Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
    Geriau eikite mokytis, studijuokite tą dalyką įsidarbinkite ir pakeiskite realiai kažką padaryti arba bandykite bent. Burbėjimas nei man nei kitiems nerupi.
    Na čia jau ne Jums, gerbiamasis, spręsti kam ir kur eiti. VMS ir kitų instancijų atsakingi asmenys yra pabaigę mokslus ir t.t., bet ar tai padeda Jiems priimti tinkamus sprendimus piliečių naudai?

    Na o mūsų burbėjimas Jums rūpi, nes kitaip neatrašinėtumėte.

    Comment


      Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
      Geriau eikite mokytis, studijuokite tą dalyką įsidarbinkite ir pakeiskite realiai kažką padaryti arba bandykite bent. Burbėjimas nei man nei kitiems nerupi.
      Pasiskaityk įstatymus. Valdžios pareiga dirbti, piliečių teisė - skųstis, prašyti. Valdžios pareiga derinti interesus (sakykime, savivaldybės interesą sutaupyti biudžete su viešuoju, gyventojų, interesu patogiau naudotis VT). Išsilavinimo buvimas ar nebuvimas iš piliečio neatima ir jam nesuteikia daugiau ar mažiau teisių teikti siūlymus, prašymus bei kritiką. Ypač valdžios institucijų darbą galima ir turi teisę piliečiai kritikuoti. Jei valdininkai to nesupranta ar su tuo negali susitaikyti, tai tie asmenys turi suprasti, kad ta darbo vieta turėtų būti užleidžiama kitam asmeniui.

      O jei jau prabilome apie išsilavinimą. Kaip manai, kiek Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamente ir jam pavaldžiose struktūrose, kuriose dirba asmenys, tiesiogiai susiję su viešuoju transportu, žmonių yra baigę arba studijuoja tiesiogiai su tuo susijusias studijas? Turbūt proporcingai mažiau negu tarp pačių viešojo transporto entuziastų ar netgi VT keleivių
      Paskutinis taisė Ametistas; 2013.02.22, 21:25.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
        Na čia jau ne Jums, gerbiamasis, spręsti kam ir kur eiti. VMS ir kitų instancijų atsakingi asmenys yra pabaigę mokslus ir t.t., bet ar tai padeda Jiems priimti tinkamus sprendimus piliečių naudai?

        Na o mūsų burbėjimas Jums rūpi, nes kitaip neatrašinėtumėte.
        Užtat reikia bendradarbiauti, o ne kariauti.
        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

        Comment


          Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
          Užtat reikia bendradarbiauti, o ne kariauti.
          Bendradarbiausim
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
            Geriau eikite mokytis, studijuokite tą dalyką įsidarbinkite ir pakeiskite realiai kažką padaryti arba bandykite bent. Burbėjimas nei man nei kitiems nerupi.
            Mes kalbame ne apie tuos, kurie šiaip burba ir nieko nedaro.

            Bet reikia bandyti argumentuotai ir pilietiškai reikšti savo nuomonę, bandyti įrodyti savivaldybei, kad ji priima ne visai teisingus sprendimus. Šiame forume mes gal nelabai ką pasieksime, bet palaikant ryšį su atsakingais savivaldybės darbuotojais, argumentuotai ir normaliu tonu aiškindami savo nuomonę, gal ir sugebėsime pakeisti jos nuomonę.
            Bet jei sėdėti ir išvis nieko nedaryti, o laukti, kada bus paskelbta oficiali informacija, tuomet tikrai nieko nebus, nes savivaldybė oficialiai apie pakeitimus skelbia tik tuomet, kai viskas jau nuspręstai ir oficialiai įforminta.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Mes kalbame ne apie tuos, kurie šiaip burba ir nieko nedaro.

