Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tai toks įspūdis ir susidaro, kad VVT tik vykdo reisus. Gal mums nereikia naujų transporto priemonių, o geriau nusiperkam dar daugiau visiškų laužų ir galėsime įvykdyti dar daugiau reisų. Šiais laikais krovinius vežioja geresnėmis transporto priemonėmis.
    Čia klausimas miesto valdžiai, o ne VVT. Deja, bet ten sėdi tokie, kuriems VT rūpi tik tiek, kiek piaras prieš rinkėjus ir galimybė prasukti juodą bizniuką, gauti otkatą ir pan. O lochai tegul važinėja laužais. Deja, taip mąstantys politikanai labai mėgsta kabinėti etikete, emigrantus ir rimtai kritikuojančius valdžią vadinti šiukšlėmis (nors šiukšlių jų tarpe irgi yra, bet dar daugiau šiukšlių yra Lietuvoje ir ypač jos elite), vatinikais ir pan.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Po Volvo pirkimo užėjo ekonominė krizė. 2006 metais Karosos buvo iki 10 metų, Soliariai ir Volvo nauji. Vidutinis važiuojančių amžius turėjo būti neblogas. http://fotobus.msk.ru/list.php?did=1072&sort=start

      Jei ne krizė, ko gero, būtų nauja banga VT priemonių 2010-2011 m. Karosoms keisti.

      PS
      Kodėl Citarai tik 2003-2013 atidirbo? Netikę?
      O kas draudė tiesiog pirkti panaudotus? Taip, buvo nupirkta dujinių ir pan. Bet paskutinę Zuoko kadenciją ir dar šiek tiek prieš buvo pilstoma apie metro ir tramvajus, o VT iš viso nebuvo deramai atnaujinamas net ir naudota technika. Užtat pravesta nevykusi VT reforma, pareikalabusi iš karto virš šimto papildomų autobusų, tuo tarpu troleibusų potencialas liko neišnaudojami, atimti keleiviai ir jie važinėja dažnai pustuščiai. O autobusų trūksta.

      Comment


        Zuokas berods norėjo naikinti troleibusus. Gal dėl to ten taip apleista.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          O kas draudė tiesiog pirkti panaudotus? Taip, buvo nupirkta dujinių ir pan. Bet paskutinę Zuoko kadenciją ir dar šiek tiek prieš buvo pilstoma apie metro ir tramvajus, o VT iš viso nebuvo deramai atnaujinamas net ir naudota technika. Užtat pravesta nevykusi VT reforma, pareikalabusi iš karto virš šimto papildomų autobusų, tuo tarpu troleibusų potencialas liko neišnaudojami, atimti keleiviai ir jie važinėja dažnai pustuščiai. O autobusų trūksta.
          Privačių mikrobų panaikynimas Vilniuje nebuvo nevykęs sprendimas. Elektroninių bilietų įdiegimas nebuvo nevykęs sprendimas. Troleibusai Vilniuje važiuoja iki šiol, nors tu 2013 rašei kad ruošiamas jų likvidavimas http://transit.parovoz.com/muralista...D=50517&LNG=RU
          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

          Comment


            Taip. O 13 Zuokas ruošėsi. Ir VT "reforma" prie to veda - troleibusai, iš pagrindinio vežėjo tapo antraeiliu bukai uždarant keletą maršrutų ir paleidžiant dubliuojančius greituosius autobusus. Realiai troleibusų likimas ir dabar kabo ant plauko, o tai, kad perkami 40 troleibusų, tai lašas jūroje. Jei pirktų 140, tai būtų kita kalba.

