Parašė Maalinauskas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.
 - 1 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, reikia bausti. Tokios taisyklės.Parašė rmss Rodyti pranešimą
 wat. įlipu į autiką, atsisėdu jei yra neapmyžtų vietų, išsitraukiu telefoną ir aktyvuoju bilietą. Ir už tai reikia bausti? 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atsistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))Paskutinis taisė Visdarlietus; 2024.08.04, 11:29.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokiu atveju tą 15 sekundžių nesąmonę būtų galima panaikinti.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąĮsivaizduoju situaciją įlipimas tik su aktyvuotu bilietu pro priekines duris. Atdistoji prie vairuotojo, išsitrauki trlefoną ir lauku 15 s. kol aktyvuosis. Ir iš paskos tokių 5-6. Stovime stotelėje apie 2-3 min. )))
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?Parašė sindiktas Rodyti pranešimąManau, kad Vilniuj įlaipinimas tik per priekines veiktų tik tada jei autobusai ir troleibusai nebūtų pagrindinė keleivių vežimo priemonė.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir jie net neįsivaizduoja kaip jiems blogai ir kaip juos duchina valdžia.Parašė John Rodyti pranešimą
 Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi Londonas metro turi, kuris, manau, ir susirenka daugumą keleivių.Parašė John Rodyti pranešimą
 Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man atrodo gana aiškiai parašiau, ale nu panašu, kad neParašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Taigi Londonas metro turi, kuris, manau, ir susirenka daugumą keleivių. 
 
 Taip, čia apie autobusus, jeigu neaišku.Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fair enough dėl Londono. Visgi, Vilniuj kažkada jau buvo laipinimo pro priekines tvarka. Kodėl ją panaikino jei čia viskas ok?Parašė John Rodyti pranešimą
 Man atrodo gana aiškiai parašiau, ale nu panašu, kad ne 
 
 
 
 Taip, čia apie autobusus, jeigu neaišku.Paskutinis taisė sindiktas; 2024.08.03, 23:10.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kartais dar būna volviniuose. Šią vasarą girdėjau 4 maršrute.Parašė Medūza Rodyti pranešimąKlausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl kam nors turėtų būti įdomu, kuo tu tiki ir kuo netiki? Kalbame apie viešąjį transportą ir su juo susijusius skaičius bei faktus, ne apie tavo įsitikinimus.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Autobusai daugiau už metro? Netikiu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nejaugi garsinį pranešimą į Pixelius po 2013 metų reformos padarė?Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Kartais dar būna volviniuose. Šią vasarą girdėjau 4 maršrute.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl panaikino, nežinau, bet spėju dėl tų pačių priežasčių, kodėl ir dabar Vilniaus VT yra katastrofiškos būklės: nekompetencija, apsileidimas, korupcija ir t.t. Kai prasigėrę ir korumpuoti degradai valdo vieną iš svarbių savivaldybės sričių - viešąjį transportą - labai sunku daryti net minimalius pokyčius, kaip kad keleivių įlaipinimo tvarka.Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
 Fair enough dėl Londono. Visgi, Vilniuj kažkada jau buvo laipinimo pro priekines tvarka. Kodėl ją panaikino jei čia viskas ok?
 
 Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gerai, atsiprašau. Patikrinau info internete dėl Londono, esi teisus.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kodėl kam nors turėtų būti įdomu, kuo tu tiki ir kuo netiki? Kalbame apie viešąjį transportą ir su juo susijusius skaičius bei faktus, ne apie tavo įsitikinimus.Paskutinis taisė sindiktas; 2024.08.03, 23:50.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keli Volvo tikrai dar skelbia. Iš trumpų neseniai patikrinti pavyzdys būtų 762, o iš ilgų - 744. Pastarasis ypatingai pagerbtas, kadangi jame būtent NAUJASIS buvo nutildytas, nors iš pradžių skelbė abu. Šis žiemos sezonu bene visada važiuoja tam tikru 31 pertraukiamu grafiku, tad man tenka malonumas kiekvieną rytą klausytis tokių pranešimų kaip "Sodai" ir "Rasos". Taip pat verta paminėti, kad 744, atrodo, vienintelis Volvo, turintis naujai sumontuotą stotelių monitorių, tokį patį kaip senieji Solaris troleibusai.Parašė Medūza Rodyti pranešimąKlausimas ne į temą: kaip suprantu, jau jokiame autobuse/troleibuse stotelių nebeskelbia tas senasis, antikvarinis stotelių balsas, kurį pernai teko atitildyti dėl naujos bilietų sistemos?
 