              Bet reikia bandyti argumentuotai ir pilietiškai reikšti savo nuomonę, bandyti įrodyti savivaldybei, kad ji priima ne visai teisingus sprendimus. Šiame forume mes gal nelabai ką pasieksime, bet palaikant ryšį su atsakingais savivaldybės darbuotojais, argumentuotai ir normaliu tonu aiškindami savo nuomonę, gal ir sugebėsime pakeisti jos nuomonę.
              Bet jei sėdėti ir išvis nieko nedaryti, o laukti, kada bus paskelbta oficiali informacija, tuomet tikrai nieko nebus, nes savivaldybė oficialiai apie pakeitimus skelbia tik tuomet, kai viskas jau nuspręstai ir oficialiai įforminta.
              Tai aš ir turiu omeny, tuo turi užsiimti atsakingi šio dalyko entuziastai profai (o tokiu nemažai yra), kurie tikrai turi tam tikrus pagrindus, mato ir žino kas darosi iš tikrųjų viešajame transporte, kurie gali argumentuotai aiškiai paaiškinti ką savivaldybė daro ne taip ir pasiūlyti ir jiems ir keleiviams priimamus sprendimus. O tokių yra daug. Užtat yra kyla konfliktai tarp tokių veikėjų kaip Pilaitis ir autobusas36, kurie na tikrai 100% neturi jokio žaliojo supratimo apie viešojo transportą darosi gėda už tokius, kad jie stovi vienoj vietoj, be jokio progreso.
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                Geriau eikite mokytis, studijuokite tą dalyką įsidarbinkite ir pakeiskite realiai kažką padaryti arba bandykite bent. Burbėjimas nei man nei kitiems nerupi.
                Mes visi dirbame savo darbus ir visi mokame nemažus mokesčius už kuriuos samdome VALDŽIĄ, kuri privalo teikti kokybiškas visuomenines paslaugas.

                Comment


                  Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                  Tai aš ir turiu omeny, tuo turi užsiimti atsakingi šio dalyko entuziastai profai (o tokiu nemažai yra), kurie tikrai turi tam tikrus pagrindus, mato ir žino kas darosi iš tikrųjų viešajame transporte, kurie gali argumentuotai aiškiai paaiškinti ką savivaldybė daro ne taip ir pasiūlyti ir jiems ir keleiviams priimamus sprendimus. O tokių yra daug. Užtat yra kyla konfliktai tarp tokių veikėjų kaip Pilaitis ir autobusas36, kurie na tikrai 100% neturi jokio žaliojo supratimo apie viešojo transportą darosi gėda už tokius, kad jie stovi vienoj vietoj, be jokio progreso.
                  Norėčiau sužinoti gerbiamojo forumo nario Denis_Simonov, kiek jis kartų per dieną važinėja VT transportu ir iš kokio mikrorajono važinėja į darbą, mokslus?

                  Visų pirmą aš nusimanau apie VT, nes juo domėtis pradėjau dar eidamas į darželį tai yra nuo 5 m. pirmiausia domėjausi LAZ autobusais ir miesto Ikarus bei viešuoju transportu tarp miesto mikrorajonu ir su tarpmiesčiu, bei priemiesčiu.

