Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tiesiog iš smalsumo, ar nebuvo kada svarstytas variantas perkelti Skalvių žiedą į Perkūnkiemį? Tarkim, čia: https://www.google.com/maps/place/54°44'20.3"N+25°13'15.2"E/@54.7389609,25.219532,269m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 389586!4d25.2208782
    Manau, tai tikrai paskatintų dalį Perkūnkiemo gyventojų naudotis VT.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
      Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.
      Mano pasiūlymas būtų 48-ąjį maršrutą nuo Skalvių st. leisti ne kaip 46-ąjį, o Justiniškių ir Rygos gatvėmis - toliau įprasta trasa į Šeškinę. Tokiu atveju ir vakarinės Pašilaičių dalies gyventojai turėtų tiesioginį maršrutą į Fabijoniškes ir Santariškes. Tiesa, tokiu atveju būtų dubliuojamas 5G (nuo Pašilaičių iki Akropolio), bet, kadangi 48 nėra dažnai kursuojantis maršrutas, didelės problemos tame nematau.

      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Tokiu atveju reiktų rimtai peržvelgti esamą stotelių tinklą Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje, nes po tarp stotelių Perkūnkiemis ir Gabijos yra per didelis atstumas, autobusas faktiškai pravažiuoja visą kvartalą nesustodamas. Manau reiktų papildomos Skalvių stotelės Justiniškių/Gabijos/Gileikių g. sankryžoje (arba versti autobusą užsukinėti į žiedą)
      Nematau jokių kliūčių užsukti į žiedą.

      52 (miesto pusėje) užtektų privežti iki jungties su 3G, 2G ir T-16. Toliau jis vistiek dubliuoja 3G. O kadangi 52 visada trumpas ir retai važinėja - tai 3G jis "nenukrauna" (beje, ne kartą pastebėjau, kad 3G ir 52 atvažiuoja į "Europos aikštę" kartu - ir paskui jau "Baltrušaičio" st. irgi kartu, čia apie "greitųjų" autobusų greitumą).
      Šiuo metu 52 maršrutas atlieka svarbią funkciją - Perkūnkiemio susisiekimas su centru, tad trumpinti jo tikrai negalima. Be to, maršruto svarbą puikiai įrodo tai, kad jo kursavimas pastaruoju metu buvo bent kelis kartus dažninamas (anksčiau piko metu buvo 1-2 reisai į valandą, dabar jau 3-4), bet keleivių jame netrūksta. Nieko blogo, kad yra kam nukrauti ir taip apkrautą 3G. Juk nematome problemos, kai 16 troleibusas ir 30 autobusas dubliuoja 4G, o 55-as - 2G. Čia panaši situacija.
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.30, 23:41.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė abruo Rodyti pranešimą
        Tiesiog iš smalsumo, ar nebuvo kada svarstytas variantas perkelti Skalvių žiedą į Perkūnkiemį? Tarkim, čia: https://www.google.com/maps/place/54°44'20.3"N+25°13'15.2"E/@54.7389609,25.219532,269m/data=!3m2!1e3!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d54.7 389586!4d25.2208782
        Manau, tai tikrai paskatintų dalį Perkūnkiemo gyventojų naudotis VT.
        KIek žinau tai žiedo perkėlimas nesvarstytas nes nenorėjo ilginti troleibuso linijos o ilgą laiką perkūnkiemio gatvė buvo perkirsta pusiau dėl vienkiemio sąvininko vilinėjimosi teismuose dėl gatvės per jo sklypą tiesimo.

        O ta vieta kur nuoroda tai yra pradėta žemės paėmimo procedūra ir ten planuojama rengti vaikų darželio žaidimų aukštelę (pats darželis bus šiek tiek toliau), tai abejoju ar kada besvarstys tokį variantą. Šiek tiek šiauriau, šalia aplinkelio, yra pievos kuriose galėtu būti žiedas, bet tada reikia sutvarkyti iki jo gatves, nes ten dabar yra ne gatvės o automobilių aikštelės.

