Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    P.S. Naujienos iš SĮSP:

    Mes mielai palaikytume idėją išplėsti naktinių autobusų tinklą tiek iki Naujosios Vilnios, tiek ir iki kitų gausiai apgyvendintų Vilniaus mikrorajonų. Tačiau, kaip jau ne kartą minėjome, reikiamus sprendimus priima Vilniaus miesto savivaldybės taryba. Esame gavę Jūsų pasiūlymus, kurie bus svarstomi tuo pat metu, kai bus apžvelgiami naktinių maršrutų rezultatai. Mes tikrai pasisakome už plačią visų Vilniaus mikrorajonų integraciją į miesto transporto sistemą.

    Comment


      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
      P.S. Naujienos iš SĮSP:
      Džiugu, šiek tiek optimistiškiau nuteikia. Rugsėjį dar pati savivaldybė neturėjo aiškios nuomonės. Pridedu iš savivaldybės gautą atsakymą NVTKA (nuo pirmo psl. paskutinės pastraipos yra apie naktinius, nes ten sujungtas 2 raštų atsakymas).
      Attached Files
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Interviu su R. Šimašiumi apie Vilniaus VT

        Įdomiausios dalys:

        1) Konkursas bus skelbiamas maršrutų paketams, atskiriant privežamuosius nuo pagrindinių.
        2) Miesto vadovai už ekologišką, patogų keleiviams ir kokybišką viešąjį transportą. Šiuo metu sparčiai tobulėjant elektriniams autobusams, jie natūraliai įtraukiami į naujų autobusų pirkimo galimybių diskusijas.
        3) Prieš pasirenkant – plėtoti esamą ar diegti naują transporto rūšį – turi būti įvertinta, kas geriausiai atitiktų miestiečių poreikius ir pateisintų investicijas. Šiuo metu vertinant Vilniaus miesto poreikį naujai transporto rūšiai, realiausia yra BRT sistema.

        Comment


          Vilniaus senamiestyje paralyžiuotas troleibusų eismas

          Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69958212
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Atlikote statistinį tyrimą?

            Nesuprantu, kas čia su tais marozais, fetišas koks ar nukentėjęs buvote asmeniškai? Kažkokia fiksacija jaučiasi.
            Tai jeigu sektumėte temą, tokių klausimų nekiltų - paparasčiausiai tokie keleiviai yra labiau linkę gadinti autobusų salonus ir pačias transporto priemones

            Pavilnys - kada paskutinįsyk ten buvote, ar matėte ištisus naujų namų kvartalus?
            Nu labas rytas. O kur jūs Pavilnyje matėte ištisus daugiabučių kvartalus ? Žemajame gal ir taip, bet aš kalbu apie Aukštąjį (nes kaip suprantu, tai siūlymas yra būtent pro jį leisti naktinį į NV - kaip kad 31-as dieninis važiuoja. Pradedant st. Pavilnio sodai ir baigiant st. Alėja - vien tik nuosavi namai. Kalbant apie Žemąjį - ten gal ir yra tų daugiabučių, bet pardon jei ten dienomis tik mažos talpos autobusai važinėja, tai kokie keleivių srautai ten gali būti naktimis ?
            Paskutinis taisė 10.000; 2015.12.28, 10:23.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Ne, tiesiog į tokius rajonus yra kiek nesaugiau leisti transporto priemones - jos gali būti apgadinamos
              Tada galima liest tokias masinas kaip 807 805 t.t

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Vilniaus senamiestyje paralyžiuotas troleibusų eismas

                Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=69958212
                Čia VVT stebėjimo temai pranešimas.

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Tai jeigu sektumėte temą, tokių klausimų nekiltų - paparasčiausiai tokie keleiviai yra labiau linkę gadinti autobusų salonus ir pačias transporto priemones
                  Dabar teigiate tai, su kuo niekas nesiginčija. O klausimas buvo dėl duomenų, kad N. Vilnioje tokių keleivių yra reikšmingai daugiau nei kituose rajonuose, į kuriuos dabar važinėja naktinis VT. Tokių šioje temoje nepamenu...

                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Nu labas rytas. O kur jūs Pavilnyje matėte ištisus daugiabučių kvartalus?
                  Labas, labas. Daugiabučių tai nėra itin daug ir jie nedideli, bet dvibučių kotedžų ir šiaip glaudžiai sustatytų namų namų - pilna.

                  https://www.google.lt/maps/@54.65482...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.65419...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67815...7i13312!8i6656
                  https://www.google.lt/maps/@54.67737...7i13312!8i6656

                  Daugeliu atveju Google Street View jau pasenusios nuotraukos, neatliepia visos pasikeitusios padėties, matomos tik iš atnaujintų ortofoto – per tą laiką pastatyti ne tik nauji namai, bet ir buvo nutiestos naujos gatvės, etc.

