Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Tai kodėl keleivis su 100 proc. kaina turi apmokėti kažkokio nusipelniusio, su 20 proc. kaina ir 80 proc. nuolaida, net ne pervežimą, o tik transakciją bankui? Mes bankus remiam ar VVT?
    Moka ne keleivis, o savivaldybė. Savivaldybė moka VVT dotacijas už visus ne pilnos kainos keleivius - senjorus, moksleivius etc etc. Kodėl taip yra ? Na, visų pirma VVT yra socialinė paslauga, tad savivaldybės dotacijos yra tam tikras socialinės politikos įgyvendinimas. VVT nėra kažkoks privatus verslas, kurio akcininkai turėtų tik vieną tikslą - kuo didesnę pelno maržą.

    Ir išvis, jūs čia rašote rašote, bet taip ir neparašote atsakymo į ankstesnį klausimą - tai jei problema yra per mažos VVT pajamos, tai kodėl negalima tiesiog pabranginti bilietų, vietoj jų panaikinimo ?

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Po covid vėl vairuotojai bus paversti "grąžos atidavėjais" ir trijų rūšių bilietų vežiotojais (neužmiršk pasipildyti ir pan.).
    Tai šitą problemą galima spręsti ir kitaip, nenaikint bilietų. Galima spausdinti čekius iš aparato (kaip Kaune). Be to, dauguma žmonių gi perka bilietus ne iš vairuotojo, o iš mobiliosios programėlės ar spaudos kiosko.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Viena diena Santariškėse. O ką žmogus veikia likusias 30 dienų? Mašina kas antrą dieną į Rimi važiuoją? Kartą per savaitę į Akropolį važiuoja?

    Tai kai turės mėnesio bilietą, galbūt dažniau VVT naudosi? Po dažno naudojimosi - žiūrėk ir atsisakys vienos mašinos šeimoje arba mašinos išvis.
    Ne visi besinaudojantys Vilniaus VT yra vilniečiai. Yra turistų, yra atvykusių pvz. į Santariškes iš kito miesto. Likusias 30 dienų to žmogaus Vilniuje gal net fiziškai nebus.

    Ir apskritai paėmus, jeigu žmogus 1 dieną per mėnesį naudojasi VT, o likusias 30 dienų - nuosavu automobiliu, tai jam bus žymiai lengviu pakeisti tos vienos dienos įpročius, o ne tų trisdešimties.
    Paskutinis taisė 10.000; 2021.09.14, 12:12.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Moka ne keleivis, o savivaldybė. Savivaldybė moka VVT dotacijas už visus ne pilnos kainos keleivius - senjorus, moksleivius etc etc.
      Kad kiek buvo kalbėta, dotacijas už visus keleivius gauna Transrevis, o VVT - kas lieka..

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Moka ne keleivis, o savivaldybė. Savivaldybė moka VVT dotacijas už visus ne pilnos kainos keleivius - senjorus, moksleivius etc etc. Kodėl taip yra ? Na, visų pirma VVT yra socialinė paslauga, tad savivaldybės dotacijos yra tam tikras socialinės politikos įgyvendinimas. VVT nėra kažkoks privatus verslas, kurio akcininkai turėtų tik vieną tikslą - kuo didesnę pelno maržą.

        Ir išvis, jūs čia rašote rašote, bet taip ir neparašote atsakymo į ankstesnį klausimą - tai jei problema yra per mažos VVT pajamos, tai kodėl negalima tiesiog pabranginti bilietų, vietoj jų panaikinimo
        Aš gi paračiau - pajamų padidinimas nedidinant bilietų kainų. Nėra dėl ko didinti - VT rūšių Vilniuje tik dvi (auto ir trol, jokių traukinių), eismo greitis lėtas, saugumas labai vidutinis. Mėnesinio kainos nėra ko didinti. 1/20 minimalios algos.

        Padidinti VVT pajamas padėtų bilietų kainodaros pakeitimas. Jei jau turi mėnesinį bilietą, jau linksti link kelionės VT automatiškai. Mėnesinio bilieto patrauklumą galima padiinti mažinant kitų bilietų rušių skaičių arba didinant jų kainą.

        Dėl tokių - "atvyko iš kitos savivaldybės kad pravažiuotų vieną kartą autobusu ir kaip jie permokės".
        Jei aš nuvykstu į Palangą, man viena Palangos baseino kaina, o Palangiškiui - kita. https://www.palanga.lt/gyventojams/p...io-kortele/205

        Tai kodėl aš (ar mes vilniečiai) turime išlaikyti gražų patogų VT, kad Palangos gyventojas už 13 centų važiuotų į Santariškes (nes dotaciją pasiims Transrevis ir VVT liks špyga)? Tegu perka dienos bilietą ar važiuoja.

