Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Paprastai, užsakoma komplektacijos dalis.
    Kaip bebūtų, esu tikras, kad visi šios administracijos (2017-) pirkti nauji autobusai turi dvigubus paketus. Bent aš kitokių nemačiau.

    Comment


      John , autobusas buvo su balta ar su oranžine švieslente?

      Visos VVT transporto priemonės, pirktos naujos 2017 ir vėliau, turi baltas. Toks gana nesunkus požymis atskirti, kur yra naujas, o ne perdažytas raudonai naudotas autobusas.

      Jeigu tai buvo su oranžine - čia buvo autobusas, 2007-2017 važinėjęs Osle. Ten su priežiūra irgi nekažką, o dar kai jiem dabar gaunasi po 15 metų, tai jau nėra kažkas labai neįprasto (nors aišku to toleruoti negalima).

      Jeigu tai buvo autobusas su balta švieslente - tai pramušėm naują dugną. Panašiai, kaip dabar ant apynaujų 2004-2006 gamybos Solaris troleibusus kabina sovietinius (!) ūsų virvių vyniojimo būgnus nuo Škodų.

      Comment


        Deja, neatkreipiau dėmesio, kokios spalvos buvo švieslentė. Bet emenu tai, kad priekyje, kairėje pusėje arčiausiai vairuotjo esanti gana plati sėdynė yra vientisa ir nelabai aišku, ar jis skirta vienam, ar dviem žmonėms ir kad arčiau vairuotojo kabinos esanti erdvė atitverta kažkokiais lyg automatiniais varteliais bei kad priekinių durų kažkodėl neatidarinėjo stotelėse. Rimti autobusistai turėtų galėti identifikuoti tikslų modelį pagal šituos atributus

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Rimti autobusistai turėtų galėti identifikuoti tikslų modelį pagal šituos atributus
          Na tai čia dvigubas dujinis MANas, pagamintas 2020 m. išties nusiritom į visišką dugną

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

            Na tai čia dvigubas dujinis MANas, pagamintas 2020 m. išties nusiritom į visišką dugną
            Jep, panašu, kad MANas. Šiandien vėl važiavau lygiai tokiu pat autobusu. Sprendžiant pagal vidaus detales, tai buvo MANas su balta švieslente, tik 53 maršrutas, o ne 1G.
            Dabar lauksim, kada ir jiems pradės eiti juodi dūmai ir kėbulo defektai remontuojami medvaržčiais.
            Paskutinis taisė John; 2022.10.04, 16:15.

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Dėl estetikos dar klausimas, kas didesnę vizualinę taršą sukelia, man paskutinė foto- net baisiau už geltonus perėjos ženklus.
              Orientuotis reikia ne į Rygą (su kokių 15-20 m. senumo metaliniais skydais, kurie vis tiek patogiau nei cilindrai), o į Šveicariją, Vokietiją, Lenkiją – nuotraukas pateikiau.

              Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
              Neseniai Minske žiūrėjau, kaip atrodo jų stotelės, tai jokių cilindrų taip pat nebuvo. Tai net į rytus nevisur tie cilindrai. Tvarkaraščiai stotelės viduje ant sienos, o ant artimiausio stulpo daugumoje stotelių dar kabo ekranas (toks Kauno stiliaus) rodantis už kiek minučių autobusas. Bet kitas dalykas, manau su laiku apskritai mažės šitų fizinių tvarkaraščių poreikis, nes padaugės ekranų, o taip pat vis daugiau žmonių naudojasi Trafi ar kitomis programomis, kurios rodo tiesioginius tvarkaraščius
              Tai sakau, kol kas neaišku, kur yra cilindrai, išskyrus Lietuvą „Analogov niet“...
              O programėlės – tik pateisinimas nevykėliškam VT organizavimui, kai taktinio tvarkaraščio nebuvimą, informacijos nesąmoningą pateikimą bandoma kompensuoti kažkokia super duper programėle. Popierinis tvarkaraštis vis tiek bus, kad ir kiek švieslenčių stotelėje būtų prikabinta – ir akivaizdu, kad dabartinis popierinių tvarkaraščių pateikimas yra Š.
              Paskutinis taisė taccido; 2022.10.04, 23:29.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė Riedis
                Gal situacija pagerės su autonominiais troleibusais, nes turėtų paleisti šia kryptim.
                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Iš kur tokios žinios?
                Kokiu maršrutu važiuotų?
                Kažkokiam pristatyme berods buvo skaidrė, ar VT parko Pilaitės pr. vizijoj, ar naujų troleibusų pirkimo pristatyme (kad galėtų autonominis troleibusas pasiekti Pilaitę) Naujų žinių apie tai tikrai neturiu, gal šitam skyriui kolegos daugiau nusimano. Kažką lyg ir blankiaibpamenu apie dalies laidų numontavimo galimybes, plėtrą ir į šiaurinį rajoną.

