Nu tai visai logiška, kad pensinkams pensininko bilietas, o studentams studento bilietas. Tai, kad anksčiau buvo galimybė smulkiam sukčiavimui (bilietų kaina vienoda), dar nereiškia, kad tai yra teisė.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kame čia sukčiavimas? Jeigu bilietų kaina vienoda ir už tą bilietą sumokėta, bet tądien aš juo nesinaudoju, tai nematau bėdos, jeigu tuo bilietu pasinaudos kažkas kitas. Mokama turi būti už kelionę, o ne asmenį galimai pretenduojantį į tą kelionę, bet nebūtinai važiuojantį.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNu tai visai logiška, kad pensinkams pensininko bilietas, o studentams studento bilietas. Tai, kad anksčiau buvo galimybė smulkiam sukčiavimui (bilietų kaina vienoda), dar nereiškia, kad tai yra teisė.
 
 Jeigu užsienis pradės šaudyti iš autobuso išlipančius keleivius, tai ir mes šaudysim? Nes taip daroma užsienyje?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vardinio bilieto atidavimas kitam asmeniui.Parašė rufas...tr Rodyti pranešimąKame čia sukčiavimas?
 
 2 lt susimokėjimas (netgi mažiau, gi su 80% nuolaida) prilygsta sušaudymui?
 Jeigu užsienis pradės šaudyti iš autobuso išlipančius keleivius, tai ir mes šaudysim? Nes taip daroma užsienyje?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tu ką manai? Naujoji Pasaulio Tvarka nori kiekvieną suskaičiuoti ir kiekvieno žingsnius žinoti. Taip kad... Kuo toliau, tuo labiau bus galimybės sekti kiekvieną. Berods jau paruošti ES lygmenyje teisės aktai, kurie turės įteisinti privalomą GPS įrangos montavimą į naujus automobilius. O tai reiškia, kad kiekvienas bus sekamas on-line. Ateis laikas ir visiems po oda įsius mikroschemą. Tada nereikės nei bilietų, nei paso, nei pinigų. Viskas bus toje mikroschemoje, bet ir kiekvienas žingsnis bus sekamas.Parašė ratGalvą tegul prasišviečia, tai ką investuos į milijoninę sistemą, kaip su vairuotojo teisėm, kad galėtų keleivius fotkint? Niekam tokio "gėrio" nereikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Studento ir pensininko (virš 80 m.) bilietai kainuoja tiek pat, tai koks skirtumas, kas tuo metu juo naudojasi?Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNu tai visai logiška, kad pensinkams pensininko bilietas, o studentams studento bilietas. Tai, kad anksčiau buvo galimybė smulkiam sukčiavimui (bilietų kaina vienoda), dar nereiškia, kad tai yra teisė.
 
 Kokia dar milijoninė sistema? Ateini į fotosaloną, padarai 3x4 nuotrauką ir viskas. Čia tas pats, kas fotkintis darbo arba Sodros pažymėjimui. Tik kai kurie žmonės visur mato totalinio sekimo siekį.Parašė ratGalvą tegul prasišviečia, tai ką investuos į milijoninę sistemą, kaip su vairuotojo teisėm, kad galėtų keleivius fotkint? Niekam tokio "gėrio" nereikia.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.08.30, 23:36.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, prie elektroninės sistemos turėtų prisijungti ir traukiniai sustojantis Vilniaus miesto teritorijoje. Tarkim: iš Naujosio Vilnios, Oro uosto į Vilniaus stotį.
 Tada turint menėsinį, ar 60min. bilietą atvykus trakiniu iš oro uosto persėstį į autobusą/troleibusą/mikriuką testį kelione. Ką manot?
 
 Iš esmės manau, visas geležinkelis turėtų galvoti apie bilietų elektronizavimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užtat patogumas valdžiai - galės sekti žmonių judėjimą.Parašė ratNesąmonė. Koks čia patogumas keleiviams? Greičiau važiuos su nuotrauka? Kvailybė.
 
 Blogai su tuo geležinkeliu. Jie gi dar netgi neįdiegę nei internetinio bilietų pardavimo, nei bent automatų Vilniaus (kaip didžiausios) stoties salėse. Be to yra ir finansinė reikalo pusė. Geležinkeliams už lengvatas moka valstybė, o miesto VT - savivaldybės. Todėl integravus bilietų sistemas iš karto iškyla klausimas dėl lengvatų kompensavimo - kas turi mokėti? Savivaldybė, aišku, kratysis, o valstybė vėlgi gali rodyti į savivaldybę. Jei dar už vienkartinius bilietus būtų galima atskirti, kur kieno pinigai, tai už mėnesinį - ne.Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau, prie elektroninės sistemos turėtų prisijungti ir traukiniai sustojantis Vilniaus miesto teritorijoje. Tarkim: iš Naujosio Vilnios, Oro uosto į Vilniaus stotį.
 Tada turint menėsinį, ar 60min. bilietą atvykus trakiniu iš oro uosto persėstį į autobusą/troleibusą/mikriuką testį kelione. Ką manot?
 