                  Mano pasiūlymai tokie
                  Sujungti 1 ir 1A ir juos trumpinti iki Spartos St.
                  A1 būtų toks maršrutas Spartos St–. Oro uostas – Pašto St. – Rodūnios Sodai – Kirtimai
                  A1A naikinti
                  A2 palikti toks koks yra
                  A3 trumpinti iki St. Naujininkai persės į T10, T17, A2.
                  A4 trumpinti iki Subačiaus St., persės į A10, A33, A31
                  A5 palikti toks koks yra
                  A6 palikti toks koks yra
                  A7 palikti toks koks yra
                  A8 palikti toks koks yra.
                  A9 Pratęsti iki Žemųjų Panerių žiedo
                  A10 palikti toks koks yra.
                  A11 palikti toks koks yra.
                  A12 ir A16 sujungti ir trumpinti iki Liepkalnio, ten persės Į A13
                  A13 palikti toks koks yra.
                  A14 palikti toks koks yra.
                  A15 palikti toks koks yra.
                  A16 naikinti.
                  A17 sujungti su A39 ir kai kurie reisai užvažiuotų į St. Balžio žiedas
                  A18 palikti toks koks yra.
                  A19 trumpinti iki Liepkalnio ten persės į A13
                  A20 palikti toks koks yra.
                  A21 trumpinti iki Lazdynų persės į A2GRA, T16, T18,
                  A22 palikti toks koks yra.
                  A23 naikinti.
                  A24 palikti toks koks yra.
                  A25 palikti toks koks yra.
                  A26 palikt toks koks yra.
                  A26A trumpinti iki St. Ozo žiedas ten persės į A26, A7GRA, A7, A53
                  A27 palikti toks koks yra.
                  A28 palikti toks koks yra.
                  A29 pratęsti iki Stoties A23 trasa.
                  A30 palikti toks koks yra.
                  A31 palikti toks koks yra.
                  A32 palikti toks koks yra, nes nieko nedubliuoja.
                  A33 palikti toks koks yra.
                  A34 palikti toks koks yra.
                  A35 trumpinti iki St. Ozo žiedas pratęsus maršrutą iki St. Balsių mokykla. Būtų toks maršrutas 35 Balsių mokykla – Ožkiniai – Naujieji Verkiai – St. Ozo žiedas
                  A36 Visus reisus leisti nuo Pagubės iki Ateities St. tokiu maršrutu Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – St. Ozo žieda
                  A37 palikti toks koks yra
                  A38 palikti toks koks yra.
                  A39 naikinti.
                  A40 sujungti su A56.
                  A41 palikti toks koks yra.
                  A42 trumpint iki St. Naujininkai ten persės į T10, T17, A2.
                  A43 gražinti senąją trasa iki pratęsimo į Stotį.
                  A44 trumpinti iki Šeimyniškių St. persės į T9, T19.
                  A45 palikti toks koks yra.
                  A46 palikti toks koks yra.
                  A47 trumpinti iki St. Žvėryno žiedas ten persės į T3. T7, T9, T19.
                  A48 palikti toks koks yra, nes nieko nedubliuoja.
                  A49 palikti toks koks yra.
                  A50 palikti toks koks yra.
                  A51 palikti toks koks yra.
                  A52A trumpinti iki St. Ozo žiedas.
                  A53 palikti toks koks yra.
                  A54 trumpinti iki Sietyno st. ten persės į T16, A2GRA.
                  A55 nuo Grigiškių trumpinti iki Lazdynų.
                  A55A palikti toks koks yra.
                  A56 naikinti.
                  A67 palikti toks koks yra.
                  A73 palikti toks koks yra.
                  A74 palikti toks koks yra.
                  A75 palikti toks koks yra.
                  A76 keisti maršrutą iš tokio Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Ateities St. į tokį Bireliai – Ustronė – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Kryžiokai – Užpalių g. – Kryžiokų sodų 7–oji g. – Bubilo g. – Bulvikio g. – Visalaukio g. – Ateities St.
                  A78 sujungti su 42.
                  A78 naikinti.
                  A88 ir A89 sujungti žiediniu maršrutu.

                  T1 naikinti.
                  T2 palikti toks koks yra.
                  T3 palikti.
                  T4 sujungti su T14.
                  T5 palikti toks koks yra.
                  T6 palikti toks koks yra.
                  T7 palikti toks koks yra.
                  T8 palikti toks koks yra.
                  T9 trumpinti iki St. P. Lukšio.
                  T10 trumpinti iki St. P.Lukšio.
                  T11 trumpinti iki Gerosios Vilties St.
                  T12 palikti toks koks yra.
                  T13 naikinti su sąlyga, kad Švitrigailos g. kai kuriais reisais važiuos T17.
                  T14 naikinti.
                  T15 naikinti.
                  T16 palikti toks koks yra.
                  T17 dalinai pakeisti trasą ir padaryti užvažiavimus į Švitrigailos g.
                  T18 sujungti su T18A
                  T19 palikti toks koks yra.
                  T20 trumpinti iki St. Šv. Petro ir Povilo Bažnyčia.
                  T21 palikti toks koks yra.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    A9 ten kelio nera iki zemuju panieriu.

                    Comment


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      Sujungti 1 ir 1A ir juos trumpinti iki Spartos St.
                      A1 būtų toks maršrutas Spartos St–. Oro uostas – Pašto St. – Rodūnios Sodai – Kirtimai
                      Kur apsisuktų Spartos stotelėje?

                      A3 trumpinti iki St. Naujininkai persės į T10, T17, A2.
                      A4 trumpinti iki Subačiaus St., persės į A10, A33, A31
                      Vėlgi, kur apsisuks. a3 reikalingas privežti žmones iki darbo Dilgynėje. Šiuo atveju nieko neprarastų keleiviai, važiuojantys nuo Švitrigailos gatvės, kitiems gi tektų daryti nereikalingus persėdimus.
                      a4 trumpinti reikia, bet tikrai ne iki Subačiaus stotelės, nes tik maža keleivių dalis važiuoja iki Stoties, kiti važiuoja gyliau į miestą, taip kad nesąmonė gautųsi.

