Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Galėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
Parašė John Rodyti pranešimąBangkoke. <...>
Atrodo jau 2023 ir viską, bet niekas nepasikeitė nuo 1999, kai buvo pastatyta pirma Skytrain'o linija. Erzina terliotis su tais jų pinigais ir kaskart ieškoti monetų. Iš šiaip Bankokas kažkodėl atsilieka cashless dalykuose, tiek lyginant su Europa, tiek su Kinija.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metusParašė dondc Rodyti pranešimąDar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tegul pabrangina bilietus nuo 65c iki 68c. Manau kaip nors išgyvensim tokį kainos šuolį patogumo vardan.Parašė dondc Rodyti pranešimąGalėtų pradėt nuo turimų planų įgyvendinimo, kad ir CCCP 1970 m. ir pastatyt traukinius po senamiesčiu. Dar John pranešimas pametėjo mintį, kad VVT specialiai nepadarė atsiskaitymo kortelėmis su naujaisiais komposteriais. Gi kiekvienas apmokėjimas nuskaito bankinį mokestį. Kuo mažesnė suma, tuo labiau gali neapsimokėti. VVT tiesiog surinktų mažiau pinigų arba reiktų kelti bilieto kainą už kurią keleiviai gautų tą patį surudijusį trūliką.
- 6 patinka
Comment
-
Ką? Net ne 2030-2040, o 2040-2050?Parašė Creatium Rodyti pranešimąAteities Vilniaus komiteto posėdyje kalbėta apie poreikį organizuoti pirkimą studijos ir vizijos iki 2040-2050 metų sudarymui:
Gerai, kad ne 2800-3500.
Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.
Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).Paskutinis taisė VLR; 2023.12.05, 08:58.
- 14 patinka
Comment
-
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?Parašė VLR Rodyti pranešimą
Ką? Net ne 2030-2040, o 2040-2050?
Gerai, kad ne 2800-3500.
Žodžiu toliau vengiama pokyčių ir kratomasi atsakomybės, nes bet kokių rimtesnių investicijų į VT paskelbimas reikš, kad būsi užpultas automarozų Benkunsko rinkėjų, kurie rėks ‘naujieji Vasiukai’ ir ‘kur Šiaurinė gatvė’. Dėl to kalbame tokiais laiko terminais, kur jau galima bus ir apie skraidančias mašinas rašyti ir šiaip fantazuoti visokius šūdus.
Reikia skubiai paskelbti, kad iki šiol Vilniuje buvo remiamasi išgalvotais skaičiais, atšaukti tas ubagiškas nesąmones, planuojamas iki 2030-ųjų metų, ir padaryti studiją, kurios įgyvendinimą būtų galima pradėti šiandien. Tada maldauti ES ir valstybės pinigų. Iki 2030-ųjų galima sukalti dvi geras Light Rail linijas, iki 2040-ųjų - ir visą tinklą. Bet ubagu gimęs ubagu ir mirsi, net ir su milijardiniu biudžetu ir, praktiškai, neribota ES parama (kuri irgi amžinai nesitęs).
Comment
-
Šiuo atveju labai blogai, nes skiria sau daugiau laiko nieko neveikti ir ramiai laukti 2040.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
- 3 patinka
Comment
-
Let's be real, dabar jokia strategija nebus sukurta. Kaip ir nebuvo iki šiol. Tiesiog su tokiomis datomis bus formalizuojamas nieko nedarymas ir stagnacija.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
- 12 patinka
Comment
-
Metro tunelį? Where??Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.
- 2 patinka
Comment
-
Galima pabandyti vos ne dvigubai už Vilnių mažesniame, neturtingesniame ir sostinės statuso neturinčiame Cluj-Napoca.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Metro tunelį? Where??
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_Metro
- 3 patinka
Comment
-
Taip, bet ne Vilniuje. Pagalvojau, kad galbūt Vilniuje kokį tunelį iškasė pabandymui. Oh well..Parašė VLR Rodyti pranešimą
Galima pabandyti vos ne dvigubai už Vilnių mažesniame, neturtingesniame ir sostinės statuso neturinčiame Cluj-Napoca.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cluj-Napoca_MetroPaskutinis taisė Silber418; 2023.12.05, 16:49.
