Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Greičiausiai elektriniai midbusai

    Comment


      Jop, buvo gi pirkimas elektrinių autobusų.

      Comment


        Lyg ir gandus girdėjau, jog šiemet ir hibridiniai (?) autobusai atvažiuos. Čia vat įdomisusia
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Lyg ir gandus girdėjau, jog šiemet ir hibridiniai (?) autobusai atvažiuos. Čia vat įdomisusia
          Tai, kad rodos nebuvo viešojo pirkimo hibridiniams. Buvo tik SGD, elektrinių ir dyzelinių midibusų pirkimas.

          Comment


            Šiandien mačiau, kad jau sudaužė pirmą (tikriausiai?) iš naujų Soliaris troleibusų, Pamėnkalnio ir Tauro gatvių sankryžoj jis įvažiavo į VW Transporter. Berods važiavo 1 maršrutu.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą
              Šiandien mačiau, kad jau sudaužė pirmą (tikriausiai?) iš naujų Soliaris troleibusų, Pamėnkalnio ir Tauro gatvių sankryžoj jis įvažiavo į VW Transporter. Berods važiavo 1 maršrutu.
              Taip, mačiau ir aš pravažiuodamas. Smūgis buvo nestiprus, tai gal rimtai niekas nepažeista, lyg ir net priekinis stiklas sveikas, aišku, lempas ir priekio skardas reikės keisti
              Lietuva visiems.

              Comment


                Šiaip jau antras naujas Solaris troleibusas lengvai "pakrikštytas". Sodų gatvėje mašina iš aikštelės išvažinėjo atbula ir kliudė troleibuso galinę šoninę dalį. Nesmarkiai, bet troleibusas nevažiavo - pildėsi eismo įvykio deklaraciją
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Ta didžioji naujiena:

                  Turime puikią ir ilgai lauką naujieną! Sostinės viešojo transporto atnaujinimas įsibėgėja – šiandien pasirašėme sutartį, kuria patvirtintas #elektrinių autobusų pirkimas!

                  Planuojama, jog 5 elektriniai autobusai į sostinės gatves išvažiuos šį rudenį, o kursuos – centro ir jo prieigų maršrutuose.
                  https://www.facebook.com/vilnius.lt/...18195588208755



                  Comment


                    Norint eksplotuot šituos labai brangius turkiškus midbusus, reikės tiek pat laikyt rezerve, nuolat ges maršrutuose, garantinį šiap ne taip ištemps, vėliau skiriamos bus milžiniškos lėšos remontam, galų gale dėl didžiulės likutinės vertės gulės patvoriuose, kol bus galų gale nurašyti

                    Comment


                      Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                        Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                        Būtent, o buvo išrinktas Europos metų autobusu, už inovatyvumą, drąsumą, ekologiškumą, dizainą ir t.t. Ir čia rimčiausio koncerno produkcija.

                        Comment


                          Bet tai, kaio galima išsirinkti tokį sh.. Tarsi midi busų nebūtų, jei jau reikėjo elektrinių PR sumetimais, tai galėjo porą didelių nupirkti.

                          Tarsi žmonės atsakingi už VT plėtrą, turėtų išmanyti savo sritį, pasižiūrėjus į paskutinį sprendimą, atrodo, kad nieko nesupranta.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Aš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.

                            Comment


                              Eidvis, gal jūs baikit argumentus iš palubės imti. Niekas nesakė, kad midibusai kaip transporto priemonė yra blogi. Cito buvo blogi dėl to, kad juose buvo naudojama ne paprasta konstrukcija (VDV - pavarų dežė - ratai), o a-la geresnė: VDV - elektros generatorius - elektros variklis - ratai. Sistema visiškai nepasiteisino nes remontas buvo siaubingai brangus, o gęsdavo ji labai dažnai, dėl ko kaip jau minėta, net vokiečiai pripažino Cito nevykusiu gaminiu. Vilnius buvo nupirkęs 4 (vėliau nupirko dar vieną) Cito, bet jie daugiau stovėjo negu važinėjo. Ir čia buvo vokiška kokybė, o ne šis turkiškas šlamštas.
                              Such wow, palyginote 5 metrų turkišką elektromidibusą su 12 metrų lenkišku troleibusu nu čia net nėra ko pridurti. Kur telpa 30 žmonių, kur 100, kur gera kokybė, kur barškutis su nepritvirtintomis plasmasėmis (Isuzu geras to pavyzdis).
                              Na ir nors ir buvo jums sakoma šimtą kartų, bet vis kažkaip negalite prisiminti, kad Vilnius už troleibusus stiiipriai permokėjo

