Taigi rašė, kad tiktino stotyje ir tai užtruko valandą, dėl ko vėlavo autobusas. Kas ten per tikrinimas buvo? Kokie pažeidimai, kiek reikėjo jų įforminimui, kad taip ilgai užtruko? Ar gal pradėjo tikrinti likus 5 min. iki išvykimo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Bet kad tikrino ne paskutinėj stotyje, o pradinėje. Tai yra visai nelogiška. Net jei ir būtų pradėje tikrint 10 min. iki išvykimo, vistiek būtų nespėje. Lenkijoje patikra užtrunka maždaug ~30 min., Lietuvoje spėju turėtu būti greičiau kadangi dokumentai Lietuviški. Tai reiškia kad tikrinti turėtų bent 40 min. prieš išvykima norint nesugadinti nustatyto tvarkaraščio. Kad vėlavo valanda yra labai keista, arba rado pažeidimų arba daug autobusų buvo kuriuos turėjo patikrint ir taip susidarė eilė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi rašė, kad tiktino stotyje ir tai užtruko valandą, dėl ko vėlavo autobusas. Kas ten per tikrinimas buvo? Kokie pažeidimai, kiek reikėjo jų įforminimui, kad taip ilgai užtruko? Ar gal pradėjo tikrinti likus 5 min. iki išvykimo?
Keista ir tai kad autobusas atvyko į Marijampole 7:50 o išvykt turėjo 9:40, kas reiškia kad stotyje stovėjo 1.40 val. Nežinau kada VKTI atvyko į stotį, bet norisi tikėti kad ir jiem kažkokios tasyklės yra nustatytos. Nelabai tikėtina kad jie pradės tikrint autobusa kuris turi išvykt už 5 min. kada patikra užtrunka mažiausiai 30 minučių.Paskutinis taisė tomoxas; 2016.05.09, 22:44.
Comment
-
Siekė kyšių?Parašė tomoxas Rodyti pranešimąBet kad tikrino ne paskutinėj stotyje, o pradinėje. Tai yra visai nelogiška.
Comment
-
Aš asmeniškai nemanau kad dėl kyšio. Kažkaip man jie neatrodo lengvai paperkami. Jie turi savo favoritus, žino ką tikrint ir kam teks susimokėt pasibaigus patikrai. Gal jiem kokie procentai mokami nuo baudos?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSiekė kyšių?
Vis tik mes nežinom visų detalių. Kada jie tą patikra pradėjo? Gal vos tik autobusas atvažiavo iš Alytaus buvo pradėtas tikrint. Jeigu dar rado už ką nubaust tai kol viska patikrino, apiformino, kol pinigai suvaikščiojo ir gavosi 2-3 valandos.
Comment
-
Kyšio norėjo? Tikrinant ne įmonėje kyšio iš vairuotojo gali pareikalauti tik už tuos pažeidimus, kurie susiję su vairuotoju. Vairuotojas tikrai nemokės už įmonę. Vairuotojas kyšį greitai sumokės. Daugiausiai, ko reikės, palaukti , kol suvaikščios į bankomatą... O su įmone - ką, savo kurjerį su pinigais atsiuntė?
Comment
-
Vairuotojas vairuojantis įmonės mašiną už vaistinėles, gesintuvus, techninę būklę ir pan neatsako. Galiausiai jis viską gali suversti įmonei - verčia važinėti su netvarkinga nesukomplektuota mašina. Kas kita, kad po to jį išmes iš darbo, kas neteisėta, bet sunkiai įrodoma teisme, nes priekabių darbdavys visada gali surasti. Todėl bijo ir duoda kyšius...
Kas kita - užsienio transportas. Įmonę pasiekti sunku, o vairuotoją nubausti galima.
Comment
-
Manau, kad tikrai nebūtų nieko, jei to IKARUS-o ir jo vairuotojo visi dokumentai būtų tvarkingi. Kiek teko matyti, VKTI tikrintojai labiausiai žiūri dokumentus, o ne ką kita (neveltui ir biurokratais vairuotojai vadina). Tik kažin kaip toks autobusas-seniena kas pusmetis praeidinėtų technines apžiūras?Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai jie gali ir anuliuoti techninę apžiūrą.
Įdomu , kas butų jei koks "Ikarus" atriedėtų iki jų.
Beje, jei IKARUS-as atvažiuotų ne tarpmiestiniu, o vietinio susisiekimo maršrutu, VKTI tikrintojai gal nė nedirsteltų (arba žvilgtelėtų iš įdomumo), kadangi vietinio susisiekimo (miesto, priemiestiniai) maršrutai jiems nepriklauso. Gal būt todėl su tarpmiestiniais maršrutais neapsisunkina (jų neturi) ir nuo VKTI tikrinimų "atsifutbolino" tokie vežėjai kaip "Kėdbusas", "Jonavos autobusai", Ukmergės, Kaišiadorių, Radviliškio ir kiti autobusų parkai?
Comment
-
Kaune ir Klaipėdoje mačiau, tik Kaune toks jausmas, kad Solaris troleibusai į vairuotojo puse nusileidžiaParašė Petr Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti - Kalipėdoje, Vilniuje ir Kaune ar naudojasi vairuotojai atvažiuodami į stotelę transporto priemonės nuleidimo mygtuku, jeigu reikia įvažiuoti vaikų arba invalido vežimėliui?
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Klaipėdoje priklauso nuo vairuotojo. Mažuma yra supratingi ir naudoja šią sistemą. Ir ne visi autobusai turi tokią galimybę.Parašė Petr Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti - Kalipėdoje, Vilniuje ir Kaune ar naudojasi vairuotojai atvažiuodami į stotelę transporto priemonės nuleidimo mygtuku, jeigu reikia įvažiuoti vaikų arba invalido vežimėliui?
Comment
-
Lietuviško elektrinio autobuso prototipas – jau šių metų pavasarį
„Patalpose, kurias nuomojamės iš Klaipėdos universiteto, yra visos galimybės surinkinėti autobusus, taip pat juos išbandyti. Planuojame, kad pirmasis „Vėjo projektų“ sukurtas miesto žemagrindis prototipinis elektrinis autobusas „Dancer“ išriedės į gatves jau šių metų pavasarį“, – sako bendrovės „Vėjo projektai“ projekto vadovas Tadas Kubilius. Jo teigimu, iki 2019-ųjų planuojama pagaminti keturias dešimtis „Dancer“ elektrinių autobusų. Kokia bus jų kaina – gamintojai kol kas neskelbia.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
-
Nusileidžia ir į durų pusę,teko matyt prie geležinkelio stoties,o ir autobusai Solaris taip pat leidžiasi į duris,su dėde darėm bandymą su keleiviais,kai sustojom stotelėję pradėjom kreipt į šoną autobusą.8DParašė rytis001 Rodyti pranešimąKaune ir Klaipėdoje mačiau, tik Kaune toks jausmas, kad Solaris troleibusai į vairuotojo puse nusileidžia
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Į Lietuvą atvyksta 2017-ųjų „Metų autobusas“
>>> http://ebus.lt/i-lietuva-atvyksta-20...etu-autobusas/
Pagaliau džiugios naujienos.
Comment


Comment