        Comment


          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          O aš vien bėgimų suskaičiuoju apie 10. Šiemet jų jau įvyko daugiau nei 10.
          O jeigu skaičuotume tuos bėgimus, dėl kurių nesikeičia VT organizavimas, tai jų būtų dar daugiau. Jau parašyta, kad per metus būna 3-4 atvejai, kurie liečia minėtas 2 stoteles. Bet juk taip būna sekmadieniais, kai apskritai mieste judėjimo nėra daug ir tik daugiausia pusdieniui.

          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

          Pritariu Jūsų siūlomai 48 maršruto trasai. Aš dar dalį jo trasos pakeičiau nuo Siesikų st., tai yra važiuotų dubliojančia Ukmergės g., atkarpa (kaip A43), tada Šeškinės g., tada Paberžės g., tada Gelvonų g., Ozo g., pro prekybos ir pramogų centrą "Akropolis", pro prekybos ir laisvalaikio centrą "Ozas", tada Kareivių g., tada Žirmūnų g., tada P. Lukšio g., iki Povilo Lukšio st., ir neprarastų šiuo metu net esamų stotelių.
          Būtų daugiau naudos, jei neliktų lanksto per Siesikų st. - jei būtų važiuojama Buivydiškių, Dūkštų, Šeškinės, Paberžės g. Tada išliktų vienintelės 2 unikalios maršruto jungtys "Laisvės pr. - Akropolis" ir "Akropolis - Paberžės g. - Musninkų st.". Vakarais paprastai būna taip, kad pirmieji keleiviai įlipa prie Akropolio, kad nuvažiuotų iki Musninkų ir Paberžės stotelių. Nors ir iš Laisvės pr. paprasčiau yra važiuoti kur kas dažnesniu 46 ir Siesikų st. persėsti į 5G ar 7.

          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Vienintelis klausimas, ar paleidus 48-ą pagal Mettal pateiktą schemą (konkrečiai Pašilaičius), ar nebus nuo Siesikų stotelės iki Skalvių žiedo pilnai dubliuojamas 46-as? Nebūtų paprasčiau leisti Justiniškių gatve? Nebent norima šiek tiek atlaisvinti 46-ą, paleidus 48-ą minėta trasa.
          Mano manymu, dubliuoti rečiau kursuojantį 46 yra geriau, nei dažnesnį 5G.

          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

          Tokiu atveju reiktų rimtai peržvelgti esamą stotelių tinklą Pašilaičiuose/Perkūnkiemyje, nes po tarp stotelių Perkūnkiemis ir Gabijos yra per didelis atstumas, autobusas faktiškai pravažiuoja visą kvartalą nesustodamas. Manau reiktų papildomos Skalvių stotelės Justiniškių/Gabijos/Gileikių g. sankryžoje (arba versti autobusą užsukinėti į žiedą)

          Taip pat, važiuojant link Santariškių truktų net dviejų stotelių lyginant su kryptimi link Šeškinės (Pavilionys ir Zamenhofo). Šią problemą taip pat reiktų spręsti, nors ten dabar tas naujas prekybcentris, tai klausimas, iš kur reiktų paimti laisvos vietos
          Skalvių st. reikėtų arba įrenginėti naujas, arba įvesti užsukimą į žiedą. Jungiamojoje gatvėje tarp Ukmergės ir S. Nėries gatvių taip pat reikėtų stotelės. Nemanau, kad būtų problema pastatyti ženklą šaligatvyje. Įvažos tikrai nėra būtinos.

          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          bet vėliau trasa buvo pakeista (dėl moksleivių?), vietoj tiesioginio nusukimo per Dūkštų g. buvo įvestas ratas aplink visą Šeškinę, ir šita funkcija nebeturi prasmės. Juolab kad Pašilaičių gyventojai persirašė į Vilniaus rajono polikliniką arba į privačias).
          Iš pradžių nukreiptas tik darbo dienomis, paskui, kai atidarė Akropolį, ir savaitgaliais. Kadangi alternatyvų nebuvo, tai keleiviai juo naudojosi. TIk nesuprantu, prie ko čia toks kategoriškas teiginys apie persirašymą į kitas poliklinikas. Aš vis dar prisirašęs Šeškinėje, bet 48 nesirinkčiau dėl to, kad Ukmergės g. transportas važiuoja greičiau ir dažniau.

