Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pravažiavo porą km ir buvo nutempti į parką - šventė pasibaigė, pinigai įsisavinti.
    Pažiūrėsim kiek dabar perkami Vilniaus elektrobusai km nuvažiuos.

    Skubėti tikrai nereikia, iš pradžių reikia naudot ką turim - troleibusus.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Pažiūrėsim kiek dabar perkami Vilniaus elektrobusai km nuvažiuos.
      Skubėti tikrai nereikia, iš pradžių reikia naudot ką turim - troleibusus.
      Ir palikti senus dūmijančius dyzelinius autobusus kol bus ištestuotos technologijos ir kažkuris miestas pereis pilnai ant jų? Juk 100% įrengti troleibusų laidų tinklą yra labai brangu ir absurdas, nes nėra jokio lankstumo jei nori pakeisti maršrutus. Vieną panaikinti, kitą paleisti.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Ir palikti senus dūmijančius dyzelinius autobusus kol bus ištestuotos technologijos ir kažkuris miestas pereis pilnai ant jų? Juk 100% įrengti troleibusų laidų tinklą yra labai brangu ir absurdas, nes nėra jokio lankstumo jei nori pakeisti maršrutus. Vieną panaikinti, kitą paleisti.
        Absurdas naikinti troleibusus vietoj jų paleidžiant dyzelius.
        KT būtų tobula, bet galima naudoti, bet, vėl pasikartosiu, galima naudot TROLEIBUSUS SU AUTONOMINE EIGA. Kaip kad Rygoje:



        Taip seni kledarai galės būt pakeisti troleibusais.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          O kas naikina troleibusus? Kiek žinau bus 40 naujų šiais metais.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Pažiūrėsim kiek dabar perkami Vilniaus elektrobusai km nuvažiuos.
            Dabartiniai Solaris troleibusai iš bendros pažiūros atrodo neblogiau nei dar neseniai buvę nauji Volvo. Vidaus degimo varikliai dėvėdamiesi pradeda labiau dūmyti, garsiai dirbti ir padaugėja vibracijų. Visa tai sudaro nekokybiško transporto įspūdį.
            Paskutinis taisė andyour; 2018.09.04, 11:44.

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Ir palikti senus dūmijančius dyzelinius autobusus kol bus ištestuotos technologijos ir kažkuris miestas pereis pilnai ant jų? Juk 100% įrengti troleibusų laidų tinklą yra labai brangu ir absurdas, nes nėra jokio lankstumo jei nori pakeisti maršrutus. Vieną panaikinti, kitą paleisti.
              O kiek vilniečių važinėja su dūmijančiais automobiliais? Tai kodėl VT keleiviai turi važinėti su tokiu transportu? VT turi būti tvarkingas ir kainuoti tiek, kiek jis kainuoja. Su labdara taip būną, kad gauni šūdą ir dar turi džiaugtis. Vilnius yra didmiestis ir turi gan nemažus kamščius, VT turi būti prioritetas numeris 1. Automobiliai mieste neturi jokių perspektyvų, nes nėra kur fiziškai nutiesti daug gatvių. Automobiliai gatves naudoja keliasdešt kartų neefektyviau. Persėsti iš automobilio į murziną ir seną VT yra bausmė, tai ne alternatyva. VT turi turėti pranašumų prieš automobilį, kad juo naudotusi dauguma.
              Paskutinis taisė andyour; 2018.09.04, 09:32.

              Comment


                O kas naikina troleibusus? Kiek žinau bus 40 naujų šiais metais.
                Matyt, požiūris pasikeitė. Vos prieš 4 metus požiūris buvo toks.

                Sostinės įmonė „Vilniaus viešasis transportas“, teikianti vežimo troleibusais bei autobusais paslaugą, paskelbė aukcioną, kuriame parduoda 15 miesto troleibusų. Kaip teigiama, dabartinė Vilniaus valdančioji dauguma taip pradeda troleibusų parko likvidavimą, rengdamasi sostinės viešojo transporto privatizavimui, rašo portalas lzinios.lt
                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=66379788

