Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės. Kai Vilnius dvylika metų nematė naujų troleibusų, tai komentaras apie tai, kad 'atvažiuoja dviem mėnesiais per vėlai', atrodo mažų mažiausiai keistas. O teigiant 'galima buvo paskubėti', reikėtų pateikti konkrečias datas, kada buvo paskirstytas ES finansavimas ir kiek nuo to laiko buvo atsilikta. Kad Kaunas atsilieka kaip minimum per pusmetį, yra aišku vien dėl to, kad galima palyginti su analogišku pirkimu Vilniuje, bet kuo remiantis yra teigiama, kad atsilieka Vilnius? Tačiau ir Kauno atveju atsilikimas nebūtinai yra blogai, nes kažką mačiau rašant, kad Solaris gamykla šiuo metu stipriai perkrauta užsakymais, o troleibusų gamintojų Europoje yra vos vienas kitas ir jeigu Solaris perkrautas užsakymais ir naujų nepriima, tai kitas gamintojas tai žinodamas gali užsiprašyti nežmonišką kainą ir tada reikia rinktis - ar mažiau troleibusų ir greičiau, ar lėčiau, bet daugiau troleibusų. Kaip yra ištiesų - aš nežinau, tačiau žinau, kad norint teigti 'galima buvo ir greičiau', reikia būti susipažinus su labai daug faktinių aplinkybių.
    Na, jeigu daug dalykų priklauso nuo ES finansavimo, tai negerai. O gi vilniečiai buvo pradėję konstruoti Amberius, tai kodėl sustojo? Galbūt nebūtų problemos?

    Comment


      Parašė myusername Rodyti pranešimą

      Na, jeigu daug dalykų priklauso nuo ES finansavimo, tai negerai. O gi vilniečiai buvo pradėję konstruoti Amberius, tai kodėl sustojo? Galbūt nebūtų problemos?
      Kaip žinom, Vilniaus savivaldybė dar neseniai buvo ant bankroto slenksčio, tai finansų jai tikrai trūko, bet visgi buvo rasta net 150-ies naujų autobusų pirkimui, kita dalis buvo perleista privačiam vežėjui, kuris jų dar 100 nupirko, o iš ES pinigų, skirtų ekologiškam transportui, buvo užsakytas 41 troleibusas, o iš įmonės ar savivaldybės lėšų planuojamas dar 20-ies pirkimas. Galima ginčytis ar gerai buvo pasirinktos proporcijos, bet jeigu būtų perkama daugiau troleibusų, tai būtų mažiau autobusų išėję, o turint omeny, kad vienas troleibusas yra vertas dviejų autobusų, tai vaizdas Vilniaus gatvėse būtų mažiau pasikeitęs ir senienų jame būtų likę daugiau.

      Kas dėl troleibusų surinkinėjimo, tai surinko du vietoje ir sustojo spėčiau dėl to, kad tai nepasiteisino. Aš smarkiai abejoju, kad toks principas yra pigesnis. Svarbiausias faktorius gamyboje yra masto ekonomija, t.y. kuo daugiau gamini - tuo tavo produktas yra pigesnis. Dėl to nėra mažų automobilių gamintojų, o juolabiau tokių, kurie juos surinkinėja pas save garažuose iš užsakytų dalių. Nes kaina užsakant vieną kažkokią detalę gali skirtis dvigubai nuo tos kainos, kokia jinai būtų užsakant jų tūkstantį. Ir tai ne tik dalių kaina, tai liečia visą gamybos procesą, nuo vadybos, projektavimo, dalių užsakymo iki pačios gamybos, kai gaminant produktą dideliais kiekiais dalį gamybos galima perkelti ant robotų, o gaminant vienetus robotai neatsiperka ir viską tenka daryti rankomis.

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
        Nustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina.
        Cia jeigu pilt AdBlue. Idomu ar tai pas mus daro?

        Comment


          Parašė rat Rodyti pranešimą
          Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
          Taip, bet lygiai taip pat esu važiavęs MANu, kuriame veikė puikiausiai kondicionierius ir tada įvertini, kad nėra atidaromų langų ir liukų, nes tikrai kokia bobutė būtų jį atidariusi ir visas kondicionavimas nueitų veltui.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

            Cia jeigu pilt AdBlue. Idomu ar tai pas mus daro?
            Pila nes nesant adblue skysčiui kompas riboja variklio galią iki minimalios. Kauno mercedes mikriukuose antros pavaros nemeta nesant adblue skysčiui. Bet su laiku manau bus rasta išeitis kaip jo nepilt

