Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Panašu, kad mokyklinis autobusiukas kursuos.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, ar čia bus kaip naujas viešojo transporto maršrutas, ar tiesiog mokyklinis autobusiukas?
Comment
-
Vakar prie Mados sėkmingai nuėjau ir pasikeičiau kortelę, pasipildžiau ir iškarto aktyvavau troleibuse. Jokių bėdų, jokių eilių, viskas greitai ir tvarkingaiParašė Špionas Rodyti pranešimąAplankyti 6 spaudos kioskai - naujos kortos ne kvapo...
Comment
-
Citata iš ten:Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ale operatyvu, sakyčiau. Bent aš niekur to grafiko nemačiau.Pirmadienį bus pateikta informacija dėl tikslaus autobuso maršruto ir grafiko.
Iš Balsas.lt reportažo:
Rugsėjo 3-oji Zuikių gatvėje: į mokyklą – lietvamzdžiu ar geležinkelio bėgiais?

Spėju, kad nuo Zuikių gatvės autobusas važiuoja Juodšilių, Baltosios Vokės, Eišiškių, Kirtimų, Fermentų, V.A. Graičiūno, Galvės gatvėmis ir Savanorių prospektu iki Gerosios Vilties gatvės. Trumpesnio kelio nėra.
http://goo.gl/maps/GwRtgPaskutinis taisė Vilnietizz; 2012.09.03, 15:11.
Comment
-
Juk Vilniuje mėnesinių bilietų nereikia žymėti kiekvieną kartą įlipant į transporto priemonę. Taigi ir informacijos, kur keliavo keleivis, nebus - nebent kortelėje bus GPS ar koks RFID čipsas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAš ne apie nuotrauką, o apie tai, kad kortelė vardinė, vadinasi jos ID susietas su jos savininku. O pagal ID galima atsekti, kur keliavo keleivis.
Comment
-
Tiesa. Bet kad ir reikėtų žymėti įlipant- nieko baisaus čia nematau. Kaip tik gerai, nes tuomet savivaldybės darbuotojai, kuruojantys VT, žinos tikslius keleivių srautus kiekviename maršrute, kas bus labai naudinga optimizuojant tvarkaraščius.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąJuk Vilniuje mėnesinių bilietų nereikia žymėti kiekvieną kartą įlipant į transporto priemonę. Taigi ir informacijos, kur keliavo keleivis, nebus - nebent kortelėje bus GPS ar koks RFID čipsas.
Comment
-
O jei į kitą pusę Eišiškių plentu ir Tūkstantmečio gatve?Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSpėju, kad nuo Zuikių gatvės autobusas važiuoja Juodšilių, Baltosios Vokės, Eišiškių, Kirtimų, Fermentų, V.A. Graičiūno, Galvės gatvėmis ir Savanorių prospektu iki Gerosios Vilties gatvės. Trumpesnio kelio nėra.
http://goo.gl/maps/GwRtg
Comment
-
Gal atvirkščiai- nuo Gerosios Vilties st. Tūkstantmečio gatve ir Eišiškių plentu?Parašė digital Rodyti pranešimąO jei į kitą pusę Eišiškių plentu ir Tūkstantmečio gatve?
Visai įmanoma, jeigu maršrutas yra žiedinis.
Comment
-
Čia yra vienas esminis niuansas. Vilniuje geležinkelis eina per retai apgyvendintas vietoves. Priešingai nei Minske, Rygoje ar Taline. Todėl S-Bahno nebus. Reikėtų tik esamus maršrutus integruoti, aišku, įrengti stotelę Salininkuose. Didžiausią potencialą turi liniją į Trakus. Deja, Vakarų Europoje į tokį miestą kaip trakai šalia didmiesčio kas 15 minučių kursuotų traukiniai ir nebūtų jokių autobusų, o pas mus į Trakus kursuoja tik apgailėti mikroautobusai, vienas kitas autobusas ir tarpmiestiniai autobusai bei mikrobai. Tačiau tam reikia kapitališkai suremontuoti liniją Senieji Trakai - Trakai (dabar greitis ten apie 30 km/h). Panaikinti priemiestinius autobusus, paliekant vieną kitą, kuris važiuotų tik piko metu, Trakuose paleisti normalų miesto autobusų maršrutą, kad autobusas kursuotų bent kas 10-15 minučių. Žodžiu, ne prasiskolinusiai Lietuvai tokius uždavinius įgyvendinti. Kai nesugeba net po vieną mokyklą ar vaikų darželį kasmet valstybė šalyje pastatyti, tai nėra ko apie VT kalbėti...Parašė miestasDėl geležinkelio naudojimo Vilniaus mieste. Manau pati savivaldybė turėtų nusipirkti keletą motrisių ir paleisti priemiestinių traukinių tipo maršrutus su 5-15 min. intervalu, kur galiotų tie patys Vilniaus miesto viešojo transporto bilietai arba būtų galima pagaliau miestą suskirstyti tarifų zonomis.
Priemiestinis-1: Mickūnai - N. Vilnia - Pavilnys - Stotis - Paneriai - nauja stotelė - Lentvaris - Trakai.
P-2 - Salininkai - Oro Uostas - Ikea - Stotis (ateity galėtų važiuoti ir iki kokių Jašiūnų).
Net Minskas, pripirkęs Stadler elektrinių traukinių, sukūrė priemiestinio geležinkelio, S-bahn tipo, sistemą.
Kažkas panašaus yra ir Rygoje, Taline, tik dar nepritaikyta kaip turėtų būti.Paskutinis taisė Al1; 2012.09.03, 20:25.