- 2 patinka
Comment
-
Yra skirtumas tarp taip vadinamų konspiracijų teorijų (šis terminas šiaip dažnai naudojamas prasme ,,užsičiaupk, nedrįsk kvescionuoti, nemąstyk ir daryk kaip AŠ tau liepsiu. Kritinis mąstymas - pavojus nacionaliniam saugumui.'') ir pas mus išsibujojusio ,,kaip čia galima ''protingiau'' išsisukti'' mąstymo tipo.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Gal apsieikime be sąmokslo teorijų skleidimo, gi buvo kalbėta kad atsiskaitymas banko kortelėmis autobuse atsiras per artimiausius metus
Comment
-
Man atrodo mintis ne kad blogai ilgametė strategija, o kad kvepia eiliniu ,,atsimazinimu'' prisidengiant gražiomis frazėmis ir po to nelabai ką darant.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Pala pala... Tai dabar jau blogai, jeigu bus sukurta strategija 20-30 metų į priekį?
Tegu padaro tą viziją, strategiją ar ką ten darys. Net jei išplaus pinigus dar kartą - ne tiek ir daug turėtų kainuoti.
PVZ.
Kiek galima ,,strateguoti, vizijuoti'' su Šiaurine gatve? 50 metų gal jau kaip ir užtenka ar reikia dar kokius bent 10 metų?Paskutinis taisė spekas; 2023.12.05, 17:04.
- 5 patinka
Comment
-
Su dabartiniu požiūriu užtat turim šūdiniausią VT visoje ES, medvaržčiais "taisomus" troleibusus ir degančius techniškai netvarkingus autobusus. "Strategijos" ir "vizijos" daromos minimum 25 metus su lygiai 0 rezultatų. Dabar tiesiog bus formalizuojamas dešimtmečius trunkantis visiškai nieko nedarymas dar bent iki 2040.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Su tokiu požiūriu užsikasti į neseniai iškastą metro tunelį ir numirt susisukus kamputyje.
EDIT: perfrazuoju, kad niekam nekiltų klausimų: belieka išsikasti maža tuneliuką, susisukt kamputyje ir užsikast.
- 12 patinka
Comment
-
...todėl reikia daryt ne strategijas, o imt kastuvą į rankas ir eit kast metro tunelį? Ar ne taip?Parašė John Rodyti pranešimą
Su dabartiniu požiūriu užtat turim šūdiniausią VT visoje ES, medvaržčiais "taisomus" troleibusus ir degančius techniškai netvarkingus autobusus. "Strategijos" ir "vizijos" daromos minimum 25 metus su lygiai 0 rezultatų. Dabar tiesiog bus formalizuojamas dešimtmečius trunkantis visiškai nieko nedarymas dar bent iki 2040.
Comment
-
Reikia nustatyti realistiškas datas. Ne 2050, o per kiek laiko galima realistiškai, remiantis kitų ES šalių pavyzdžiais ir mums siūlomu milžinišku ES finansavimu, pradėti normalią miesto VT pertvarką. Kalba turėtų eiti apie 2025-2030 metus. Skelbiant pirkimus strategijai dabar, ją turėtume kažkada 2024. Per 2025 būtų realistiška pradėti rangos pirkimus VT transporto hubui ir, kaip minimum, vienai tramvajaus linijai. Iki 2030 jau galėtume turėti dalinai funkcionuojančią civilizuoto VT sistemą. Nurodyti 2040-2050 yra iš esmės tas pats, kas apsakyti, kad nieko mes nedarysime, neplanuojam daryti ir galbūt kažkada kažkas labai tolimoje ateityje galėtų tą daryti. Bet tam nereiktų švaistyti mano pinigų.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
...todėl reikia daryt ne strategijas, o imt kastuvą į rankas ir eit kast metro tunelį? Ar ne taip?Paskutinis taisė John; 2023.12.05, 17:37.
- 8 patinka
Comment
-
Ne esmė, ar maršrutai (ar visa sistema) perduota privatininkui ar ne. Yra ir gerų ir blogų pavyzdžių įvairiuose miestuose. Vilniaus problema ne maršrutų/sistemos privatizavimas, o tiesiog atsainus politikų požiūris į VT apskritai. Ar jie atsainiai žiūrės į valdišką ar privatų VT, nedarys esminio skirtumo.Parašė Nikas Rodyti pranešimąSu draugais neretai diskutuojam apie Vilnių ir kai tema pasisuka apie VVT, visada iškyla mintis apie VT privatizavimą pagal VMS nustatytas taisykles vežimui, maršrutams ir t.t.
Kaip manote, ar toks variantas prikeltų VVT iš merdėjimo stadijos, ar tai būtų tiesiog VVT pabaiga?
- 4 patinka
Comment
Comment