        Ir apskritai kas gali atsakyti - kodėl studentui vienkartinis 50 proc., o mėnesinis 80 proc. nuolaida? Kuo trylikacentininkai geresni?
        Niekam nekliūva, viskas gerai.

        Off topic:
        Bendrovės [VVT] veiklos tikslas yra patenkinti keleivių transporto poreikius ir teikti kitas, su keleivių ir krovinių vežimais susijusias paslaugas, bei derinant Bendrovės akcininkų ir darbuotojų interesus gauti už šią veiklą pelną.
        VVT nėra savivaldybės įstaiga, nėra savivaldybės ar valstybės įmonė, nėra specialios paskirties UAB kaip būdavo kažkada.
        SISP yra savivaldybės įmonė pavyzdžiui.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Jei iš kiosko perki vieną bilietą už 13 centų ir moki kortele, tai kioskas bankui už pavedimą sumoka daugiau nei tu kioskui ^^
          Kioskuose minimali atsiskaitymo kortele suma 3eurai.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

            Tai imanoma tik tokiuose miestuose, kaip Londonas, kur autobusai vaziuoja intervalais, ne pagal tvarkarasti
            o yra kažkokia problema panaikinti grafikus Vilniuje / Kaune? Tie grafikai vistiek tik orientaciniai, ir kažkokia prasmę turi tik maršruto pradžioje. Kuo toliau nuo maršruto pradžios tuo didesnis nuokrypis nuo grafiko. Jeigu kažkuriuo maršrutu važiuoja pvz 5 autobusai per valandą, tai keleivis antroje trasos pusėje sulaukęs autobuso net nežino ar čia tas autobusas atvažiavo 6min per vėlai ar 6min per anksti.

            Comment


              Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

              Kioskuose minimali atsiskaitymo kortele suma 3eurai.
              Trafi centų nuo kortelės nenuskaičiuoja kiekvieną kartą, o sumuoja ir mėnesio gale didesnę sumą nuskaito

              Comment


                Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
                o yra kažkokia problema panaikinti grafikus Vilniuje / Kaune? Tie grafikai vistiek tik orientaciniai, ir kažkokia prasmę turi tik maršruto pradžioje. Kuo toliau nuo maršruto pradžios tuo didesnis nuokrypis nuo grafiko. Jeigu kažkuriuo maršrutu važiuoja pvz 5 autobusai per valandą, tai keleivis antroje trasos pusėje sulaukęs autobuso net nežino ar čia tas autobusas atvažiavo 6min per vėlai ar 6min per anksti.
                Bet yra maršrutų, kur autobusas važiuoja 1-2 kartus/val ir ten jau reikia žinoti tiksliai, kad netektų ilgai laukti.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Na tikrai būdavo malonu kai vydamasis grafiką nestojo tavo stotelėje nes vairuotojas nepanoro pažiūrėti į veidrodį kad prie durų kažkas stovi.
                  Tokie atvejai labai labai reti. Vis tiek nuo stotelių pagal pareikalavimą laimi visi: keleiviai (greitis), vairuotojai (nereikia bereikalingų manevrų, mažesnis nuokrypis nuo grafiko) ir vežėjai (mažesnės kuro sąnaudos).
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Vis tiek nuo stotelių pagal pareikalavimą laimi visi: keleiviai (greitis), vairuotojai (nereikia bereikalingų manevrų, mažesnis nuokrypis nuo grafiko) ir vežėjai (mažesnės kuro sąnaudos).
                    Taip pat nuo šildymo sezono pradžios iki pabaigps dar laimima šiluma salone (kas pas mus apie 6 mėn).

                    Dabar turbūt yra kokia 20 stotelių pagal pareikalavimą. Reiktų jas naikinti suteikiant vardus.
                    O tada, po socialinės reklamos, visi visr maigo stop, nes kitaip nesusigaudys, kad A17 reikia maigyti, o 1G nereikia.

                    Comment


                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                      A17 reikia maigyti, o 1G nereikia.
                      Pagal mane tai viena kitam netrukdo.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                        Kioskuose minimali atsiskaitymo kortele suma 3eurai.
                        Negali būti minimalios atsiskaitymo kortele sumos - tai nelegalu.

                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Tokie atvejai labai labai reti. Vis tiek nuo stotelių pagal pareikalavimą laimi visi: keleiviai (greitis), vairuotojai (nereikia bereikalingų manevrų, mažesnis nuokrypis nuo grafiko) ir vežėjai (mažesnės kuro sąnaudos).
                        Sutinku kad būdavo reti, bet tikrai nemalonūs ir neskatino naudotis VT. Sustojimas pagal pareikalavimą veiktu tik tada jeigu visi galėtu pasiekti STOP mygtuką. Piko metu tas be šansų nemažai daliai silkių statinėje.

