Raikkonen dar info iš ''Kautros''apie tarpmiestinių autobusų ridas per metus 219 AFE 557 TEMSA OPALIN 110000 t.km.125 MVM 087 IKARUS-SCANIA 200000 t.km(kai vaziuodavo EUROLINES maršrutais nuvaziuodavo 400000 t.km).159 BHE 772 NEOPLAN 180000 t.km.169 COS 094 NEOPLAN 140000t.km.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
O Jurbarko mažieji kaipgi neduos pelno, jei daug jurbarkieciu vazineja i Kauna, o Jurbarko AP neturi nei vieno priemiestinio reiso i Kauna, isskyrus kelis reisus i Vilniu per Kauna. Tai vat kaip apsukrus veikejai su vietines valdzios palaiminimu pelnosi, o autobusu parkai skesta skolose...Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 13:43.
Comment
-
Jurbarko mažieji autobusai per dieną padaro šešiolika reisų į Kauną, taip pat dukart per dieną Jurbarkas - Stakiai, ir penkt. sekmad. Girdžiai - Kaunas vienas reisas. Žinoma kad iš Kaunas-Jurbarkas gaunamas didžiausias pelnas, nors galima būtų gauti ir daugiau. Visų pirmą pagaliau įsigyti nedidelių autobusų, nes tuose mikroautobusuose praktiškai visuomet yra stovinčių, ir antra įtraukti į sustojimų sąrašą Kauno pilį. Galima pagirti šį vėžėją tik už labai greitą susisiekimą, joks kitas operatorius važinėjantis šiuo maršrutu negali to pasiūlyti.
Comment
-
AČIŪ.O gal tas didelis pelnas gaunamas vezant keleivius mazesne kaina nei kiti vezejai(gal paprasčiausiai nesilaiko nustatytos kilometro kainos).Maršrutas KAUNAS-JURBARKAS tikriausiai yra priemiestinis tai km kaina nustato Jurbarko raj.savivaldybė, o jei tarpmiestinis tai susisiekimo ministerija.Man regis,kad jie veza mazesne kainą nei kiti vezejai.
Comment
-
Kaunas - Jurbarkas yra tarpmiestinis. Jurbarko mažieji autobusai yra privati įmonė, todėl savivaldybė jiem įtakos neturi, galbūt susiesikimo ministerija ir įtakoja, bet tai nesvarbu, kadangi ten kainos tokios pačios kaip ir kitur (Gal keliasdešimt centų pigiau), ne kartą esu važinėjęs šiais mikroautobusais.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąAČIŪ.O gal tas didelis pelnas gaunamas vezant keleivius mazesne kaina nei kiti vezejai(gal paprasčiausiai nesilaiko nustatytos kilometro kainos).Maršrutas KAUNAS-JURBARKAS tikriausiai yra priemiestinis tai km kaina nustato Jurbarko raj.savivaldybė, o jei tarpmiestinis tai susisiekimo ministerija.Man regis,kad jie veza mazesne kainą nei kiti vezejai.
Comment
-
Na va jau vienas pranašumas prieš kitus vezėjus.Tai dirba kaip nelegalai. Tai kur ziuri VKTI.Idomu kiek jie moka uz vieną ivaziavimą i aikštelę''KAUTRAI''.Manau ,kad jie sutaupo nesinaudodami Jurbarko autobusų stotimi apie 1200 lt i mėnesi.Dar pridėjus prie tos sumos ir mėnesio lizinga gali uz naujas auto sumokėti.
Comment
-
Kauno stociai moka kaip ir visi kiti. Neisisuka. Jurbarke tai savivaldybeje turi savus uztarejus, todel ir leidzia jiems nesinaudoti autobusu stotimi. Akivaizdu, kad be uztareju ir marsrutu i Kauna nebutu gave, o AP nebutu taip lengvai atsisakes paciu pelningiausiu marsrutu. Vieniems pelnas, kitiems nuostoliai...Parašė mersiukas Rodyti pranešimąNa va jau vienas pranašumas prieš kitus vezėjus.Tai dirba kaip nelegalai. Tai kur ziuri VKTI.Idomu kiek jie moka uz vieną ivaziavimą i aikštelę''KAUTRAI''.Manau ,kad jie sutaupo nesinaudodami Jurbarko autobusų stotimi apie 1200 lt i mėnesi.Dar pridėjus prie tos sumos ir mėnesio lizinga gali uz naujas auto sumokėti.