            Comment


              Paaiškėjo, kad kas ketvirtas vilnietis, pasinaudojęs miesto transportu, rankas suteršia fekalijų bakterijomis. Taršą miesto transporte tyrę Nacionalinės sveikatos priežiūros tarnybos specialistai neatskleidė, kokių dar bjaurasčių galima prisigaudyti autobuse ar troleibuse. Esą tyrimų rezultatai tretiesiems asmenims neatskleidžiami.Kokią ligą galima pasigauti miesto transporte, vežėjai jau nebegąsdina.
              Tačiau ir taip aišku, kad padėtis rimta, jeigu įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ po reguliaraus valymo pradėjo naudoti specialų dezinfekavimo skystį. Jis naikina stafilokokus, grybelio sukėlėjus, žmogaus imunodeficito virusą, hepatito B ir C sukėlėjus, norovirusus, rotavirusus. Be to, autobusams ir troleibusams dezinfekuoti naudojamos vokiškos priemonės, jomis miesto transporto paviršiai apdorojami kartą per parą. O tyrimą vežėjai užsakė siekdami sužinoti, ant kokių paviršių daugiausia taršos ir kokia ji, kad galėtų tikslingai naudoti dezinfekcijos priemones. Medikai primygtinai reikalauja – išlipus iš autobuso ar troleibuso būtina plauti rankas. Juk per nešvarias rankas plinta apie 80 procentų užkrečiamųjų ligų.
              O ką pasakyti tiems žmonėms, kurie priteršia autobusus ir troleibusus, jų salonuose užveisia visą užkrečiamųjų ligų puokštę? „Vilniaus viešasis transportas“ patyliukais su jais ėmė kovoti - praėjusią vasarą 47 stotelėse atsirado nauji ženklai, nurodantys keleiviams į miesto transportą įlipti tik pro priekines duris. Tokia griežtesnė kontrolė įdiegta stotelėse, esančiose prie čigonų taboro, nakvynės namų. Juk ne paslaptis, kad jų lankytojai ne tik važiuoja be bilietų, bet ir nešvariais drabužiais. Tačiau kitose stotelėse narkomanai ir benamiai į miesto transportą gali nesunkiai įlipti pro kitas duris.
              https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktu...tomis-4411633/
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Straipsnis apie tai kaip užsplėptai propaguoti nevykusią priekinių durų sistemą.

                Comment


                  Tačiau ir taip aišku, kad padėtis rimta, jeigu įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ po reguliaraus valymo pradėjo naudoti specialų dezinfekavimo skystį. (...)
                  O ką pasakyti tiems žmonėms, kurie priteršia autobusus ir troleibusus, jų salonuose užveisia visą užkrečiamųjų ligų puokštę? „Vilniaus viešasis transportas“ patyliukais su jais ėmė kovoti - praėjusią vasarą 47 stotelėse atsirado nauji ženklai, nurodantys keleiviams į miesto transportą įlipti tik pro priekines duris.

                  https://lietuvosdiena.lrytas.lt/aktu...tomis-4411633/
                  Rašoma tik apie tai, jog autobusus ir troleibusus iš vidaus valo ir dezinfekuoja tik „Vilniaus viešasis transportas“.
                  O ar ką nors panašaus autobusų viduje daro naujausius, "pavyzdinius" Vilniaus autobusus eksploatuojantis "Transrevis" bei 4 (nuomojamus iš VVT) maršrutus aptarnaujantis "Meteorit turas"? Kažkodėl abejoju...
                  Tiek vieni, tiek kiti neturi savo plovyklų (nors "Transrevis" jau planuoja statytis). "Transrevio" autobusų išorė plaunama tikrai dažnai (plovykloje pakeliui į parką).
                  Kiek dažnai plaunama "Meteorit turo" autobusų išorė nežinau. O dėl vidaus – turbūt ir dabar juose šalia vairuotojų ir priekinių durų neišnyko šluotos, kurios sufleruoja apie švaros palaikymo priemones ir "tarnybas".

                  Comment


                    Pats stebiu "Meteorit turą" kadangi dažnai tenka naudotis jų paslaugomis. Išoriškai autobusai plaunami tik kai kurie, kuriuose dar vairuotojai kažkiek prižiūri techniškai pačią transporto priemonę, bet tenka pastebėti kad tokių yra vienetai. Tokia pati situacija ir su autobusų salonais. Kartais maloniai nustebina kai užeini į autobusą ir pastebi, kad jo grindys yra plaunamos kiekvieną dieną. Kokios galima tikėtis švaros jei toje kontoroje vairuotojams patiems tenka plauti autobuso saloną ir jo išorę, kai jų atlyginimai niekiniai. Maloniai nustebino tai, kad nesenai kreipiausi į VVT dėl "Meteorit turo" nesiskaitymo su keleiviais: įlaipinimo važiuojamoje kelio dalyje; dažno keleivių priverimo durimis . Gavau atsakymą, kad VVT susisiekė su tos įmonės direktoriumi. Padėtis tikrai pagerėjo.
                    Paskutinis taisė rvr; 2018.01.27, 20:13.

                    Comment


                      Dėl įlaipinimo, turi sustoti ir pasvirti taip, kad keleiviui nereiktų kojos ant asfalto padėti.
                      Yra kur nors tai reglamentuota?