                      A12 ir A16 sujungti ir trumpinti iki Liepkalnio, ten persės Į A13
                      Būtų žiedinis? Gal ir galėčiau iš dalies pritarti, tačiau tikrai jis turi važiuoti iki Stoties.

                      A19 trumpinti iki Liepkalnio ten persės į A13
                      Tokia pati problema, kaip ir su a12+a16

                      A26A trumpinti iki St. Ozo žiedas ten persės į A26, A7GRA, A7, A53
                      Tada jį galima jungti su a87.

                      A40 sujungti su A56.
                      Pats kadaise tai minėjau.

                      A42 trumpint iki St. Naujininkai ten persės į T10, T17, A2.
                      Kodėl viską nori trumpinti iki Naujininkų?

                      A44 trumpinti iki Šeimyniškių St. persės į T9, T19.
                      Nelabai suprantu apie ką tu? Ir dabar taip pat važiuoja.

                      A47 trumpinti iki St. Žvėryno žiedas ten persės į T3. T7, T9, T19.
                      Trumpinimui nepritariu, pritarčiau tik trasos nukrepimui per Žvėryną iki Lukiškių.


                      A54 trumpinti iki Sietyno st. ten persės į T16, A2GRA.
                      Taigi čia būtų t16A kažkoks.

                      A55 nuo Grigiškių trumpinti iki Lazdynų.
                      Pernelyg dubliuotų a29. Tada jau, galbūt, reikėtų a29 tiesiog nukreipti pro Lazdynus.


                      T9 trumpinti iki St. P. Lukšio.
                      Iš dalies pritarčiau, jeigu t12 trumpinti iki Šiaurės miestelio, nes t9 kursuoja dažniau.

                      T10 trumpinti iki St. P.Lukšio.
                      O kokia nauda?

                      T11 trumpinti iki Gerosios Vilties St.
                      Jeigu trasa būtų Antakalnis - Gerosios Vilties st.

                      T20 trumpinti iki St. Šv. Petro ir Povilo Bažnyčia.
                      Iš kurios pusės? Jei iš Stoties - būtų t2A, jei iš Žirmūnų - t17A
                      Paskutinis taisė grustnyj; 2013.02.23, 16:00.

                      Comment


                        Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                        Kur apsisuktų Spartos stotelėje?
                        Suktų į kairę.

                        Vėlgi, kur apsisuks. a3 reikalingas privežti žmones iki darbo Dilgynėje. Šiuo atveju nieko neprarastų keleiviai, važiuojantys nuo Švitrigailos gatvės, kitiems gi tektų daryti nereikalingus persėdimus.
                        A3 iš Dilgynės važiuotų iki St. Naujininkai, nes ten dabar irgi yra žiedas T10 ir T17.

                        a4 trumpinti reikia, bet tikrai ne iki Subačiaus stotelės, nes tik maža keleivių dalis važiuoja iki Stoties, kiti važiuoja gyliau į miestą, taip kad nesąmonė gautųsi.
                        a89
                        Bet A4 dubliuoja T1, T2, T7, T20, A26, A3, A53, A062, A88 ir A89.
                        Tikrai A4 neturėtų važiuoti į centrą.

                        Būtų žiedinis? Gal ir galėčiau iš dalies pritarti, tačiau tikrai jis turi važiuoti iki Stoties.
                        A13 trasa nesikeičia.

                        Tokia pati problema, kaip ir su a12+a16
                        A13 trasa nesikeičia.

                        Tada jį galima jungti su a87.
                        Tada 26A sujungti su A87, A87 trasa.

                        Pats kadaise tai minėjau.
                        Pritariu.

                        Kodėl viską nori trumpinti iki Naujininkų?
                        Nes iš ten važiuoja T10, T17 ir A2.

                        Nelabai suprantu apie ką tu? Ir dabar taip pat važiuoja.
                        A44 nusileistu Žirmūnų tiltu ir jo galutinė stotelė būtų Šeimyniškių St.