 Iš esmės manau, visas geležinkelis turėtų galvoti apie bilietų elektronizavimą.Paskutinis taisė Al1; 2012.08.31, 08:44.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal gali paaiškinti, kuo nuotraukos įklijavimas gali pagerinti žmonių sekimo sąlygas? Gi ne GPS mikroimtuvas į kortelę montuojamas. Jeigu bilietas vardinis, tai valdžiai jokio skirtumo, ar su nuotrauka, ar be- vistiek duomenys apie kiekvieną iš mūsų yra įvesti į valdžios duomenų bazę, ir vardo bei pavardės pakanka išsiaiškinti, kas yra kas. Užtat įvedus e. bilietus su nuotrauka, patiems kontrolieriams bus lengviau nustatyti, ar bilietas nepavogtas ir ar nepadirbtas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąUžtat patogumas valdžiai - galės sekti žmonių judėjimą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei bus traukinio maršrutas Naujoji Vilnia - Stotis - Oro uostas, reiškia bus naikinamas A74, o tai didelis nepatogumas. Toks naikinimas būtų kompensuotas tik jei A14 važinėtų labai dažnai, kuris atliktų privežimo funkciją prie Naujosios Vilnios Stoties. Bet čia išlenda dar viena problema - piko metu A74 važinėja triašis ir būna pilnas jau nuo Naujosios Vilnios žiedo - Parko stotelių. Tuo tarpu A14 važinėja dviašis. Net jei A14 bent jau piko metu važinėtų kas 10 minučių - vis tiek triašio autobuso keleiviai netilps į dviašį. Tada A14 turi būti triašis. Vėlgi, iš Grigaičių iki Genių stotelės jis važinės tuščias, iš Arimų iki Naujosios Vilnios žiedo - irgi. Neapsimoka. Dar viena išeitis - A14 leisti dviaši ir kas 5 minutes piko metu. Bet taip tikrai niekas nedarys, nes kur dėti tiek autobusų ne piko metu?Parašė Resutas Rodyti pranešimąManau, prie elektroninės sistemos turėtų prisijungti ir traukiniai sustojantis Vilniaus miesto teritorijoje. Tarkim: iš Naujosio Vilnios, Oro uosto į Vilniaus stotį.
 Tada turint menėsinį, ar 60min. bilietą atvykus trakiniu iš oro uosto persėstį į autobusą/troleibusą/mikriuką testį kelione. Ką manot?
 Vat jeigu liktų A74 ir atsirastų traukinio maršrutas Naujoji Vilnia - Stotis - Oro uostas, tada pritarčiau šiai idėjai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai 74 tikrai nebus panaikintas integravus traukinius, juk jis skirtas ne vien susisiekimui tarp Naujosios Vilnios ir Stoties.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąJei bus traukinio maršrutas Naujoji Vilnia - Stotis - Oro uostas, reiškia bus naikinamas A74, o tai didelis nepatogumas. Toks naikinimas būtų kompensuotas tik jei A14 važinėtų labai dažnai, kuris atliktų privežimo funkciją prie Naujosios Vilnios Stoties. Bet čia išlenda dar viena problema - piko metu A74 važinėja triašis ir būna pilnas jau nuo Naujosios Vilnios žiedo - Parko stotelių. Tuo tarpu A14 važinėja dviašis. Net jei A14 bent jau piko metu važinėtų kas 10 minučių - vis tiek triašio autobuso keleiviai netilps į dviašį. Tada A14 turi būti triašis. Vėlgi, iš Grigaičių iki Genių stotelės jis važinės tuščias, iš Arimų iki Naujosios Vilnios žiedo - irgi. Neapsimoka. Dar viena išeitis - A14 leisti dviaši ir kas 5 minutes piko metu. Bet taip tikrai niekas nedarys, nes kur dėti tiek autobusų ne piko metu?
 Vat jeigu liktų A74 ir atsirastų traukinio maršrutas Naujoji Vilnia - Stotis - Oro uostas, tada pritarčiau šiai idėjai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na o Vilniaus koncepciją rengę specialistai mano kitaip.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai 74 tikrai nebus panaikintas integravus traukinius, juk jis skirtas ne vien susisiekimui tarp Naujosios Vilnios ir Stoties.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galit pasakyt, kurie kioskai šiandien pildo Vilniečio kortelę (neskaitant Gedimino 9A)? Nes šiandien teko 1.5val laukti, kol bus papildytas mėn.bilietas. Dirba dvi kasininkės, kuri viena iš jų nemokėjo papildyti kortelės. Kadangi sistema buvo užlūžus, senosios kortos brūkšninį kodą rašė ranka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žalgirio stotelėje šalia buvusio „Tėvynės kino teatro“.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGalit pasakyt, kurie kioskai šiandien pildo Vilniečio kortelę (neskaitant Gedimino 9A)? Nes šiandien teko 1.5val laukti, kol bus papildytas mėn.bilietas. Dirba dvi kasininkės, kuri viena iš jų nemokėjo papildyti kortelės. Kadangi sistema buvo užlūžus, senosios kortos brūkšninį kodą rašė ranka.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš ne apie nuotrauką, o apie tai, kad kortelė vardinė, vadinasi jos ID susietas su jos savininku. O pagal ID galima atsekti, kur keliavo keleivis.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal gali paaiškinti, kuo nuotraukos įklijavimas gali pagerinti žmonių sekimo sąlygas? Gi ne GPS mikroimtuvas į kortelę montuojamas. Jeigu bilietas vardinis, tai valdžiai jokio skirtumo, ar su nuotrauka, ar be- vistiek duomenys apie kiekvieną iš mūsų yra įvesti į valdžios duomenų bazę, ir vardo bei pavardės pakanka išsiaiškinti, kas yra kas. Užtat įvedus e. bilietus su nuotrauka, patiems kontrolieriams bus lengviau nustatyti, ar bilietas nepavogtas ir ar nepadirbtas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, ar čia bus kaip naujas viešojo transporto maršrutas, ar tiesiog mokyklinis autobusiukas?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Besikeičiančių e. bilietus į Vilniečio kortelę patogumui, dalis kioskų šiandien dirbs iki 22 val.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spaudoje rašo kitaip nei www.vilnius.ltParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, ar čia bus kaip naujas viešojo transporto maršrutas, ar tiesiog mokyklinis autobusiukas?
 