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Pila nes nesant adblue skysčiui kompas riboja variklio galią iki minimalios. Kauno mercedes mikriukuose antros pavaros nemeta nesant adblue skysčiui. Bet su laiku manau bus rasta išeitis kaip jo nepilt
              Išeitis, tai žodžiu uždrožt ir iškolchozint mašinas, nes kažkaip iki šiol taip daroma buvo lyg tais
              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

              Comment


                Prieš mėnesį teko atiduoti automobilį lengvam remontui, kuris užtruko vos 8 d., darbo skirto automobilio sąmoningai atsisakiau, bet buvo proga prisiminti jaunystę ir pasivažinėti viešuoju transportu. Dažniausiai migruoju, tarp Antakalnio, Savanorių pr. ir Santariškių. Galvoju pasidalinsiu savo įspūdžiais, nes turbūt kiekvienam besinaudojančiam viešuoju transportu tenka susidurti su viena ar kita problema.

                1. Atrodo, kad vairuotojai moka vairuoti autobusus, o ne keleivius vežti: staigus pajudėjimas iš vietos, staigus stabdymas, lėkimas per mirksintį šviesoforą, važiavimas tiesiai į duobę- ne tik kad yra netausojamas VT, bet ir to paties elmentaraus saugumo tikrai trūksta.

                2. Vairuotojai- sėdi užsibarikadavę kabinose, lyg gyventume Rio, kur yra didelė tikimybė būti užpultam ir apiplėštam, dalis kabinų savadarbės(parko gamybos) sulydytos, prilipdytos ir t.t. Kitas dalykas nemanau, kad vairuotojo darbas yra pardavinėti talonėlius, beje jie parduodami visur ir visada ne tik stotelės, kas blaško vairuotoją ir sukelia problemų. Esu tikras, kad čia keleivio pareiga pasirūpinti talonėliu iš anksto.

                3. Nors kai kuriuose stotelėse, pastebėjau ženklus, kad lipti tik pro priekines duris, lipama pro ten kur patogiau. Londone sugeba 30-40 žmonių sulipti pro priekines duris, vienoje stotelėje, vis dėl to Vilniuje tai misija neįmanoma. Sutinku, kad Žaliasis tiltas yra išskirtinė vieta, bet manau visur kitur tikrai gali būti laipinama tik pro priekines. Gal tada išvengtume asocialių žmonių ir gerai padauginusių, kurie su savimi atsineša, ne tik keiksmažodžius, antihigieną, bet ir kvapą.

                4. Kelionė iš Antakalnio į Savanorius trunka apie 45 min!! Čia be persėdimo, troleibusas stoja kas du šimtus metru(hiperbolizuoju), juda be galo lėtai. Vien tai, kad VT nėrą sudaryta galimybių judėti greičiau, nei automobiliu atgraso nuo šios transporto priemonės. Nesenai pirkti MAN, Soliariai ir Irisbusai yra važiuojanti neventiliuojama, skardos ir plastiko bačka- 38 laipsniai šilumos ir 35 min. autobuse, nėra viliojanti susisiekimo priemonė. Praktiškai teko važiuoti didžiąja dauguma VVT autobusų ir troleibusų- už senuosius Volvo ir Oslo Man, šiai dienai VVT nieko geresnio neturi(naujų Soliarių komentuoti negaliu - važiavau tik dvi stoteles).

                Per tas dienas, teko naudotis VT apie 40 kartų - turėjau vieną labai malonę kelionę, tai buvo apie 6.45 ryte su 2 troliebusiu(Soliariu) iki centro, vėsus salonas, nepergrūstas žmonių ir pakankamai greita kelionė. Mielai palikčiau automobilį gerokai dažniau, jei būtų tokios sąlygos- greitas, patogus susisiekimas, kokybišku ir saugiu transportu. Šiai dienai, net didesnis automobilių mokestis ar akcizai nepriverstų pereiti prie VT ir tiesą pasakius labai apmaudu, kad taip yra.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Taikliai parašyta. Tačiau prieš kelioliką metų padėtis buvo dar prastesnė! Dabar nepalyginti geriau sureguliuoti tvarkaraščiai. Padaugėjo ar net atsirado autobusų periferijoje. Sugedę autobusai dažniausiai pakeičiami. Dingo kažkokios buvusios keistos pertraukos vos ne pikiniu metu 9-10 ir 18-19 val. Didelis privalumas, anksčiau neprieinamas, on-line judėjimo stebėjimas.

                  90-ųjų gale kartą teko pasiekti rekordą - 2:50 val. kelionėje iš Salininkų iki Grigiškių. Kitą kartą žmonai teko kulniuoti iš darbo pėsčiom prie -20C (mobiliakus dar ne visi turėjo)..