                              Comment


                                O tai kaip paaiškinama priežastis, kodėl ilgą laiką Cito stovėjo patvoryje? Bloga eksploatacija, ar nevykęs techninis projektas (ką vokiečiai patys ir pripažino)? Jei gerai pamenu, buvo generatoriaus gedimai pas juos. Atvarius Neoplanus, Cito tapo rezervais, kol galų gale visai nusibaigė ir iškeliavo į Jočionis
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė Briedis
                                  Bet ar tikrai? Kaunui troleibusai gavosi dar brangesni, nors net perka didesnį kiekį.
                                  Palyginus su kokia Bratislava, kur ten geresnė komplektacija, tai tikrai permokam už paprastesnę komplektaciją. O šiaip Kaunas, jei neklystu, pirko troleibusus be autonominės eigos.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Markė gal ir turkišką, bet pagal faktą tai BMW i. Viskas sukurta ant i3 bazės. Ir jei BMW i3, labai vykęs projektas, gaminamas jau nuo 2011 metų, galima daryti prielaidą, kad ir su Karsanu viskas bus gerai, nebent, prastas surinkimas bus turku...

                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Mano manymu, bus blogiau už Mercedes-Benz Cito. Tie irgi masiškai patvoryje stovėjo, o ir vokiečiai nevykusiu produktu pripažino. Galiausiai buvo pradėti nurašinėti berods 2012 metais
                                    Paskutinis taisė valentinole; 2019.03.17, 00:58.

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Aš nesiimsiu vertinti ar šitie elektrobusai geri ar blogi, gamintojas nėra labai garsus ir dar iš Turkijos, tai gal ir neskamba per daug patikimai, bet tuo pačiu sakyti, kad Mercedes-Benz Cito buvo blogi, tai ir šitie bus blogi (nes abu midi busai), yra gal kiek nepagrįsta. Bet aš ne kartą esu diskutavęs šitoje temoje apie troleibusus, kad troleibusai yra brangus malonumas palyginti su paprastais autobusais, Vilnius Solaris troleibuso kaina - 385K, autobuso - 215K, tuo pačiu buvo pateikti ir VT skaičiai apie tai, kad troleibusų ir ekploatacija brangesnė, tai kiekvieną kartą man buvo atsakoma 'juk svarbiausia ekologija'. Šito naujo elektrobuso kaina 300K, pigiau už troleibusą, tik žinoma jis daug mažesnis, antra vertus į kainą įeina ir įkrovimo infrastruktūros sukūrimas. Jeigu Vilnius gali švaistytis pinigais perkant troleibusus, tai manau ir nuo 5 elektrobusų nenuskurs, žinoma tuo atveju jeigu jie pastoviai neges, bet kad jie pastoviai ges manęs kol kas argumentai neįtikina.
                                      Dėl troleibusų keitimo dizeliniais autobusais pasaulyje žinomi ekspertai nepritartų Jūsų nuomonei : https://www.youtube.com/watch?v=Wfv6YiZgRMI
                                      Dėl elektrobusų , kurių reikia kelis kartus daugiau nei troleibusų tam pačiam maršrutui aptarnauti, išsakoma čia https://www.youtube.com/watch?v=0XCIiMR--Qs

                                      Teigiama , kad vertinant eksploatacijos amžių troleibusų kaina yra žemesnė , o ne aukštesnė, o VT skaičiavimai nepatikimi:

                                      http://www.troleibusas.lt/?p=3893
                                      https://www.15min.lt/naujiena/aktual...rtas-18-719430
                                      Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.17, 18:46.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Pagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                          Pagal VVT oficialias ataskaitas: "kuro" kaina troleibusams ir dujiniams autobusams yra ta pati, o dujinių priežiūra, pirkimo kaina ir t.t. - zenkliai mazesne. Troleibusų pilna 1km savikaina didesnė net už dyzelinių autobusų savikaina. Tai yra iš audituotų metinių ataskaitų paimti duomenys
                                          Tai su Vilniaus šilumos kainomis irgi pagal oficialius skaičiavimus savikaina ilgus metus buvo ženkliai didesnė. O dabar pasirodo, kad mažesnė. Hm... Grinda ilgus metus dirbo nuostolingai, dabar pelningai. Manau anksčiau ar vėliau bus dasikasta ir iki troleibusų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X