Comment
-
Šįryt prie Klinikų esančiame spaudos kioske kabėjo ranka rašytas skelbimas, kad vilniečio kortelių nėra ir jos nepildomos. Tačiau popierinių vienakartinių bilietų (2Lt/vnt) nusipirkau be problemų.Parašė Špionas Rodyti pranešimąAplankyti 6 spaudos kioskai - naujos kortos ne kvapo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ir dar gerai būtų, kad Trakų miesto maršrutas būtų priderintas prie traukinio ir įrengtas sustojimas prie gel.stoties, važinėtų maršrutu Ostruvka-Užtrakis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia yra vienas esminis niuansas. Vilniuje geležinkelis eina per retai apgyvendintas vietoves. Priešingai nei Minske, Rygoje ar Taline. Todėl S-Bahno nebus. Reikėtų tik esamus maršrutus integruoti, aišku, įrengti stotelę Salininkuose. Didžiausią potencialą turi liniją į Trakus. Deja, Vakarų Europoje į Trakus kas 15 minučių kursuot traukiniai ir nebūtų jokių autobusų, o pas mus į Trakus kursuoja tik apgailėti mikroautobusai, vienas kitas autobusas ir tarpmiestiniai autobusai bei mikrobai. Tačiau tam reikia kapitališkai suremontuoti liniją Senieji Trakai - Trakai (dabar greitis ten apie 30 km/h). Panaikinti priemiestinius autobusus, paliekant vieną kitą, kuris važiuotų tik piko metu, Trakuose paleisti normalų miesto autobusų maršrutą, kad autobusas kursuotų bent kas 10-15 minučių. Žodžiu, ne prasiskolinusiai Lietuvai tokius uždavinius įgyvendinti. Kai nesugeba net po vieną mokyklą ar vaikų darželį kasmet valstybė šalyje pastatyti, tai nėra ko apie VT kalbėti...
Comment
-
O ar nebūtų paprasčiau maksimaliai supaprastinti gyvenamojo ploto statybos leidimų išdavimą teritorijose, nutolusiose iki 800m nuo geležinkelio stoties/stotelės? Aišku, aš nekalbu apie saugotinas teritorijas, o ir statybos leidimų išdavimo tvarką turi sekti ir teritorijos planavimas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniuje geležinkelis eina per retai apgyvendintas vietoves. Priešingai nei Minske, Rygoje ar Taline. Todėl S-Bahno nebus. Reikėtų tik esamus maršrutus integruoti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Lietuvoje niekas nenori manų statytis prie geležinkelio. Kažkokia psichozė - triukšmas, tarša, vibracija. Užtat statosi prie oro uostų ir paskui klykia, kad juos reikia iškelti. Arba prie automobilių kelių, kurie daug pavojingesni už geležinkelius ir dargi tarša prie jų daug didesnė nei prie geležinkelių.
Comment
-
Niekam iš valdžios nerūpi Naujoji Vilnia, kiek kartų Zuokas sakė, kad statys viską tik miesto centre (netiesiogiai spjaudamas į atitolusius mikrorajonus). Niekas nestatys tokius daugiabučius, nes reikia nugriauti tada gamyklų liekanas, sutvarkyti teritoriją. Ar tu siūlai statyti namus kitoje pusėje ("senojoje" Naujojoje Vilnioje)? Kol kas bandoma įgyvendinti projektą Naujasis Antakalnis, o čia siūlaidar ir daugiabučius statyti. Ir tikrai nemanau, kad daug kas kraustytųsi į naujus pastatus tolėliau nuo Vilniaus centro (galbūt ir klystu).Parašė miestasN. Vilnioje gyvena apie 30 000 žmonių. Gyvenamieji namai šiek tiek nutolę nuo geležinkelio, bet šalia jo - daugybė apleistų teritorijų. Nieko baisaus neatsitiktų, jei savivaldybė leistų ten pastatyti 3 ar 5 kokių 20-25 aukštų namus ir apkarpytų keletą autobusų maršrutų, kurie dubliuoja geležinkelį.
Kokius maršrutus siūlytum apkarpyti? 31 maršrutą? 74 (netiesiogiai dubliuojantis)? Ir kokias jų trasas siūlai?
Comment
-
Mickūnų stotelė yra Mickūnų užkampyje. Iki jos žvyrkelis ir lauko keliukas, kurie žiemą normaliai nevalomi ir neapšviečiami. Į Mickūnus turėtų važinėti priemiestinis autobusas, arba rajono savivaldybė turėtų dotuoti miesto maršrutą.
N. Vilnia - kas kita. Potencialas geležinkeliui yra. Pavilnys palyginti didelis ir geležinkelis ne visiems tinka. O privežamieji autobusai ten nepasiteisins.
Paneriuose ir yra keleivių. Daug daugiau nei N. Vilnioje. Autobusai veža tik į Lazdynus ir Ž. Panerius. Tai yra gerai, nes tiems, kam reikia į centrą ar kur kitur, renkasi geležinkelį. O žmonėms į Ž. Panerius važinėti traukiniu iki stoties, o paskui vėl atgal su persėdimu ar 15 troleibusu neapsimoka. Integravus bilietą, atkristų ir tie, kurie turi daug laiko, bei turėdami mėnesinį smaukosi autobusu ir troleibusais į stotį ar centrą. Jie važiuotų traukiniu, nes taip būtų greičiau ir papildomai nekainuotų. Autobusai į Salininkus reikalingi ir jie važiuoja kita trasa. Taip kad jų naikinti nereikia, bet įrengus stotelę ir integravus bilietą, dalis žmonių važiuotų traukiniu.
Comment
Comment