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Matyt, požiūris pasikeitė. Vos prieš 4 metus požiūris buvo toks.
                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/grynas/gyvenima....d?id=66379788
                  Visokių sąmokslo teorijų kas nori gali prisigalvoti, bet tai nereiškia, kad iš tikro yra planas privatizuoti. Ypač kai triukšmauja visokie nepatekę į valdžią ar tuo labiau kai priversti išeiti dėl tarybos nario etikos pažeidimų.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Absurdas naikinti troleibusus vietoj jų paleidžiant dyzelius.
                    KT būtų tobula, bet galima naudoti, bet, vėl pasikartosiu, galima naudot TROLEIBUSUS SU AUTONOMINE EIGA. Kaip kad Rygoje:


                    Taip seni kledarai galės būt pakeisti troleibusais.
                    Tu ką, drįsti siūlyti pažangių šalių naudojamą inovatyvų kompromisą? Dabar būsi gyvas suvalgytas abiejų 19 vs 20 amžiaus kraštutinių pusių. Palauk bent 21 amž... oi, pala, kelintas dabar amžius?

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą

                      Pažiūrėsim kiek dabar perkami Vilniaus elektrobusai km nuvažiuos.

                      Skubėti tikrai nereikia, iš pradžių reikia naudot ką turim - troleibusus.
                      Jeigu jus skaitet elektrobusu pirkimo salygas keliais postais auksciau tai buvo pamineta "bent 10 sėdimų ir 22 stovimos vietos" salygos yra labiau nei keistos kai apeliuojama 2 kart didesniu stovimu vietu skaiciumi nei sedimu, lygtais zmones dar net pirkimo salygose laikomi gyvuliais kurie turi stoveti keliones metu, o 10 sedimu vietu atitiks bet koks didesnis mikriukas.

                      Comment


                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                        Jeigu jus skaitet elektrobusu pirkimo salygas keliais postais auksciau tai buvo pamineta "bent 10 sėdimų ir 22 stovimos vietos" salygos yra labiau nei keistos kai apeliuojama 2 kart didesniu stovimu vietu skaiciumi nei sedimu, lygtais zmones dar net pirkimo salygose laikomi gyvuliais kurie turi stoveti keliones metu, o 10 sedimu vietu atitiks bet koks didesnis mikriukas.
                        Skaitėm. Šitas pasirodė smulkmena lyginant su pačiu sprendimo racionalumu. Kaip jau čia minėta negali būti efektyvu krauti visus autobusus vienu metu dienos pertraukos ir nakties metu. Vien krovimo stotims kiek investicijų reikės. Tam ir akumuliatorių talpos reikia ženkliai didesnės, kad atidirbtų pusė dienos.
                        Vietoje to galime net neplėsdami infrastruktūros krautis akumuliatorius tiesiai nuo jau esamo kopntaktinio tinklo ir pratęsti maršrutus norimomis kryptimis, baterijoms paskaičiuojant talpą vos kokiai valandai vietoje penkių valandų.

                        Comment


                          Kas gal domėjotės kaip veikia elektrobusų sistema Kinijoje? Kaip su krovimu, kiek daugiau transporto priemonių turi nei reikia, kiek nuvažiuoja ir pan.?

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Kas gal domėjotės kaip veikia elektrobusų sistema Kinijoje? Kaip su krovimu, kiek daugiau transporto priemonių turi nei reikia, kiek nuvažiuoja ir pan.?
                            Esminis klausimas, kuris išsilieja į ženkliai didesnius pinigus. Plius nepamiršti, kad šildymas/vėdinimas taip pat naudoja baterijų talpą. Ar kažkas siūlo važinėti be to esant -30 ar +40 (viduje) ?

                            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                            Comment


                              Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                              VVT 2015 savo metiniame pranešime buvo paskelbęs skaičius:
                              1km savikaina troleibusų 1.71 Eur/km (iš jų kurui (elektrai) 0.199eur/km, elektros vidutinė kaina buvo 0.107eur/kwh, elektros salyginai didelė dėl to, kad jie ją naudoja praktiškai tik piko metu, o elektrobusai iš esmės naudotų naktinę (pigesnę) elektrą.
                              1km savikaina dujiniam autobusui 1.22 eur/km (iš jų kurui 0.15 eur/km (0.59m3/km*0.256eur/m3)
                              1km savikaina dyzeliniam autobusui 1.55 eur/km (iš jų kurui 0.39eur/km (0.792 eur/l*0.49l/km)