                        Trumpinimui nepritariu, pritarčiau tik trasos nukreipimui per Žvėryną iki Lukiškių.
                        Tada nukreipiame per Žvėryną.

                        Taigi čia būtų t16A kažkoks.
                        Kaip žinome nuo Liepos mėn. būs panaikinti dubliuojantys maršrutai.

                        Pernelyg dubliuotų a29. Tada jau, galbūt, reikėtų a29 tiesiog nukreipti pro Lazdynus.
                        Tada A29 nukreipiam per Lazdynus

                        Iš dalies pritarčiau, jeigu t12 trumpinti iki Šiaurės miestelio, nes t9 kursuoja dažniau.
                        Tada trumpinam T12 iki Šiaurės miestelio.

                        O kokia nauda?
                        Iš Naujininkų trumpėtų, nes persėstų Į A7GRA

                        Jeigu trasa būtų Antakalnis - Gerosios Vilties st.
                        Taip tokia ir būtų trasa.

                        Iš kurios pusės? Jei iš Stoties - būtų t2A, jei iš Žirmūnų - t17A
                        Iš Žirmūnų.
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Mano komentarai riebiu šriftu.

                          Sujungti 1 ir 1A ir juos trumpinti iki Spartos St.
                          A1 būtų toks maršrutas Spartos St–. Oro uostas – Pašto St. – Rodūnios Sodai – Kirtimai Kur jis apsisuks? Apvažinės kvartalą? Tai gausis beveik toks pats atstumas kaip ir iki stoties. Ir dar narkomanus pro oro uostą vežios???
                          A1A naikinti Ne naikinti, o palikti kursavimą iki Kirtimų tik piko metu (nes kitu metu tik narkomanus vežioja), kitu metu turėtų važiuoti tiki iki Rodūnios sodų.
                          A2 palikti toks koks - o jei būtų 2 greitasis, tai tokio lėtojo maršruto nereikėtų. Nes dubliuotų greitąjį ir 10, 17 troleibusus.
                          A3 trumpinti iki St. Naujininkai persės į T10, T17, A2. Tik tuo atveju, jei būtų greitasis 2 maršrutas.
                          A4 trumpinti iki Subačiaus St., persės į A10, A33, A31 - O kur jis ten apsisuks???
                          A5 palikti toks koks yra
                          A6 palikti toks koks yra
                          A7 palikti toks koks yra
                          A8 palikti toks koks yra.
                          A9 Pratęsti iki Žemųjų Panerių žiedo
                          A10 palikti toks koks yra.
                          A11 palikti toks koks yra.
                          A12 ir A16 sujungti ir trumpinti iki Liepkalnio, ten persės Į A13 Tai Liepkalnio gatvę siūlai palikti be VT???
                          A13 palikti toks koks yra.
                          A14 palikti toks koks yra.
                          A15 palikti toks koks yra.
                          A16 naikinti.
                          A17 sujungti su A39 ir kai kurie reisai užvažiuotų į St. Balžio žiedas Balžio žiedas yra gan toli (apie 3,5 km) nuo Nemenčinės pl. Siūlai papildomus 7 km. ??? Šį maršrutą ne vasaros metu galėtų aptarnauti autobusų parko midibusas.
                          A18 palikti toks koks yra.
                          A19 trumpinti iki Liepkalnio ten persės į A13 Tai Liepkalnio gatvę siūlai palikti be VT???
                          A20 palikti toks koks yra.
                          A21 trumpinti iki Lazdynų persės į A2GRA, T16, T18,
                          A22 palikti toks koks yra.
                          A23 naikinti. O kas Lazdynus aptarnaus? Koreguoti trasą, padaryti privežamuoju iki troleibuso taip, bet ne naikinti.
                          A24 palikti toks koks yra.
                          A25 palikti toks koks yra.
                          A26 palikt toks koks yra.
                          A26A trumpinti iki St. Ozo žiedas ten persės į A26, A7GRA, A7, A53 26A
                          A27 palikti toks koks yra.
                          A28 palikti toks koks yra.
                          A29 pratęsti iki Stoties A23 trasa.
                          A30 palikti toks koks yra.
                          A31 palikti toks koks yra.
                          A32 palikti toks koks yra, nes nieko nedubliuoja.
                          A33 palikti toks koks yra.
                          A34 palikti toks koks yra.
                          A35 trumpinti iki St. Ozo žiedas pratęsus maršrutą iki St. Balsių mokykla. Būtų toks maršrutas 35 Balsių mokykla – Ožkiniai – Naujieji Verkiai – St. Ozo žiedas Tai jau tikrai toliau Jeruzalės 35 ir 36 nereikia leisti, jei tik būtų greitasis maršrutas Stotis - Santariškės.
                          A36 Visus reisus leisti nuo Pagubės iki Ateities St. tokiu maršrutu Pagubė – Naujaneriai – Balsiai – St. Ozo žieda
                          A37 palikti toks koks yra
                          A38 palikti toks koks yra.
                          A39 naikinti. Rašiau prie 17 autobuso
                          A40 sujungti su A56.
                          A41 palikti toks koks yra. O gal sujungti su 42, pastarojo netrumpinant iki Naujininkų???
                          A42 trumpint iki St. Naujininkai ten persės į T10, T17, A2.
                          A43 gražinti senąją trasa iki pratęsimo į Stotį. Į stotį Pylimo gatve ir taip per daug skirtingų maršrutų VT kursuoja.
                          A44 trumpinti iki Šeimyniškių St. persės į T9, T19. Ir kur jis ten sustos? Žiede gal stotelę siūlai įrengti?
                          A45 palikti toks koks yra.
                          A46 palikti toks koks yra.
                          A47 trumpinti iki St. Žvėryno žiedas ten persės į T3. T7, T9, T19. Nebent jei atsirastų dažnai kursuojantis greitasis į Pilaitę.
                          A48 palikti toks koks yra, nes nieko nedubliuoja.
                          A49 palikti toks koks yra.
                          A50 palikti toks koks yra.
                          A51 palikti toks koks yra.
                          A52A trumpinti iki St. Ozo žiedas.
                          A53 palikti toks koks yra.
                          A54 trumpinti iki Sietyno st. ten persės į T16, A2GRA.
                          A55 nuo Grigiškių trumpinti iki Lazdynų. O Grigiškės, Gariūnai be VT? Važiuoti kampais per Savanorių pr.?
                          A55A palikti toks koks yra.
                          A56 naikinti.
                          A67 palikti toks koks yra.
                          A73 palikti toks koks yra.
                          A74 palikti toks koks yra.
                          A75 palikti toks koks yra.
                          A76 keisti maršrutą iš tokio Bireliai – Sakališkės – Naujaneriai – Ateities St. į tokį Bireliai – Ustronė – Sakališkės – Pagubė – Naujaneriai – Kryžiokai – Užpalių g. – Kryžiokų sodų 7–oji g. – Bubilo g. – Bulvikio g. – Visalaukio g. – Ateities St.
                          A78 sujungti su 42.
                          A78 naikinti.
                          A88 ir A89 sujungti žiediniu maršrutu.

