Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai gerai apibendrinta

    Pridėčiau, kad Stotelės ženklas galėtų turėti Papildomą lentelę "Pagal pareikalavimą", kad išsiskirtų nuo kitų stotelių. Idealu būtų - kitos spalvos ženklas, bet tam reikia KET keitimų.

    Comment


      Su papildomom lentelėm problemos. Galima užrašyti ant ženklo. Pigiausias ir geriausias variantas.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        21:46-3 šį reisą galima pavėlinti į 21:55 val.
        Nebloga atstova gausis pas 3 tuomet: 36 min.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Rengiame (NVTKA) pasiūlymų paketėlį Vilniaus viešajam transportui gerinti:
          ...
          Turiu ir aš pasiūlymą. Konkrečiai dėl 12 maršruto. Kadangi šiuo maršrutu autobusai kursuoja retai (darbo dienomis - 2 pamaininiai triašiai autobusai), tai gal geriau būtų leisti bent 3 standartinius autobusus, iš kurių, tarkime, 1 galėtų dirbti tik pertraukiamu grafiku. Kaip manote? Mano nuomone, panašiuose maršrutuose, kur autobusai kursuoja retai (tarkime, ne dažniau kaip kas pusvalandį, taigi, ir 16 bei 78), triašiai išvis neturėtų būti leidžiami, nes nukenčia intervalas. Bet čia tik mano nuomonė. O ir šiaip, pažiūrėjus į esamą tvarkaraštį, matyti, kad Stotyje yra daug atstovų, trunkančių virš 10 minučių, Skaidiškėse tokių irgi pasitaiko. Tad ir su esamais dviem autobusais tvarkaraštį galima būtų padaryti šiek tiek tankesnį, tik tada galbūt reisai būtų mažiau priderinti prie keleivių poreikių.
          Jeigu panagrinėtume, kokia buvo situacija su 12 maršrutu anksčiau, tai pamatytume, kad anksčiau jam talkino 12gr su vienu pertraukiamu grafiku dirbančiu autobusu. Prieš krizę buvo netgi vienas žiemos sezonas, kai ir į 12 maršrutą papildomai paleido 1 pertraukiamu grafiku dirbantį autobusą (taigi, tada darbo dienomis Rudaminą aptarnavo iš viso 4 triašiai autobusai). Kaip matome, situacija šioje kryptyje per pastaruosius metus pablogėjo. Keleivių srautai, matyt, irgi sumažėjo.

          Comment


            Savaitgalį 12-am vietoj vieno ilgo autobuso galima būtų paleisti 2 trumpus.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Siūlydami daugiau transporto priemonių ir tankesnį važiavimą iškart galvokite, kad maršruto išlaikymo išlaidos didėja beveik dvigubai (kuras, atlyginimas vairuotojui), o keleivių dėl to realiai tokiame maršrute nepadaugėtų, na jei ir padaugėtų tai tik iki 5 proc. Ar žinote, kokios savivaldybės skolos vežėjui ir dėl to VVT skolinga visiems iš eilės? Tikriausiai, Sodrai didžiausias įsiskolinimas, nes nemokėti už kurą ir algų - per didelė rizika. O jūs siūlote 12 maršrute, kuris nėra kritinis ir dėl jo mieste kamščiai neatsiranda, dažninti dvigubai. Jau geriau tada troleibusus dažninti, kai jie malasi mieste, jų rentabilumas geras, dideli srautai, tai yra ir efektas tada sudažninus. Aš nesu prieš, tik siūlau daugiau domėtis, atsakingiau siūlyti, įvertinti daugybę faktorių. Kiekvienas papildomas kilometras maršrute per mėnesį gali sudaryti milžiniškas padidėjusias išlaidas, bet pajamų padidintų mažiau. Juk VT negyvena tik iš bilietų kainų, VT visur pasaulyje miestuose yra nuostolingas ir todėl remiamas iš valstybės/savivaldybių biudžetų. Lietuvoje turime didelę labai blogo VT dotavimo problemą, daugelis didžiųjų savivaldybių skolingos vežėjams net už parduotus lengvatinius. Tai kai siūlote didinti kilometražą, TP skaičių, iškart skaičiuokite iš ko atimti, kad pridėtumėte. Jei turite konkrečių klausimų, rašykite forume ar AŽ, ar tiesiai asociacijai, kad įgytumėte daugiau žinių ir nuolatos kaip VT entuziastai tobulėtumėte, nes info srautai dideli, užsisėdėjus ir nustojus domėtis, jau ir netenkama suvokimo apie situaciją. O ji keičiasi gana greitai tiek politine, visuomenės poreikių, finansine, ekonomine, darbo rinkos ir daugeliu kitų aspektų.