                Visai skamba praktiškai, pvz. mačiau Budapešte atvirkštinį variantą, kai autonominis troleibusas periferijoj pasikrauna ūsais, o centre važiuoja be jų. Nereikia laidų visur ir matyt nereikia tada stovėti ir krautis baterijos (arba trumpiau).
                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Kažkokiam pristatyme berods buvo skaidrė, ar VT parko Pilaitės pr. vizijoj, ar naujų troleibusų pirkimo pristatyme (kad galėtų autonominis troleibusas pasiekti Pilaitę) Naujų žinių apie tai tikrai neturiu, gal šitam skyriui kolegos daugiau nusimano. Kažką lyg ir blankiaibpamenu apie dalies laidų numontavimo galimybes, plėtrą ir į šiaurinį rajoną.

                  Visai skamba praktiškai, pvz. mačiau Budapešte atvirkštinį variantą, kai autonominis troleibusas periferijoj pasikrauna ūsais, o centre važiuoja be jų. Nereikia laidų visur ir matyt nereikia tada stovėti ir krautis baterijos (arba trumpiau).
                  Kažkada apskritai buvo planas nutiesti paprasto troleibuso liniją į Pilaitę (kaip svajoti pratęsimai Ateities, Kalvarijų g.). Bet tai, ko gero, buvo 2000-ųjų pradžia.

                  Gali būti, kad matėte dyzelinį troleibusą (nežinau ar baterija yra naudojama). Tokių yra, pvz. Rimini važiuoja dalį maršrutų be laidų.

                  Vilniuje dėl troleibsusų ateities apskritai kyla daug neaiškumų. Berods, plannuotų akumuliatorinių atsisakyta.

                  Comment


                    Į Pilaitę buvo norų pratęsti T1, pasitelkiant autonominius troleibusus (o 54 paleisti Taurupes gatve). Tik kad to maršruto dažnumas yra 3-4 kartai per valandą, tai nedaug ką pakeistų.

                    Kaip teisingai pastebėjo Sula, konkursas trumpiems troleibusams buvo atšauktas, buvo žadama naują paskelbti dar rugsėjo mėnėsį, bet to neįvyko. Apie ilgų troleibusų konkursą išvis tyla.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Kaip gali nauji autobusai neturėti stiklo paketo?
                      Kad naujieji solaris atlenkiamus langus turi be stiklo paketo. Matomai galėjo papulti pagyvenęs Volvo, kuriame toks variantas galėjo pasitaikyti.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Sostinė didina finansavimą „Vilniaus viešajam transportui“

                        <...>

                        „Pagrindinis sprendimo tikslas yra užtikrinti kokybiškas ir stabilias viešojo transporto paslaugas vilniečiams. Priimtas sprendimas leis pakelti vairuotojų atlyginimus 15–20% ir kompensuoti pakilusių energetinių išteklių kaštus.“ – teigia vicemeras Tomas Gulbinas.

                        <...>

                        Pastarąjį kartą indeksacija atlikta šių metų birželį, tačiau spartus energetikos išteklių kainų augimas lemia didėjančius bendrovės nuostolius. Šį rugpjūtį dyzelinas kainavo 1,5 karto, dujos 4,1 karto, o elektra 5,6 karto daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Dėl to įmonės energetikai skiriamos išlaidos per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius padvigubėjo. Prognozuojama, kad iki metų pabaigos energetikos ištekliams „Vilniaus viešajam transportui“ prireiks papildomų 14 mln. eurų.

                        <...>

                        Statistikos departamento duomenimis, vidutinis darbo užmokestis Vilniuje 2022 m. II ketvirtį buvo 2041 eurų, o „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojų tuo pačiu laikotarpiu – 1716 eurų (vairuotojų – 1724 eurų). Tai lemia, jog įmonė susiduria su sunkumais pritraukiant naujų darbuotojų, o dalis esamų išeina į kitus sektorius. Dėl to nukentėjo ir keleiviai, kurių vežimo miesto maršrutais poreikis nebuvo visiškai patenkinamas.

                        <...>

                        Atsižvelgiant į situaciją, Vilniaus miesto savivaldybės taryba nusprendė didinti „Vilniaus viešojo transporto“ paslaugų įkainius: mažų autobusų nuo 1,96 iki 2,65 Eur/km, mažų elektrinių autobusų nuo 1,89 iki 2,70 Eur/km, dviašių autobusų nuo 2,09 iki 2,92 Eur/km, triašių autobusų nuo 2,33 iki 3,24 Eur/km, o troleibusų nuo 2,23 iki 3,54 Eur/km.

                        Įkainių keitimas savivaldybės biudžetui papildomai kainuos 5,586 mln. eurų.

