Parašė lietus
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ir Lentvaryje kai kas gyvena prie stoties, bet daugumai iki stoties iki 1 km. O yra kam ir 2, ir 3 km.Parašė lietus Rodyti pranešimąO dėl atėjimo tai Lentvaryje žmonės vaikšto turbūt dar toliau ir nieko jau nekalbu apie kitus miestus, kur žmonės ir po 3 km į darbą vaikšto.
 Beje, traukiniui mėnesinis iš Lentvario į Vilnių d.d. - 108.20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Abejoju, ar iš tiesų mėnesinis bilietas Naujoji Vilnia- Vilnius kainuoja tik 40 litų, jeigu net bilietas Vilnius- Lentvaris tik darbo dienomis kainuoja 108 lt.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąPradėk galvoti galva. 100 litų menesinis VT ir dar pirkti traukiniui už 40 litų? Be komentarų, matosi, kad ne galva galvoji. Nesiorientuoji realybėje. Jei kažkas kažkur vaikšto 3 km, tai ir Vilniuje taip turi būti? Afrikoje žmonės badauja, tai kodėl tu perki sau valgyti? Juk ten nevalgo.
 Visgi, tavo situacijoje to mėnesinio ir nereikia, net ir naudojantis juo vieną kartą per savaitę, per mėnesį mokėsi tik 8 lt (studentui tai išvis 4 Lt).
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet pripažink, kiek nereikalingos diskusijos atsirado. Aš tik išsakiau nuomonę, kad būtų neprošal pagalvoti apie ankstesnį pirmąjį reisą Naujojoje Vilnioje (ir ne tik joje, visur reikia. Nuo vieno reiso VVT į dar didesnę skolą neįbris). Problema tame, kad teisingai kažkas čia minėjo - ir spaudoje, ir internete, ir čia forume yra tie patys nusiskundimai. Tačiau niekas net nebando reaguoti į tai iš valdžios. Puikus pvz. Lietus, va tokia politika ir vadovaujasi aukštesnės institucijos - jei tau kažkas nepatinka, eik pėsčiom, pirk dar kažkokį nereikalingą traukinio menesinį (o toks pasiūlymas atsirado, nes net nebuvo noro gylintis į situaciją) ir t.t. Lietuva vis bando lygiuotis į Vakarų Europą, tačiau ten tokių atsakymų iš valdžios negausi. Ten bandys surasti kompromisą, na o Lietuvoje tave pasiūs ant trijų raidžių.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAbejoju, ar iš tiesų mėnesinis bilietas Naujoji Vilnia- Vilnius kainuoja tik 40 litų, jeigu net bilietas Vilnius- Lentvaris tik darbo dienomis kainuoja 108 lt.
 Visgi, tavo situacijoje to mėnesinio ir nereikia, net ir naudojantis juo vieną kartą per savaitę, per mėnesį mokėsi tik 8 lt (studentui tai išvis 4 Lt). 
 Peace.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, tiks:
 
 Viešojo transporto eismo juostas pamėgę vairuotojai verčia jas stovėjimo aikštelėmis
 
 Specialios sostinės visuomeniniam transportui skirtos eismo juostos, pažymėtos raide „A“, suteikia išskirtines sąlygas autobusams ir troleibusams. Tiesa, piko metu vilniečiams jos tapo galimybe greičiau nuriedėti į reikiamą tašką, o trūkstant vietos mikrorajonų kiemuose – ir laisva vieta pastatyti automobilius. Dėl tokios situacijos autobusams ir troleibusams tenka riedėti ne savo juosta. Sostinės viešojo transporto darbuotojai sako, kad reikėtų aktyviau dirbti policijai.
 