                              2016 metų savikainos (irgi iš metinio pranešimo):
                              1km troleibusais - 1.58eur/km (iš jų elektrai 0.20eur/km)
                              1km dujiniais - 1.15 eur/km (iš jų dujoms 0.135 eur/km)
                              1km dyzeliais -1.53 eur/km (iš jų kurui 0.36 eur/km)
                              Beje, įdomu panagrinėti kaip keičiasi vidutinės kuro sanaudos kiekvienais metais - dyzelino išlieka panašios (2012-2016) nuo 0.48l/km iki 0.51l/km, dujų ženkliai sumažėja nuo 0.74m3/km iki 0.59m3/km (nes kaip tik gavo naujų autobusų), o elektros irgi gana pastovios (1.86-2.0 kwh/km).

                              Tai iš esmės įskaičiavus visas išlaidas lieka tik vienintelis troleibuso privalumas - lokalios tarsos nebuvimas


                              Vilniuje važinėjančiu senu troleibusu (naujų savikaina turbūt būtų mažesnė, kadangi juose yra rekuperacinė sistema, kurios dėka pagaminama elektros energija vėl grąžinama į elektros tinklą ir naudojama kitų troleibusų) elektros energijos kaina 1 km nuvažiuoti buvo 0,87 Lt (2013 m. vasario 7 d., šaltinis, duomenis pateikė VVT generalinis direktorius Gintaras Nakutis), dyzeliniu dviašiu autobusu nuvažiuoti – 1,68 Lt, dujiniu – 1,32 Lt (2012 m. gegužės 22 d., šaltinis, duomenis pateikė VVT technikos direktorius Juozapas Grabys).
                              http://www.troleibusas.lt/?p=2066

                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Šimtai milijonų buvo paminėti tik skliausteliuose, pagrindinė mintis buvo dešimtys. Na bet paskaičiuokim:

                              Santariškės - Pramogų Arena yra 4.9km ilgio atkarpa
                              Ateities g. - taip pat 4.9km
                              Ukmergės g. iki žiedo - 6.1km
                              Pilaitės pr. iki žiedo - 4.6km
                              Ozo/Buivydiškių/Rygos g. - 3.9km

                              Viso naujai reiktų tiesti 24.4km kontaktinio tinklo, dauginam iš dviejų, nes visose atkarpose tiesti reiktų į abi puses
                              48.8km x Pilaičio paminėti 300 000€ už 1km kontaktinio tinklo tiesimą = 14 640 000€

                              Už tiek milijonų mes galėtumėm nusipirkti 54 naujus autobusus (14 640 000/270 000)

                              54 nauji autobusai vien už troleibusų sistemos paruošimo kainą (t.y. ne pačius troleibusus)

                              Ar dar kam nors kyla kokių nors klausimų ?
                              Visiškas briedas. Visų pirma, 300k eurų yra už abiejų pusių laidus, todėl suma karpoma per pusę. Visų antra, skaičiuojant nuo Pramogų arenos sankryžos iki Santariškių ž. stotelės per maps.lt gaunasi 5,6 kilometrų; skaičiuojant Ateities gatve nuo Kalvarijų stotelės iki Pašilaičių žiedo yra lygiai 3km; nuo Edukologijos žiedo iki Fabijoniškių žiedo 3G trasa yra 5,5km; nuo Sietyno stotelės iki Bitėnų 4G trasa yra 4,2km; nuo Justiniškių stotelės iki Pramogų arenos sankryžos 5G trasa yra 4,9km; taigi, iš viso 23,2km, 1,2km mažiau nei parašėte jūs. Tiesa, pamiršote pridėti Oro uosto liniją nuo Naujininkų iki Oro uosto 3G trasa yra 2,6km, taigi iš viso 25,8km
                              Tačiau. Ateities gatvėje, Dariaus ir Girėno gatvėje tarp Eišiškių plento ir F. Vaitkaus, Kalvarijų gatvėje tarp Pramogų arenos ir V. Gerulaičio yra stulpai (iš viso apie 4,3 kilometrų kelio), taigi, bent vieną kilometrą galima drąsiai nuimti nuo pilnos kainos.
                              Iš viso, už 24,8km kontaktinio tinklo būtų 7 440 000 eurų.
                              Aš tikrai suprasčiau, jei skirtumas būtų ne visas kilometras, o apie 0,5km - o kadangi skaičiavote tinklą į abi puses, tai papildomi 600k eurų. Žinoma, nei aš, nei jūs nesame kartografai, bet vis dėl to šiaip sau tokia paklaida atsirasti negali.

