Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Raikkonen dar info iš ''Kautros''apie tarpmiestinių autobusų ridas per metus 219 AFE 557 TEMSA OPALIN 110000 t.km.125 MVM 087 IKARUS-SCANIA 200000 t.km(kai vaziuodavo EUROLINES maršrutais nuvaziuodavo 400000 t.km).159 BHE 772 NEOPLAN 180000 t.km.169 COS 094 NEOPLAN 140000t.km.
    Paskutinis taisė mersiukas; 2010.03.05, 19:59. Priežastis: ne visa informacija

    Comment


      O Jurbarko mažieji kaipgi neduos pelno, jei daug jurbarkieciu vazineja i Kauna, o Jurbarko AP neturi nei vieno priemiestinio reiso i Kauna, isskyrus kelis reisus i Vilniu per Kauna. Tai vat kaip apsukrus veikejai su vietines valdzios palaiminimu pelnosi, o autobusu parkai skesta skolose...
      Paskutinis taisė Eimantas; 2010.06.18, 12:43.

      Comment


        Raikkonen tu turėtum zinoti kiek reisų per dieną vaziuoja ''JURBARKO MAZIEJI AUTOBUSAI'' i KAUNĄ ir dar kokius maršrutus aptarnauja,ar tik iš KAUNO gyvena.Ir ar turi ''JURBARKO AUTOBUSŲ PARKAS''koki reisą i KAUNĄ.

        Comment


          Jurbarko mažieji autobusai per dieną padaro šešiolika reisų į Kauną, taip pat dukart per dieną Jurbarkas - Stakiai, ir penkt. sekmad. Girdžiai - Kaunas vienas reisas. Žinoma kad iš Kaunas-Jurbarkas gaunamas didžiausias pelnas, nors galima būtų gauti ir daugiau. Visų pirmą pagaliau įsigyti nedidelių autobusų, nes tuose mikroautobusuose praktiškai visuomet yra stovinčių, ir antra įtraukti į sustojimų sąrašą Kauno pilį. Galima pagirti šį vėžėją tik už labai greitą susisiekimą, joks kitas operatorius važinėjantis šiuo maršrutu negali to pasiūlyti.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            AČIŪ.O gal tas didelis pelnas gaunamas vezant keleivius mazesne kaina nei kiti vezejai(gal paprasčiausiai nesilaiko nustatytos kilometro kainos).Maršrutas KAUNAS-JURBARKAS tikriausiai yra priemiestinis tai km kaina nustato Jurbarko raj.savivaldybė, o jei tarpmiestinis tai susisiekimo ministerija.Man regis,kad jie veza mazesne kainą nei kiti vezejai.

            Comment


              Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
              AČIŪ.O gal tas didelis pelnas gaunamas vezant keleivius mazesne kaina nei kiti vezejai(gal paprasčiausiai nesilaiko nustatytos kilometro kainos).Maršrutas KAUNAS-JURBARKAS tikriausiai yra priemiestinis tai km kaina nustato Jurbarko raj.savivaldybė, o jei tarpmiestinis tai susisiekimo ministerija.Man regis,kad jie veza mazesne kainą nei kiti vezejai.
              Kaunas - Jurbarkas yra tarpmiestinis. Jurbarko mažieji autobusai yra privati įmonė, todėl savivaldybė jiem įtakos neturi, galbūt susiesikimo ministerija ir įtakoja, bet tai nesvarbu, kadangi ten kainos tokios pačios kaip ir kitur (Gal keliasdešimt centų pigiau), ne kartą esu važinėjęs šiais mikroautobusais.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Ir dar - jie nesinaudoja Jurbarko autobusu stotimi, o veza keleivius is nedideles aiksteles visai salia stoties. Todel Jurbarko autobusu parkui nemoka uz ivaziavima i stoti.

