Parašė mandan
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Taip Panevežio autobusų parkas turi keletą MAN autobusų, tačiau kaip ir rašiau anksčiau turi vieninteli MAN A03.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąMANDAN per skubėjima suklydai ''PANEVĖZIO AUTOBUSŲ PARKAS''turi tikrai ne viena MAN autobusa vazinėjanti tarpmiestiniais reisai,o ''MOLĖTŲ AUTOBUSŲ PARKO'' autobusas MB 0815, o ne 0615 .
O dėl Molėtų autobusų parko Mercedes-Benz, tai mano duomenys kaip ir Regitroje registruotas - O615, o ant grotelių O815. Taigi kas parašyta ant grotelių tai dar nereiškia kad toks ir yra.
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimą
Sprendziant is valytuvu padeties-tai jau techniskai netvarkingas autobusas, kurio valytuvai nenuvalo viso stiklo ploto.
Comment
-
Jei tai tikrai būtų techniškai netvarkingi valytuvai, vadinasi gamintojas visus autobusus gamina netvarkingus. Kadangi gamintojo puslapyje esančioje galerijoje, visų šio modelio autobusų valytuvai atrodo kaip ir šio. Nors nepaneigsi, kad ganėtinai įdomiai jie čia sukonfiguruoti.Parašė praeivis Rodyti pranešimąSprendziant is valytuvu padeties-tai jau techniskai netvarkingas autobusas, kurio valytuvai nenuvalo viso stiklo ploto.
Comment
-
Atsiprašau, kad šią temą buvau šiek tiek primiršęs..
Konkrečiai- mano pasiūymas- informacijos apie Viešąjį transportą pateikimas- naujienos, interviu, diskusijos - naudojant audio- ir video- technologijos.
Tai yra, pavyzdžiui- pasakau naujieną, ją įrašau ir įkeliu į tam tikrą svetainę. Paimu interviu iš kokio su VT susijusiu valdininku- įrašau ir įkeliu
Atlieku žnonių apklausą - apklaustiesiems leidus, įrašau ir įkeliu... Arba padarau kokį filmuką- na ir įkeliu
Aišku, tai ne šiaip buitinis kalbėjimas, tokiam darbui reikia ruoštis
Pats neplanuoju apsiriboti vien pasiūlymų, aktyviai dalyvauti ir pats planuoju
Na, jei tu, amiko, ne prieš, būčiau dėkingas, jei savo svetainėje sukursi skyrių, kur bus galima talpinti tokio podūdžio informaciją
Comment
-
Aš visada už geras idėjasParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, jei tu, amiko, ne prieš, būčiau dėkingas, jei savo svetainėje sukursi skyrių, kur bus galima talpinti tokio podūdžio informaciją
Susisiek su manimi ir aptarsime detales
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Labai keista jog "Kautra" pvz i Kulautuva (priemiestini) marsruta siuncia tokia komfortiska tarpmiesciui pritaikyta Setra S 315 GT-HD kuri dazniausiai aptarnauja marsruta Kaunas -Palanga, o is Vilniaus per Kauna,Raseinius,Telsius toki maza priemiesciui pritaikyta Opalin 7.6,nepavydziu zmonem kurie is Vilniaus i Skuoda vaziuoja,kratytis siuo Opalin apie 7-8 val.ziauriau negu ziauru
Comment
-
Tai tikrai nėra pats "geriausias" autobusas, kuris važiavo į Kulautuvą, esu čia matęs ir S431DT, S315HDH, Neoplan N116 Cityliner bei visus EAG Ikarusus. O Vilnius - Raseiniai siunčia Opaliną, nes būtų per daug brangu, jeigu tas didelis autobusas, kaip S 315 GT-HD važiuotų pustuštis. Taip pat nereikėtų užmiršti, jog vienas reisas į Kulautuvą (pirmyn ir atgal) užtruka maždaug dvi valandas, tad galbūt nenori, tad kad nereikėtų autobusui ir vairuotojui tokiam laikui palikti stovėti stoty, paleidžia į šį trumpą maršrutą. Beje, apkarpius reisus į Kulautuvą, žmonių autobusu važiuoja nemažai ir į Opaliną jie dažnai netelpa.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąLabai keista jog "Kautra" pvz i Kulautuva (priemiestini) marsruta siuncia tokia komfortiska tarpmiesciui pritaikyta Setra S 315 GT-HD kuri dazniausiai aptarnauja marsruta Kaunas -Palanga, o is Vilniaus per Kauna,Raseinius,Telsius toki maza priemiesciui pritaikyta Opalin 7.6,nepavydziu zmonem kurie is Vilniaus i Skuoda vaziuoja,kratytis siuo Opalin apie 7-8 val.ziauriau negu ziauru
PS. Tavo minėti Temsa Opalin yra tarpmiesčiui, arba tolimam priemiesčiui skirti autobusai.