                        <...>
                        https://vilnius.lt/lt/2022/10/05/sos...m-transportui/

                        Comment


                          Lašas jūroje. Sakyčiau gera pradžia, bet prireikė vairuotojų streiko kad bent tuos 5 mln išsireikalautų.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Lašas jūroje. Sakyčiau gera pradžia, bet prireikė vairuotojų streiko kad bent tuos 5 mln išsireikalautų.
                            Nežinau kokia čia gera pradžia. Suprantu VVT už elektrinio Karsan km gaus 2,70 €, kai Kautra už analogiškus elektrinius maršrutus kiek radau veža už mažiau nei 1€? Čia normalu? Kodėl vis dar laikomas tas VVT?

                            Comment


                              Parašė Horn Rodyti pranešimą

                              Nežinau kokia čia gera pradžia. Suprantu VVT už elektrinio Karsan km gaus 2,70 €, kai Kautra už analogiškus elektrinius maršrutus kiek radau veža už mažiau nei 1€? Čia normalu? Kodėl vis dar laikomas tas VVT?
                              Geresnis klausimas kam reikalingi elektriniai autobusai ir dar ne mieste. Kaip tie Kautros mikriukai po laukus važinėjantys.

                              Comment


                                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                                Kautra už analogiškus elektrinius maršrutus kiek radau veža už mažiau nei 1€
                                Gal galima šaltinį?
                                Elektriniai autobusai ir nauji troleibusai vidutiniškai naudoja apie 1kWh 1 kilometrui (be šildymo). Mikriukai gal naudotų šiek tiek mažiau, bet prie dabartinių elektros kainų + remonto bazė + atlyginimai + pelno marža (privati įmonė) aš labai labai abejoju, kad pavyktų pervežti už vieną eurą.

                                Labiau įdomu, kodėl taip stipriai išpūsta troleibusų kaina. Kaune troleibusai atsieina pigiau net ir per dabartinę energetikos krizę: https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/08/...1Tc1lVj2TobUcw

                                „Šiai dienai mažiausi kuro kaštai tenka eksploatuojant troleibusus, toliau rikiuojasi dyzelinu varomi autobusai“, – teigė ji.
                                Beje, iš to pačio straipsnio:
                                „Nuolat vykdomi kontaktinio tinklo atnaujinimo darbai taip pat leidžia sumažinti elektros energijos sąnaudas. Nauja įranga leidžia didinti pravažiavimo greitį. Tai reiškia, kad troleibusai juda didesniu greičiu be staigių sustojimų, po kurių transporto priemonei reikia vėl „įsivažiuoti“ – taip mažinamos kuro, šiuo atveju – elektros, sąnaudos“, – teigė UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė.
                                Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.10.06, 11:35.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Kaip gali nauji autobusai neturėti stiklo paketo?
                                  Važiuoju dabar kaip tik su dujiniu Man'u, pagamintu 2020-ais, ir pasižiūrėjau - atlenkiamas langelis neturi stiklo paketo.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Važiuoju dabar kaip tik su dujiniu Man'u, pagamintu 2020-ais, ir pasižiūrėjau - atlenkiamas langelis neturi stiklo paketo.
                                    Viešpatie šventas. Kam tokį š pirkti mūsų klimato juostoje?

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Geresnis klausimas kam reikalingi elektriniai autobusai ir dar ne mieste. Kaip tie Kautros mikriukai po laukus važinėjantys.
                                      Tai čia jau tik sutikti su jumis galiu, nes pastaruoju piko metu metu centre įlipti į VT darosi sudėtinga užduotis. o kuria maršrutus į šiaurės ašigalius.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        Gal galima šaltinį?
                                        Elektriniai autobusai ir nauji troleibusai vidutiniškai naudoja apie 1kWh 1 kilometrui (be šildymo). Mikriukai gal naudotų šiek tiek mažiau, bet prie dabartinių elektros kainų + remonto bazė + atlyginimai + pelno marža (privati įmonė) aš labai labai abejoju, kad pavyktų pervežti už vieną eurą.

                                        Labiau įdomu, kodėl taip stipriai išpūsta troleibusų kaina. Kaune troleibusai atsieina pigiau net ir per dabartinę energetikos krizę: https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/08/...1Tc1lVj2TobUcw



                                        Beje, iš to pačio straipsnio:
                                        CVP IS yra gi sutartis tarp VMSA ir Kautros. Gana lengvai pavyko rasti. Berods buvo pirkta 2 mil km. ridos ir suma 1.8 mil.€ + PVM.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Viešpatie šventas. Kam tokį š pirkti mūsų klimato juostoje?
                                          Pasikartosiu sakytą kažkurio forumiečio frazę: komplektacija pati paprasčiausia.
                                          O pastarajam teko matyt važiuoti arba su 2008 metais pagamintu Man'u, kuriame nėra atlenkiamų langelių ir turi oranžinę švieslentę, arba su 2004-2006 metų gamybos Volvo, kuriame būtent ir yra atlenkiami langeliai su stiklo paketu
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X