 
 Kiemuose nėra kur pastatyti automobilio
 
 Kaip LRT.lt rašo vilnietis Antanas Visockis, Pilaitės mikrorajone viešasis transportas negali pasinaudoti „A“ juosta, mat ji užstatyta lengvaisiais automobiliais. „Taip yra dėl to, kad šio, dar sovietiniais laikais statyto, mikrorajono kiemai yra atitverti nuo automobilių ir yra mažiau vietų jiems statyti. Iš dalies toks namų išplanavimas yra geras, nes kiemai lieka švarūs, žali ir neužstatyti automobiliais, kuriuos reik palikti kitur. Tačiau niekaip negalima pateisinti policijos, kuri nedirba ir nebaudžia vairuotojų pažeidėjų“, – piktinasi vilnietis.
 (...)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad Vilniuje A juostos supaišytos nelabai reikalingose vietose, pvz Pilaitėj, Vydūno g. iš abieju pusiu yra A juostos, abi prie daugiabučių sienų. ne tik kad mašinų nėr kur pastatyt, bet kad ir eismo ten tokio intensyvaus nėra, na, gal tik anksti ryte...Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad kamštis pikmečiu Šeimyniškių gatvėj tik atkarpoj nuo Kalvarijų - Konstitucijos iki Rinktinės gatvės. Jei šią gatvę atiduot VT, tai mašinoms liktų tik antroji juosta (po vieną į abi puses).Parašė grustnyj Rodyti pranešimąEch, laukiu nesulaukiu kai bus A linija Kalvarijų gatvėje (ypač važiuojant iš Santariškių); Šeimyniškių gatvėje (piko metu tikrai praverstų). Žirmūnų gatvėje (paskutinį kartą kai buvau ten, dar nebuvo A linijos) ji irgi reikalinga. Dar pridėčiau ir Olandų gatvę.
 
 O Žirmūnų gatvėje tikriausiai artimiausiu metu ir nebus "A" juostų. Apytiksliai prieš 3-4 metus kamštis pikmečiu vakarais tęsdavosi nuo stotelės "Šiaurės miestelis" (nuo kalno) iki sankryžos su Šilo tiltu. Kokia situacija šiandien, nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kamštis Žirmūnų gatvėje prie sankryžos ties Šilo tiltu nuo Žirmūnų link centro yra puikus pavyzdys to, kaip šimto ar dar mažiau metrų ilgio ruože paplatinus gatvę iki 3 juostų, kamščio nebeliktų. Ir panašių vietų Vilniuje ne viena. Ir jas sutvarkius daug kur išsispręstų spūsčių problema ne tik VT, bet ir automobiliams.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, kaip tik apie šias vietas ir kalbėjau.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąKad kamštis pikmečiu Šeimyniškių gatvėj tik atkarpoj nuo Kalvarijų - Konstitucijos iki Rinktinės gatvės. Jei šią gatvę atiduot VT, tai mašinoms liktų tik antroji juosta (po vieną į abi puses).
 
