Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tas SOR dizainas tai
    Na čia jau matosi, kad kiekvienam skonio reikalas, nes asmeniškai man tai labai gražūs.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      VLR, taccido - siūlau paskaityti.
      Ko tai nerodo nuotraukų prikabintų (išskyrus paskutinę). Čia man gal vienam?

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą

        Ko tai nerodo nuotraukų prikabintų (išskyrus paskutinę). Čia man gal vienam?
        Man taip pat nerodo.

        Comment


          Perkėliau į kitą (ne forumo) hostingą, ar rodo dabar? Iš viso 6 ekrano nuotraukos.

          Comment


            Dabar rodo

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Labai trumpai, tikiuosi čia bus atsakymai į didelę dalį klausimų.
              Įdomi info, ačiū.
              - Dėl autonominė ridos, tai mano supratimu, ji yra paprastai reikalinga sąlyginai retiems ir neplanuotiems atvejams, tai tos baterijos užtektų gerokai mažesnės. Jei jie planuoja 30% (!) kelio važinėti autonominiu rėžimu, tai reiškia arba (1) esamos infrastruktūros naikinimą, (2) troleibusų maršrutų pratęsimą į vietas, kur dabar jie nevažiuoja, (3) visišką pirkimą ruošusių žmonių analfabetizmą. Mano spėjimas yra (3)
              - Tas atsakymas dėl keleivių skaičiaus kvadratiniam metrui tai kaip iš komedijos, kvepia visišką nekompetencija.
              - Dėl sumažėjusio skaičiaus ilgų troleibusų reiktų parašyti jiems, įdomu ką sakys.

              Comment


                Buvo planas, kad autonomine eiga, ne tik avarine bet ir vaziuos tie naujieji troleibusai dalyje trasos be KT.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Buvo planas, kad autonomine eiga, ne tik avarine bet ir vaziuos tie naujieji troleibusai dalyje trasos be KT.
                  Na tai VLR ir klausia, ar tai reiškia, kad bus naikinama esama infrastruktūra, ar bus masiškai pratęsiami maršrutai į visokias Šeškines, Fabijoniškes ir Santariškes.

                  IMC technologija, nors ir nerealiai geras dalykas (ping Praha ir Berlynas), miestuose jau turinčiuose troleibusus reiškia maždaug vienodą KT demontavimą sudėtingose vietose (pvz Senamiestyje ar labai sunkios sankryžos), BET ir naujo KT tiesimą visų pirma įkalnėse ir tiesėse (pvz. Ukmergės, Ateities gatvės), nes tik demontuodamas KT tu tiesiog naikini visą IMC logiką (skaityk sumažini įkrovimo punktų skaičių). Duodu galvą nukirsti, kad dabartinis VMS planas jokios KT plėtros nenumato, kitaip čia būtų labai garsiai trimituojama, kaip čia darnu judu modernu.

                  Nepaisant to, kad buvo praslydusi informacija, kad buvo minčių pratęsti T1 iki Pilaitės, T4 iki Vaduvos galo ir galimai kažkurį iš Žirmuninių maršrutų paleisti Minties/Rinktinės gatvėmis, realiai daugiau jokios plėtros su tiek transporto priemonių kiek planuojama nesigaus. Turėkite omeny, kad prieškarantininis išleidimas buvo 190 troleibusų darbo dienomis; bus 159 nauji + 41 Soliariai + iki-45 senesnių penkiolikinių Soliarių (nes jiems reikia arba rimto kapitalinio remonto, arba kelionės į amžinąjį poilsį), t.y. iš viso ~230 troleibusų. Vakarų Europoje įprastai rezervas sudaro 10-15%; turint omenyje mūsų dugne esančią aptarnavimo kultūrą, tai reikėtų ~35 rezervinių troleibusų.

                  Gaunasi 5 atliekami troleibusai, ir čia numatant, kad Trollino 15 vis dėl to liks - daug ką galima praplėsti su tokiu kiekiu?

