Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Bet tada kitas tolimesnes stoteles pravažiuoja anksčiau? Kiek?
    Sveiki, karts nuo karto paskaitau šį forumą, nors gyvenu užsienyje - Prancūzijoje, (Lilyje).

    Dėl STOP mygtukų - čia visur tokia tvarka. Jei autobusas praleidžia kelias stoteles nesant keleivių, kas kažkiek laiko jis sustoja ir kokią minutę pastovi tam numatytose stotelėse, kad neišsiderintų grafikas. Tuo metu autobuso švieslentėje atsiranda užrašas, kad vairuotojas šioje stotelėje trumpam sustojo, kad būtų išlaikytas maršruto grafikas.

    Comment


      Ir gaunasi marazmas. Kam tada nestoti? Autobuso stabdžių sistemos ir variklio, kuro taupymas? Geriausia yra hibridinė sistema, kai dalis stotelių yra su privalomais sustojimais, o kai kurios - pagal pageidavimą. Tada nereikia ir specialiai sustoti bei stovėti, kad išlaikyt grafiką, grafikas išlaikomas ilgiau užsilaikant privalomo sustojimo stotelėse.

      Comment


        arba padaryt intervalinį grafiką, o ne kad tarkim 53 atvažiuoja į tam tikrą stotelę būtent 15.04, o +-5 min.. Tada ir galėtų nestot kai kur, ir nereiktų po to stovėt stotelėse be reikalo.

        Comment


          Vilnius pasirinko dyzelinius autobusus – elektrinių neįperka ir infrastruktūros trūksta https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...sta-221-943486
          „Kokią mes Vilniaus ambiciją turime tvirtindami šį projektą? Turėsime 150 dyzelinių autobusų. Pirksime dyzelinius autobusus, mes tam negalime pritarti, nepritarsime sprendimui, kuris nukreiptas į praeitį“, – 2017-ųjų balandžio pradžioje kalbėjo A.Zuokas. Tiesa, A.Zuoko vadovavimo Vilniui metais naujų autobusų sostinėje nesimatė. VVT vadovybės teigimu, šitie 150 naujų autobusų yra pirmasis toks didelis atnaujinimas nuo pat Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo. Tik 2003–2005 m. kasmet buvo įsigyjama po 30 autobusų.
          ...
          Dyzelinių autobusų su EURO6 emisijos standarto varikliais oro tarša kietosiomis dalelėmis yra beveik tokia pati kaip ir dujinių. Todėl taršos mieste nepadaugės, o tik sumažės – juodai dūmijančių senų autobusų gatvėse nebeliks. ... Vis dėlto pagrindinė priežastis, kodėl dyzelinių autobusų nebuvo atsisakyta, yra ta, kad Vilniuje važinėja labai seni autobusai ir norėta kuo daugiau jų vienu metu pakeisti naujais – įsigijus 50 ar 60 naujų situacija nelabai ir pagerėtų. O tik tiek pavyktų autobusų nusipirkti už 40,5 mln. eurų, kuriuos VVT mokės už dyzelinius, nes elektriniai autobusai brangesni daugiau nei dukart. Vienas dyzelinis trumpesnis autobusas, kurių VVT perka 100, kainuoja 215 tūkst. eurų, ilgasis – 270 tūkst. eurų, pastarųjų VVT turės 50 naujų. „Apie 560–600 tūkst. eurų šiandien kainuoja vienas elektrinis autobusas. Už numatytus pinigus būtume nupirkę apie 60 elektrinių.
          Dar viena priežastis, kodėl Vilnius kol kas nepasiruošęs elektriniams autobusams – visą dieną jie važinėti negalėtų, o pakrovimo stotelių trūksta, įrengtos troleibusams autobusams netiks.
          „Vadinasi, įmonei reikia statyti vos ne atominę elektrinę. Šiandien mes galime per naktį įkrauti penkis autobusus. Bet jeigu nupirksime 50, tai reikėtų didesnio galingumo. Įkrauti šie autobusai gali nuvažiuoti 150–200 km, o mūsų autobusai nuo 5 val. ryte iki vidurnakčio nuvažiuoja apie 400 km. Vadinasi, turėtų vienas autobusas per pietus grįžti, o kitas išvažiuoti. Tai labai neūkiška – naujas autobusas turi važiuoti kaip voverė. Mes planuojame, kad nauji autobusai net ir naktį važinės, ypač penktadienį ir šeštadienį“, – kalbėjo direktorius.
          Dar vienas dalykas, apie kurį kalbama puse lūpų, yra tai, kad vien elektrinės transporto priemonės mieste būti negali. Kilus pavojui, kad ir kariniam konfliktui ar ekstremalios nelaimės atveju, jei sutriktų elektros tiekimas, Vilnius negali likti be viešojo transporto.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Taip atrodo iš žurnalistų rašliavos, kad kitur Vakaruose jau niekas dyzelinių autobusų neperka, tik elektrinius...

            Comment


              Neblogai ten Zuokas komentaruose varo, kad 10% Rygos autobusų parko sudaro hibridiniai arba dujiniai autobusai NĖ VIENO neturi, užtat nemažais kiekiais perka troleibusus su autonomine eiga (125 su dyzeliniais generatoriais ir dar 10 su vandenilio generatoriais).

