Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Horn Rodyti pranešimą
    Taip, reiks atidaryti app, prisiloginti (pin ar kažkaip kitaip), atsidaryti savo aktyvų bilietą ir komposteryje nuskaityti telefono ekrane rodomą QR kodą (panašiai kaip KLP). Tik KLP yra blogybė, jog QR kodo skaitytuvas ir kortelių skaitytuvas yra vienas prie kito ir komposteris pagauna banko kortelę ir neleidžia pažymėti QR bilieto.
    Jei nebus galima tiesiog pridėti telefono ir nuskaityti NFC, o reikės skanuoti ekraną, tada labai blogai. Keista, kad estų sistema tokia šūdina...

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Jei nebus galima tiesiog pridėti telefono ir nuskaityti NFC, o reikės skanuoti ekraną, tada labai blogai. Keista, kad estų sistema tokia šūdina...
      Klaipėdoje negalima. Bet jeigu ir būtų galima, tai vistiek tu jau padaraididžiąją dalį darbo - išsiimi telefoną, atsirakini, atsidarai app, suvedi PIN, atsidarai aktyvų bilietą. O tada ar skanuoji QR ar prilieti telefoną didelio skirtumo nėra. Nors Rimi aš vvisada naudoju NFC, o ne skanuoju QR, tad sutinku, jog būtų kiek minimaliai geresnis būdas.

      Comment


        Matau diskusijas, kurios kyla dėl neva naujų tvarkų, kaip veiks viešojo transporto bilietų sistema. Dabartinė sistema yra lūžtanti, nesaugi, ją reikia keisti, ir tas bus padaryta. Tačiau naujų prievolių keleiviams įvedinėti nėra jokio reikalo, ir todėl to nebus. Srautus galima matuoti kitais, šiuolaikiniais, keleivių neapkraunančiais būdais.
        Bus labai rimta kalba su pro šalį pridžiazavusia ir į melodiją net po pastabų nesugrįžtančia vadovybe.
        Šimašius susiprato - sistema atsinaujins, bet tikėtina be tų nesąmoningų data collection metodų.

        Comment


          Parašė Horn Rodyti pranešimą
          Klaipėdoje negalima. Bet jeigu ir būtų galima, tai vistiek tu jau padaraididžiąją dalį darbo - išsiimi telefoną, atsirakini, atsidarai app, suvedi PIN, atsidarai aktyvų bilietą. O tada ar skanuoji QR ar prilieti telefoną didelio skirtumo nėra. Nors Rimi aš vvisada naudoju NFC, o ne skanuoju QR, tad sutinku, jog būtų kiek minimaliai geresnis būdas.
          Bent jau su RIMI appsu nereikia jo atsidaryti - užtenka pridėti atrakintą telefoną prie terminalo. Labai norėčiau tikėtis, kad ir čia taip bus.

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą

            Taip, reiks atidaryti app, prisiloginti (pin ar kažkaip kitaip), atsidaryti savo aktyvų bilietą ir komposteryje nuskaityti telefono ekrane rodomą QR kodą (panašiai kaip KLP). Tik KLP yra blogybė, jog QR kodo skaitytuvas ir kortelių skaitytuvas yra vienas prie kito ir komposteris pagauna banko kortelę ir neleidžia pažymėti QR bilieto.

            Tikėtina, kad šią problemą išspręs iki bankinių kortelių paleidimo. Pasirinkus QR bilietą turėtu programėlė blokuoti NFC.

            Comment


              Po Šimašiaus ir miestiečių kritikos JUDU atsitraukia: kaskart žymėti viešojo transporto e. bilieto nereikės

              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1680009662

              Meras facebooke: Matau diskusijas, kurios kyla dėl neva naujų tvarkų, kaip veiks viešojo transporto bilietų sistema. Dabartinė sistema yra lūžtanti, nesaugi, ją reikia keisti, ir tas bus padaryta. Tačiau naujų prievolių keleiviams įvedinėti nėra jokio reikalo, ir todėl to nebus. Srautus galima matuoti kitais, šiuolaikiniais, keleivių neapkraunančiais būdais.
              Bus labai rimta kalba su pro šalį pridžiazavusia ir į melodiją net po pastabų nesugrįžtančia vadovybe.
              Prie ko čia vadovybė kažkokia? Gal kas supranta, kas turėta omenyje?