Comment
-
Raikonnen,tas "Kautros" Opalin 7.6 vaziavo ne Vilnius-Raseiniai ( beje-"kautra" net neturi tokio reiso ) o Vilnius-Skuodas ir kelione trunka virs 7 valandu..tai isivaizduok kaip keleiviam reikia jaustis is Vilniaus i Skuoda per visa Lietuva vaziuojant tokiu autobusu,kuris aptarnauja Kauno priemiesti,Druskininku miesto marsrutus ir Kauno troleibusu marsrutus streiko metu.Juk pvz "Toks'o" internetiniame tinklalapyje rasoma jog i tolimuosius marsrutus siuncia geriausius autobusus,na o is "Kautros" "elgesio" to nepasakyciau.Be to kazkada siame marsrute maciau ir didesni Neoplana garaz. nr.140 kuris taip pat nera is naujesniu "Kautros " pirkiniu ir kartais aptarnauja priemiesti.
Comment
-
O kuo tau skiriasi Mercedes-Benz O404-10RHD ir Temsa Opalin 7.6 ar Temsa Opalin 9E? Man tai niekuo, žinoma, išskyrus išorius bei techninius skirtumus. MB O404 ir Opalin 9E aptarnauja tokius maršrutus, kaip Kaunas-Ryga, tai kodėl Opalin 7.6 negali aptarnaut šio tolimo tarpmiestinio maršruto? Nespresk apie autobusą vien iš to, kokius maršrutus jis aptarnauja. Kauno priemiestį ir Druskininkus jis aptarauja dėl to, kad daugiau nėra ką ten siųsti. Kautra tikrai nesiūstų šių autobusų laužyti į priemiesčio miškus, jeigu turėtų kažkokias alternatyvas. Paprasčiausiai yra renkamasi, arba siųsti į priemiestį seną Neoplan N316K Transliner ir turėti nuostolį, kadangi gauti pinigai už bilietus tikrai to reiso neatpirks, arba siūsti Opaliną, kuris yra gerokai ekonomiškesnis.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen,tas "Kautros" Opalin 7.6 vaziavo ne Vilnius-Raseiniai ( beje-"kautra" net neturi tokio reiso ) o Vilnius-Skuodas ir kelione trunka virs 7 valandu..tai isivaizduok kaip keleiviam reikia jaustis is Vilniaus i Skuoda per visa Lietuva vaziuojant tokiu autobusu,kuris aptarnauja Kauno priemiesti,Druskininku miesto marsrutus ir Kauno troleibusu marsrutus streiko metu.Juk pvz "Toks'o" internetiniame tinklalapyje rasoma jog i tolimuosius marsrutus siuncia geriausius autobusus,na o is "Kautros" "elgesio" to nepasakyciau.Be to kazkada siame marsrute maciau ir didesni Neoplana garaz. nr.140 kuris taip pat nera is naujesniu "Kautros " pirkiniu ir kartais aptarnauja priemiesti.
PS. Opalin 7.6 streiko metu Kaune, nepakeitė troleibusų, o nr. 140 yra po kapitalinio remonto, tad jį dažniau į tarpmiestį rašo.
