Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Tai kokiems galams išvis buvo "padažninti" tvarkaraščiai, jei dabar kone perpus viską nurėžia? Negi iš anksto nežinojo, kad jau pirmomis dienomis išryškės vairuotojų trūkumo problema ir reikės retinti reisus? Galėjo taip ir palikti nepakoreguotus nuo vasaros. Nes gi iškabino naujus tvarkaraščius, atseit sudarė iliuziją žmonėms, jog rudens sezonu kursuos dažniau... o dabar vėl retina.
    Tai juk ir kursuoja dažniau, lyginant su vasaros grafikais, VVT dabar kasdien į gatves išleidžia ~50 autobusų daugiau. Grafikų karpymai yra tik pas Transrevį.

    Galiausiai, grafikų planuotojai ko gero dabar negali nuspėti kuriai įmonei pritruks vairuotojų, kad galėtų iš anksto pakeisti tvarkaraščius. Juk pavasarį didelės problemos buvo pas VVT, o dabar panašu kad ten situacija šiek tiek stabilizavosi, o problematiškesnis tapo Transrevis. Tokių dalykų nenumatysi

    O štai spalį VVT pradės streikuoti, tai klausimas kas apskritai užtikrins vilniečių susisiekimą

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1663591531

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Tokių dalykų nenumatysi
      Nice, kaip vairuotojai apie problemą kalba 5 metus jei ne daugiau ir darbuotojų skaičius stabiliai mažėja - darbuotojų trūkumo nenumatysi.

      Comment


        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
        Pažvelgus atidžiau pamatytumėte, kad kai kurie praretinimai pakoreguoti, pvz 13 ir 43 maršrutų, t.y. sumažino autobusų kiekį ir pakeitė grafiką, o pvz. 4G, 7 ir visi kiti tiesiog nuėmė reisus ir grafiko nepakoregavo .... O tai yra labai blogai, nes išryškėja tokiam kaip 7-am beveik valandos tarpas...
        Taip ir gaunasi, sujaukė taip, kad žmona link darbo važiavo virš 1,5 val. Keleiviai keikiasi sustojime, ateina pagal seną grafiką. 1 reisas per valandą miesto viduryje yra normalu?
        Dėkui valdžiai ir vyriausybei. Nevažiuokite asmeniniu transportu.

        Comment


          O grafikus atnaujina internete ar jau nebe, nes pagal stops.lt 88 tiesiog neatvažiavo ir teko laukti kito, kuris atvažiavo laiku. Ar čia ant tiek vėlavimas yra?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            O grafikus atnaujina internete ar jau nebe, nes pagal stops.lt 88 tiesiog neatvažiavo ir teko laukti kito, kuris atvažiavo laiku. Ar čia ant tiek vėlavimas yra?
            Yra patalpintas 88-o grafikas, kuris galioja iki mėnesio galo. Įdomiausia, kad savaitgalio grafiką reikia žiūrėti normaliame grafike, kuriame jokių datų nėra
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Nice, kaip vairuotojai apie problemą kalba 5 metus jei ne daugiau ir darbuotojų skaičius stabiliai mažėja - darbuotojų trūkumo nenumatysi.
              Darbuotojų skaičius stabiliai mažėja VVT, o grafikai karpomi Transrevio maršrutuose. Ar bent supranti, jog tai dvi skirtingos įmonės ?

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                O štai spalį VVT pradės streikuoti, tai klausimas kas apskritai užtikrins vilniečių susisiekimą

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1663591531
                Kokios sąlygos pagerėjo? Žinau Skalvių žiede pastatė poilsio punktą (iš 2 suvirintų konteinerių su grotom) bei numatė dar 4 autobusininkams. Aišku geriau nei nieko. Atlygis irgi panašu kilo. Ką dar padarė?

                „Reikalavimai yra tie patys, kuriuos jie iškėlė dar praėjusių metų spalio mėnesį – niekas nėra pasikeitę, nors nuo to laiko daug ir faktinių aplinkybių pasikeitė, ir sąlygos darbuotojams keitėsi, ir pati ekonominė situacija smarkiai pasikeitė.“
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  O kaip čia taip staiga Transreviui pritrūko vairuotojų? Juk apie išėjimą pensijon jie turi informuoti bendrovę iš anksto ar ne?

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                    Darbuotojų skaičius stabiliai mažėja VVT, o grafikai karpomi Transrevio maršrutuose. Ar bent supranti, jog tai dvi skirtingos įmonės ?
                    Na pagal sodrą tai Transrevyje irgi mažėja, ir sakai jie negalėjo matyti bendros rinkos tendencijos (trūksta juk ne tik autobusų vairuotojų bet ir viso kito sunkaus transporto) ir numatyti trūkumo? Čia kaip tie restoranai kur per karantiną saviatę neišgyveno nes visiškai jokio planavimo į prieki neturėjo. Gaila, kad tokius išgelbėjome savo pinigais.