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Buvo planas, kad autonomine eiga, ne tik avarine bet ir vaziuos tie naujieji troleibusai dalyje trasos be KT.
                    Čia kol įrengs KT ar kaip? Ar taip ir paliks neįrengtą KT kaip debilai?

                    Comment


                      Parašė taccido Rodyti pranešimą
                      Ačiū dar kartą visiems už pastabas

                      Esmę sudėjau į tinklaraščio straipsnį: Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo st.)
                      Rytoj paskelbsiu ir feisbuko puslapyje.

                      Galutiniai du variantai: vienas apvažiuojant skverą, kitas jį perkertant.
                      Click image for larger version

Name:	Lvivo mazgas C.jpg
Views:	1454
Size:	276,2 kB
ID:	1959988
                      Kadangi 12 ir 14 troleibusui bei naktiniams autobusams užteks G stotelės, manau, kad nebeverta daryti skvere autobusų pravažiavimo, kuris tik vietą užimtų. Todėl šitame D variante su skvero perkirtimu invazija minimali. Kaip rašau straipsnyje, ir patį skverą galima patobulinti, šalia gatvės prisodinti daugiau medžių, krūmų, gal net kokias kalveles supilti, kad būtų šioks toks vizualinis ir akustinis barjeras. Čia jau kraštovaizdžio architektų darbas būtų pasiūlyti įdomius ir naudingus sprendimus – tada gal ir paprastiems žmonėms nekliūtų, kad per skverą eina tos dvi juostos. Beje, medžio nė vieno nereikėtų išpjauti – tokį dalyką reikia būtinai pabrėžti.
                      Click image for larger version

Name:	Lvivo-ziedas-D-su-perkirtimu.jpg
Views:	1435
Size:	281,6 kB
ID:	1959989

                      Naktiniai autobusai stoja abiejuose variantuose identiškai:
                      Click image for larger version

Name:	Lvivo mazgo naktiniai autobusai.png
Views:	1430
Size:	233,1 kB
ID:	1959990



                      Patalpino ir žiniasklaidos priemonės:
                      Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo g.)
                      https://madeinvilnius.lt/transportas...iNXGptr_KKwIzY

                      Atsakymas iš JUDU
                      Šiais metais yra rengiamas kompleksiškas Vilniaus viešojo transporto maršrutų vertinimas, optimizavimas ir plėtra. Dėl to, individualiai vertinsim Jūsų siūlymus dėl viešojo transporto mazgo įrengimo galimybių Kalvarijų–Šeimyniškių g.–Konstitucijos pr. sankryžoje. Naujų maršrutų įrengimo poreikis ir esamų maršrutų trasos bus peržiūrimos ir optimizuojamos pagal miesto gyventojų poreikius bei miesto plėtros planus.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Gaila, kad VMS nėra absoliučiai jokio suvokimo, kas yra VT ir kaip jis veikia. Pagal mero ir jo padėjėjų supratimą, užtenka nupirkti naujų autobusų (kurių pusei jau nebeveikia oro kondicionieriai), papozuoti nuotraukose su didele šypsena nu ir viskas, VT sutvarkytas. Dar galima pamojuoti kažkokiomis bulšitinėmis apklausomis, kur vilniečiai neva labai patenkinti VT paslaugų kokybe ir tiek žinių. Gaila, kad nei šitie, nei kokie nors panašūs planai nebus įgyvendinti ir Vilniaus VT toliau bus Afrikos šalių lygio.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Patalpino ir žiniasklaidos priemonės:
                          Kaip Vilniuje sukurti patogų susisiekimo mazgą? (Lvivo g.)
                          https://madeinvilnius.lt/transportas...iNXGptr_KKwIzY

                          Atsakymas iš JUDU
                          Spėju 'individualiai vertins' po to, kai nuties Šiaurinę gatvę, Mykolo Lietuvio gatvę, galbūt dar vieną vakarinį 'aplinkkelį', pastatys krūva naujų sankryžų (kaip pvz. prie Gariūnų) ir dar daug keliams skirtų projektų. Taigi po kokių 20-30 metų. Kol kas savivaldybė net A juostų nesugeba įrengti pačiose reikalingiausiose vietose tai apie kažkokius rimtesnius mazgus svajoti yra graudžiai naivu.