                        Comment


                          Sostinės viešojo transporto darbuotojai reikalauja atlyginimų didinimo, sąlygų papietauti
                          2021-09-15 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ygu-papietauti
                          „Profesinė sąjunga surinko 1,2 tūkst. parašų ir juos įteikė prieš pusmetį. Meras tuos parašus ignoravo, atsisakė socialinio dialogo būdu spręsti klausimus, tai mes, matydami, kad problemos neišnyko, ir kad bendrovė jų negali išspręsti, ir toliau pažeidinėja darbuotojų teises, nusprendėme rengti neterminuotus piketus 24/7“, – BNS sakė A. Markevičius.

                          Anot jo, esminiai reikalavimai – susitarti dėl darbuotojų atlyginimų kėlimo 10 proc., užtikrinti normalų darbo ir poilsio režimą vairuotojams, kadangi kai kurie jų dėl didžiulio darbo krūvio ir „suspaustų“ grafikų dirba po 9 valandas be didesnių pertraukų, nors darbo kodeksas numato privalomą bent pusvalandžio pertrauką po 5 darbo valandų.

                          „Šnekame apie pietus. „Susisiekimo paslaugos“, mūsų bendrovė, sudarė ir nuo rudens paleido naujus grafikus, kuriuose yra nuolatos apkarpomas, mažinamas laikas aptarnaujant maršrutus, tad praktiškai vairuotojai 8-9 valandas dirba be pertraukėlių, turi didelius vėlavimus pietums, dalis iš jų apskritai dirba be pietų“, – kalbėjo jis.
                          Pirmieji augantį darbo užmokestį „Vilniaus viešajame transporte“ pajus vairuotojai
                          2021-09-10 https://www.vilniausviesasistranspor...s-vairuotojai/
                          Prieš keletą mėnesių „Vilniaus viešojo transporto“ vadovavimą perėmęs Darius Aleknavičius rimtai ėmėsi darbų, o jų rezultatus jau greit pajus ir darbuotojai. Artimiausiu metu bus įgyvendintas pirmasis naujosios atlygio politikos etapas, kuris palies didžiausią įmonės dalį – autobusų ir troleibusų vairuotojus. Darbo užmokesčio kėlimui planuojama skirti 740 tūkst. eurų.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            Kad kiek buvo kalbėta, dotacijas už visus keleivius gauna Transrevis, o VVT - kas lieka..
                            Tai jūs čia plakate du nesusįjusius dalykus į vieną. Žinoma kad problema, jog konkuruojama nesąžiningai, ir savivaldybė proteguoja privatų vežėją, nuskriausdama savo įmonę. Bet ši problema visiškai nesusįjusi su dabartine bilietų kainų/bilietų rūšių diskusija

                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            Pagal mane tai viena kitam netrukdo.
                            Pagal mane trukdo. Dabar greitieji autobusai yra pagreitinami dirbtinai praleidžiant tam tikras stoteles, o įvedus STOP sistemą visi pultų įlipdinėti/išlipdinėti kiekvienoj stotelėj, tad kelionė greitaisiais autobusais prailgėtų. STOP sistema labiau tiktų ne pagrindiniuose, o visokiuose užmiesčio maršrutuose, kur galimai nėra keleivių kiekvienoje stotelėje

                            Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                            o yra kažkokia problema panaikinti grafikus Vilniuje / Kaune? Tie grafikai vistiek tik orientaciniai, ir kažkokia prasmę turi tik maršruto pradžioje. Kuo toliau nuo maršruto pradžios tuo didesnis nuokrypis nuo grafiko. Jeigu kažkuriuo maršrutu važiuoja pvz 5 autobusai per valandą, tai keleivis antroje trasos pusėje sulaukęs autobuso net nežino ar čia tas autobusas atvažiavo 6min per vėlai ar 6min per anksti.
                            Pilna maršrutų, kurie kursuoja tik kas 20-30min. Ir tokiuose maršrutuose atvažiavimas 6 min. per anksti smarkiai pasijustų, kai sekančio autobuso reiktų laukti 15-25min.
                            Paskutinis taisė 10.000; 2021.09.15, 20:09.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Pagal mane trukdo. Dabar greitieji autobusai yra pagreitinami dirbtinai praleidžiant tam tikras stoteles, o įvedus STOP sistemą visi pultų įlipdinėti/išlipdinėti kiekvienoj stotelėj, tad kelionė greitaisiais autobusais prailgėtų. STOP sistema labiau tiktų ne pagrindiniuose, o visokiuose užmiesčio maršrutuose, kur galimai nėra keleivių kiekvienoje stotelėje
                              Na Stokholme sistema veikia šitaip. Greitieji mėlyni, lėtieji raudoni autobusai.
                              Kiekvienas turi savo stotelių sąrašą, juos rodo apps, programa atsižvelgia, kai rodo persėdimus.