                          T1 naikinti.
                          T2 palikti toks koks yra.
                          T3 palikti.
                          T4 sujungti su T14. 14 yra papildomas maršrutas, nukraunantis didžiausią srautą nuo 2 maršrtuo nuo Saulėtekio prospekto iki Pylimo g. ir iš pagerinantis susisiekimą Basanavičiaus, Savanorių pr. Jei naikinti 14, tai reikėtų 4 pratęsti iki Saulėtekio ir grąžinti į senąją trasą Pylimo, J. Basanavičiaus gatvėmis. Bet tuomet 6 reikėtų grąžinti irgi į senąją trasą pro Lukiškes.
                          T5 palikti toks koks yra.
                          T6 palikti toks koks yra.
                          T7 palikti toks koks yra.
                          T8 palikti toks koks yra.
                          T9 trumpinti iki St. P. Lukšio.
                          T10 trumpinti iki St. P.Lukšio. O kodėl 10 iki Lukšio??? Jis ten nevažiuoja.
                          T11 trumpinti iki Gerosios Vilties St. Su šituo variantu sutikčiau, jei tik 16 kursavimas išliktų tokio pat dažnumo (arba nežymiai praretintas) net ir paleidus greitąjį autobusą Laisvės prospektu.
                          T12 palikti toks koks yra.
                          T13 naikinti su sąlyga, kad Švitrigailos g. kai kuriais reisais važiuos T17. Maršrutas naikinamas, nes neapsimoka išlaikyti KT Naugarduko gatėje dėl vieno retai kursuojančio maršuto. Be to ten kiek paėjus yra geras VT kursavimas Švitrigailos, Kauno gatvėse.
                          T14 naikinti. Žr. prie 4 troleibusų maršruto
                          T15 naikinti.
                          T16 palikti toks koks yra.
                          T17 dalinai pakeisti trasą ir padaryti užvažiavimus į Švitrigailos g. Žiūrėti komentarą prie 13 troleibuso.
                          T18 sujungti su T18A Nusidėvėjus KT Titnago gatvėje, trumpinti iki Ž. Panerių, o į Titnago g. pratęsti 24 autobusą.
                          T19 palikti toks koks yra.
                          T20 trumpinti iki St. Šv. Petro ir Povilo Bažnyčia. Naikinti. Iš Žirmūnų stotį galima pasiekti su persėdimu
                          T21 palikti toks koks yra. Naikinti. Troleibusai turi būti VT stuburas, o ne atlikinėti jungiamųjų maršrutų vaidmenį.
                          __________________