                          Comment



                            Paskelbtas naujų troleibusų tarptautinis pirkimas – pirmieji sostinę pasieks 2024 m. pradžioje

                            https://www.vilniausviesasistranspor...4-m-pradzioje/

                            Išsisklaidė abejonės dėl kiekio:
                            (...)Paskelbtose pirkimo sąlygose numatyta įsigyti nuo 90 naujų žemagrindžių dviejų ašių autonominės ridos troleibusų, su galimybe pagal poreikį padidinti kiekį iki 101 troleibuso. (...) artimiausiu metu planuojama skelbti dar vieną pirkimą – 70 trijų ašių troleibusų, kurie Vilnių turėtų pasiekti 2025 m.

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              Paskelbtas naujų troleibusų tarptautinis pirkimas – pirmieji sostinę pasieks 2024 m. pradžioje

                              https://www.vilniausviesasistranspor...4-m-pradzioje/

                              Išsisklaidė abejonės dėl kiekio:

                              O tai kas bus su Soliariais kurie prikti pries kelis metus? Nejaugi juos irgi parduos, ar kaip cia planuoja gautis?

                              Comment


                                Su VVT taikomais inventoriaus priežiūros standartais nereiktų baisia nustebti, jeigu 2017-20xx pirkti Solariai (tiek autobusai, tiek troleibusai), jau bus nusidėvėję ir sulūžę. Jau dabar kai kuriems nebeveikia kondicionieriai, iš kėbulo kyšo visokios praviros durelės ar kitos detalės.

                                Comment


                                  Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

                                  O tai kas bus su Soliariais kurie prikti pries kelis metus? Nejaugi juos irgi parduos, ar kaip cia planuoja gautis?
                                  Tai juk parašyta, kad:
                                  pilnai atnaujinus troleibusų parką Vilniuje nebeliktų ne tik senųjų „Škoda“ troleibusų, kurie ilgus metus patikimai vežė keleivius, bet ir senesnių nei ketveri metai troleibusų.
                                  T.y. reiškia, kad 2004-2006 pirkti Soliariai bus gone, bet čia nereikia pamiršti, kad VVT niekada neišpildo savo pažadų: 2012 perkant dujinius MANus, žadėta nurašyti Karosas, 2020 perkant dvigubus dujinius MANus, žadėta nurašyti visus senesnius negu 2004 autobusus. Nei to, nei to nebuvo padaryta laiku, o ir šiandien dar yra vis yra 9 senesni negu 2004 autobusai.

                                  Dar verta pastebėti, kad per VMS posėdį VVT direktorius minėjo galimybę į Soliarius įdiegti akumuliatorius autonominei eigai, nors aš stipriai abejoju, kad tai būtų padaryta vardan maršrutų plėtros, o ne kontaktinio tinklo demontavimo centre.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Su VVT taikomais inventoriaus priežiūros standartais nereiktų baisia nustebti, jeigu 2017-20xx pirkti Solariai (tiek autobusai, tiek troleibusai), jau bus nusidėvėję ir sulūžę. Jau dabar kai kuriems nebeveikia kondicionieriai, iš kėbulo kyšo visokios praviros durelės ar kitos detalės.
                                  Džiugu kad žmonės grįžta į realybę, aš tą šiame forume bandau paaiškinti dar nuo to momento, kai lapkritį atsigaivino kalbos apie tramvajų