                              Comment


                                Tai kas dėl kainų/savikainų negerai? Prisiminkit kiek dujos ir dyz. kuras kainavo 2011-2012 (dujoms ypač, nes nebuvo terminalo).
                                2011-2013 dyzelino kaina buvo (pagal degalukainos.lt) nuo 4.00 iki 4.62 Lt/L, t.y. 1.16-1.33 Eur/L. 2015/2016 degalų kainos pagal degalukainos.lt buvo 0.83-1.11 Eur/L. Pagal VVT viešaas ataskaitas - 2015m - 0.792 Eur/L. Esant šiandieninėms kainoms, troleibusų eksploatavimas yra brangesnis, lyginant tik kuro sąnaudos - netgi brangesnis nei dujinių autobusų (ar jūs ginčysitės dėl 2KWh/km ir 0.59m3/km ir dabartinių (ar 2015-2016m) kainų? Taip, sutinku, kad 2011-2012 kuras autobusams kainavo daugiau nei troleibusams, bet čia akivaizdžiai (turint 2015-2016 duomenis) yra neįskaičiuotos KT eksploatavimo sąnaudos

                                Comment


                                  Ok, troleibusai gal ir nėra tokie pigūs, bet skaičiavimai buvo atlikti dar kai didžiąją parko dalį sudarė seni geri autobusai. Realiai patikimos VDV technikos amžius jau praetyje. Šiuolaikiniai dyzeliai prikimšti visokių EGR, DPF, Ad blue ir t.t. Puikus pavyzdys, Vilniaus MB pagaminti 1986-88, kurie dar šią vasarą kuo puikiausiai važiavo ir dar būtų važiavę.. Kitas pavyzdys Vilniaus Volvo 2004-06 arba naujieji MAN iš Norvegijos dar naujesni. Pastovūs gedimai, brangus remontai, prastovos, išlaikymas kosmosas, važinėja dūmais apsipylę ir t.t Dujiniai neilgaamžiai dar labiau. Iš Skandinavijos su gera priežiūrą po 10 metų tinkami tik laužynui. Aš nieko prieš, jei ir mes kas 10metų naujus pirktume, bet ar tai realu?

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Ok, troleibusai gal ir nėra tokie pigūs, bet skaičiavimai buvo atlikti dar kai didžiąją parko dalį sudarė seni geri autobusai. Realiai patikimos VDV technikos amžius jau praetyje. Šiuolaikiniai dyzeliai prikimšti visokių EGR, DPF, Ad blue ir t.t. Puikus pavyzdys, Vilniaus MB pagaminti 1986-88, kurie dar šią vasarą kuo puikiausiai važiavo ir dar būtų važiavę.. Kitas pavyzdys Vilniaus Volvo 2004-06 arba naujieji MAN iš Norvegijos dar naujesni. Pastovūs gedimai, brangus remontai, prastovos, išlaikymas kosmosas, važinėja dūmais apsipylę ir t.t Dujiniai neilgaamžiai dar labiau. Iš Skandinavijos su gera priežiūrą po 10 metų tinkami tik laužynui. Aš nieko prieš, jei ir mes kas 10metų naujus pirktume, bet ar tai realu?
                                    Solaris troleibusų amžius bus daugiau nei 10 metų. Atrodo neblogai. Pakeitus grindų dangą atrodytų jau labai neblogai. Kaip Škoda dar važinėja, tai čia nesuvokiama man iki šiol. Nors būklė jau žemiau blogos.
                                    Ką turi omeny tinkami laužynui po 10 metų? Turi omeny supuvę? Viską ką galima suremontuoti, tai galima padaryti dar pakankamai nebrangiai Lietuvoje.
                                    Paskutinis taisė andyour; 2018.09.04, 17:00.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Esminis klausimas, kuris išsilieja į ženkliai didesnius pinigus. Plius nepamiršti, kad šildymas/vėdinimas taip pat naudoja baterijų talpą. Ar kažkas siūlo važinėti be to esant -30 ar +40 (viduje) ?
                                      Nieko nesiūlau. Aš klausiu kaip išspręsta tenai. Turim puikų įgyvendintą atvejį, reikėtų pasimokyti iš jų patirties. O čia dabar diskutuojat eilę puslapių ar ten šimtu eurų brangesnis tas ar anas.