              Žinoma, tikrai sutinku, kad kartais ir nauji maršrutai reikalingi, ir daugiau reisų, kada VT maršrutai koreguojami ir keičiasi srautų pasiskirstymas, arba mieste atsiranda naujas traukos objektas, ar stipriai pasikeičia keleivių poreikiai. Būna ir kad daug metų gyventojai prašo ir galiausiai įgyvendinama po ilgų skaičiavimų ar pagerejusios finansinės situacijos. Tada tikrai džiaugiuosi, smagu ir gera. Bet tai nėra tas pats kas sumąstyti iš lempos dažninti tam pačiam srautui, jei jis tempa į transportą. Juk prailginti ir skiriami dėl taupumo - sugrūsti kuo daugiau keleivių su kuo mažiau reisų.
              Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.18, 22:57.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                /\ Padarykit kažką tikrai reikšmingesnio, pvz. pasiūlykit VVT savo duomenis sukelti į Google Maps ir viešojo transporto informaciją padaryti prieinamą jų žemėlapiuose: http://maps.google.com/landing/transit/index.html

                Kodėl tą sugeba padaryti Ryga, Minskas, o mes - ne?

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  /\ Padarykit kažką tikrai reikšmingesnio, pvz. pasiūlykit VVT savo duomenis sukelti į Google Maps ir viešojo transporto informaciją padaryti prieinamą jų žemėlapiuose: http://maps.google.com/landing/transit/index.html

                  Kodėl tą sugeba padaryti Ryga, Minskas, o mes - ne?
                  Siūlyta jau Gyvai prieš gal 2 metus buvome susitikę. Tokios idėjos, pasiūlymai beveik visi iš mūsų pusės siūlyti. Žinoma, kartosime kai matysime pasikeitusią situaciją.

                  O kodėl manai, kad VT info reikalinga Google mapsuose? Kuo daugiau argumentų, prašau
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2015.08.18, 23:00.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Google Maps - bene plačiausiai pasaulyje naudojama žemėlapių sistema. Bet kokios informacijos apie Vilnių ar kitas Lietuvos vietas sukėlimas į šią sistemą yra šimtaprocentinė nauda šaliai. Kuo detalesnis žemėlapis, kuo daugiau įmonių informacijos, kuo daugiau viešųjų paslaugų informacijos - tuo kiekvienam turistui tampa patogiau orientuotis, galbūt atrasti naujas vietas. Taip pat ir vilniečiams. Nebaejoju, kad daugelis naudojasi Google Maps programa čia pat, Vilniuje. Ieškant patogiausio maršruto atsirastų galimybė rezultatus matyti ir "viešuoju transportu". Tai yra potenciali galimybė pritraukti daugiau keleivių.

