Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mandan Rodyti pranešimą
    Tai dabar tik pasirašomos sutartys tarp Kautros ir Vilkaviškio savivaldybės. Taip man pasakė Vilkaviškio AP mechanikas kuris vakar budėjo parke.
    Greitai neliks nei PAZu, nei Ikarusu. Reikia naudotis paskutine proga.

    Comment


      anaiptol

      Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
      šiuo gražiai geltonu autobusu teko atvažiuoti iš zapyškio kaunan.

      atvaizdas
      koks pilnas maršruto pavadinimas

      Comment


        Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
        MANDAN per skubėjima suklydai ''PANEVĖZIO AUTOBUSŲ PARKAS''turi tikrai ne viena MAN autobusa vazinėjanti tarpmiestiniais reisai,o ''MOLĖTŲ AUTOBUSŲ PARKO'' autobusas MB 0815, o ne 0615 .
        Taip Panevežio autobusų parkas turi keletą MAN autobusų, tačiau kaip ir rašiau anksčiau turi vieninteli MAN A03.
        O dėl Molėtų autobusų parko Mercedes-Benz, tai mano duomenys kaip ir Regitroje registruotas - O615, o ant grotelių O815. Taigi kas parašyta ant grotelių tai dar nereiškia kad toks ir yra.

        Comment


          Parašė mandan Rodyti pranešimą

          "Besišypsantis" Irisbus Anre 1
          Atvaizdas


          [/URL]

          Sprendziant is valytuvu padeties-tai jau techniskai netvarkingas autobusas, kurio valytuvai nenuvalo viso stiklo ploto.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Sprendziant is valytuvu padeties-tai jau techniskai netvarkingas autobusas, kurio valytuvai nenuvalo viso stiklo ploto.
            Jei tai tikrai būtų techniškai netvarkingi valytuvai, vadinasi gamintojas visus autobusus gamina netvarkingus. Kadangi gamintojo puslapyje esančioje galerijoje, visų šio modelio autobusų valytuvai atrodo kaip ir šio. Nors nepaneigsi, kad ganėtinai įdomiai jie čia sukonfiguruoti.

            Comment


              Atsiprašau, kad šią temą buvau šiek tiek primiršęs..

              Konkrečiai- mano pasiūymas- informacijos apie Viešąjį transportą pateikimas- naujienos, interviu, diskusijos - naudojant audio- ir video- technologijos.

              Tai yra, pavyzdžiui- pasakau naujieną, ją įrašau ir įkeliu į tam tikrą svetainę. Paimu interviu iš kokio su VT susijusiu valdininku- įrašau ir įkeliu Atlieku žnonių apklausą - apklaustiesiems leidus, įrašau ir įkeliu... Arba padarau kokį filmuką- na ir įkeliu

              Aišku, tai ne šiaip buitinis kalbėjimas, tokiam darbui reikia ruoštis

              Pats neplanuoju apsiriboti vien pasiūlymų, aktyviai dalyvauti ir pats planuoju

              Na, jei tu, amiko, ne prieš, būčiau dėkingas, jei savo svetainėje sukursi skyrių, kur bus galima talpinti tokio podūdžio informaciją
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Na, jei tu, amiko, ne prieš, būčiau dėkingas, jei savo svetainėje sukursi skyrių, kur bus galima talpinti tokio podūdžio informaciją
                Aš visada už geras idėjas Susisiek su manimi ir aptarsime detales
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Labai keista jog "Kautra" pvz i Kulautuva (priemiestini) marsruta siuncia tokia komfortiska tarpmiesciui pritaikyta Setra S 315 GT-HD kuri dazniausiai aptarnauja marsruta Kaunas -Palanga, o is Vilniaus per Kauna,Raseinius,Telsius toki maza priemiesciui pritaikyta Opalin 7.6,nepavydziu zmonem kurie is Vilniaus i Skuoda vaziuoja,kratytis siuo Opalin apie 7-8 val.ziauriau negu ziauru

                  Comment


                    Vietiniuose maršrutuose "Kautra" naudoja dažniausia senus autobusus, o tarpmiestiniams naujesnius. Bent jau aš taip manau.

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Labai keista jog "Kautra" pvz i Kulautuva (priemiestini) marsruta siuncia tokia komfortiska tarpmiesciui pritaikyta Setra S 315 GT-HD kuri dazniausiai aptarnauja marsruta Kaunas -Palanga, o is Vilniaus per Kauna,Raseinius,Telsius toki maza priemiesciui pritaikyta Opalin 7.6,nepavydziu zmonem kurie is Vilniaus i Skuoda vaziuoja,kratytis siuo Opalin apie 7-8 val.ziauriau negu ziauru
                      Tai tikrai nėra pats "geriausias" autobusas, kuris važiavo į Kulautuvą, esu čia matęs ir S431DT, S315HDH, Neoplan N116 Cityliner bei visus EAG Ikarusus. O Vilnius - Raseiniai siunčia Opaliną, nes būtų per daug brangu, jeigu tas didelis autobusas, kaip S 315 GT-HD važiuotų pustuštis. Taip pat nereikėtų užmiršti, jog vienas reisas į Kulautuvą (pirmyn ir atgal) užtruka maždaug dvi valandas, tad galbūt nenori, tad kad nereikėtų autobusui ir vairuotojui tokiam laikui palikti stovėti stoty, paleidžia į šį trumpą maršrutą. Beje, apkarpius reisus į Kulautuvą, žmonių autobusu važiuoja nemažai ir į Opaliną jie dažnai netelpa.