                          Comment


                            Dar vienas straipsnis:
                            Savivaldybės sprendimas – susidoroti su mikriukais?

                            Paskutinė pastraipa įdomi:
                            Keleivių ir visuomenės nuomone sostinės valdžia šiuo klausimu lig šiol nesidomėjo ir nuo papildomų komentarų kol kas susilaiko. „Šiomis dienomis dar vyksta pasitarimai šia tema, planuojame savaitės pabaigoje turėti galutinį projektą. Tas projektas dar bus teikiamas visuomenei vertinti, pakeitimai bus vykdomi atsižvelgiant į siūlymus“, – bando raminti savivaldybės atstovė Inga Simanonytė.
                            Kaip suprantu, tai ketinama pristatyti visą planuojamą VT pertvarką miestiečiams ir bus laukiami pasiūlymai.

                            Comment


                              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                              Tai aš ir turiu omeny, tuo turi užsiimti atsakingi šio dalyko entuziastai profai (o tokiu nemažai yra), kurie tikrai turi tam tikrus pagrindus, mato ir žino kas darosi iš tikrųjų viešajame transporte, kurie gali argumentuotai aiškiai paaiškinti ką savivaldybė daro ne taip ir pasiūlyti ir jiems ir keleiviams priimamus sprendimus. O tokių yra daug. Užtat yra kyla konfliktai tarp tokių veikėjų kaip Pilaitis ir autobusas36, kurie na tikrai 100% neturi jokio žaliojo supratimo apie viešojo transportą darosi gėda už tokius, kad jie stovi vienoj vietoj, be jokio progreso.
                              Nuomonę išsakyti gali kiekvienas laisvas žmogus. Taip pat, kaip ir teikti savo pasiūlymus. Kitas klausimas ar ta nuomonė yra argumentuota ir pasiūlymai pakankamai protingi. Tačiau susidūrus su tokiais pasiūlymais ar nuomone, galima arba ją tiesiog ignoruoti, arba parašyti argumentuotą atsakymą nurodant kur asmuo buvo neteisus.

                              O kaltę dėl tokių kalbų ir susidariusios situacijos turėtu prisiimti savivaldybė ir/arba jai pavaldžios įmonės (tos srities). Kam pradėti kalbas, kad naikinsim tą, keisim aną, įdiegsim kažką, kai nėra aišku kas bus daroma ir niekas nesuplanuota. Taip ir gaunasi, kad visi nugąsdinami su kažkokiais maršrutų naikinimais, intervalų didinimais, o kas bus daroma toliau "dar neaišku, nesuplanuota, nepaskaičiuota" ir pan. Tegu pirma parengia kokį pertvarkos projektą ir tada jau informuoja visuomenę, kad būtų galima argumentuotai ir tikslingai svarstyti, bei nagrinėti.