 Nesu ekspertas, bet mano teorija, kad garsiniai įrašai susieti su viduje raudoname ekrane rodomomis įprogramuotomomis stotelėmis, o jų eilės tvarka lyg ir atnaujinama, nepaisant to, ar pavadinimai naujausi. Prieš metus važiavau T19 senu Solariu 2683, tai jame buvo seni įrašai (nežinau, ar dar nenutildyti), o "kitos stotelės" įrašuose išvis antikvariniai - girdėjosi ne ilgiausią laiką prieš bilietų sistemos reformą naudotas nuvogtas skambutis iš Windows 95 (https://www.youtube.com/watch?v=GU5JR6bsPC8), o dar kitoks variantas. Ir įrašai sekė naują trasą per Žirmūnų tiltą. "Šilo stotelė, kita - Neries stotelė". Tas pats buvo ir stotelių ekrane, kur irgi rašė Neris.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNejaugi garsinį pranešimą į Pixelius po 2013 metų reformos padarė?
 
 Tačiau naujų garsinių įrašų niekas nedėjo. Teko važiuoti minėtu Volvo 762 58 maršrutu, tai jis skelbė stoteles Karklėnai, Jaunimo st., tada patylėjo, Gurių sodai, Ašmenėlės st., Šivickio st., vėl patylėjo ir tada tęsė tik nuo Perlojos st. Nežinau, kodėl dalis ir jau seniau egzistavusių stotelių praleista.Paskutinis taisė lanxtot; 2024.08.04, 00:44.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjau tokią nuojautą, nes susidariau įspūdį, kad Kaunas vis tik toliau pažengė su inventoriaus atnaujinimu, esu daugmaž patenkintas švieslentėmis ir VT parko būklę, o Vilniuje rimtai kažkokia inventoriaus betvarkė, kažkoks dar iš vėlyvojo sovietmečio ateinantis požiūris tept lept sprendimai. Kiek stebiu jiems tik kopijuot Kauną, jau būtų minimalus level up. Jau šiandien būtų daugmaž naujas parkas, veikiantys (nežinau ar 100%, bet kiek įlipu jie veikia) kondicioneriai, minimalistinės LED švieslentės atsparios įvairiausioms oro sąlygom, gal yra vienas kitas dalykas Vilniuje geriau, bet 75%+ dalykų spėju Kaune geriau.Parašė John Rodyti pranešimąPasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.
 
 Žinoma, ko abu miestai nesugeba tai negebėjimas nors kiek sumažinti skirtumą tarp VT ir lengvųjų greičių, net nebūtina lėtinti lengvųjų automobilių greičių. Kaune kaip minimum užtektų VT šviesoforų arterinėse gatvėse (ypač Kauno Savanorių prospekte). To reiktų ir Vilniuje, nors gal jau per vėlu, reikia light rail ir viskas dėl gyventojų tankio, dideli srautai aplink miesto centrą. G maršrutus paversti light rail linijomis 30-50 m. perspektyvoje (priklausomai kada bus pagaliau atsikąsta transporto sektoriaus užstrigimo ankstyvais 2000-aisiais).
 