                      PS. Tavo minėti Temsa Opalin yra tarpmiesčiui, arba tolimam priemiesčiui skirti autobusai.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Raikonnen,tas "Kautros" Opalin 7.6 vaziavo ne Vilnius-Raseiniai ( beje-"kautra" net neturi tokio reiso ) o Vilnius-Skuodas ir kelione trunka virs 7 valandu..tai isivaizduok kaip keleiviam reikia jaustis is Vilniaus i Skuoda per visa Lietuva vaziuojant tokiu autobusu,kuris aptarnauja Kauno priemiesti,Druskininku miesto marsrutus ir Kauno troleibusu marsrutus streiko metu.Juk pvz "Toks'o" internetiniame tinklalapyje rasoma jog i tolimuosius marsrutus siuncia geriausius autobusus,na o is "Kautros" "elgesio" to nepasakyciau.Be to kazkada siame marsrute maciau ir didesni Neoplana garaz. nr.140 kuris taip pat nera is naujesniu "Kautros " pirkiniu ir kartais aptarnauja priemiesti.

                        Comment


                          Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                          Raikonnen,tas "Kautros" Opalin 7.6 vaziavo ne Vilnius-Raseiniai ( beje-"kautra" net neturi tokio reiso ) o Vilnius-Skuodas ir kelione trunka virs 7 valandu..tai isivaizduok kaip keleiviam reikia jaustis is Vilniaus i Skuoda per visa Lietuva vaziuojant tokiu autobusu,kuris aptarnauja Kauno priemiesti,Druskininku miesto marsrutus ir Kauno troleibusu marsrutus streiko metu.Juk pvz "Toks'o" internetiniame tinklalapyje rasoma jog i tolimuosius marsrutus siuncia geriausius autobusus,na o is "Kautros" "elgesio" to nepasakyciau.Be to kazkada siame marsrute maciau ir didesni Neoplana garaz. nr.140 kuris taip pat nera is naujesniu "Kautros " pirkiniu ir kartais aptarnauja priemiesti.
                          O kuo tau skiriasi Mercedes-Benz O404-10RHD ir Temsa Opalin 7.6 ar Temsa Opalin 9E? Man tai niekuo, žinoma, išskyrus išorius bei techninius skirtumus. MB O404 ir Opalin 9E aptarnauja tokius maršrutus, kaip Kaunas-Ryga, tai kodėl Opalin 7.6 negali aptarnaut šio tolimo tarpmiestinio maršruto? Nespresk apie autobusą vien iš to, kokius maršrutus jis aptarnauja. Kauno priemiestį ir Druskininkus jis aptarauja dėl to, kad daugiau nėra ką ten siųsti. Kautra tikrai nesiūstų šių autobusų laužyti į priemiesčio miškus, jeigu turėtų kažkokias alternatyvas. Paprasčiausiai yra renkamasi, arba siųsti į priemiestį seną Neoplan N316K Transliner ir turėti nuostolį, kadangi gauti pinigai už bilietus tikrai to reiso neatpirks, arba siūsti Opaliną, kuris yra gerokai ekonomiškesnis.

                          PS. Opalin 7.6 streiko metu Kaune, nepakeitė troleibusų, o nr. 140 yra po kapitalinio remonto, tad jį dažniau į tarpmiestį rašo.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            na nezinau nezinau.. taciau "Toks'o politika man vistiek labiau suprantamesne.. jie Opalin'u neturi,taciau turi Isuzu Turquise ir sie autobusai nors ir nauji NIEKADA neaptarnauja labai tolimu marsrutu,nors ir maza keleiviu skaiciu turinciu.Ilgiausias marsrytas i kuri "Toks'as" siuncia sia masina yra ekspresas Vilnius-Plunge,o visi kiti vaziuoja tik i Alytu arba i Kauna.Lygiai ta pati "TOKS'as" daro ir su naujais sprinteriais,jie niekuomet neaptarnauja tolimu marsrutu. Na o i priemiesti siunciami palyginus seni MB O407 berots,i tarpmiesti toki kaip Utena,Alytus,Troskunai siunciami seni Setra S215, o Klaipeda nors ir ekspresas (stoja tik Kryzkalnyje) ir vaziuoja tik keli keleiviai (pats vaziavau ne karta ) siunciamos Setros S315GT-HD arba netgi Setros S328 DT.