                      Comment


                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                        Man labai keistas šitas pasipiktinimas, norisi paklausti "o tai kur jūs buvot visus 27 metus?", kodėl prie Zuoko niekas nesipiktino, nors nebuvo nupirkta jokių autobusų (išskyrus valstybės nupirktus už ES lėšas ir parduotus taršos leidimus). Dabar gi vyksta kardinalūs pokyčiai Vilniaus viešajame transporte, kokių nebuvo per visą istoriją ir jau dabar po Vilniaus gatves važinėja 50 naujų autobusų. Dar 40 buvo nupirkta padėvėtų iš Oslo, kurie visai neprastos kokybės ir sakyčiau pats sėkmingiausiais padevėtų autobusų pirkimas istorijoje, o ne kaip ankščiau buvo perkami po kelis ir iš Vilniaus autobusų parko daromas geldų margumynas. Šiaip tai aš nelabai pritariu devėtų autobusų pirkimui ir labai tikiuosi, kad daugiau niekada jų nebereikės pirkti, bet kadangi Vilniaus viešasis transportas buvo tragiškai apleistas, tai autobusus iš Oslo galima pateisinti jau vien dėl to, kad juos buvo galima įsigyti greičiau. Taigi jau dabar Vilniuje pakeista vos ne 100 autobusų, kas yra tikriausiai koks ketvirtadalis viso parko. Norint turėti naujų - to neišeina padaryti nei per mėnesį, nei per du, tas užtrunka, bet faktas jau įvykęs - pirmieji pasirodys vos už kelių mėnesių, gegužę ir iki rugsėjo suvažiuos visi likę. 27 metus dardėjom su geldomis, tai nematau problemos palaukti dar kelis mėnesius kol nauji atvažiuos. Paprastai misto viešasis transportas yra atnaujinamas palaipsniui, atnaujinti jį per porą metų yra milžiniškas iššūkis. Bet tai yra daroma ir galėtumėm tuo pasidžiaugti. Bet... kažkodėl pradedama piktintis 'o kodėl ne per mėnesį viską atnaujino'. Nėra tokios įmonės Lietuvoje ir aplinkui Lietuvą, kuri garaže laikytų 200 pakankamai naujų miesto autobusų ir lauktų kada gi Vilnius nuspręs juos keliems mėnesiams išsinuomoti. Tas procesas taip pat pareikalautų laiko - turėtų būti skelbiami viešieji konkursai, o laimėtojas geriausiu atveju būtų iš kokios Vokietijos, kas reikštų didelius kaštus tų autobusų transportavimui ir dideles nuomos kainas, nes nuomojamasi ne keleriems metams, o keliems mėnesiams. Visa ta trumaplaikė nuoma kainuotų nežmoniškus pinigus ir nelabai suprantu kam to reikia,kažkaip nelabai kam tie seni autobusai užkliuvo prieš tai, pradėjo kliūti tik tada, kad Šimašius meru patapo ir pirmasis istorijoje pradėjo kardinalią viešojo transporto pertvarką.
                        Kitą kartą, kai važiuosiu autobusu, vietoj 1 Eur už bilietą vairuotojui duosiu tik 20 centų, nes likusius atiduosiu vėliau, nes prie Zuoko buvo blogi autobusai, o nauji bus tik po metų ar 12 ar dar kažkada

                        Comment


                          Tai kaltinkit Zuoką kuris per tris kadencijas nupirko mažiau autobusų (162) nei Šimašius per vieną (250+). Dabar dėl to kad Zuokas nieko neveikė, tik sugadino transporto sistemą per 2013m. reformą, kaltinate Šimašių. Čia maždaug pagal jūsų logiką Šimašius atėjęs į valdžią, tą pačią dieną turėjo užsakyti 400 autobusų ir jau kitądien jie turėjo atvykti?
                          Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.01.28, 08:55.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Tai kaltinkit Zuoką kuris per tris kadencijas nupirko mažiau autobusų (162) nei Šimašius per vieną (250+). Dabar dėl to kad Zuokas nieko neveikė, tik sugadino transporto sistemą per 2013m. reformą, kaltinate Šimašių. Čia maždaug pagal jūsų logiką Šimašius atėjęs į valdžią, tą pačią dieną turėjo užsakyti 400 autobusų ir jau kitądien jie turėjo atvykti?
                            Tai, kad John iškritęs iš medžio ir atgal neįlipęs Vilniaus/Šimašeus klausimais, bijau, kad jau pasiektas udriaus su VNO lygis, o tai yra labai labai blogai. Viską žino, kad autobusai nupirkti, kada bus, bet vis tiek reikia parašyti, kad jie bus po keliolikos metų. Bet čia reikia ir sugebėjimų norint pavaryt ant Šimašiaus, kai yra už ką, reguliariai pasirinkti tas sritis, kur jis absoliučiai rockina. O to be fair, tai perkama 150 autuobusų, ir apie 40 troleibusų, kas vis tiek yra absoliučiai didžiausias upgreidas dar pridedant, kad buvo nupirkta naudotų visai neblogų autobusų.