Comment
-
na nezinau nezinau.. taciau "Toks'o politika man vistiek labiau suprantamesne..
jie Opalin'u neturi,taciau turi Isuzu Turquise ir sie autobusai nors ir nauji NIEKADA neaptarnauja labai tolimu marsrutu,nors ir maza keleiviu skaiciu turinciu.Ilgiausias marsrytas i kuri "Toks'as" siuncia sia masina yra ekspresas Vilnius-Plunge,o visi kiti vaziuoja tik i Alytu arba i Kauna.Lygiai ta pati "TOKS'as" daro ir su naujais sprinteriais,jie niekuomet neaptarnauja tolimu marsrutu. Na o i priemiesti siunciami palyginus seni MB O407 berots,i tarpmiesti toki kaip Utena,Alytus,Troskunai siunciami seni Setra S215, o Klaipeda nors ir ekspresas (stoja tik Kryzkalnyje) ir vaziuoja tik keli keleiviai (pats vaziavau ne karta ) siunciamos Setros S315GT-HD arba netgi Setros S328 DT.
Comment
-
Raikonnen,isiskaityk i mano laiska gerai
juk sakai kad Isuzu ir Sprinteriai aptarnauja artimus tarpmiescio marsrutus isskyrus Vilnius-Plunge kuri aptaarnauja Isuzu..o i Kauna,Alytu,Utena butent siunciami sie nauji mini midi busai arba senos Setros S215. O i tolimus marsrutus kaip Vilnius-Klaipeda,Toks'as niekad nesiuncia tokiu masinu o siuncia pacias geriausias nors ir 3 zmones tevaziuotu,ko nedaro "Kautra"
Comment
-
Jo, i Kulautuva daznai matau siunciamus didelius autobusus. Ypac keista matyti Neoplana (Ta su uzdengtu ratu).. Na logika tokia, kad tikriausia , kad sugedus Karosom, o dabar, kaip abi jau nebvazineja, pasirenkamas laisvas autobusas.. Isvis, nors daugeliui nepatinka "Kautros globalizacija", bet i pvz i Kauno priemiescius ir kaimus daznai tenka isvysti naujus didelius autobusus, skirtus Eurolines marsutam ir vezancius vos kokius 5 keleivius..
Comment
-
Į Vilnius - Klaipėda nesiunčia, nes vasarą netelpa keleivių bagažas, o žiemai autobusų siuntimas į reisus turbūt neįpatingai keičiamas. Pasižiūrėk kokios tarnsporto priemonės sudaro TOKS parką, tada manau ir suprasi, kodėl siunčiami didelės talpos autobusai - tiesiog nėra kuo juos pakeisti.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRaikonnen,isiskaityk i mano laiska gerai
juk sakai kad Isuzu ir Sprinteriai aptarnauja artimus tarpmiescio marsrutus isskyrus Vilnius-Plunge kuri aptaarnauja Isuzu..o i Kauna,Alytu,Utena butent siunciami sie nauji mini midi busai arba senos Setros S215. O i tolimus marsrutus kaip Vilnius-Klaipeda,Toks'as niekad nesiuncia tokiu masinu o siuncia pacias geriausias nors ir 3 zmones tevaziuotu,ko nedaro "Kautra"
Asmeniškai aš Starlinerio Kulautuvoje dar nemačiau, bet pilnai tikiu, jog jis čia lankėsi. Net kaip ir buvo viena Karosa, ją kažkodėl dažniau siųsdavo į Čekiškę (galbūt dėl būsimo kurorto statuso), o į Kulautuvą paleisdavo VanHoolius, kurių dabar jau nė vieno nesimato.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąJo, i Kulautuva daznai matau siunciamus didelius autobusus. Ypac keista matyti Neoplana (Ta su uzdengtu ratu).. Na logika tokia, kad tikriausia , kad sugedus Karosom, o dabar, kaip abi jau nebvazineja, pasirenkamas laisvas autobusas.. Isvis, nors daugeliui nepatinka "Kautros globalizacija", bet i pvz i Kauno priemiescius ir kaimus daznai tenka isvysti naujus didelius autobusus, skirtus Eurolines marsutam ir vezancius vos kokius 5 keleivius..
Comment
-
Noriu patikslinti: vis dėlto mažieji TOKS'o MB Sprinter ir Kautros VW Crafter ar net VW LT46 dažnai būna ir Klaipėdoje: TOKS'as Sprinterius dažniausiai leidžia reisu Vilnius-Nida bei 6:00 ekspresu Vilnius-Klaipėda, Kautros mikroautobusai važiuoja reisais Kaunas-Nida, Druskininkai-Šventoji, geltonosios Temsa (baltosios tai kasdien)taip pat dažnai aptarnauja reisus į pajūrį.
Comment

Comment