                  https://www.google.lt/maps/@54.67755.../data=!3m1!1e3

                  Būtų įdomu iš kur nors išsitraukti duomenis, koks dabar Pavilnio gyventojų skaičius. Spėju, kad tai vienas labiausiai besiplečiančių ir gausėjančių Vilniaus rajonų.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                    Dabar teigiate tai, su kuo niekas nesiginčija. O klausimas buvo dėl duomenų, kad N. Vilnioje tokių keleivių yra reikšmingai daugiau nei kituose rajonuose, į kuriuos dabar važinėja naktinis VT. Tokių šioje temoje nepamenu...
                    Klausimas buvo: "Nesuprantu, kas čia su tais marozais fetišas koks ar buvote nukentėjęs asmeniškai." Tai va aš ir paaiškinau, kas čia su jais yra, kad nuo naktinių maršrutų juos reikia vyti. Klausėte bendrai apie juos, o ne apie tai, kodėl jų yra daugiau negu kitur. Pastarąja tema, berods, šiek tiek užsiminė kitas forumietis


                    Labas, labas. Daugiabučių tai nėra itin daug ir jie nedideli, bet dvibučių kotedžų ir šiaip glaudžiai sustatytų namų namų - pilna.
                    Tai va būtent - kotedžų ir glaudžiai sustatytų individualių namų. Bet kas iš to, jei viename Karoliniškių ar kokių nors Pašilaičių daugiabutyje gyvena tiek pat žmonių, kiek 60-yje Pavilnio individualiųjų. Ir tie daugiabučiai yra lygiai taip pat glaudžiai sustatyti vienas šalia kito, ir štai pvz.: jei Pavilnyje yra 360 nuosavų namų, kuriuos apvažiuotų vienas naktinis, stodamas 6 stotelėse, tai Pašilaičiuose tie patys gyventojai sutilptų 60-tyje daugiabučių, ir gyventojus aptarnauti galėtų jau tik 1 stotelė, o likusios penktos būtų dar po šešiasdešimčiai daugiabučių. Taip kad naktiniams žymiai labiau apsimoka aptarnauti tankiai apgyvendintus daugiabučių kvartalus negu visokius tokius Pavilnius, nes vienai stotelei tektų daugiau žmonių, daugiau pelno ir t.t. O štai tokius visokius maršrutus Pavilnys-Naujoji Vilnia-Centras, manau, lydėtų tik nerentabilumas

                    Comment


                      Dabar taip pagalvojau: jeigu tokį vat naktinį į Pavilnį ir NV aptarnautų mikriukai, kurie iš kitos pusės aptarnautų kokį nors kitą Vilniaus miegamąjį rajoną, galbūt ir gautųsi kas nors rentabilaus. Pvz.: 105N (bet būtų mikriukinis) galėtų nuo Maironio gatvės sukti į Subačiaus, Rasų, tada važiuoti kaip 31-as iki Pergalės gatvės, tada tiesiai (nesukant į Parko) iki pat S.Batoro, tada grįžti atgal į Maironio gatvę, ir Žygimantų, Konstitucijos pr. į Šeškinę. Šitaip vieno galo nepelningumas būtų kompensuojamas kitu, be to tik iki Šeškinės nevažiuotų devynios galybės žmonių, taigi mikriukai puikiai tiktų. Tuo pačiu, galėtų būti optimizuojamos likusių naktinių trasos nes nebereikėtų aptarnauti Šeškinės - 101N trumpinamas iki Skalvių žiedo (visą trasą dengtų KT, taigi laisvai galėtų aptarnauti troleibusai, kurių savikaina mažesnė), 102N nuo Operos ir Baleto teatro žiedo galėtų važiuoti kaip 104N (šitas būtų naikinamas), bet S.Stanevičiaus-Ateities sankryžoje suktų ne į dešinę, bet į kairę iki Pašilaičių žiedo. Šitaip ir vilkas (pasisakantieji už naktinį transportą Pavilnyje/NV) sotus ir avys (pasisakantieji už rentabilumą) liktų sveikos - pelningesnės būtų kitų naktinių trasos, jų pačių liktų mažiau
                      Paskutinis taisė 10.000; 2015.12.28, 16:58.