 Vilniaus pašonėje esančio Valų kaimo vaikams sušvito viltis į mokyklą važinėti autobusu, o ne eiti pėsčiomis 9 kilometrus
 
 Valų kaimo bendruomenės „Neris“ pirmininkė Elžbieta Ščitienė naujųjų mokslo metų išvakarėse 15min.lt sakė, kad jiems sužibo viltis – Grigiškių „Šviesos“ gimnazijai skirtas mokyklinis geltonas autobusas. Tiesa, kita Grigiškėse esanti mokykla tokio negavo.Vilniaus savivaldybė nusiteikusi optimistiškiau – anot savivaldybės Švietimo, kultūros ir sporto departamento direktoriaus Gintaro Alfonso Petronio, autobusiuką mokykla gavo, o jau rugsėjo pirmąją savaitę paaiškės, kiek realiai vaikų reikia vežioti į jų lankomas mokyklas.
 
 „Tad tikslesnė informaciją, pagal kokį grafiką bus vežiojami vaikai, paaiškės tik pirmosiomis rugsėjo dienomis. Tikslas – vežti kuo daugiau vaikų, tikėtina, kad bus sudarytas autobusiuko grafikas, kada ir kur jis važiuos“, – sakė G.A.Petronis.
 
 Grigiškių „Šviesos“ gimnazijos direktorius Jonas Komičius 15min.lt patvirtino – geltonas autobusiukas jau šalia mokyklos, raktelius Švietimo ir mokslo ministerijos kancleris įteiks pirmadienį, mokslo metų pradžios šventės metu. Tačiau kada autobusu bus vežiojami vaikai, nežinia.
 
 „Vešime ir Valų vaikus, bet tas dar šiek tiek užtruks, gal mėnesį ar du. Čia priklausys nuo savivaldybės, kada bus skirtas finansavimas degalams ir kitoms eksploatacinėms išlaidoms, vairuotojo etatui, nustatyta autobuso naudojimo tvarka“, – kalbėjo direktorius.
 
 Vis dėlto tikimasi, kad iki gruodžio, kaip baiminasi Valų bendruomenės vadovė, šis procesas neužtruks. „Kalbėjomės su Švietimo departamento direktoriumi, jis labai geranoriškai pasiūlė pačioje rugsėjo pradžioje susitikti ir spręsime. Autobusas vėliausiai po kelių mėnesių per darganotus, rudeniškus orus turėtų važinėti“, – įsitikinęs Grigiškių „Šviesos“ gimnazijos direktorius.
 
 Grigiškių ar Vilniaus mokyklas lanko net apie septynios dešimtys Valų kaimo vaikų.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment


 
							
						




Comment