apvestą mygtuką
                              4. Užtat uždarant duris užtenka tiesiog išjungti mygtuką, apie kurį pasakojau 1 punkte.

                              Kalbinau vairuotoją , kuris šiandien dirbo šiame autobuse, sako, kad atidaro visas duris, nes taip keleiviai greičiau įlipa ir išlipa, bet mini, kad patys keleiviai net atidarius pirmas duris vis tiek bėga prie antrų.
                              Algoritmas turi logiką. Jeigu autobusas dirba tik mieste, kur pvz. vairuotojas darinėja pirmas duris ir per jas įlaipina, tai automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) ir geltoną mygtuką aktualių durų valdymui.
                              Žalias mygtukas skirtas visų durų atidarymui esant poreikiui: išlaipinimas galinėje stotelėje ar pan.

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                O dingo grandioziniai planai verkių autobusų parką paverst į kažką panašaus, kaip Šiaurės miestelio outletas?
                                Nedingo, bet pirma Liepkalnyje dar turi būti pastatyta - ten dar nepradėta.

                                Comment


                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                  <...> automatiškai jis naudoja tik baltą mygtuką durų atblokavimui (jei yra mygtukai, kurie leidžia patiems žmonėms duris atsidaryti tai toks reikalingas vis vien) <...>
                                  Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Bet ne visi keleiviai žino, kad šiuose autobusuose galima duris atidaryti iš lauko pusės.
                                    Keleiviai ir nežinos, jeigu JUDU neprasuks viešinimo kampanijos. Tik bėda, kad kai kur galima, kai kur negalima. Būtų visuosame transporte vienoda sistema, galėtų paskelbti ir visi žinotų kas ir kaip. Dabar, kad ir kokios techninės galimybės yra, vis vien principas toks pats: duris atidaro vairuotojas, stoja visose stotelėse "prasivėdinti".

                                    Comment


                                      Antra šių autobusų darbo diena VVT.
                                      2 ir 3 durys atsidaro kaip Karsanuose.
                                      Vairuotojo darbo vieta atrodo tiesą sakant tragiškai, na bent 4211 taip.
                                      Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.

                                      Comment


                                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                        Kondicionieriaus arba nėra, arba jis neveikia, o ant viso autobuso vos 4 orlaidės, vieną pas vairuotoją, o likusios 3 salone.
                                        Vienas iš šių autobusų gerą savaitę, o gal net dvi, stovėjo prie autoserviso šalia mano darbovietės. Tai mechanikai kasdien viduje ir ant stogo kažką krapštinėdavo. Įdomiausia, kad ant serviso užrašyta "Kondicionierių pildymas". Būtų keistoka, jei kažką kitą tvarkė, o kondicionieriaus taip ir nesutvarkė

                                        Comment


                                          Neveikia kondicionierius - TP neišleidžiama į maršrutą ir vežėjui taikoma bauda už nesuteiktą paslaugą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X