                      Comment


                        Naktinis pavilnyje - gal ir reikalingas - po kokių 10 metų, kai (jei) nebeskęs VVT skolose. Dabar tai būtų labai didelė prabanga ir bereikalingi kilometrai dėl kelių keleivių. Jūsų nuoruodos su daugiabučiais ir kotedžais nėra pačiame pavilnyjė, o gurių g.. Tie pastatai yra gan toli nuo juodojo kelio ir pėsti ten menkas malonumas naktimis trintis kai net šaligatvių nėra. O ar naktinis suktų prie gurių g.? Išvis kosmosas būtų. Kas dėl individualių "senąjame pavilnyjė" - taip yra daug ten jų - bet nereik pamiršti, kad ten šiaip sodų bendrijos ir nors naujų namų netrūksta - bet didelė dalis ten senyvo ir vyresnio amžiaus gyventojai kurie naktimis tikrai nesibasto. Pats turiu ten sodą tai puikiai žinau kokie gyventojai gyvena. Na o dėl N. Vilnios jau pasisakiau - aš ne prieš, bet dėl keleivio skaičiaus pastovaus vistiek lieku atsargios nuomuonės. Taip jau yra, kad kiek pažystų jaunimo iš ten tai didelė dalis jau verčiau į miestą važiuos supuvusiu golfu nei autobusu. O kita dalis - mažuma.

                        Comment


                          Diskusija išsirituliavo kiek į kitą pusę. Šiame maršrute pagrindinis punktas vis tiek būtų Naujoji Vilnia, o Markučiai, Guriai ir Pavilnys - papildomos opcijos. Taip pat nereikia pamiršti, kad tie neva "keli keleiviai iš šių rajonų" irgi mokėtų už šią paslaugą.

                          Be to, kuo Pavilnio individualūs namai skiriasi nuo Santariškių ar Žvėryno individualiųjų namų?

                          Kai tenka savaitgalį ar šventinėmis dienomis grįžt namo pirmais autobusais, nematau keleivių nei į Santariškes (net į Jeruzalę nematau), nei į Pilaitę, nei dar kur kitur. Važinėja po kelis keleivius transporto priemonėje. Bet naktiniai į tuos rajonus visgi yra.

                          Comment


                            Nesuprantu kada jums to naktinio autobuso į N.Vilnią reikia? Yra gi traukinys 4.44, kitas 5.34, vakare 23:09. Ar jums 2 valandą nakties kažkur važinėtis reikia?

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Nesuprantu kada jums to naktinio autobuso į N.Vilnią reikia? Yra gi traukinys 4.44, kitas 5.34, vakare 23:09. Ar jums 2 valandą nakties kažkur važinėtis reikia?
                              Po 2-3h pats laikas, kai žmonės ima iš naktinių pasilinksminimo vietų savaitgaliais traukti namo. Bėda, kad į šią problemą žiūri tik iš savo perspektyvos, tarsi ignoruoji kitų gyventojų pageidavimus ir poreikius. Dabar nuo stoties ir Žaliojo tilto į N. Vilnią paskutinis autobusas yra tik 23h, net ne vidurnaktį! 22h žmonės dar tik pradeda rinktis į naktines pasilinksminimo vietas, vidurnaktį ima siekti piką. VT turi prisiderinti pagal šiuos poreikius.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Dėl marozų - jei marozas susimoka už bilietą ir autobuse neteršia, jis turi lygiai tokią pačią teisę naudotis VT. Man dažnai užkliūva toks generalizavimas, nes tada tarsi ir pats esu laikomas marozu, o tada dar prisideda visokie „normalūs žmonės 2-3 nakties niekur nevažiuoja", "jie greičiau supuvusiu golfu važiuos nei VT" ir pan. Gal priimu per daug asmeniškai, bet tiesiog noriu pasakyti, kad N. Vilnioje gyvena daug jaunų žmonių, pats daug jų pažįstu, ir jie lygiai taip pat kaip ir kiti nori grįžti naktį namo iš kokio klubo, pasimatymo, vakarėlio centre. Yra ir marozų, aišku, bet o kur jų nėra?

                                Šiaip ar taip, veikiausiai naktinio VT N. Vilnioje greitu metu tikėtis neverta, nes jo buvimą nulemia ne keleivių skaičius ar jų mentalitetas, o tiesiog itin prasta finansinė savivaldybės situacija. Tam, kad naktinis į N. Vilnią atsipirktų, turint omenyje atstumą, jis turėtų būti kone sausakimšas.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Gali tu pykti kiek nori, bet faktas kad NV ar Grigiškėse atitinkamas tomaševskinis kontingentas daugumoj gyvena ir sudaro atitinkamai didesnę dalį gyventojų, taigi ir jaunimo "paniatkės" atitinkamos yra. Nesakau, kad visi, bet tas skaičius akivaiždžiai skiriasi nuo kitų rajonų, kad to nematyti turi būti arba aklas, arba žiūrėti pro rožinius akinius, nes juk "namuose geriausia".

                                  O apie tai jei susimoka tai toks pats klientas tai kąžinau ar semkes gliaudantis, rusišką repą per telefoną užleidęs marozas ar jų šaika yra toks pats kaip normalus paprastas keleivis, norintis naktį nuvažiuoti namo.

                                  Ps. marozą aš vadinu ne išvaizdą ar kažkas pan. marozas man yra gyvenimo būdas ir elgesys visuomenėje ar tame pačiame VT.
                                  Paskutinis taisė k0fis; 2015.12.28, 21:38.