 ---
 Šiaip gėda miesto VT kartais važinėt kai susidaro situacijos kaip 90%+ keleivių važinėja su nuolaidomis, t. y. važiuojant pilna kaina tikrai pasijaučiu ne savo rogėse tarp atitinkamos dažniausiai pasitaikančios demografijos, kuriems priklauso nuolaidos, ir tai gana dažna situacija ne pikiniais laikais. Viskas dėl visiško VT nekonkurencingumo prieš auto Lietuvoje, įskaitant Vilnių.Paskutinis taisė PoDV; 2024.08.04, 01:23.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad žinau, apie kurį kalbat. Kažkaip man visad atrodė, kad tas garsas buvo tik senesnėse nei 1999 m. gamybos Škodose.Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
 Keli Volvo tikrai dar skelbia. Iš trumpų neseniai patikrinti pavyzdys būtų 762, o iš ilgų - 744. Pastarasis ypatingai pagerbtas, kadangi jame būtent NAUJASIS buvo nutildytas, nors iš pradžių skelbė abu. Šis žiemos sezonu bene visada važiuoja tam tikru 31 pertraukiamu grafiku, tad man tenka malonumas kiekvieną rytą klausytis tokių pranešimų kaip "Sodai" ir "Rasos". Taip pat verta paminėti, kad 744, atrodo, vienintelis Volvo, turintis naujai sumontuotą stotelių monitorių, tokį patį kaip senieji Solaris troleibusai.
 
 
 
 Nesu ekspertas, bet mano teorija, kad garsiniai įrašai susieti su viduje raudoname ekrane rodomomis įprogramuotomomis stotelėmis, o jų eilės tvarka lyg ir atnaujinama, nepaisant to, ar pavadinimai naujausi. Prieš metus važiavau T19 senu Solariu 2683, tai jame buvo seni įrašai (nežinau, ar dar nenutildyti), o "kitos stotelės" įrašuose išvis antikvariniai - girdėjosi ne ilgiausią laiką prieš bilietų sistemos reformą naudotas nuvogtas skambutis iš Windows 95 (https://www.youtube.com/watch?v=GU5JR6bsPC8), o dar kitoks variantas. Ir įrašai sekė naują trasą per Žirmūnų tiltą. "Šilo stotelė, kita - Neries stotelė". Tas pats buvo ir stotelių ekrane, kur irgi rašė Neris.
 
 Tačiau naujų garsinių įrašų niekas nedėjo. Teko važiuoti minėtu Volvo 762 58 maršrutu, tai jis skelbė stoteles Karklėnai, Jaunimo st., tada patylėjo, Gurių sodai, Ašmenėlės st., Šivickio st., vėl patylėjo ir tada tęsė tik nuo Perlojos st. Nežinau, kodėl dalis ir jau seniau egzistavusių stotelių praleista.
 
 Pats pavasarį važiavau 53 Kalvarijų g. ir patiko girdėt "kita stotelė - Šatrija". Kas seniau įgarsindavo stoteles prieš Jokubauskaitę?
 
 Taip kartais leidžiantis senu Solariu nuo Tauro kalno, jei jame stoteles rodo raudonų pikselių švieslentė, tai rašo, kad kita stotelė "Lukiškės".
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, suklydau dėl autobuso numerio. Bet kokiu atveju Vilniuje lieka 42 Solaris troleibusai be autonominės eigos (apie penktadalis parko). Į kokius maršrutus juos kišti, jei planuojama nuimti KT senamiestyje?Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Prie ko čia 48, jis gi į Lazdynus nevažiuoja ? O 55 ateityje bus nukreiptas pro Mykolo Lietuvio gatvę, ir į Fabijoniškes nevažiuos, tad 16/19 pratęsimas pora stotelių atrodo logiškas variantas
 
 Šitas nesąmonė Vilniuje jau praeita. Tokiam miestui su tokiais srautais netinkamas variantas. Kontrolė visgi būtų irgi. Nes reikia ir vairuotojus kontroliuoti, kaip jie tokį darbą atliktų. Kaune formaliai įlaipinimas pro priekines, o kontrolė yra.Parašė Nikas Rodyti pranešimąHehe, lipimas per priekines duris pateikiant bilietą (bet kokia forma) vairuotojui arba skanuojant. Problem solved. Ir nereikia išlaikyti keleivių kontrolės, stabdyti eismo dėl to ir pan.
 