              Comment


                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                Po Šimašiaus ir miestiečių kritikos JUDU atsitraukia: kaskart žymėti viešojo transporto e. bilieto nereikės

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1680009662



                Prie ko čia vadovybė kažkokia? Gal kas supranta, kas turėta omenyje?
                Kalbama apie JUDU, arba SĮ „Susisiekimo paslaugos“, kurie yra pagr. idėjos iniciatoriai ir vykdytojai.


                Geros naujienos - JUDU atsiraukia nuo pirminio sumanymo. Iš JUDU FB:

                Reaguojant į Vilniaus gyventojų išreikštą poziciją apie būsimus pokyčius, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) praneša, kad naujoje sistemoje bilieto žymėjimo funkcija kas kartą įlipus į transporto priemonę nebus diegiama. Po sistemos atnaujinimo liks galioti ta pati, senoji bilietų aktyvavimo tvarka.

                Comment


                  Parašė Horn Rodyti pranešimą

                  esama sistema naudoja 2G interneto ryšį, kuris kažkada bus išjungtas.
                  ryšį pakeisti trys kapeikos. Atmazkė ir tiek.

                  -

                  Comment


                    Tikrai niekas nekeis šitai dar Windows CE based sistemai (nelabai turbūt ir gautųsi nei už 3, nei už 30 kapeikų).

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                      ryšį pakeisti trys kapeikos. Atmazkė ir tiek.
                      Turbtūt senai nokia 3310 pakeist 2g ryšį į 4g irgi trys kapeikos?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Bent jau su RIMI appsu nereikia jo atsidaryti - užtenka pridėti atrakintą telefoną prie terminalo. Labai norėčiau tikėtis, kad ir čia taip bus.
                        Nors dabar jau ir nebe aktualu, bet priglaudus telefoną prie Rimi terminalo gi daugumai tiesiog nuskaitytų banko kortelę, nes default NFC yra banko kortelė. Todėl reik įjungti Rimi app, jog permuštų NFC prioritetą.

                        Anyway džiaugiuosi už VMS sprendimą ir jog jis buvo dabar, o ne paleidus sistemą.

                        Comment


                          Parašė Horn Rodyti pranešimą
                          Nors dabar jau ir nebe aktualu, bet priglaudus telefoną prie Rimi terminalo gi daugumai tiesiog nuskaitytų banko kortelę, nes default NFC yra banko kortelė. Todėl reik įjungti Rimi app, jog permuštų NFC prioritetą.
                          Na ne, kiekvieną savaitę naudojuosi, siūlau tiesiog pabandyti. Nebent Klaipėdoje kitaip veikia
                          Tuo metu, kai pridedu telefoną (vidury prekių skanavimo), terminalas nelaukia mokėjimo, todėl sėkmingai nusiskaito RIMI kortelę. Kitą kartą pridėjus, kai reikia atsiskaityti - nuskaito banko kortelę.

                          Comment


                            Parašė digital Rodyti pranešimą
                            Na ne, kiekvieną savaitę naudojuosi, siūlau tiesiog pabandyti. Nebent Klaipėdoje kitaip veikia
                            Tuo metu, kai pridedu telefoną (vidury prekių skanavimo), terminalas nelaukia mokėjimo, todėl sėkmingai nusiskaito RIMI kortelę. Kitą kartą pridėjus, kai reikia atsiskaityti - nuskaito banko kortelę.
                            Ok, vakare išbandysiu, nes Rimi pagrindinė mano parduotuvė. Iš atminties galvoju, jog esu suklydęs ir bandęs nuskaityti Rimi kortelę neįjungus app, bet terminalas suprato, jog priglaudžiau banko kortelę.

                            Comment


                              Ten tik būna, kad 2 kartus reikia pridėti, kartais iš pirmo karto nepagauna. Bet niekad neatsidarinėju rimi appso.

                              Comment


                                Vilnius naujus troleibusus rinksis iš dviejų tiekėjų

                                Naujų autonominės ridos troleibusų pirkimas artėja link finišo. Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) yra gavusi 2 tiekėjų pasiūlymus gaminti naujus troleibusus, pirkimo laimėtojas bus nustatytas per artimiausias savaites. Dar praėjusiais metais Vilniaus miesto savivaldybė pritarė projektui įsigyti 159 autonominės ridos troleibusus už 92,4 mln. eurų. Pirmojo projekto etapo rėmimo sutartį, užtikrinančią 91 dviašio troleibuso su autonomine rida įsigijimą, šiandien patvirtino ir Vilniaus miesto taryba.