                    Comment


                      Naktiniais Vilniaus autobusais pirmą naktį važiavo 554 keleiviai, uždarbis – 499 eurų

                      Po kokio mėnesio VVT ketina peržiūrėti, kurie maršrutai labiausiai pasiteisino, kur galima leisti mažesnius autobusus ir pan.
                      Gali būti, kad tada bus leidžiami mažos talpos autobusiukai, be vaizdo kameros ir keleivių skaičiavimo įrangos.
                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                      Comment


                        Pastebėjau, kad Sidaronių g., yra įrengta st. Kryžkelė, bet joje nestoja 32–ojo autobusų maršrutai. Taip pat yra pastebėta, kad nėra stotelės ženklo su pavadinimu „Pagal pareikalavimą“ pagal SĮSP pateikta schema šį stotelė turėtų būti prie prekybos centro „Prisma“, bet autobusai sustoja prie antrojo troleibusų parkas, o tai reiškia, kad turėtų būti dvi stotelės pagal pareikalavimą viena prie antrojo troleibusų parko ir prie PC „Prisma“ nes šiose vietose vairuotojai stoja pagal pareikalavimą. Pridedu, kaip yra realybėje.
                        Galite patys pravažiuoti ir tai pamatysite, tai ką pastebėjau važiuodamas 32–uoju autobusų maršrutu. ir čia pavaizdavau schemoje.

                        SĮSP schema


                        Schema realybėje
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Argi Kryžkelė iškelta į Sidaronių g.? Galbūt painioji su nenaudojama stotelės įvaža ties Mozūriškių gatve? Be to, prie troleibusų parko (ten, kur stovi troleibusai prieš įvažiuodami į parką) šis maršrutas stoti neturi. Čia jau vairuotojų savivaliavimas dėl to, kad ne iki galo skaito skelbimus apie keičiamus maršrutus ir nesugeba pasižiūrėti schemos, esančios kitoje grafiko pusėje.
                          Beje, ar stotelės ženklas pastatytas Viršuliškių skg. ar taip ir yra tik trinkelėmis išklota aikštelė?

                          Creatium, jau nežinia kiek metų yra ruošiama visos Lietuvos transporto eismo tvarkaraščių sistema, kuri paremta Google Transit.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.19, 10:50.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Argi Kryžkelė iškelta į Sidaronių g.? Galbūt painioji su nenaudojama stotelės įvaža ties Mozūriškių gatve? Be to, prie troleibusų parko (ten, kur stovi troleibusai prieš įvažiuodami į parką) šis maršrutas stoti neturi. Čia jau vairuotojų savivaliavimas dėl to, kad ne iki galo skaito skelbimus apie keičiamus maršrutus ir nesugeba pasižiūrėti schemos, esančios kitoje grafiko pusėje.
                            Beje, ar stotelės ženklas pastatytas Viršuliškių skg. ar taip ir yra tik trinkelėmis išklota aikštelė?

                            Creatium, jau nežinia kiek metų yra ruošiama visos Lietuvos transporto eismo tvarkaraščių sistema, kuri paremta Google Transit.
                            Iš tikrųjų mačiau Sidaronių g., St. Kryžkelė, nes buvo naujas šaligatvis išklotas ir naujas stotelės ženklas su užrašu Kryžkelė.
                            Viršuliškių skg., nėra jokio ženklo eilinis šaligatvis išklotas trinkelėmis. Ir keleivė klausė vairuotojo ar stojate toje vietoje jis atsakė, stoju ten kur paprašo keleiviai, nes nėra jokio ženklo.

                            Ir beje autobusas iš vakarinio aplinkkelio nedaro kairiojo posūkio į Sidaronių g., o važiuoja iki senojo kelio, tada apsisuka ir daro dešinįjį posūkį į Sidaronių g.

                            Pagal SĮSP autobusai turi iš vakarinio aplinkkelio daryti kairiąjį posūkį tiesiai į Sidaronių g.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                              Creatium, jau nežinia kiek metų yra ruošiama visos Lietuvos transporto eismo tvarkaraščių sistema, kuri paremta Google Transit.
                              Įdomu. Ar čia tiek daug darbo, ar čia kažkokios kliūtys yra, kad tiek viskas užtrūko?