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    2. Vairuotojai- sėdi užsibarikadavę kabinose, lyg gyventume Rio, kur yra didelė tikimybė būti užpultam ir apiplėštam, dalis kabinų savadarbės(parko gamybos) sulydytos, prilipdytos ir t.t. Kitas dalykas nemanau, kad vairuotojo darbas yra pardavinėti talonėlius, beje jie parduodami visur ir visada ne tik stotelės, kas blaško vairuotoją ir sukelia problemų. Esu tikras, kad čia keleivio pareiga pasirūpinti talonėliu iš anksto.
                    Man taip pat gaila vairuotoju skaiciuojanciu centus uz talonelius. Vien del sito jau neiciau dirbt ten Tas nesamoningas devaisas kuris aptarnauja vilniecio korteles turetu buti ekranas, kuris matosi (nors tiek padarytu), kuriam butu meniu: noriu apmoketi 30min kelione - pridedu bekontakte debeto kortele, atspausdina cekiuka ir vaziuoju sau. Arba isvis be cekiuko, jei jie tingi keist popieriu - jei uzeina kontrolierius paprasytu prisiliesti dar karta ta pacia kortele ir jei ja atpazista, reiskia sumokejau. Net webe nereikia saugoti duomenu.
                    Apie vilniecio korteles nekalbu, cia butu ideali sistema tiems kas daro pavienes keliones, kad ir turistai.
                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.06.20, 11:34.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Man taip pat gaila vairuotoju skaiciuojanciu centus uz talonelius. Vien del sito jau neiciau dirbt ten Tas nesamoningas devaisas kuris aptarnauja vilniecio korteles turetu buti ekranas, kuris matosi (nors tiek padarytu), kuriam butu meniu: noriu apmoketi 30min kelione - pridedu bekontakte debeto kortele, atspausdina cekiuka ir vaziuoju sau. Arba isvis be cekiuko, jei jie tingi keist popieriu - jei uzeina kontrolierius paprasytu prisiliesti dar karta ta pacia kortele ir jei ja atpazista, reiskia sumokejau. Net webe nereikia saugoti duomenu.
                      Apie vilniecio korteles nekalbu, cia butu ideali sistema tiems kas daro pavienes keliones, kad ir turistai.
                      Net keliuose pasaulio miestuose jau ši technologija veikia, kuomet laipinama pro priekines duris:
                      a) tu pridedi transporto kortelę ir yra nuskaitoma
                      b) tu pridedi bekontaktę kortelę ir yra nurašoma suma pvz. 1 eur., o jeigu esi studentas, pensininkas ar turi kitų lengvatų, tai jau mielasis čia tavo pareiga pasirūpinti savo nuolaidomis prieš kelionę.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        [QUOTE=SoulMulticast;n1649556]

                        Man taip pat gaila vairuotoju skaiciuojanciu centus uz talonelius. Vien del sito jau neiciau dirbt ten
                        už tai vairuotojas gauna 50 - 70 eurų o tai gan nemaži pinigai kai tokia ubagiška algelė

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                          Net keliuose pasaulio miestuose jau ši technologija veikia, kuomet laipinama pro priekines duris:
                          a) tu pridedi transporto kortelę ir yra nuskaitoma
                          b) tu pridedi bekontaktę kortelę ir yra nurašoma suma pvz. 1 eur., o jeigu esi studentas, pensininkas ar turi kitų lengvatų, tai jau mielasis čia tavo pareiga pasirūpinti savo nuolaidomis prieš kelionę.
                          Kaip buvau Amsterdame pries pora menesiu, tokia systema ir buvo. Visi i autobusa lipa pro priekines duris, ten yra bilietu pirkimo automatas kur gali pasinaudoti savo banko kortele.

                          Comment


                            Lietuva kaip maza salis ir turinti stipru IT galetu visas tokias naujoves nesunkiai igyvendint. Bet sugeba isdalint saviem ir istaskyt visus skirtus biudzetus.

                            Comment

                              This reply by MindesAcc has been deleted by Mettal

                              Gera daina

                              Nesuprantu Metro Vilniuje temos rakinimo. Jau kai kuriomis temomis draudžiama diskutuoti šiame forume?

                              *

                              Nuo šiol švieslentėse - snaigės simbolis. Manau, labai retos bus tos snaigės.

                              Nuo šiol viešojo transporto švieslentėse matysite naują ženkliuką – snaigę. Ji parodys, jog būtent šis autobusas ar troleibusas yra kondicionuojamas
                              Attached Files
                              Paskutinis taisė liootas; 2018.06.21, 11:20.