                                Pasiūlymus pateikė 2 gamintojai – čekai pasiūlė „Škoda“ troleibusus, lenkai – „Solaris“. Iki pirkimo paskelbimo rinkos konsultacijose bendrovė aktyviai kvietė dalyvauti konkurse ir kitus potencialius troleibusų gamintojus –„Vanhool“, „Hess“, „Iveco“, „Dancer“, „Yutong“, „Sor“ ir kt.
                                http://ebus.lt/vilnius-naujus-trolei...3LlnzwCCMG5ERY

                                Comment


                                  Škoda, kiek žinau, dabar pagrinde surinkinėja troleibusus autobuso Temsa kėbule. Kaip atrodo, galime pamatyti čia: https://transphoto.org/photo/1724547/
                                  Kiek kokybiškas pastarasis produktas už Solarį, neaišku.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Turbūt dar bent 20 metų be Škoda ir Solaris troleibusų kitokių įmonių nebus Vilniuje.

                                    Comment


                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Škoda, kiek žinau, dabar pagrinde surinkinėja troleibusus autobuso Temsa kėbule. Kaip atrodo, galime pamatyti čia: https://transphoto.org/photo/1724547/
                                      Kiek kokybiškas pastarasis produktas už Solarį, neaišku.
                                      Pažiūrėjus į salono plastikus, žibintus ir šiaip bendrą vaizdą, kokybiškiau Solaris atrodo
                                      https://www.facebook.com/DPOstrava/p...75318281896954

                                      Comment


                                        Vilniaus taryba: daugiau viešojo transporto maršrutų bus perduota privatiems vežėjams

                                        Vilniaus miesto taryba trečiadienį pritarė siūlymui dalį „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) maršrutų perduoti privatiems vežėjams. Jie bus atrinkti viešo konkurso būdu.

                                        Pasak savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ vadovo Gintaro Macijausko, taip norima padidinti konkurenciją bei sudaryti galimybę VVT išspręsti problemas, susijusias su vairuotojų darbo organizavimu.

                                        „Tai yra apie rinkos liberalizavimą – tai yra, kad daugiau vežėjų, didesnė konkurencija ir vežėjai galėtų vieni su kitais lygintis ir konkuruoti ir kokybe, ne tik kaina“, – tarybos posėdyje sakė G.Macijauskas.

                                        Pasak jo, konkurso būdu atrinkti nauji vežėjai galės padidinti dalies VVT maršrutų dažnumą, o įmonė toliau aptarnaus 39 maršrutus: penkis greituosius autobusų, 15 troleibusų ir 19 pagrindinių ir privežamųjų autobusų maršrutų.

                                        G.Macijausko teigimu, viešojo konkurso būdu taip pat bus ieškoma naujų vežėjų dabar bendrovės „Transrevis“ aptarnaujamiems maršrutams.

                                        „Jeigu šiuo metu mes turime tris vežėjus – tai yra VVT, „Transrevį“ ir „Kautrą“, tai „Kautros“ atveju (...) niekas nesikeičia, „Transrevio“ atveju jų sutartis baigiasi 2024 metų pradžioje, pirmame pusmetyje, tai mes jų dabartinius vežamus kilometrus taip pat konkursuosime“, – tarybos posėdyje teigė G.Macijauskas.

                                        Šiuo metu „Transrevis“ aptarnauja 23 paprastų autobusų maršrutus ir greitąjį maršrutą 4G.

                                        G.Macijauskas pažymėjo, kad toks sprendimas neturėtų daryti didelės neigiamos įtakos „Vilniaus viešajam transportui“.

                                        „Nėra taip, kad mes juos skriaustumėm (VVT – BNS) – lieka pas VVT dauguma geriausių maršrutų (...) Tuo pačiu sumažiname arba sudarome galimybę VVT susitvarkyti viduje su problemomis, kurios yra susijusios su vairuotojų darbo organizavimu, viršvalandžiais ir panašiai“, – teigė „Susisiekimo paslaugų“ vadovas.
                                        Nesuprantu, 15 troleibusų maršrutų reiškia, kad kai kurie maršrutai bus naikinami ? Kažkaip sunku įsivaizduoti privačių vežėjų egzistavimą troleibusų maršrutuose

                                        Comment


                                          Kiek suskaičiavau, dabar yra 16 troleibusų maršrutų. Dėl vieno maršruto vargu ar atsiras privatus vežėjas. Įdomu, kurį maršrutą naikins?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X