                                  Comment


                                    Manau, kad naktinis į N. Vilnią tikrai reikalingas, tačiau jo nėra ne dėl to, kad manoma jį esant nereikalingą. Naktiniai autobusai – brangus malonumas miesto biudžetui, kol kas yra tik 5 patys pagrindiniai arteriniai maršrutai. Bus pinigų – bus ir 6-tas į N. Vilnią, gal ateity ir 7-tas naktinis maršrutas.

                                    Comment


                                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                      Nesuprantu kada jums to naktinio autobuso į N.Vilnią reikia? Yra gi traukinys 4.44, kitas 5.34, vakare 23:09. Ar jums 2 valandą nakties kažkur važinėtis reikia?
                                      Tobulai! O kur reikia važinėtis kitų Vilniaus mikrorajonų gyventojams 2 valandą nakties?

                                      Comment


                                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                        Gali tu pykti kiek nori, bet faktas kad NV ar Grigiškėse atitinkamas tomaševskinis kontingentas daugumoj gyvena ir sudaro atitinkamai didesnę dalį gyventojų, taigi ir jaunimo "paniatkės" atitinkamos yra. Nesakau, kad visi, bet tas skaičius akivaiždžiai skiriasi nuo kitų rajonų, kad to nematyti turi būti arba aklas, arba žiūrėti pro rožinius akinius, nes juk "namuose geriausia".
                                        Na, tiesa, jei tuo tiki, tai niekaip neįrodysiu, kad yra kitaip. Tik man neaišku, kokiu būdu tuomet susidaryti aiškų to rajono gyventojų vaizdą, nes gyvendamas ten, anot jūsų, tampi šališkas, o negyvendamas, logiška - tiesiog nesusiduri ir nežinai?
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                          Šiaip ar taip, veikiausiai naktinio VT N. Vilnioje greitu metu tikėtis neverta, nes jo buvimą nulemia ne keleivių skaičius ar jų mentalitetas, o tiesiog itin prasta finansinė savivaldybės situacija. Tam, kad naktinis į N. Vilnią atsipirktų, turint omenyje atstumą, jis turėtų būti kone sausakimšas.
                                          Labai blogai mąstai. Būtent politikams Lietuvoje ir yra užduotis įtikinti visuomenę, kad biudžete pinigų nėra, todėl nieko nesitikėkite. VT irgi panašiai. Tai palaukit, mielieji, kodėl biudžete pinigų nėra, jei aš moku didelius mokesčius? Čia problema politikų taikomuose prioritetuose, dar prisideda korupcija, išpūstas etatų skaičius valstybinėse institucijose ir pan.

                                          Vilniuje VT finansuojamas nepalyginamai prasčiau negu kaimyninėje Rygoje, kur nuolat atnaujinamas transporto parkas, puiki VT įmonės komunikacija su visuomene, geros ir tvarkingai veikiančios inovacijos.

                                          Todėl reikėtų nepasiduoti masiniam mąstymui ir mąstyti taip, kaip siekia politikai, nes jiems taip tik geriau, bet reikalauti ir tikėtis. Kai visuomenės lūkesčiai žlunga, kai visuomenė susitaiko su tuo mistiniu "biudžete nėra pinigų", tada politikams atsiriša rankos savivaliauti. Gal kas nors akyliau matė kaip Kaune per kelias kadencijas su tokia strategija žlunga miestas. Tai ten problema irgi ne valdžioje, kuri irgi per dešimtmečius keitėsi - bet miestiečių mąstysenoje ir elgsenoje.

                                          Naktinis VT dabar nuostolingas, ar tai būtų į N. Vilnią, ar kur kitur. Reikėtų tiesiog pakelti bent jau dvigubai naktinių bilieto kainą ir stipriai koreguoti maršrutus. Pvz., NVTKA jau atliko tam tikrus skaičiavimus ir pastebėjo, kad su 4 naktiniais maršrutais galima padengti tuos pačius mikrorajonus kaip dabar, be to, dabar naktiniai kursuoja per dažnai.

                                          Kai VT entuziastai nuleidę galvą pradeda spangti apie biudžeto nebuvimą ir kitokias politikų išmąstytas nesąmones, tada jau neverta net ir diskutuoti su tokiu žmogumi, nes jam jau praplautos smegenys.

                                          Tai pirma siūlau atsigaivinti, prašviežinti mintis, pasidomėti kitų miestų ir šalių patirtimi, šiek tiek panagrinėti socialinę, ekonominę, finansinę, politinę, ekologinę, geografinę, demografinę, pasiūlos ir paklausos situacijas, o nei sėdėti sudėjus rankas ir linksėti galvą kaip politikų išdresuotam šuneliui.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X