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą



                                    Džiugu kad žmonės grįžta į realybę, aš tą šiame forume bandau paaiškinti dar nuo to momento, kai lapkritį atsigaivino kalbos apie tramvajų
                                    Grįžta? Aš vos tik pradėjus girtis "atnaujinamu" autobusų parku ir bandymu tai demonstruoti kaip kažkokį fundamentalų pagerinimą, iki užkimimo rėkiau, kad naujų autobusų pirkimas yra, viso labo, kosmetinis pagerinimas ir VT higiena, o ne esminis kokybės pagerėjimas. Jeigu senesni autobusai ir troleibusai "taisomi" naudojant medvaržčius, o jiems iš vamzdžių eina juodų dūmų kamuoliai (=netinkama priežiūra, vagiamos detalės), tai nėra jokių priežasčių galvoti, kad su naujais bus kitaip. Realus netinkamai prižiūrimo autobuso tarnavimo laikas yra ~5 metai. Toliau reikia arba viską apimančio kapitalinio remonto arba tiesiog į metalo laužą. Tai buvo akivaizdu prieš perkant dabartinius "naujus" autobusus, tai aišku ir juos nupirkus.

                                    Comment


                                      Tada sorry, galbūt būsiu tamstą su kuo nors supainiojęs. Mano posto esmė buvo kad
                                      jeigu senesni autobusai ir troleibusai "taisomi" naudojant medvaržčius, o jiems iš vamzdžių eina juodų dūmų kamuoliai (=netinkama priežiūra, vagiamos detalės), tai nėra jokių priežasčių galvoti, kad su naujais (= ir naujomis VT rūšimis) bus kitaip.
                                      Prie šito dar pridėčiau durną tvarkaraščių ir maršrutų organizavimą. Esmė ta, kad vien nuo to, kad ateis Zuokas-2 ir pasakys „statom tramvajų“ nepasikeis absoliučiai niekas, nes viskam vadovaus tie patys biurokratai, sugadinę dabartinį VT.
                                      Peace

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                        T.y. reiškia, kad 2004-2006 pirkti Soliariai bus gone, bet čia nereikia pamiršti, kad VVT niekada neišpildo savo pažadų: 2012 perkant dujinius MANus, žadėta nurašyti Karosas, 2020 perkant dvigubus dujinius MANus, žadėta nurašyti visus senesnius negu 2004 autobusus. Nei to, nei to nebuvo padaryta laiku, o ir šiandien dar yra vis yra 9 senesni negu 2004 autobusai.

                                        Dar verta pastebėti, kad per VMS posėdį VVT direktorius minėjo galimybę į Soliarius įdiegti akumuliatorius autonominei eigai, nors aš stipriai abejoju, kad tai būtų padaryta vardan maršrutų plėtros, o ne kontaktinio tinklo demontavimo centre.

                                        Vat man ir keista buvo tas , kad ne senesni negu 4 metu. Nes jei nuo 2024-2025 tai tada naujieji Solariai turetu buti isimti is troleibusu parko, kas yra tikrai keista zinant ju amziu. Nors jei nuo sios dienos ziurint, tai yra visai logiska, nes pirmieji naujo Solariai pasirode pries 4 metus https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ne-221-1055932 .

                                        Taip pat , jei bus atliekama ju restauracija ir idedami akumuliatoriai, tai visai logiskai atrodytu, kad ju bukle 2024 per 6-7 metus naudojimo irgi pageretu ir realiai jie pilnai prilygtu naujiems troleibusams.

                                        Comment


                                          Kuo pasireiškia durnas maršrutų ir tvarkaraščių organizavimas? Man durna atrodo tik tai, jog "Transreviso" Panerių maršrutai nuliniais reisais grįžinėdami į parką suka ne į Vilkpėdės g. kaip yra nubraižyta schemoje, bet varo tiesiai iki žiedo ir į Tūkstantmečio gatvę įšoka ten. Tokiu būtu, jie pravažiuoja Vilkpėdės stotelę nesustodami, nes ji jiems nepriklauso pagal tvarkaraštį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X