                Comment


                  Na va jau vienas pranašumas prieš kitus vezėjus.Tai dirba kaip nelegalai. Tai kur ziuri VKTI.Idomu kiek jie moka uz vieną ivaziavimą i aikštelę''KAUTRAI''.Manau ,kad jie sutaupo nesinaudodami Jurbarko autobusų stotimi apie 1200 lt i mėnesi.Dar pridėjus prie tos sumos ir mėnesio lizinga gali uz naujas auto sumokėti.

                  Comment


                    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
                    Na va jau vienas pranašumas prieš kitus vezėjus.Tai dirba kaip nelegalai. Tai kur ziuri VKTI.Idomu kiek jie moka uz vieną ivaziavimą i aikštelę''KAUTRAI''.Manau ,kad jie sutaupo nesinaudodami Jurbarko autobusų stotimi apie 1200 lt i mėnesi.Dar pridėjus prie tos sumos ir mėnesio lizinga gali uz naujas auto sumokėti.
                    Kauno stociai moka kaip ir visi kiti. Neisisuka. Jurbarke tai savivaldybeje turi savus uztarejus, todel ir leidzia jiems nesinaudoti autobusu stotimi. Akivaizdu, kad be uztareju ir marsrutu i Kauna nebutu gave, o AP nebutu taip lengvai atsisakes paciu pelningiausiu marsrutu. Vieniems pelnas, kitiems nuostoliai...

                    Comment


                      Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                      Visų pirmą pagaliau įsigyti nedidelių autobusų, nes tuose mikroautobusuose praktiškai visuomet yra stovinčių, ir antra įtraukti į sustojimų sąrašą Kauno pilį. Galima pagirti šį vėžėją tik už labai greitą susisiekimą, joks kitas operatorius važinėjantis šiuo maršrutu negali to pasiūlyti.
                      Mikroautobusų priežiūra ir kuro sąnaudos mažesnės, negu prižiūrėti mažus autobusus. Kol telpa, tol šituos ir naudoja. Autobusų įsigijimas pelno nepadidintų. Neabejoju, kad jie nori įtraukti stotelę "Kauno pilis", bet tam neleidžia Kauno miesto savivaldybė, kurios teritorijoje yra ši stotelė. Savivaldybės Transporto skyrius turi teisę leisti arba drausti, motyvuodami VT sistema, saugumu ir kt. argumentais.
                      Abejoju ar šiuo atveju greitas susisiekimas reiškia saugus susisiekimas. Greičiausiai reikėtų ne girti, bet peikti, nebent veža greitai ir tikrai saugiai Jei joks kitas operatorius taip greit nenuveža, tai jau reiškia, kad kažkas negerai - važiuoja per greitai, nesaugiai. Mano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.03.07, 15:35.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Mano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
                        Nei kiek nedides, nes savivaldybes viska reguliuoja. O tai, kad leidzia kai kurioms firmelems vezti ne is stociu ir pelningiausiais marsrutais kvepia korupcija ir kazkieno verslo protekcija bei savivaldybiu parku zlugdymu. Pavyzdziui, Rokiskyje taip pat pelningiausias marsrutas i Juodupe (didziausias rajono miestelis) yra atiduotas privatininkui, kuris veza mikroautobusais keleivius is taksi aiksteles visai salia autobusu stoties. Tiesa, Rokiskio AP irgi atlieka kelis reisus i Juodupe piko metu, nes mikroautobusuose netelpa keleiviai. Be to juose, man atrodo, negalioja lengvatos, nes oficialiai tai marsrutinis taksi.
                        Zmonems taip pat patogiau, kai vezama is vieno tasko, o ne is pakampiu. Butent mazuose miestuose tai menkai tiketina (kad isplis vezimas ne is stoties), o didesniuose - klastukas, kiek dar tokiu marsrutu atsiras.
                        Stotys turetu priklausyti savivaldybems tiesiogiai, tuomet visiems vezejams salygos butu vienodos. Nes dabartine situacija yra apgailetina - autobusu stotys daugelyje rajonu centru - tvartai. Skolose skentys autobusu parkai, uz savo autobusu aptarnavima jokiu mokesciu neima, o is kitu vezeju ima pinigus. Taciau net ir tu surenkamu pinigu nepakanka normaliai stoties prieziurai.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.03.07, 16:23.