Comment
-
Mikroautobusų priežiūra ir kuro sąnaudos mažesnės, negu prižiūrėti mažus autobusus. Kol telpa, tol šituos ir naudoja. Autobusų įsigijimas pelno nepadidintų. Neabejoju, kad jie nori įtraukti stotelę "Kauno pilis", bet tam neleidžia Kauno miesto savivaldybė, kurios teritorijoje yra ši stotelė. Savivaldybės Transporto skyrius turi teisę leisti arba drausti, motyvuodami VT sistema, saugumu ir kt. argumentais.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVisų pirmą pagaliau įsigyti nedidelių autobusų, nes tuose mikroautobusuose praktiškai visuomet yra stovinčių, ir antra įtraukti į sustojimų sąrašą Kauno pilį. Galima pagirti šį vėžėją tik už labai greitą susisiekimą, joks kitas operatorius važinėjantis šiuo maršrutu negali to pasiūlyti.
Abejoju ar šiuo atveju greitas susisiekimas reiškia saugus susisiekimas. Greičiausiai reikėtų ne girti, bet peikti, nebent veža greitai ir tikrai saugiai
Jei joks kitas operatorius taip greit nenuveža, tai jau reiškia, kad kažkas negerai - važiuoja per greitai, nesaugiai. Mano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.07, 16:35.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nei kiek nedides, nes savivaldybes viska reguliuoja. O tai, kad leidzia kai kurioms firmelems vezti ne is stociu ir pelningiausiais marsrutais kvepia korupcija ir kazkieno verslo protekcija bei savivaldybiu parku zlugdymu. Pavyzdziui, Rokiskyje taip pat pelningiausias marsrutas i Juodupe (didziausias rajono miestelis) yra atiduotas privatininkui, kuris veza mikroautobusais keleivius is taksi aiksteles visai salia autobusu stoties. Tiesa, Rokiskio AP irgi atlieka kelis reisus i Juodupe piko metu, nes mikroautobusuose netelpa keleiviai. Be to juose, man atrodo, negalioja lengvatos, nes oficialiai tai marsrutinis taksi.Parašė amiko Rodyti pranešimąMano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
Zmonems taip pat patogiau, kai vezama is vieno tasko, o ne is pakampiu. Butent mazuose miestuose tai menkai tiketina (kad isplis vezimas ne is stoties), o didesniuose - klastukas, kiek dar tokiu marsrutu atsiras.
Stotys turetu priklausyti savivaldybems tiesiogiai, tuomet visiems vezejams salygos butu vienodos. Nes dabartine situacija yra apgailetina - autobusu stotys daugelyje rajonu centru - tvartai. Skolose skentys autobusu parkai, uz savo autobusu aptarnavima jokiu mokesciu neima, o is kitu vezeju ima pinigus. Taciau net ir tu surenkamu pinigu nepakanka normaliai stoties prieziurai.Paskutinis taisė Al1; 2010.03.07, 17:23.
Comment
-
Vat ir yra tame esmė, jog tuose mikroautobusuose keleiviai netelpa. Vasarą, esant karščiams stovintys keleiviai net nualpsta. Nemanau, jog jie veža nesaugiai, žinoma šiek tiek rizikuoja, tačiau proto ribose. Teko matyti tokią situaciją, kai JMA mikroautobusas privažiavo prie Raudondvario stotelės, keleiviai esantys stotelėje nesuspėjo sureaguoti į atvažiavusį mikroautobusą, todėl sustojo šiek tiek toliau. Vienas keleivis atėjo į mikroautobusą, o kitas keleivis buvo sena moteriškė. Vairuotojas išsiaiškino jog ji važiuoja tik iki Batniavos ir jos nelaukė, kadangi, anot vairuotojo, nenori pats mokėti už kurą. Tokį greitį, žinoma, vertinčiau neigiamai...Parašė amiko Rodyti pranešimąMikroautobusų priežiūra ir kuro sąnaudos mažesnės, negu prižiūrėti mažus autobusus. Kol telpa, tol šituos ir naudoja. Autobusų įsigijimas pelno nepadidintų. Neabejoju, kad jie nori įtraukti stotelę "Kauno pilis", bet tam neleidžia Kauno miesto savivaldybė, kurios teritorijoje yra ši stotelė. Savivaldybės Transporto skyrius turi teisę leisti arba drausti, motyvuodami VT sistema, saugumu ir kt. argumentais.
Abejoju ar šiuo atveju greitas susisiekimas reiškia saugus susisiekimas. Greičiausiai reikėtų ne girti, bet peikti, nebent veža greitai ir tikrai saugiai
Jei joks kitas operatorius taip greit nenuveža, tai jau reiškia, kad kažkas negerai - važiuoja per greitai, nesaugiai. Mano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
Beje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.
