Parašė Lincas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Vilniuje irgi autobusus sustatyti turi vairuotojai-sargai (atrodo taip jie vadinami). Jeigu vairuotojas rašė paraišką remontui, autobusas yra pirma remontuojamas, o po to jau statomas į aikštelę. Ryte vairuotojui duodamos 30 min. autobuso paruošimui (nueiti prie autobuso, užvesti, jei trūksta alyvos ar dar ko - pripilti, ar paprašyti mechanikų, kad pripiltų). Šios 30 min. yra įskaičuojamos kaip vairuotojo darbo laikas.
-
Kol kuras, eksploatacija bus tokia brangi ir kt. išlaidos bus didelės, tol nebus galimybių samdyti daugiau darbuotojų, kurie perimtų dalį vairuotojų pareigų. Apskritai, Lietuvoje dar nuosavų automobilių išlaikymas yra per pigus, todėl taip sunku konkuruoti viešajam transportui.Parašė Lincas Rodyti pranešimąŠaunu, kažin kada tai bus ir autobusų parkuose?
Šios 30 min. skaičiuojamos kaip pasiruošimo darbui laikas ir už jį mokama kur kas mažesniu koeficientu, negu gaunama už darbą vairuojant maršrute.Parašė Mettal Rodyti pranešimąŠios 30 min. yra įskaičuojamos kaip vairuotojo darbo laikas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
. Ryte vairuotojui duodamos 30 min. autobuso paruošimui (nueiti prie autobuso, užvesti, jei trūksta alyvos ar dar ko - pripilti, ar paprašyti mechanikų, kad pripiltų).
Siaip parke yra privaloma alyva ir ausinimo skysti papildyt is vakaro. O sutepimo skysti (vairo stiprintuvo, gr. dezes) tai reikia paraiska rasyt nes pila dirbtuvese.
Comment
-
Atsiprašau, suklydauParašė Aidzinas Rodyti pranešimąSiaip parke yra privaloma alyva ir ausinimo skysti papildyt is vakaro. O sutepimo skysti (vairo stiprintuvo, gr. dezes) tai reikia paraiska rasyt nes pila dirbtuvese.
.
Comment
-
Informacija apie Lietuvos VT - kitokia forma (podcast`ai)
Sveiki, visi Viešojo transporto fanai ir ne tik!
Ne, aš nesiūlau kurti specialios radijo stoties VT fanams. Mano mintis kiek kitokia
Kartu su įprastomis bendravimo formomis- forumais, blogais- įgauna savo pagreitį ir modernesnės bendravimo technologijos- naujienos, bendravimas garsinėje bei video formoje.
Visa tai vadinama "Podcasting" (liet. Tinklalaidė) . Apie tai plačiau galima perskaityti Vikipedijoje http://lt.wikipedia.org/wiki/Tinklalaid%C4%97 .
Paprastai tariant, "tinklalaidė"- tai modernus blogas - jame tu pasakoji savo mintis ne raštu, o žodžiu , dar geriau- vaizdu!
Pagalvojau- o kodėl nepradėjus visiškai naujos VT fanų tarpe veiklos - laidų, laidelių kūrimą apie Lietuvos miestų VT, naudojant modernias garso ir vaizdo technologijas ? Pavyzdžiui, tai būtų pristatomieji filmukai apie miestų VT, video/audio interviu su transporto funkcionieriais, įdomios diskusijos VT vystymosi tema, savo minčių išdėstymas ir daug daug kitų dalykų ? Ir beje, informacijos apie viešąjį transportą skleidimas video/audio forma... daug įdomesnis ir lengvesnis dalykas nei tradicinis rašytinis. Autoriui, nereikia eikvoti laiko rašant straipsnius, o skaitytojui - gadinti regėjimą visą tai skaitant.
Taigi, sūlau pradėti audio- ir video- laidelių, diskusijų kūrimą apie Lietuvos miestų VT. Ką apie tai manote ?
Laukiu jūsų minčių
Comment
-
Su malonumu prisijungčiau, kaip www.kaunastrans.lt tinklapio administratorius. Galėtume bendradarbiauti - pateiktume medžiagą, o tiktorius ją įrašytų balsu arba dar ir nufilmuotų. Tą medžiagą leistų naudoti www.kaunastrans.lt tinklapyjeParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSveiki, visi Viešojo transporto fanai ir ne tik!
