Palyginimas čia, kas atsitinka, kai rajoniniai valdininkėliai priima sau palankius sprendimus
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno apskrities viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sveiki Mettal. Na bet neatvažiavo. gal ne ten laukiau ? Aš laukiau prie pilies žiedo ten kur 48 autobusas suka už Iki parduotuvės.Parašė Mettal Rodyti pranešimąNeturi būti tas pats. 93A trasa ilgesnė.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O čia ne СПЭИИ? http://fototruck.ru/list.php?chid=65. Kažkaip šonuose gale nesimato langųParašė rytis001 Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Valius Kedainietis; 2016.05.09, 23:20.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką jau ten geriau "Kautra" suorganizuotų? Priemiestiniai maršrutai kaip ir visuose rajonuose susieti su moksleivių pavežimu, taip kad jų organizavimą kontroliuoja savivaldybė ir mokyklos. Ne moksleivių maršrutų tik vienetai ir jokia "Kautra" stebuklų nepadarys - žmonės kaimuose iš automobilio nepersės į autobusus. Mieste reikia kiek daugiau tvarkos, bet vėlgi, stebuklo nebus. Reikia pagaliau naikinti tuos du mikrobus ir kiek pakoreguoti maršrutus bei grafikus.
 Tarpmiestinių "Kėdbusas" seniai neturi.
 Savivaldybė neturi tiek pinigų, kiek nori "Kautra".
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ką Kautra organizuotų? Padidintų bilietų kainas ir apkarpytų grafikus. Puikiausias pavyzdys Kauno mikriukaiParašė Garbanius Rodyti pranešimąKažin ar Kėdbuso nupušėliai sugebėtų tinkamai tuos pinigus panaudoti. Geriausiu atveju nupirktu nauju autobusu, o su VT organizavimu tikrai nieko gero nesigautu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia skirtumai ir baigiasi. Kas garantuos, kad praėjus metams-pusantrų Kautra nepareikš, kad investicijos neatsiperka ir reikia didinti dotacijas arba branginti bilietus?Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaunas visgi ne pavyzdys. Ten dirbama komerciniais pagrindais - kiek surenka iš keleivių, tiek ir turi. Kėdainiuose gi būtų gyvenam iš savivaldybės kišenės, o už parduotus bilietus tebūtų tik mažesnė dalis pajamų. Priemiestinis gi 95 proc. lengvatininkų ir visiškai nemokančių moksleivių vežimas už savivaldybės lėšas. Mieste, jei autobusai, tai irgi daugiau nei pusė keleivių lengvatininkai, mokantys tik dalį kainos.
 Comment





Comment