              Comment


                Vėl Abonentas su savo nesąmonėm. Nuo 2011 nebuvo jokio VT atnaujinimo (nebent keli naudoti), svaičiojo apie elektrinius autobusus, tramvajus, troleibusų naikinimus kai net pigesniem dyzeliniam autobusam pinigų nerado...
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                  Vėl Abonentas su savo nesąmonėm. Nuo 2011 nebuvo jokio VT atnaujinimo (nebent keli naudoti), svaičiojo apie elektrinius autobusus, tramvajus, troleibusų naikinimus kai net pigesniem dyzeliniam autobusam pinigų nerado...
                  gi buvo, teisingumo dėlei, apie ~60 iš viso trumpų dujinių Solarių, Man'ų ir Castrosua. nu bet, aišku, čia lašas jūroj per tiek metų, ir abonentas tikrai geriau patylėtų, sutinku

                  Comment


                    Ak taip, juos pamiršau. Bet ar jie nebuvo pirkti ministerijos už taršos leidimus?
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Ak taip, juos pamiršau. Bet ar jie nebuvo pirkti ministerijos už taršos leidimus?
                      už leidimus berods tik Castrosua. bet vistiek "prie Zuoko"

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Neblogai ten Zuokas komentaruose varo, kad 10% Rygos autobusų parko sudaro hibridiniai arba dujiniai autobusai NĖ VIENO neturi, užtat nemažais kiekiais perka troleibusus su autonomine eiga (125 su dyzeliniais generatoriais ir dar 10 su vandenilio generatoriais).
                        Su Talinu matomai maišo. Ten kažkiek hibridinių. O dujinių autobusų Talinas, matomai, neturi
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą

                          už leidimus berods tik Castrosua. bet vistiek "prie Zuoko"
                          Costrosua buvo perkami už leidimus, o Soliariai ir MAN'ai už ES lėšas. Zuokas prie to prisidėjo tik tiek, kad tuo metu netyčia buvo meru. Realiai iki šiol iš savivaldybės lėšų buvo nupirkta tik 90 naujų Volvų ir 10 naujų Mercedesų.

                          Comment


                            ...Taip pat Vilniaus savivaldybė, anot V.Paužos, didelį dėmesį skiria viešojo transporto infrastruktūrai: šiemet bus nuteista papildoma eismo juosta viešajam transportui nuo Laisvės prospekto iki T.Narbuto stotelės, o kitąmet planuojama įrengti papildomą A juostą viešajam transportui tarp V.Pociūno g. iki Laisvės pr., abiem eismo kryptimis. Įrengtos papildomos eismo juostos turėtų sudaryti sklandų ir greitesnį Pilaitės pr. atkarpos pravažiavimą centro kryptimi...
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...yje-221-944600
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                              Costrosua buvo perkami už leidimus, o Soliariai ir MAN'ai už ES lėšas. Zuokas prie to prisidėjo tik tiek, kad tuo metu netyčia buvo meru. Realiai iki šiol iš savivaldybės lėšų buvo nupirkta tik 90 naujų Volvų ir 10 naujų Mercedesų.
                              Realiai tai 2004-2006-aisiaias buvo nupirkta beveik100-as be poros VOLVO ir 2003-aisiais 14 MERCEDES - 10 Citaro ir 4 Cito. Cito atrodo dabar visi jau nurašyti dėl remonto sudėtingumo ir atsarginių dalių stokos.

                              Comment


                                Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

                                Realiai tai 2004-2006-aisiaias buvo nupirkta beveik100-as be poros VOLVO ir 2003-aisiais 14 MERCEDES - 10 Citaro ir 4 Cito. Cito atrodo dabar visi jau nurašyti dėl remonto sudėtingumo ir atsarginių dalių stokos.
                                Volvo autobusų buvo nupirkta lygiai 90.

                                Comment


                                  Ar matė kasnors kadanors kaip Amberiai eismo įvykius panaudojus autonominę eigą apvažiuoja?

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                    Ar matė kasnors kadanors kaip Amberiai eismo įvykius panaudojus autonominę eigą apvažiuoja?
                                    Mačiau kaip autonomiškai be vairuotojo apvažiuoja.
                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      Ar matė kasnors kadanors kaip Amberiai eismo įvykius panaudojus autonominę eigą apvažiuoja?
                                      Kartą pačiam teko kaip keleiviui važiuoti Amberiu Nr. 1719 (tąkart jis dirbo 2 maršrutu) autonomine eiga nuo Stoties beveik iki Rūdninkų st. – prieš šviesoforą, kur tuo metu degė raudona, vairuotojas „prijungė“ srovės imtuvus atgal prie tinklo. Priežastis – Stotyje iš stotelės išvažiuojančio 1709 srovės imtuvas įstrigo kontaktiniame tinkle ir reikėjo jį apvažiuoti. Kitų troleibusų vairuotojai apvažiavimui pasinaudodavo gretima linija.

                                      Comment


                                        Viešąjį transportą valo nauja komanda: paaiškėjo, kodėl buvo nešvaru

                                        Comment


                                          Ta proga klausimas dėl Transrevio, jie prižiūri ir valosi patys? Prieš porą savaičių teko pavažiuoti nuo oro uosto ir situacija buvo tragiška. Net VVTransporte tokių blogų vaizdų nesu matęs, o čia viso labo dar tik pusės metų autobusas. Ar VVT/SĮSP kuruoja kaip nors kas vyksta jų nuomojamuose maršrutuose ir būtų verta kreiptis į juos? Nes buvau tiesiog tikrai pasibaisėjęs, prisegu nuotraukas, deja smarvės užfiksuot nepavyko:

                                          Paskutinis taisė rmss; 2018.03.25, 23:54.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X