Ne, aš nesiūlau kurti specialios radijo stoties VT fanams. Mano mintis kiek kitokia
Kartu su įprastomis bendravimo formomis- forumais, blogais- įgauna savo pagreitį ir modernesnės bendravimo technologijos- naujienos, bendravimas garsinėje bei video formoje.
Visa tai vadinama "Podcasting" (liet. Tinklalaidė) . Apie tai plačiau galima perskaityti Vikipedijoje http://lt.wikipedia.org/wiki/Tinklalaid%C4%97 .
Paprastai tariant, "tinklalaidė"- tai modernus blogas - jame tu pasakoji savo mintis ne raštu, o žodžiu , dar geriau- vaizdu!
Pagalvojau- o kodėl nepradėjus visiškai naujos VT fanų tarpe veiklos - laidų, laidelių kūrimą apie Lietuvos miestų VT, naudojant modernias garso ir vaizdo technologijas ? Pavyzdžiui, tai būtų pristatomieji filmukai apie miestų VT, video/audio interviu su transporto funkcionieriais, įdomios diskusijos VT vystymosi tema, savo minčių išdėstymas ir daug daug kitų dalykų ? Ir beje, informacijos apie viešąjį transportą skleidimas video/audio forma... daug įdomesnis ir lengvesnis dalykas nei tradicinis rašytinis. Autoriui, nereikia eikvoti laiko rašant straipsnius, o skaitytojui - gadinti regėjimą visą tai skaitant.
Taigi, sūlau pradėti audio- ir video- laidelių, diskusijų kūrimą apie Lietuvos miestų VT. Ką apie tai manote ?
Laukiu jūsų minčių 
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ką gi, puiku.Parašė amiko Rodyti pranešimąSu malonumu prisijungčiau, kaip www.kaunastrans.lt tinklapio administratorius. Galėtume bendradarbiauti - pateiktume medžiagą, o tiktorius ją įrašytų balsu arba dar ir nufilmuotų. Tą medžiagą leistų naudoti www.kaunastrans.lt tinklapyje
Bendradarbiausime
Manau, niekas iš "podcast`ų" kūrėjų nebūtų prieš , jei medžiagų būtų talpinama tavo svetainėje.
Beje, gal kas jau turite savo kurtos vaizdinės/garsinės medžiagos apie VT ? Prašom, talpnkite ją čia, būtų įdomu pasižiūrėti
Comment
-
Jei turėsi tu ar dar kas nors konkrečių pasiūlymų, tai lauksiu laiškų el. paštu užpildyti formą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKą gi, puiku.
Bendradarbiausime
Manau, niekas iš "podcast`ų" kūrėjų nebūtų prieš , jei medžiagų būtų talpinama tavo svetainėje.
Beje, gal kas jau turite savo kurtos vaizdinės/garsinės medžiagos apie VT ? Prašom, talpnkite ją čia, būtų įdomu pasižiūrėti
O kuo tu konkrečiai nori prisidėti, ką nori nuveikti, kurti?
Dar kaunastrans.lt planuoja bendradarbiauti su šiuo metu naujai besikuriančiu internetiniu radiju, bet tai dar planai. Panašu, kad eteryje galbūt bus laida apie Lietuvos viešąjį transportą. Laida būtų kuriama labai glaudžiai bendradarbiaujant su kaunastrans.lt, tačiau tai dar planavimo stadijoje, o ir pats radijas dar kuriamas
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Laiko sąnaudas galima atmesti, nes entuziastas, kuriam tai patinka daryti, laiko neskaičiuoja. O pinigų sąnaudų daug nereikėtų, jei jau tas žmogus turi filmavimo kamerą ir moka ja naudotis (ne vien kaip mėgėjas)Parašė groundzer Rodyti pranešimąNa nežinau. Čia jau reikia gerai mokėti dirbti su vaizdo apdorojimo programomis pvz: Sony Vegas ir t.t. Be to reikia ir filmavimo kamerų. Trumpai tariant reikia tam laiko ir pinigų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Šiandien lankiausi Kaune, Raseiniuose, Jurbarke, Sakiuose, Vilkaviškį, Marijampolėje. Foto įdėsiu rytoj.