                              Comment


                                Pabandžiau sužinoti, kiek bus naujų TP, bet ne tų, kurie keičia blogiuosius.
                                DS sakė, kad 60 MAN/kitų trumpų = nurašoma 30 Karosų. Creatium sakė, kad iš viso bus naujų 59 autobusai. Suapvalinam iki 60 (ką gali žinoti, gal dar vienas atsiras ), ir gaunam 30 naujų autobusų. 30 + 57 nuo naikinamų maršrutų (10 dažninamiems) ir gauname ~ 85 autobusus GRA maršrutamas. Koks intervalas - skaičiuokite. Ir dar lieka apie 16 KAROSA B741. Kad visas jas išstumi, + dar keliolika blogiausių 8** skaičiaus autobusų(kažkur 20), reikia 52 naujus autobusus. Kiek tai kainuoja? Tikrai gerus 100 mln. litų, o kur dar E-bilieto įdiegimo pabaiga, švieslentės stotelėse, KT rekonstrukcija, programa telefone, kad apmokėti kelionę VT, nepamirškime 20 naujų troleibusų, tramvajaus, dviračių takų, aplinkkelių, ir t.t. Nors ir 85 % šios sumos finansuos ES.

                                Comment


                                  nepamirškime 20 naujų troleibusų
                                  Taigi naikins, kas sakė, kad perka??? Be to visi iš dabar užplanuotų perkamų naujų autobusų pasieks Vilnių tik kitais metais. O šiemet tik MAN'ai.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Pabandžiau sužinoti, kiek bus naujų TP, bet ne tų, kurie keičia blogiuosius.
                                    DS sakė, kad 60 MAN/kitų trumpų = nurašoma 30 Karosų. Creatium sakė, kad iš viso bus naujų 59 autobusai. Suapvalinam iki 60 (ką gali žinoti, gal dar vienas atsiras ), ir gaunam 30 naujų autobusų. 30 + 57 nuo naikinamų maršrutų (10 dažninamiems) ir gauname ~ 85 autobusus GRA maršrutamas. Koks intervalas - skaičiuokite. Ir dar lieka apie 16 KAROSA B741. Kad visas jas išstumi, + dar keliolika blogiausių 8** skaičiaus autobusų(kažkur 20), reikia 52 naujus autobusus. Kiek tai kainuoja? Tikrai gerus 100 mln. litų, o kur dar E-bilieto įdiegimo pabaiga, švieslentės stotelėse, KT rekonstrukcija, programa telefone, kad apmokėti kelionę VT, nepamirškime 20 naujų troleibusų, tramvajaus, dviračių takų, aplinkkelių, ir t.t. Nors ir 85 % šios sumos finansuos ES.
                                    Susitaikyk. Troleibusų nebus nė vieno naujo. MAZ buvo paskutinis.

                                    Comment


                                      KT gi naikins po 15 metų.. Tad naujos TP reikalingos.

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Pabandžiau sužinoti, kiek bus naujų TP, bet ne tų, kurie keičia blogiuosius.
                                        DS sakė, kad 60 MAN/kitų trumpų = nurašoma 30 Karosų. Creatium sakė, kad iš viso bus naujų 59 autobusai. Suapvalinam iki 60 (ką gali žinoti, gal dar vienas atsiras ), ir gaunam 30 naujų autobusų. 30 + 57 nuo naikinamų maršrutų (10 dažninamiems) ir gauname ~ 85 autobusus GRA maršrutamas. Koks intervalas - skaičiuokite. Ir dar lieka apie 16 KAROSA B741. Kad visas jas išstumi, + dar keliolika blogiausių 8** skaičiaus autobusų(kažkur 20), reikia 52 naujus autobusus. Kiek tai kainuoja? Tikrai gerus 100 mln. litų, o kur dar E-bilieto įdiegimo pabaiga, švieslentės stotelėse, KT rekonstrukcija, programa telefone, kad apmokėti kelionę VT, nepamirškime 20 naujų troleibusų, tramvajaus, dviračių takų, aplinkkelių, ir t.t. Nors ir 85 % šios sumos finansuos ES.
                                        Man jau nusibodo n kartų čia aiškinti, nupirko 18 "MAN" modelio autobusų, 19 "Solaris" modelio autobusų ir 21 autobusų už taršos leidimus. Karosų nenurašys, kadangi ilgų autobusų trūksta labai.

                                        Kitą savaitę atvyks MAN, vasarą Solaris.
                                        Paskutinis taisė Denis_Simonov; 2013.02.24, 12:13.
                                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                        Comment


                                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                                          Susitaikyk. Troleibusų nebus nė vieno naujo. MAZ buvo paskutinis.
                                          Susitaikyti čia nėra ko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X