 Ne visoje Europoje. Kaune iš esmės neveikia, vairuotojams pofig, pro kur lipi. Nu nebent kartais 2 ar 3 durų neatidaro. Dar kartą. Vilniuje keleivių srautai per dideli, kad taikyti priekinių durų tvarką. Nesumokančių už kelionė nėra tiek daug, kad ir taip būtų lėtinamas tragiškai lėtas VT.Parašė John Rodyti pranešimą
 Principe lygiai taip pat, kaip yra įgyvendinamas literaliai visose kitose Europos šalyse. Absurdiški argumentai iš serijos "Vilniaus reljefas netinkamas". Įlipimas pro priekines duris yra lengvai įgyvendinamas, veikia ne tik kitose Europos šalyse, bet ir Kaune, kurio VT, šiaip, irgi yra apgailėtinas.
 
 Pagrindinė yra metro. Negalima bukai vertinti kiek km keleivių nuvažiuojama viena ar kita transporto priemone. Pagal tai srautai nesiskaičiuoja. Londone ir kituose panašiuose miestuose autobusai atlieka privežimo funkciją arba iš priemiesčių veža iki metro stočių. Ten srautai nedideli, tenkantys vienai transporto priemonei, bet maršrutų daug. Todėl formaliai kilometrų daug padaroma...Parašė John Rodyti pranešimą
 Nu ir kodėl gi? Pavyzdžiui, Londone (o beje ir eilėje kitų miestų Europoje) yra pagrindinė VT rūšis pervežanti žymiai daugiau keleivių, nei visos likusios VT rūšys kartu sudėjus. Ten keleiviai įlipa tik per priekines duris, ir ką?
 
 Šimašiui VT tik dar vienas pasipelnijimo šaltinis. Kaip ir bet kuriam liberalui, jam "laisva rinka" viską išspręs... Tai ir prichvatizuoja VT. Rezultatas - VT tik prastėja, nepaisant, kad perkami nauji troleibusai ar autobusai. Reziumė bendra - Lietuvoje aplamai VT laikoma, kad tai yra ubagų transportas, lochų ir lūzezių pavežimui skirtas, todėl valdžia juo domisi tik tiek, kiek iš to galima išpešti asmeninės, grupinės (pirkimai, otkatai, darbo vietos saviems įmonių valdyboje ir pan.) ar partinės (naudojant naujų autobusų, troleibusų pirkimą priešrinkiminiam piarui) naudos.Parašė John Rodyti pranešimą
 Kodėl panaikino, nežinau, bet spėju dėl tų pačių priežasčių, kodėl ir dabar Vilniaus VT yra katastrofiškos būklės: nekompetencija, apsileidimas, korupcija ir t.t. Kai prasigėrę ir korumpuoti degradai valdo vieną iš svarbių savivaldybės sričių - viešąjį transportą - labai sunku daryti net minimalius pokyčius, kaip kad keleivių įlaipinimo tvarka.
 
 Pasak vienos čia visiems gerai žinomos Vilniaus tarybos ir administracijos narės, ten iki šiol yra baisi "lenkų" (Tomaševskio, ne visos etninės mažumos) irštva ir absoliuti betvarkė, chaosas bei 90-ųjų lygio požiūris bei panetkės. Deja, panašu, kad Šimašius šito nesugebėjo bent kažkiek aptvarkyti per savo abi kadencijas. Tiesiog savo laikmečio neatitinkantis organizacijos valdymas ir iš to išplaukiantis atatinkamas rezultatas. Realiai VVT reikalinga visiška reorganizacija t.y. faktiškai esamos organizacijos likvidavimas ir naujos steigimas nuo nulio, nes kitaip nėra šansų ką nors net pradėti keisti.Paskutinis taisė Al1; 2024.08.04, 09:33.
 - 2 patinka
 Comment





Comment