                            Comment


                              Labai skirtingai suprantame parkų vykdomas politikas TOKSo Sprinteriai Kaune būna labai dažnai, o dėl Isuzu Turquise - tai manau, juos labai daug kur siųstų, tačiau nepakanga šių autobusų. Juk Vilnius-Plungė ganėtinai tolimas maršrutas.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Raikonnen,isiskaityk i mano laiska gerai juk sakai kad Isuzu ir Sprinteriai aptarnauja artimus tarpmiescio marsrutus isskyrus Vilnius-Plunge kuri aptaarnauja Isuzu..o i Kauna,Alytu,Utena butent siunciami sie nauji mini midi busai arba senos Setros S215. O i tolimus marsrutus kaip Vilnius-Klaipeda,Toks'as niekad nesiuncia tokiu masinu o siuncia pacias geriausias nors ir 3 zmones tevaziuotu,ko nedaro "Kautra"

                                Comment


                                  Jo, i Kulautuva daznai matau siunciamus didelius autobusus. Ypac keista matyti Neoplana (Ta su uzdengtu ratu).. Na logika tokia, kad tikriausia , kad sugedus Karosom, o dabar, kaip abi jau nebvazineja, pasirenkamas laisvas autobusas.. Isvis, nors daugeliui nepatinka "Kautros globalizacija", bet i pvz i Kauno priemiescius ir kaimus daznai tenka isvysti naujus didelius autobusus, skirtus Eurolines marsutam ir vezancius vos kokius 5 keleivius..

                                  Comment


                                    Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                    Raikonnen,isiskaityk i mano laiska gerai juk sakai kad Isuzu ir Sprinteriai aptarnauja artimus tarpmiescio marsrutus isskyrus Vilnius-Plunge kuri aptaarnauja Isuzu..o i Kauna,Alytu,Utena butent siunciami sie nauji mini midi busai arba senos Setros S215. O i tolimus marsrutus kaip Vilnius-Klaipeda,Toks'as niekad nesiuncia tokiu masinu o siuncia pacias geriausias nors ir 3 zmones tevaziuotu,ko nedaro "Kautra"
                                    Į Vilnius - Klaipėda nesiunčia, nes vasarą netelpa keleivių bagažas, o žiemai autobusų siuntimas į reisus turbūt neįpatingai keičiamas. Pasižiūrėk kokios tarnsporto priemonės sudaro TOKS parką, tada manau ir suprasi, kodėl siunčiami didelės talpos autobusai - tiesiog nėra kuo juos pakeisti.

                                    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                    Jo, i Kulautuva daznai matau siunciamus didelius autobusus. Ypac keista matyti Neoplana (Ta su uzdengtu ratu).. Na logika tokia, kad tikriausia , kad sugedus Karosom, o dabar, kaip abi jau nebvazineja, pasirenkamas laisvas autobusas.. Isvis, nors daugeliui nepatinka "Kautros globalizacija", bet i pvz i Kauno priemiescius ir kaimus daznai tenka isvysti naujus didelius autobusus, skirtus Eurolines marsutam ir vezancius vos kokius 5 keleivius..
                                    Asmeniškai aš Starlinerio Kulautuvoje dar nemačiau, bet pilnai tikiu, jog jis čia lankėsi. Net kaip ir buvo viena Karosa, ją kažkodėl dažniau siųsdavo į Čekiškę (galbūt dėl būsimo kurorto statuso), o į Kulautuvą paleisdavo VanHoolius, kurių dabar jau nė vieno nesimato.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Noriu patikslinti: vis dėlto mažieji TOKS'o MB Sprinter ir Kautros VW Crafter ar net VW LT46 dažnai būna ir Klaipėdoje: TOKS'as Sprinterius dažniausiai leidžia reisu Vilnius-Nida bei 6:00 ekspresu Vilnius-Klaipėda, Kautros mikroautobusai važiuoja reisais Kaunas-Nida, Druskininkai-Šventoji, geltonosios Temsa (baltosios tai kasdien)taip pat dažnai aptarnauja reisus į pajūrį.

                                      Comment


                                        Parašė Buss fanas
                                        o gal zinote sio Van Hool'o garazine numeri?? butu labai idomu suzinoti aciu
                                        Nezinau.

                                        Comment


                                          Cia kazkas buvo imetes pazu nuotraukas as isivaizduoju kaip salta tame paze vaziuot ziema kai uz lango kokiu -20.

                                          Beto kas lankesi traku autobusu parke sargas kaip ten geras leis pafotografuot? pats planuoju sia savaite varyt.
                                          Paskutinis taisė Edvis22; 2010.03.28, 16:50.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X