                        Comment


                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                          Mikroautobusų priežiūra ir kuro sąnaudos mažesnės, negu prižiūrėti mažus autobusus. Kol telpa, tol šituos ir naudoja. Autobusų įsigijimas pelno nepadidintų. Neabejoju, kad jie nori įtraukti stotelę "Kauno pilis", bet tam neleidžia Kauno miesto savivaldybė, kurios teritorijoje yra ši stotelė. Savivaldybės Transporto skyrius turi teisę leisti arba drausti, motyvuodami VT sistema, saugumu ir kt. argumentais.
                          Abejoju ar šiuo atveju greitas susisiekimas reiškia saugus susisiekimas. Greičiausiai reikėtų ne girti, bet peikti, nebent veža greitai ir tikrai saugiai Jei joks kitas operatorius taip greit nenuveža, tai jau reiškia, kad kažkas negerai - važiuoja per greitai, nesaugiai. Mano nuomone, tokių maršrutų, neužsukančių į stotį, tik daugės. Ypač mažuose miestuose (tai jau dabar matyti), nes stočių mokesčiai neadekvačiai dideli.
                          Vat ir yra tame esmė, jog tuose mikroautobusuose keleiviai netelpa. Vasarą, esant karščiams stovintys keleiviai net nualpsta. Nemanau, jog jie veža nesaugiai, žinoma šiek tiek rizikuoja, tačiau proto ribose. Teko matyti tokią situaciją, kai JMA mikroautobusas privažiavo prie Raudondvario stotelės, keleiviai esantys stotelėje nesuspėjo sureaguoti į atvažiavusį mikroautobusą, todėl sustojo šiek tiek toliau. Vienas keleivis atėjo į mikroautobusą, o kitas keleivis buvo sena moteriškė. Vairuotojas išsiaiškino jog ji važiuoja tik iki Batniavos ir jos nelaukė, kadangi, anot vairuotojo, nenori pats mokėti už kurą. Tokį greitį, žinoma, vertinčiau neigiamai...

                          Beje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Beje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.
                            Tai priklauso nuo konkrečios vietos savivaldos sprendimų. Jei pasakytų "negalima", tai ir būtų negalima. Dabar, kaip pats Al1 sakė, vieniems galima, o kitiems - ne.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                              Beje, o kartais tarpmiestiniai neprivalo važinėti iš stoties į stotį? Kiek žinau tik tarptautiniams yra leidžiama keleivius išleisti ir pasiimti ne stotyje.
                              Yra tokios "Keleiviu ir bagazo vezimo taisykles", patvirtintos Susisiekimo ministerijos 1997 m. Bet ju internete neradau. www.lrs.lt yra tik 1992 metu taisykles. Taciau neparasyta, kad jos negaliojancios.

                              Manau, kad neprivalo. Bet as manau, kad tai yra blogai. Keleiviu patogumui autobusai turi stoti stotyse, jei tokios mieste yra, o ne vezti nuo (iki) pakampiu.

                              Comment


                                Specialiai šiandien padariau į Jurbarką iš Kauno važiavusio mikroautobuso nuotrauką, nejaugi manote, jog jame visi keleiviai gavo sėdimas vietas?


                                Dar keletas įdomesnių foto.
                                Tauragės AP Setra.


                                Biržų AP. Kaune lankosi gana retai.


                                Vienas iš naujųjų Raseinių AP autobusų.


                                Lenkijos eurolines.
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Parašė praeivis
                                  Koks jauvairuotojas ,dirbdamas uz toki nedideli atlyginima,dar sudinasi rankas nuiminedamas dirzelius??? Man neteko apie tokius girdeti.
                                  Nat pats pagalvok, jei tau reikia važiuoti kokias 6-8 valandas per pamainą autobusu, o lauke koks -15 ar 20 laipsnių šalčio, tai geriau yra sedėti ir šalti kojas, ar geriau sugaišti -+ 2 min. nuimti dirželį, jei geras priėjimas, ir dar kokias 5 min uždėti jį atgal, kad galėtum dirbti normaliomis darbo sąlygomis kai nešala rankos ir kojos.