          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
          A48 yra labai patogus nuvažiuoti į Akropolį nuo MRU
          Greičiausias variantas yra eiti iš bendrabučių per miškelį iki S. Stanevičiaus g. Ėjimas pėsčiomis jaunimui ne problema, o senimui ši kryptis neaktuali.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Šiandien važiuodamas mačiau, jei neklystu, elektrinį autobusą maršrute Savanorių prospekte. Nuoširdžiai nesuprantu šio brangaus žaisliuko įsigyjimo tikslo. Jei norėjo kažką šiuolaikinio, galėjo nupirkti dinaminio įkrovimo nuo troleibusų tinklo.
            Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

            Comment


              Visiškai neaišku ką jūs ten matėte, nes elektrinių autobusų Vilnius neturi (o kai turės, tai jis važinės po Senamiestį 89 maršrutu kur nėra troleibusų KT, o ne Savanorių prospektu). Gal kokį bandomąjį, gal hibridinį Castrosua

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Visiškai neaišku ką jūs ten matėte, nes elektrinių autobusų Vilnius neturi (o kai turės, tai jis važinės po Senamiestį 89 maršrutu kur nėra troleibusų KT, o ne Savanorių prospektu). Gal kokį bandomąjį, gal hibridinį Castrosua
                Greičiausiai suklydau. Galas tikrai panašus į Castrosua Tempus Hybrid, nors priekyje didelis "e" logotipas. Nors ir ta raidė, gal palėjo tik pasirodyti: jų logotipas šiek tiek primena šią raidę.
                Jei pusė laiko galėtų važiuot po laidais, IMHO protinga būtų senamiesčiui pirkti su dinaminiu pakrovimu.
                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.07.31, 21:40.
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Lyg ir jokių bandomųjų dabar neturim Vilniuje, miesto maršrutuose. E logotipas greičiausiai reiškia ne elektrą, o ekologiją. Hibridinis (CNG+elektra) Castrosua "prirašytas" prie 21 maršruto pikinio grafiko.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Lyg ir jokių bandomųjų dabar neturim Vilniuje, miesto maršrutuose. E logotipas greičiausiai reiškia ne elektrą, o ekologiją. Hibridinis (CNG+elektra) Castrosua "prirašytas" prie 21 maršruto pikinio grafiko.
                    Gal Elektrėnai į 203 maršrutą pastatė hibridinį Castrosua??
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Kad Elektrėnai, kiek matau paskutiniu metu ir dujinių atsisakė Vilniaus maršrute.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Kad Elektrėnai, kiek matau paskutiniu metu ir dujinių atsisakė Vilniaus maršrute.
                        Dujiniai autobusai tikrai beprotybė, nelabai būtų jauku su tokiais važinėti.

                        Flickr

                        Comment


                          Atrodo, po truputį pradeda judėti reikalai dėl troleibusų, ir kalbėti apie tai, kad artėjama prie jų naikinimo, kaip kai kurie teigia, kol kas nereikėtų. Šiandien į Atviro Vilniaus sistemą įkeltas susitikimo su Vilniaus viešojo transporto valdybos nariais protokolas iš pasitarimo, vykusio liepos 18 d. Jame aptarta situacija dėl troleibusų ir buvo sutarta: „UAB „Vilniaus viešasis transportas“ artimiausiu metu parengti ir pristatyti strategiją dėl troleibusų kaip vienos iš pagrindinių viešojo transporto priemonių tolimesnės plėtros Vilniaus mieste.“ Žinoma, kol kas dar niekas neaišku, bet bent jau po truputį pradedama kalbėti ir troleibusų tema.

                          Protokolas čia - https://atviras.vilnius.lt/protokola...90fa09dc49f969

                          Comment


                            Vilniaus autobuso vairuotojas keleivius pavertė zuikiais – gavęs 10 eurų nepardavė bilieto
                            „Į oro uostą vykstantys autobusų vairuotojai turi būti geriau pasiruošę tokioms situacijoms, todėl ir šią situaciją jau perdavėme vežėjui, kad atkreiptų dėmesį. Diegiant sostinėje naują elektroninio bilieto sistemą, planuojamas bekontaktis atsiskaitymas pačiame viešajame transporte, kas labai pagelbės tokiose situacijose.“
                            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eto-56-1185008

                            Gal kažkur buvo konkretesnės informacijos, kada bus atnaujinama e.bilieto sistema? Ar čia tiesiog "ateities vizija"?