Comment
-
Tai priklauso nuo konkrečios vietos savivaldos sprendimų. Jei pasakytų "negalima", tai ir būtų negalima. Dabar, kaip pats Al1 sakė, vieniems galima, o kitiems - ne.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBeje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Yra tokios "Keleiviu ir bagazo vezimo taisykles", patvirtintos Susisiekimo ministerijos 1997 m. Bet ju internete neradau. www.lrs.lt yra tik 1992 metu taisykles. Taciau neparasyta, kad jos negaliojancios.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąBeje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.
Manau, kad neprivalo. Bet as manau, kad tai yra blogai. Keleiviu patogumui autobusai turi stoti stotyse, jei tokios mieste yra, o ne vezti nuo (iki) pakampiu.
Comment
-
Nat pats pagalvok, jei tau reikia važiuoti kokias 6-8 valandas per pamainą autobusu, o lauke koks -15 ar 20 laipsnių šalčio, tai geriau yra sedėti ir šalti kojas, ar geriau sugaišti -+ 2 min. nuimti dirželį, jei geras priėjimas, ir dar kokias 5 min uždėti jį atgal, kad galėtum dirbti normaliomis darbo sąlygomis kai nešala rankos ir kojos.Parašė praeivisKoks jauvairuotojas ,dirbdamas uz toki nedideli atlyginima,dar sudinasi rankas nuiminedamas dirzelius??? Man neteko apie tokius girdeti.
Čia gal ne į temą, bet Švedijoje yra sutarta, jog miesto autobuso vairuotojas prieš išvažiuodamas į maršrutą turi teisę pasikeisti autobusą, t.y. pripažinti netinkamu dėl temperatūrinių sąlygų autobuso salone. Oro temperatūra prieš išvykstant turi būti bent +10 šilumos, kai lauke -15.
Comment
-
Pas mus yra truputį "geriau": nenori - nevažiuok. Tavo problemos kas tau po to bus. Nors šiaip vairuotojas turi pareigą patikrinti alyvos, langų valiklio ar katilo bake esančių degalų lygį ir jei reikia pripilti (tiesa, kai kuriuos skysčius jis pats pilti negali - tai turi atlikti mechanikai).Parašė Lincas Rodyti pranešimąNat pats pagalvok, jei tau reikia važiuoti kokias 6-8 valandas per pamainą autobusu, o lauke koks -15 ar 20 laipsnių šalčio, tai geriau yra sedėti ir šalti kojas, ar geriau sugaišti -+ 2 min. nuimti dirželį, jei geras priėjimas, ir dar kokias 5 min uždėti jį atgal, kad galėtum dirbti normaliomis darbo sąlygomis kai nešala rankos ir kojos.
Čia gal ne į temą, bet Švedijoje yra sutarta, jog miesto autobuso vairuotojas prieš išvažiuodamas į maršrutą turi teisę pasikeisti autobusą, t.y. pripažinti netinkamu dėl temperatūrinių sąlygų autobuso salone. Oro temperatūra prieš išvykstant turi būti bent +10 šilumos, kai lauke -15.
Comment
-
Pas mus yra pas mus. Dar 100 metų ar net daugiau, kol ir pas mus tokia sistema bus kaip Švedijoje. Nuvažiuoji, seilę pavarvini ir tiekParašė Mettal Rodyti pranešimąPas mus yra truputį "geriau": nenori - nevažiuok. Tavo problemos kas tau po to bus. Nors šiaip vairuotojas turi pareigą patikrinti alyvos, langų valiklio ar katilo bake esančių degalų lygį ir jei reikia pripilti (tiesa, kai kuriuos skysčius jis pats pilti negali - tai turi atlikti mechanikai).
Ten vairuotojas turi - vairuoti, o prižiūrėtojai - mechanikai turi vakare autobusą pastatyti į vietą tokį, kad ryte vairuotojas iš karto galėtų važiuoti į maršrutą be jokių tikrinimų ir t.t.
Comment
-
Tokia sistema egzistuoja tik troleibusų parkuose. Bent jau Kauno troleibusų parke tai tikraiParašė Lincas Rodyti pranešimąPas mus yra pas mus. Dar 100 metų ar net daugiau, kol ir pas mus tokia sistema bus kaip Švedijoje. Nuvažiuoji, seilę pavarvini ir tiek
Ten vairuotojas turi - vairuoti, o prižiūrėtojai - mechanikai turi vakare autobusą pastatyti į vietą tokį, kad ryte vairuotojas iš karto galėtų važiuoti į maršrutą be jokių tikrinimų ir t.t.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šaunu, kažin kada tai bus ir autobusų parkuose?Parašė amiko Rodyti pranešimąTokia sistema egzistuoja tik troleibusų parkuose. Bent jau Kauno troleibusų parke tai tikrai
Comment
Comment