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              Dėl įlaipinimo, turi sustoti ir pasvirti taip, kad keleiviui nereiktų kojos ant asfalto padėti.
                              Yra kur nors tai reglamentuota?
                              Niekur, nes daug autobusų ar troleibusų neturi tų sistemų. Be to eismo sąlygos tokios, kad ne visada galima privažiuoti prie šaligatvio.

                              Comment


                                O būtų neblogai įvesti, nes virtuoziškai prie stotelės prievažiuojančių vairuotojų yra vienetai. Kas dėl pasvyrimo, man atrodo visuose žemagrindžiose TP yra ta funkcija. Bent kiek žinau MB O405GN modelyje tikrai numatyta. O aukštagrindžiose TP ji ir nereikalinga, nes vistiek nuo jos jokios prasmės.

                                Comment


                                  Dėl diskusijos apie Šimašių

                                  Kažkaip atrodo ta diskusija beprasmė. Pati problema yra VVT viduje (na ir gal taip pat SĮSP), nekompetetingi vadovai ir administracija, atitinkamai nuo administracijos neatsakingas darbuotojų požiūrus į darbą įmonėje. O miesto meras nėra transporto logistas, jis dažniausiai turi labai menka supratimą apie tai. Todėl reikia gero įmonės vadovo. O senieji autobusai ne tik Lietuvoj yra, bet ir kitur. Ir žinot ką, daug kur jie atrodo kaip saldainiukai. Esmė požiūryje, o ne pinigų trukume, TP amžiuje ir pan., tai visa tik rezultatai. Dabar reikia normalių išsilavinusių logistų įmonėje, bet deja apie tai net negalvojama.

                                  Comment


                                    Tiesa sakant jei liks ta pato kontora su tais pačiais vadovais, tai ir iš naujų Soliarių bus š po 2-3 metų.
                                    PS pažiūrėkit dabar į "naujus" MANus ar Soliarius, arba Volvo, kaip jie atrodo...

                                    Comment


                                      Problema ne vien VVT, o visų pirma valdžios politikoje. Ir ne tik savivaldybės, bet ir valstybės. Vieša "paslaptis": Lietuvos transporto politikos pagrindas - nuosavas lengvasis automobilis.

                                      Comment


                                        Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                        Dėl diskusijos apie Šimašių

                                        Kažkaip atrodo ta diskusija beprasmė. Pati problema yra VVT viduje (na ir gal taip pat SĮSP), nekompetetingi vadovai ir administracija, atitinkamai nuo administracijos neatsakingas darbuotojų požiūrus į darbą įmonėje. O miesto meras nėra transporto logistas, jis dažniausiai turi labai menka supratimą apie tai. Todėl reikia gero įmonės vadovo. O senieji autobusai ne tik Lietuvoj yra, bet ir kitur. Ir žinot ką, daug kur jie atrodo kaip saldainiukai. Esmė požiūryje, o ne pinigų trukume, TP amžiuje ir pan., tai visa tik rezultatai. Dabar reikia normalių išsilavinusių logistų įmonėje, bet deja apie tai net negalvojama.
                                        Meras nevairuoja kiekvieno autobuso. Tas tiesa.
                                        Bet jis turi parinkti tinkamą vadovybę ir pareikalauti rezultatų. Vadovybė, tai ne direktorius, o tiek valdybos, tiek administracija. Direktorius vienas nieko irgi nepadarys.
                                        Šikštos atėjimas atrodė vaauu. Teo prie jo gera kompanija buvo.
                                        Deja, išėjo greitai.

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Rašoma tik apie tai, jog autobusus ir troleibusus iš vidaus valo ir dezinfekuoja tik „Vilniaus viešasis transportas“.
                                          O ar ką nors panašaus autobusų viduje daro naujausius, "pavyzdinius" Vilniaus autobusus eksploatuojantis "Transrevis" bei 4 (nuomojamus iš VVT) maršrutus aptarnaujantis "Meteorit turas"? Kažkodėl abejoju...
                                          Tiek vieni, tiek kiti neturi savo plovyklų (nors "Transrevis" jau planuoja statytis). "Transrevio" autobusų išorė plaunama tikrai dažnai (plovykloje pakeliui į parką).
                                          Kiek dažnai plaunama "Meteorit turo" autobusų išorė nežinau. O dėl vidaus – turbūt ir dabar juose šalia vairuotojų ir priekinių durų neišnyko šluotos, kurios sufleruoja apie švaros palaikymo priemones ir "tarnybas".
                                          Kas iš to dezinfekavimo, kai sėdynės paliečiamos tada, kai jau reikia jas keisti tas ypač aktualu troleibusų "minkštosioms".
                                          Kartą į metus gal papurškia kokio tirpalo ant turėklų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X