Taip, Kėdainiuose taip ir būtų. Kaune - ne. Nes savivaldybė fiannsiškai niekuo neįsipareigojo, "Kautra" dirba grynai komerciškai. Todėl ir sumažino mikrobų, nes pamatė, kad nėra keleivių. Tipinis variantas, kai privatininkas veža tada kai nori ir tais maršrutais (tegul ir patvirtintais savivaldybės), kurie pelningiausi. Tikiuosi, kad pasibaigus sutarties terminui, maršrutiniai taksi Kaune dings, o ne vėl leis tai maršrutais visokioms treninguotoms  firmelėms veikti...
 firmelėms veikti... 
	
		
			
			
				
	
Kėdainiuose stoginių nėra? Yra. Ir dar kartą už jas mokėtis jau "Kautra" nėra jokios prasmės - esamos dar neatitarnavo. Švieslentės, visokie Apps'ai yra trečiaeiliai dalykai, be ko mažame mieste VT pilnai gali egzistuoti.
							
						
					 firmelėms veikti...
 firmelėms veikti... 
					Parašė Garbanius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		





Comment