                    Comment


                      Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                      O kaip čia taip staiga Transreviui pritrūko vairuotojų? Juk apie išėjimą pensijon jie turi informuoti bendrovę iš anksto ar ne?
                      Kodėl ten ketvirtą mėnesį iš eilės krenta atlyginimų mediana? 1285 EUR "ant popieriaus"? Tai kiek ten gauna vairuotojai į rankas? 800 EUR vairuotojo alga jau seniai nekonkurencinga, juolab Vilniuje, juolab keleivinio autobuso.

                      Comment


                        Bet ar vairuotojai panašu jog dirba autobuso vairuotojais tik dėl pinigų, o ne todėl, kad jie "degtų maršrutais", t.y. jiems viskas kas susiję su maršrutų trasomis, stotelėmis ir t.t. būtų kaip hobis, kaip gyvenimo būdas, jie po darbo pasilikę tyrinėtų nulines trasas ir t.t. Daugumai svarbiausia greičiau atidirbti ir grįžti namo, kur šaldytuve laukia šaltas alus.

                        Comment


                          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                          Bet ar vairuotojai panašu jog dirba autobuso vairuotojais tik dėl pinigų, o ne todėl, kad jie "degtų maršrutais", t.y. jiems viskas kas susiję su maršrutų trasomis, stotelėmis ir t.t. būtų kaip hobis, kaip gyvenimo būdas, jie po darbo pasilikę tyrinėtų nulines trasas ir t.t. Daugumai svarbiausia greičiau atidirbti ir grįžti namo, kur šaldytuve laukia šaltas alus.
                          Girdėjau yra entuziastų, kurie sutiktų vos ne už simbolinę kainą dirbt, nes patinka tie maršrutai, įdomu, kaip žaidimą-simuliatorių žaist per kompą. Jų turbūt vienas kitas.
                          Turbūt daugumai jaunesnių tai grynai darbas dėl pinigų. Ypač norisi gaut kuo aukštesnę algą. Jų netenkina kažkur 1,5-2 MMA alga (jaučiu standartas Europoje), nori gaut dvigubai/trigubai daugiau (4-6 MMA), kad būtų patenkinti.
                          Kai kuriems, gal net didesniai daliai vyresnių, (prieš)pensinio amžiaus žmonių, tai gal ne kiek hobis, o tiesiog laiko praleidimo būdas, kad pajudėt, nes vien tik sėdėt namie gali būti labai nuobodu. Dar kažkokių pinigų užsidirbi, mokesčius gali susimokėti. Čia gal Lietuvos specifika, nors gal ir visur taip gali būti.
                          Vienintelis dalykas, kuris mane stebina, kad vyresniam amžiuje ištveria pamaininį darbą (reikia vienais kartais keltis 3-5 ryto, o kitais kartais grįžt iš darbo 12 nakties).
                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.09.20, 11:48.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na pagal sodrą tai Transrevyje irgi mažėja, ir sakai jie negalėjo matyti bendros rinkos tendencijos (trūksta juk ne tik autobusų vairuotojų bet ir viso kito sunkaus transporto) ir numatyti trūkumo? Čia kaip tie restoranai kur per karantiną saviatę neišgyveno nes visiškai jokio planavimo į prieki neturėjo. Gaila, kad tokius išgelbėjome savo pinigais.
                            Bendrą rinkos tendenciją - trūkumą - numatyti gali. Ko negali numatyti, tai kuriai konkrečiai įmonei kada konkrečiai pritruks vairuotojų kuriame konkrečiai maršrute

                            Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                            Bet ar vairuotojai panašu jog dirba autobuso vairuotojais tik dėl pinigų, o ne todėl, kad jie "degtų maršrutais", t.y. jiems viskas kas susiję su maršrutų trasomis, stotelėmis ir t.t. būtų kaip hobis, kaip gyvenimo būdas, jie po darbo pasilikę tyrinėtų nulines trasas ir t.t.
                            Na, jeigu jau tokiais kriterijais būtų vadovaujamasi, tai bijau kad 99% maršrutų liktų be vairuotojų

                            Paskutinis taisė 10.000; 2022.09.20, 17:14.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Bendrą rinkos tendenciją - trūkumą - numatyti gali.
                              bet šiuo atveju net to nenumatė.

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                Kokios sąlygos pagerėjo? Žinau Skalvių žiede pastatė poilsio punktą (iš 2 suvirintų konteinerių su grotom) bei numatė dar 4 autobusininkams. Aišku geriau nei nieko. Atlygis irgi panašu kilo. Ką dar padarė?
                                Įpratau, kad šioje temoje nieks neatsako, tai pats sau atsakysiu:

                                Šimašius apie planuojamą viešojo transporto vairuotojų streiką: būtų neaptarnauta apie trečdalis reisų
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...recdalis-reisu
                                Pagrindinis dalykas, ką galėčiau iš to sąrašo iliustruoti, yra prašoma 10 proc. kelti atlyginimą. Tai 10 proc. šį pavasarį jau yra pakeltas atlyginimas, o kaip tik spalio 5 d., jau yra paruošti dokumentai, mes keliaujame į Tarybą, kur būtų indeksuojamas įkainis ir dar 20 proc. būtų keliamas atlyginimas. <...>