Tik įvažiavus į Kauną mane nustebino Kautros TEMSA Opalin priekis ryškiai žalias iki vairuotojo sedynes galo o paskui balta spalva, gal čia nauja Kautros dažymo schema Druskininkams? Nes nauji MAN taip pat tokia schema nudažyta.
Taip pat Vilkaviškyje sužinojau, kad Vilkaviškio autobusų parką nupirko Kautra. Tai pagaliau ir Vilkaviškis sulauks naujasniu autobusų nei PAZ
(nors viena Opalin jie jau turi seniai)
Comment
-
Žiūriu, kad greitu metu Kautrai gali priklausyti dauguma Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos autobusų parkų.Parašė mandan Rodyti pranešimąŠiandien lankiausi Kaune, Raseiniuose, Jurbarke, Sakiuose, Vilkaviškį, Marijampolėje. Foto įdėsiu rytoj.
Tik įvažiavus į Kauną mane nustebino Kautros TEMSA Opalin priekis ryškiai žalias iki vairuotojo sedynes galo o paskui balta spalva, gal čia nauja Kautros dažymo schema Druskininkams? Nes nauji MAN taip pat tokia schema nudažyta.
Taip pat Vilkaviškyje sužinojau, kad Vilkaviškio autobusų parką nupirko Kautra. Tai pagaliau ir Vilkaviškis sulauks naujasniu autobusų nei PAZ
(nors viena Opalin jie jau turi seniai)
Comment
-
Atsiprašau jeigu ką praleidau, bet ką "Kautra" įsigijo Aukštaitijoje?Parašė groundzer Rodyti pranešimąŽiūriu, kad greitu metu Kautrai gali priklausyti dauguma Aukštaitijos, Suvalkijos ir Dzūkijos autobusų parkų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tai dar čia dar matyt ateities planai. Pirma įsitvirtins pietų Lietuvoje.Parašė Wycka Rodyti pranešimąAtsiprašau jeigu ką praleidau, bet ką "Kautra" įsigijo Aukštaitijoje?
Comment
-
Tai dabar tik pasirašomos sutartys tarp Kautros ir Vilkaviškio savivaldybės. Taip man pasakė Vilkaviškio AP mechanikas kuris vakar budėjo parke.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar nenupirko, nes Vikaviskio savivaldybes puslapyje nieko apie tai nera. Turbut tik derybos vysta.
Tokiau turbur eile ateis Varenos AP. Nes sedi duobeje. O siaip tai nieko gero. Monopolija auga.
Comment
-
Tikrai įdomus Kautros sprendimas su Temsa Opalin dažymo schemomis. Pagal tai, turbūt ir naujieji Crafteriai bus nudažyti tokiomis pat spalvomis. O kas liečia Vilkaviškio AP nupirkimą, tai jau turbūt nebeteks su Ikarusais pasivažinėti. Nebent padarys kaip su Prienų parku ir paliks tuos autobusus, o senesnius nurašys.Parašė mandan Rodyti pranešimąŠiandien lankiausi Kaune, Raseiniuose, Jurbarke, Sakiuose, Vilkaviškį, Marijampolėje. Foto įdėsiu rytoj.
Tik įvažiavus į Kauną mane nustebino Kautros TEMSA Opalin priekis ryškiai žalias iki vairuotojo sedynes galo o paskui balta spalva, gal čia nauja Kautros dažymo schema Druskininkams? Nes nauji MAN taip pat tokia schema nudažyta.
Taip pat Vilkaviškyje sužinojau, kad Vilkaviškio autobusų parką nupirko Kautra. Tai pagaliau ir Vilkaviškis sulauks naujasniu autobusų nei PAZ
(nors viena Opalin jie jau turi seniai)
Comment
-
Jurbarkas turi nauja (gala viena, gal du) Isuzu Turquoise, kiek kitoki, nei TOKS. Be kondicionieriaus ir langai be stiklo paketu, du fotkemis. Taip pat pernai maciau viena PAZ 3205, kelis ivairius MB.Parašė mandan Rodyti pranešimą
Nuvykus į Jurbarko autobusų parką manes ten neįleido, kalbėjausi telefonu su direktorium bet nieko neišėjo. Tai pirmas toks atvejis man kai neįleido į parką
Nelabai ir nusiminiau nes ten stovėjo tik trys laužai: MB O303 ir du MB O815.
Comment
Comment