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Įdomu. Ar čia tiek daug darbo, ar čia kažkokios kliūtys yra, kad tiek viskas užtrūko?
                                Mano žiniomis, ta linkme nėra nieko aktyviai daroma. Gal Mettal turi daugiau info ir mane pataisytų, bet gi prieš keletą metų sukurta tam tesinė bazė. Turėjo kažkuriuo metu jau skelbti konkursą įmonei, kuri rūpintųsi tokios sistemos priežiūra. Bet kaip viskas toliau rutuliojosi tai nežinau. Kol kas, kiek žinau, dar niekas konkrečiai nepradėta į sistemą vesti.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Argi Kryžkelė iškelta į Sidaronių g.? Galbūt painioji su nenaudojama stotelės įvaža ties Mozūriškių gatve? Be to, prie troleibusų parko (ten, kur stovi troleibusai prieš įvažiuodami į parką) šis maršrutas stoti neturi. Čia jau vairuotojų savivaliavimas dėl to, kad ne iki galo skaito skelbimus apie keičiamus maršrutus ir nesugeba pasižiūrėti schemos, esančios kitoje grafiko pusėje.
                                  Beje, ar stotelės ženklas pastatytas Viršuliškių skg. ar taip ir yra tik trinkelėmis išklota aikštelė?

                                  Creatium, jau nežinia kiek metų yra ruošiama visos Lietuvos transporto eismo tvarkaraščių sistema, kuri paremta Google Transit.
                                  Stotelė šalia Prismos įrengta. Ir nė karto per kelias valandas (4-6 reisai, nepamenu tiksliai) nemačiau, kad 32 stotų ties troleibusų parkų link Zujūnų St. Kryžkelė nemačiau kad yra perkelta.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Stotelė šalia Prismos įrengta. Ir nė karto per kelias valandas (4-6 reisai, nepamenu tiksliai) nemačiau, kad 32 stotų ties troleibusų parkų link Zujūnų St. Kryžkelė nemačiau kad yra perkelta.
                                    Jeigu nesunku tai padarykite nuotrauką jeigu stotelė Pagal pareikalavimą turi ženklą. Nes vairuotojas keleivei atsakė, kad nėra jokio ženklo informuojančio, kad tai stotelė Pagal pareikalavimą.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                      Iš tikrųjų mačiau Sidaronių g., St. Kryžkelė, nes buvo naujas šaligatvis išklotas ir naujas stotelės ženklas su užrašu Kryžkelė.
                                      <..>

                                      Ir beje autobusas iš vakarinio aplinkkelio nedaro kairiojo posūkio į Sidaronių g., o važiuoja iki senojo kelio, tada apsisuka ir daro dešinįjį posūkį į Sidaronių g.
                                      Įdomu, reikės patikrinti...

                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Mano žiniomis, ta linkme nėra nieko aktyviai daroma. Gal Mettal turi daugiau info ir mane pataisytų, bet gi prieš keletą metų sukurta tam tesinė bazė.
                                      Esu kažkurioje temoje prieš gerą mėnesį, gal net 2 kartus minėjęs. Internete buvo straipsnis (galbūt ebus.lt) apie tai, kad Linavos suvažiavimo metu buvo aptartas "naujos tvarkaraščių sistemos "Vintra" paleidimas bandomuoju režimu nuo rugpjūčio mėnesio". Be to, Susisiekimo paslaugos savo Facebook paskyroje į vieno žmogaus analogišką klausimą dėl Google Transit naudojimo atsakė, jog yra jo pagrindu ruošiama vieninga sistema.
                                      Paskutinis taisė Mettal; 2015.08.19, 14:58.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Stotelė pagal pageidavimą prie Prismos. Yra aikštelė, yra ženklas. Viskas savo vietose.


                                        Vienas autobusas važiavo su apsisukimu, nors tai visiškai nereikalinga:



                                        Kitas - kaip ir priklauso:



                                        Ta "Kryžkelė" ir yra prie sankryžos su Mozūriškių g. Joje niekada nestojo joks viešasis transportas.

                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Čia kartais ne Sidaronių stotelė turėtų būti? /\
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X