                                Iki šiol yra įgyvendinta apie du trečdalius profesinės sąjungos keliamų reikalavimų. Meras taip pat pripažįsta, kad yra ir tokių reikalavimų, į kuriuos reikėtų atsižvelgti, pavyzdžiui, naujos kolektyvinės sutarties pasirašymas. <...>

                                Yra punktų ir reikalavimų, kurių tikrai negalėsime įgyvendinti. Vienas iš jų, kad nebūtų atskiro skatinimo už gerą darbą, nes mes puikiai žinome, aš ir pats kasdien važinėju viešuoju transportu ir matau, kad yra vairuotojų, kurie puikiai dirba, yra vairuotojų, kuriems tai sunkiau pavyksta.
                                Na, su siauresnėmis nei norminės ar Olandijos A juostomis, dar kiek sunkiau pavyks.

                                „Socialinė krizė įmonėje pasiekė dugną ir tai galima matyti rekvizitai.lt. Įmonę palieka dešimtys vairuotojų nesutikdami su autokratinio valdymo modeliu, kurį atsinešė naujas vadovas. Nesutikdami su vadovo noru pereitu prie netipinės darbo apmokėjimo formos kaip kompensacijos už kilnojamą darbą, nuo kurių nesiskaičiuoja draudžiamosios pajamos ir nuo kurių darbuotojams nesikaupia pensijos“, – apie situaciją bendrovėje kalbėjo A. Markevičius.
                                Paskutinis taisė digital; 2022.09.21, 13:40. Priežastis: pataisytas citavimas
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Sveiki, norėčiau paliesti kiek mažiau svarbesnę temą. Važiuodamas 4g ir 3g iki galo pastebėjau, jog nesakomi galinių stotelių pavadinimai. Gal žinot kaip yra kituose maršrutuose ir kas čia nutiko apskritai?

                                  Comment


                                    Sovietinis Minskas, 1985.

                                    Ai ne, pala…
                                    Attached Files

                                    Comment


                                      Nuo negatyvių naujienų pereikime prie šiek tiek pozityvesnių - pavasarį Vilniuje bus įdiegta nauja modernesnė elektroninio bilieto sistema

                                      Vienas iš keleivių laiką taupančių naujosios sistemos privalumų – bilieto pažymėjimas transporto priemonėje sutrumpės iki 1 sekundės, o bilietai ir kitos paslaugos bus siejami su personalizuota keleivio paskyra, o ne su viena konkrečia laikmena, kaip yra šiuo metu.

                                      Tad naujoji viešojo transporto bilieto sistema Vilniaus mieste, JUDU viešojo transporto organizavimo vadovės teigimu, leis lengvai keliauti viešuoju transporto pačiam žmogui nusprendžiant, koks bilietas jam yra patogiausias.

                                      „Naujoji elektroninio bilieto sistema leis keleiviams naudotis patogiausia, paties pasirinkta bilieto laikmena, neprisirišant prie konkrečios kortelės ar įrenginio. Sistema bus atvira: tai galės būti, pavyzdžiui, bekontaktė mokėjimo kortelė, Vilniečio kortelė, mobiliosios programėlės ar kita. Techninės priemonės leis fiksuoti konkrečią kelionės trukmę ir taikyti optimalią kelionės viešuoju transportu kainą“, – diegiamos sistemos privalumus vardija L. Levulytė-Staškevičienė.
                                      https://m.delfi.lt/projektai/judrumo...hp?id=91290013

                                      Comment


                                        Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                        Sveiki, norėčiau paliesti kiek mažiau svarbesnę temą. Važiuodamas 4g ir 3g iki galo pastebėjau, jog nesakomi galinių stotelių pavadinimai. Gal žinot kaip yra kituose maršrutuose ir kas čia nutiko apskritai?
                                        Jau n metų buvo neskelbiamas galinės Titnago st. pavadinimas (15 ir 18 troleibusai) tai rašiau tiek į SĮSP tiek į VVT ir štai už kelių savaičių važiuodamas jau girdžiu "Kita - TITNAGO stotelė". Dabar neskamba Pašilaičių žiedo pavadinimas, tai dėl šito irgi pranešiau. Tik nelabai suprantu, kai ir per kur vyksta tas stotelių skelbimas - į vairuotojo kompiuterį/garsiakalbį įdedama kasetė su diktorės įgarsintais pavadinimais ar kas?

                                        Comment


                                          Stoteles automatu skelbia e.bilieto kompiuteris. Ten būna visokių niuansų, kai stotelės neatitinka grafikų. Ypač didelė bėda su nuliniais reisais (pvz. 6G nulinis reisas pagal grafiką stoja Žirmūnų g. visose stotelėse, o pagal e.bilieto kompiuterį, po Šilo tilto sekantis sustojimas turėjo būti tik Žirmūnų seniūnijos st.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X