                            Comment


                              Parašė kutas Rodyti pranešimą
                              Vilniaus autobuso vairuotojas keleivius pavertė zuikiais – gavęs 10 eurų nepardavė bilieto

                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...eto-56-1185008

                              Gal kažkur buvo konkretesnės informacijos, kada bus atnaujinama e.bilieto sistema? Ar čia tiesiog "ateities vizija"?
                              Gegužę tik paskelbtas konkursas, berods, 2020-21 m. sandūroje žadėjo, kad ji startuos

                              Comment


                                Ką tik per TV3 žinias pranešė, kad 2020 metais važinės tik nauji troleibusai ir jų ruošiasi pirkti 150 vnt.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Tai gera naujiena. Zapadlo prieš Kauną pasidarė? Kaip reikalai su tais 20 troleibusų, kuriuos šiemet žadėjo pirkti VVT? Ar jų nebus, ir bus tie 150. Jei tų 20 šiemet nebus, tai 150 nepakaks pakeisti visų Škodų ir senų Solaris. Tada galimi du variantai - seni Solaris dar lieka, arba naikinami 2-3 maršrutai, koks nors 20, 21, 3, gal dar koks retinams, kaip kad 13 ir ar 18. O gal visai Titnago g. paliekama be troleibusų, nes srautai ten maži, pakaktų 24 autobusą pratęsti ir kokį autobusą vietoj 13 ir 18...

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                    Ką tik per TV3 žinias pranešė, kad 2020 metais važinės tik nauji troleibusai ir jų ruošiasi pirkti 150 vnt.
                                    Šiandien ne balandžio 1-oji

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                      Šiandien ne balandžio 1-oji
                                      Tai yra visiška tiesa. Štai pasižiūrėkite: https://tvplay.tv3.lt/tv3-zinios , buvo pranešama, jog vairuotojai bei keleiviai skundžiasi naujais troleibusais, esą per mažas salonas, netinkamai išdėstytos sėdynės. Vienas vairuotojas minėjo jog senesnės kartos Soliariai “Trollino 15ac” tarnaus žymiai ilgiau nei naujesni. Kita vairuotoja taip pat nepalaikė naujų troleibusų, teigė, kad kai kurie nauji troleibusai jau ir buvo atkeliavę su tam tikrais gedimais, o daugeliui jau reikėjo pakeisti vairo stiprintuvus. Viešajame konkurse kaip žinia buvo tik vienas dalyvis, tai, ką pasiūlė - tas ir atkeliavo... taip pat buvo pasakyta, kad bus perkami nauji troleibusai

                                      Comment


                                        Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                                        Tai yra visiška tiesa. Štai pasižiūrėkite: https://tvplay.tv3.lt/tv3-zinios
                                        Reportažas nuo ~21min, apie naujus beveik 150 pasakė pabaigoje ~26:20.
                                        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                        Comment


                                          Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą

                                          Tai yra visiška tiesa. Štai pasižiūrėkite: https://tvplay.tv3.lt/tv3-zinios , buvo pranešama, jog vairuotojai bei keleiviai skundžiasi naujais troleibusais, esą per mažas salonas, netinkamai išdėstytos sėdynės. Vienas vairuotojas minėjo jog senesnės kartos Soliariai “Trollino 15ac” tarnaus žymiai ilgiau nei naujesni. Kita vairuotoja taip pat nepalaikė naujų troleibusų, teigė, kad kai kurie nauji troleibusai jau ir buvo atkeliavę su tam tikrais gedimais, o daugeliui jau reikėjo pakeisti vairo stiprintuvus. Viešajame konkurse kaip žinia buvo tik vienas dalyvis, tai, ką pasiūlė - tas ir atkeliavo... taip pat buvo pasakyta, kad bus perkami nauji troleibusai
                                          Žiūrėsim, kokie bus Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X