 O Žirmūnų gatvėje tikriausiai artimiausiu metu ir nebus "A" juostų. Apytiksliai prieš 3-4 metus kamštis pikmečiu vakarais tęsdavosi nuo stotelės "Šiaurės miestelis" (nuo kalno) iki sankryžos su Šilo tiltu. Kokia situacija šiandien, nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norėtumėm pamatyti sąrašą vietų, kur laisvai galima padaryt papildomą juostą, kad ir VT, sumažinant kamščių problemąParašė Al1 Rodyti pranešimąKamštis Žirmūnų gatvėje prie sankryžos ties Šilo tiltu nuo Žirmūnų link centro yra puikus pavyzdys to, kaip šimto ar dar mažiau metrų ilgio ruože paplatinus gatvę iki 3 juostų, kamščio nebeliktų. Ir panašių vietų Vilniuje ne viena. Ir jas sutvarkius daug kur išsispręstų spūsčių problema ne tik VT, bet ir automobiliams.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nevardinsiu aš čia dabar visų. Bet kelias paminėsiu. Ta pati sankryža tik iš kitos pusės - nuo Minties st. reikia sujungti jau esamą sukimui ant tilto juostą ir ją skirti tik VT. Automobiliai suktų iš 2 juostos ant tilto, o VT važiuotų tiesiai ir suktų ant tilto iš pirmos. Tik atitinkamai dar šviesoforą suderinti reikėtų. Įrengti juostą paplatinant šaligatvio ir parkavimo vietų ant jo sąskaita nuo Tauragnų stotelės iki pat P. Lukšio g. ir kelis metrus už sankryžos, nes ten jau prasideda papildoma juosta sukimui į dešinę. Arba kad ir Eišiškių ir Dariaus ir Girėno gatvių sankryža. Jei jau visa gatvė neplatinama, tai nors įrengti papildomas juostas iš abiejų pusių prieš sankryžą Dariaus ir Girėno g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiek smulkiai neišklausinėjau. Parašyk jam laišką per FB - gal atsakys. Dėl troleibusų - sakė, kad naikins, bet keis elektriniais autobusais.Parašė miestasNuo Fabijoniškių iki Žirmūnų - tunelis ar paprastas kelias? Kaip dėl viadukų? Ar visas orines elektros linijas iškels? Ar bus Šiaurinės jungtis už Vakarinio aplinkkelio su Pilaitės rajonu? Ar planuojama kaip Bendrajame plane pažymėta, viešasis transportas šia gatve? Buvo kalbama apie troleibusus, tinklo užžiedinimą. Ar Zuokas vis dar nusišneka, kad troleibusai pasaulyje išnyks? Kaune juk plečia tinklą.
 O su Bajorų keliu? Juk ten namai? Tunelis, triukšmo sienelės? Matau tą atkarpą kaip labai problematišką dėl neabejotinai būsiančių gyventojų protestų.
 Turbūt per daug klausimų. 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip gali iš pirmos juostos kažkas važiuoti tiesiai, jei iš antros leidžiama sukti į dešinę? Tokiu atveju reikėtu VT skirtų atskirų šviesoforų. Tačiau mūsuose tai dar "neatrasta naujovė".Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa nevardinsiu aš čia dabar visų. Bet kelias paminėsiu. Ta pati sankryža tik iš kitos pusės - nuo Minties st. reikia sujungti jau esamą sukimui ant tilto juostą ir ją skirti tik VT. Automobiliai suktų iš 2 juostos ant tilto, o VT važiuotų tiesiai ir suktų ant tilto iš pirmos. Tik atitinkamai dar šviesoforą suderinti reikėtų. Įrengti juostą paplatinant šaligatvio ir parkavimo vietų ant jo sąskaita nuo Tauragnų stotelės iki pat P. Lukšio g. ir kelis metrus už sankryžos, nes ten jau prasideda papildoma juosta sukimui į dešinę. Arba kad ir Eišiškių ir Dariaus ir Girėno gatvių sankryža. Jei jau visa gatvė neplatinama, tai nors įrengti papildomas juostas iš abiejų pusių prieš sankryžą Dariaus ir Girėno g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vis tiek negali kirstis eismo kryptys sankryžoje. Tarkim šviesoforas neveikia (arba mirksi geltonas), tai kaip tada turėtu vykti eismas ir kaip atrodytų kelio ženklas "eismo kryptys sankryžoje".Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia tam VT šviesoforo. Pagal naujas šviesoforų įrengimo taisyklės galima pastatyti po atskirą šviesoforą kiekvienai eismo juostai.
 Kitas dalykas, kad nors ir galima kabinti kiekvienai eismo juostai po šviesoforą, bet vienos krypties šviesoforai negali leisti eismo skirtingu metu. Kadangi paprastas šviesoforas yra skirtas visiems eismo dalyviams, tai visada išlieka pavojus jog bus pažiūrėta ne į tą sekciją. Tai galima realizuoti jau minėtais VT šviesoforais, kurie likusiems eismo dalyviams negalioja ir taip jų neklaidina (būtent dėl šios priežasties VT šviesoforų signalai atrodo visiškai kitaip nei įprastų šviesoforų).Paskutinis taisė sleader; 2012.09.15, 17:40.
 Comment







 
							
						
Comment