                              Tačiau sekmadienį kokią 19 vall. mėlynas ilgas juda taip, kad prisisegi nejučiom saugos diržą. Jis stoja:
                              1) stotelė yra maršruto stotelių sąrašė
                              2) kažkas paspaudė stop
                              3) kažkas stovi paviljone. Dalis paviljonų bendri su raudonais, dalis atskiri (kaip Vilniuje autobusų ir troleibusų - pavadinimas tas pats o paviljonai per 20-30 metrų)

                              Pvz. 6G gali stot Rudens st. arba Lelijų st., arba 1G Kazlausko st. Bet greičiausiai sekmadienį 19 val. keleivių ten nebus.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                Pagal mane trukdo. Dabar greitieji autobusai yra pagreitinami dirbtinai praleidžiant tam tikras stoteles, o įvedus STOP sistemą visi pultų įlipdinėti/išlipdinėti kiekvienoj stotelėj, tad kelionė greitaisiais autobusais prailgėtų. STOP sistema labiau tiktų ne pagrindiniuose, o visokiuose užmiesčio maršrutuose, kur galimai nėra keleivių kiekvienoje stotelėje
                                Turbūt nesupratom vienas kito. Turėjau omeny, kad STOP mygtukų spaudinėjimas greituosiuose būtų labiau iš įpročio, nei iš reikalingumo. T.y. greitieji ir toliau stotų tik savo stotelėse, kurios būtų "ne pagal pageidavimą". Nebent vairuotojas įsitikina, kad stotelėje nėra laukiančių, o autobuse - išlipančių.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Prie Smėlio ir Šilo g. sankryžos ties Eurovaistine ir Prancūziška mokykla iš abiejų pusių įrengtos stotelės su neįgaliųjų šaligatviais. Gal kas žino koks maršrutas ir nuo kada važiuos? Link Selo (vyresniems - link Pakso) namų?

                                  Kas veš? Privati?

                                  Comment


                                    kitų metų III-IV ketvirtyje yra numatyta nauja privežamųjų maršrutų plėtra. Vienas iš maršrutų bus Šiaurės Miestelis - Šilo g. - Rokantiškės - Egliškės, tad greičiausiai jūsų minimos stotelės bus naudojamas būtent šiam maršrutui aptarnauti.

                                    Prieš kurį laiką teko skaityti interviu su VVT vadovu, kuris minėjo jog VVT pralaimėjo naująjį konkursą ir kad mieste atsiras trečiasis vežėjas. Tad kaip suprantu, šį maršrutą aptarnaus kažkas naujo.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      kitų metų III-IV ketvirtyje yra numatyta nauja privežamųjų maršrutų plėtra. Vienas iš maršrutų bus Šiaurės Miestelis - Šilo g. - Rokantiškės - Egliškės, tad greičiausiai jūsų minimos stotelės bus naudojamas būtent šiam maršrutui aptarnauti.

                                      Prieš kurį laiką teko skaityti interviu su VVT vadovu, kuris minėjo jog VVT pralaimėjo naująjį konkursą ir kad mieste atsiras trečiasis vežėjas. Tad kaip suprantu, šį maršrutą aptarnaus kažkas naujo.
                                      Ne nauja, bet labai gerai visiems žinoma keleivių vežimo įmonė dirbanti Lietuvoje ir turinti savo autobusų stotis.
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Taip pat pastebėta, kad išmatuoti nauji Euro 6 standarto autobusai teršia orą azoto oksidu ne ką mažiau lyginant su senesniais Euro 4 ir Euro 5 standarto.
                                        Kiek suprantu is konteksto yra kalbama tame tarpe ir apie dabartinius Vilniaus naujus "raudonus" autobusus.

                                        Tai realybe ir teorija, kaip ir buvo manyta tikrai skiriasi. Ir ten visokie Ad Blu ir kitoks šlamštas pilamas ir tikrinamas tik popieriuje.

                                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...me-221-1566558

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Kiek suprantu is konteksto yra kalbama tame tarpe ir apie dabartinius Vilniaus naujus "raudonus" autobusus.

                                          Tai realybe ir teorija, kaip ir buvo manyta tikrai skiriasi. Ir ten visokie Ad Blu ir kitoks šlamštas pilamas ir tikrinamas tik popieriuje.
                                          Kai nėra AdBlue, kompas tiesiog apriboja variklio galingumą, o žinant mūsų VT eismo greičius - jiems ir apriboto galingumo yra daugiau nei pakanka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X