                              Comment


                                Birželio 21 d. VVT paskelbė freono pirkimo konkursą: http://www.vilniausvt.lt/skelbiami-pirkimai/
                                Kažkaip anksčiau nepastebėdavau, kad tokie konkursai išvis būtų skelbiami. Visgi, kol šis konkursas įvyks, tai jau ir vasara baigsis...

                                Comment


                                  Bet kuriuo atveju, tai yra labai geras kokybinis šuolis. Ačiū "Susisiekimo paslaugoms", kad pagaliau išjudino šitą reikalą ir kad dabar kontroliuos, kaip vežėjai laikosi šio reikalavimo
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Vilniaus viešojo transporto stotelėse įrengiami nauji paviljonai – iki rudens pirmieji 44, o iš viso net 100

                                    Nuo šiol vilniečiams laukti viešojo transporto bus patogiau – stotelėse įrengiami nauji keleivių laukimo paviljonai. Birželio mėn. 7 paviljonai pastatyti šiose viešojo transporto stotelėse: po vieną Kalnėnų, Elektros ir po du paviljonus abiem kryptimis Alėjos, Salininkų bei Rodūnios sodų stotelėse. Planuojama, kad iki rugsėjo mėnesio pabaigos savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ įrengs dar 37 naujus keleivių laukimo paviljonus...
                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-viso-net-100/ .



                                    Mobiliojoje programėlėje „Trafi“ jau galima apmokėti viešojo transporto bilietus banko kortele
                                    Nuo šiol Vilniaus viešojo transporto bilietus galima pirkti banko kortele. Pamirškite apie prisijungimo kodus ir generatorius. Įvedus savo kortelės duomenis kartą, mobiliuosius bilietus galėsite pirkti vos vienu paspaudimu...
                                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...banko-kortele/ .
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Nustebtum daugiau pasigilinęs, kiek santykinai mažai taršūs yra dyzeliniai autobusai.Štai sveikatai pavojingų azoto oksidų (NOx) vienas naujdas dyzelinis autobusas išmeta net mažiau nei nauja dyzelinė mašina. https://www.theguardian.com/environm...ses-data-shows

                                      Bet kuriuo atveju, kad ir bus įvestas mokestis, nemanau kad keliasdešimt ar net keli šimtai eurų per metus mokesčio turėtų kažkokį didelį jaučiamą ekonomį poveikį autobusams.
                                      Mokestis bus tik lengviesiems automobiliams.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                        Kas dėl troleibusų surinkinėjimo, tai surinko du vietoje ir sustojo spėčiau dėl to, kad tai nepasiteisino. Aš smarkiai abejoju, kad toks principas yra pigesnis. Svarbiausias faktorius gamyboje yra masto ekonomija, t.y. kuo daugiau gamini - tuo tavo produktas yra pigesnis. Dėl to nėra mažų automobilių gamintojų, o juolabiau tokių, kurie juos surinkinėja pas save garažuose iš užsakytų dalių. Nes kaina užsakant vieną kažkokią detalę gali skirtis dvigubai nuo tos kainos, kokia jinai būtų užsakant jų tūkstantį. Ir tai ne tik dalių kaina, tai liečia visą gamybos procesą, nuo vadybos, projektavimo, dalių užsakymo iki pačios gamybos, kai gaminant produktą dideliais kiekiais dalį gamybos galima perkelti ant robotų, o gaminant vienetus robotai neatsiperka ir viską tenka daryti rankomis.
                                        Pasiteisino ar nepasiteisino, mes nežinome. Galėjo būti komanda iš viršaus. Galiausiai, juk ir surinkimui reikia pinigų, o VVT finansinė būklė buvo ir yra prasta, savivaldybė irgi prasiskolinusi buvo ir yra, nors dabar situacija geresnė. Surenkant troleibusus, būtų problemų su ES lėšų panaudojimu. Juk visur reikia konkurso. Bankai irgi pinigų troleibusų gamybai trol parke pinigų neskolins. Viskas remiasi į biurokratinius-administracinius ir finansinius-ekonominius dalykus komplekse, o ne tik į tai, kad apsimoka ar neapsimoka. Gali ir apsimokėti, bet biurokratiniai-admininstraciniai trukdžiai ir apyvartinių lėšų gamybai stoka sustabdė troleibusų surinkimą. Be abejo, be viso to dar yra pačio parko techninės galimybės, techniniai pajėgumai ir darbuotojų kompetencija surinkinėti troleibusus. Kad surenkami troleibusai juntamai atnaujintų parką, reikia surinkinėti bent po 2 troleibusų per mėnesį, per metus būtų 24, o per 5 metus būtų buvę galima surinkti 120 troleibusų. Nemanau, kad trol. parkas tokias galimybes turi.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.06.22, 22:15.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X