                                      Comment


                                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                        Norint kad troleibusai būtų Vilniaus VT sistemos pagrindas (t.y. pervežtų daugumą VT keleivių Vilniaus mieste), reiktų juos varyti ne tik iki Santariškių, bet kaip minimum nutiesti KT visuose greitųjų maršrutų trasose - t.y. ir Ukmergės g., ir Pilaitės pr., ir Ateities g., Ozo g., Buivydiškių g. Taigi kontaktinio tinklo kainą jau reikėtų skaičiuoti dešimtimis (ar net šimtais) milijonų. O už tokius pinigus, būtų galima prisipirkti tiek naujų autobusų, kad turbūt būtumėm jauniausią VT parką turintis miestas pasaulyje...

                                        Reikia visų pirma ten, kur važiuoja troleibusai, naikinti dubliuojančius autobusus. 16 pilnai dubliuoja 2G, kuris iš viso nereikalingas, nes dubliuojamoje trasoje tik keliom minutėm greičiau už troleibusą, o iš Santariškių į stotį juo niekas nevažinėja. 55 iki Žvėryno pakaktų. Toliau, 3G autobusas turi nestoti dar daugiau stotelių ir nevogti 10 ir 17 troleibusų keleivių. Toliau, 1G taip pat turi nestoti dar daugiau stotelių tarp stoties ir Pramogų arenos, reikia grąžinti 5 troleibusą. 4G turi nestoti dar daugiau stotelių tarp Konstitucijos pr. ir Saulėtekio.

                                        Comment


                                          Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                                          VVT 2015 savo metiniame pranešime buvo paskelbęs skaičius:
                                          1km savikaina troleibusų 1.71 Eur/km (iš jų kurui (elektrai) 0.199eur/km, elektros vidutinė kaina buvo 0.107eur/kwh, elektros salyginai didelė dėl to, kad jie ją naudoja praktiškai tik piko metu, o elektrobusai iš esmės naudotų naktinę (pigesnę) elektrą.
                                          1km savikaina dujiniam autobusui 1.22 eur/km (iš jų kurui 0.15 eur/km (0.59m3/km*0.256eur/m3)
                                          1km savikaina dyzeliniam autobusui 1.55 eur/km (iš jų kurui 0.39eur/km (0.792 eur/l*0.49l/km)

                                          2016 metų savikainos (irgi iš metinio pranešimo):
                                          1km troleibusais - 1.58eur/km (iš jų elektrai 0.20eur/km)
                                          1km dujiniais - 1.15 eur/km (iš jų dujoms 0.135 eur/km)
                                          1km dyzeliais -1.53 eur/km (iš jų kurui 0.36 eur/km)
                                          Beje, įdomu panagrinėti kaip keičiasi vidutinės kuro sanaudos kiekvienais metais - dyzelino išlieka panašios (2012-2016) nuo 0.48l/km iki 0.51l/km, dujų ženkliai sumažėja nuo 0.74m3/km iki 0.59m3/km (nes kaip tik gavo naujų autobusų), o elektros irgi gana pastovios (1.86-2.0 kwh/km).

                                          Tai iš esmės įskaičiavus visas išlaidas lieka tik vienintelis troleibuso privalumas - lokalios tarsos nebuvimas
                                          Troleibusų eksploatacijos elektros kaina būtų mažesnė, jei visi troleibusai būtų šiuolaikiniai - Škodos naudoja daugiau elektros nei šiuolaikiniai troleibusai. Aišku, jei ten visokie kondicionieriai ir pan, tai klausimas, ar mažiau. Vilniuje dideles elektros sąnaudas galima būtų sumažinti atnaujinus visas troleibusų transformatorines, nes jose nemaži nuostoliai. Aišku, tą reikėtų daryti už ES lėšas.

                                          Dyzelinį transportą su laiku, o tas laikas jau greitai, ES varys lauk iš miestų. Dujinio kol kas nevaro, bet kai dyzelinį išvarys, ateis eilė ir dujiniam. Ir dar. Lietuvoje nesveikai brangi elektros energija, ypač verslui, kas daro jį nekonkurencingu. "Ačiū" IAE uždarytojams. Beje, dyzelinį kurą galima vogti. O dujų kainos kritimas yra laikinas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X