                                  Čia gal ne į temą, bet Švedijoje yra sutarta, jog miesto autobuso vairuotojas prieš išvažiuodamas į maršrutą turi teisę pasikeisti autobusą, t.y. pripažinti netinkamu dėl temperatūrinių sąlygų autobuso salone. Oro temperatūra prieš išvykstant turi būti bent +10 šilumos, kai lauke -15.
                                  www.autobusas.4l.lt +
                                  www.facebook.com/Autobusas4l

                                  Comment


                                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                    Nat pats pagalvok, jei tau reikia važiuoti kokias 6-8 valandas per pamainą autobusu, o lauke koks -15 ar 20 laipsnių šalčio, tai geriau yra sedėti ir šalti kojas, ar geriau sugaišti -+ 2 min. nuimti dirželį, jei geras priėjimas, ir dar kokias 5 min uždėti jį atgal, kad galėtum dirbti normaliomis darbo sąlygomis kai nešala rankos ir kojos.

                                    Čia gal ne į temą, bet Švedijoje yra sutarta, jog miesto autobuso vairuotojas prieš išvažiuodamas į maršrutą turi teisę pasikeisti autobusą, t.y. pripažinti netinkamu dėl temperatūrinių sąlygų autobuso salone. Oro temperatūra prieš išvykstant turi būti bent +10 šilumos, kai lauke -15.
                                    Pas mus yra truputį "geriau": nenori - nevažiuok. Tavo problemos kas tau po to bus. Nors šiaip vairuotojas turi pareigą patikrinti alyvos, langų valiklio ar katilo bake esančių degalų lygį ir jei reikia pripilti (tiesa, kai kuriuos skysčius jis pats pilti negali - tai turi atlikti mechanikai).
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Pas mus yra truputį "geriau": nenori - nevažiuok. Tavo problemos kas tau po to bus. Nors šiaip vairuotojas turi pareigą patikrinti alyvos, langų valiklio ar katilo bake esančių degalų lygį ir jei reikia pripilti (tiesa, kai kuriuos skysčius jis pats pilti negali - tai turi atlikti mechanikai).
                                      Pas mus yra pas mus. Dar 100 metų ar net daugiau, kol ir pas mus tokia sistema bus kaip Švedijoje. Nuvažiuoji, seilę pavarvini ir tiek
                                      Ten vairuotojas turi - vairuoti, o prižiūrėtojai - mechanikai turi vakare autobusą pastatyti į vietą tokį, kad ryte vairuotojas iš karto galėtų važiuoti į maršrutą be jokių tikrinimų ir t.t.
                                      www.autobusas.4l.lt +
                                      www.facebook.com/Autobusas4l

                                      Comment


                                        Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                                        Pas mus yra pas mus. Dar 100 metų ar net daugiau, kol ir pas mus tokia sistema bus kaip Švedijoje. Nuvažiuoji, seilę pavarvini ir tiek
                                        Ten vairuotojas turi - vairuoti, o prižiūrėtojai - mechanikai turi vakare autobusą pastatyti į vietą tokį, kad ryte vairuotojas iš karto galėtų važiuoti į maršrutą be jokių tikrinimų ir t.t.
                                        Tokia sistema egzistuoja tik troleibusų parkuose. Bent jau Kauno troleibusų parke tai tikrai
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Tokia sistema egzistuoja tik troleibusų parkuose. Bent jau Kauno troleibusų parke tai tikrai
                                          Šaunu, kažin kada tai bus ir autobusų parkuose?
                                          www.autobusas.4l.lt +
                                          www.facebook.com/Autobusas4l

                                          Comment

                                          Working...
                                          X