Parašė Denis_Simonov
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
wanderer : Bet cia buvo be sito dangtelio,cia Karosa B741 118 atrodoViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Manau kad nuspyre kas.Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Na, dėl radikalumo tai nesiginčysiu - iš šono viskas matosi žymiai geriau ir objektyviau. Šiaip aš turiu sodą netoli "Berželio" (t.y. "Lietuvos ryšininkas"), tai beveik visi mano kaimynai nuo vaikystės pardavė savo namus ir ten išdygo privatūs "svajonių namai". O tai reiškia, kad išties autobusas reikalingas tik vasarą ir kelis reisus mokiniams į mokyklą nuvežti. Bet vėl gi statybos dar vyksta, o pagrindinis kelias (Kelmjos sodų 22-oji g.) nuo sunkvežimių baigia subyrėti. Čia įprotis naudotis autobusu atsirastų gana greitai, priešingai nei į Tarandę, kur dėl mažo keleivių srauto 52-ajam A beveik perpus sutrumpino darbo laiką (vietoje 6-22h yra 7-16h).Parašė Wycka Rodyti pranešimą
Mettal, tavo idėjos tokios radikalios (tai jokiu būdu nereiškia, kad jos blogos), kad sunku tikėtis jas kada nors virsiant realybe. Autobuso reisas iki sb Berželis pasiteisintų tik vasarą ir tai ne pirmus, o geriausiu atveju antrą ar trečią vasarą, kada žmonės įpras dažniau lankytis ar net gyventi šiuose soduose (net ir ankstyvą pavasarį ar vėlyvą rudenį). O kas traukinio stotelės, tai berods dar nenumirė kokio tai Vilniaus tarybos nario svajonė (įtraukiant ir Imbrasą) Pupinės kaime statyti gyvenamus namus (vietoj suplanuotų gamyklų). Pupinės kaimas yra visai netoli nuo būsimos (galimos) Salininkų geležinkelio stotelės. Jeigu tai būtų gamyklos, tai pritrauktų didesnius žmonių kiekius, bet ir gyvenamų namų savininkai ne visada namo savo automobiliu keliaus. Žinoma, kol kas tai tik ant alksnio obuoliai.
Comment
-
nepamirskite musu keleiviu"kulturos"lygioParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAš daug kur mačiau be dangtelių. Ar mechanikai juos "pametė", ar "netyčia" nuspyrė kas..?
Comment
-
Jų daug kur nėr, dėl jų neitikėtino tvirtumo (netvirtumo). O juk taip patogu uzkelus koja ant tos briaunos palei kraštą, atremt ją į tą dangtį. Taip jie ir nulužinėja.
Dar vienas pastebėjimas, tai dėl tų nuotraukoj matomu lipdukų, su instrukcijom kaip naudotis avariniu durų atidarymu. Karosose jie puikiausiai tinka, nes juose ir aprašoma kaip atidaryti tokias duris. Tačiau esu matęs ir kitokiuose autobusuose, kuriuose sistema kitokia, tai prireikus ir vadovaujantis tomis instrukcijomis nelabai ir pavyktu atsidaryti durų.
Ir gal kas žinos, kokia proga maždaug prieš savaite troleibusuose atsirado nauji plaktukėliai skirti avariniam langų išdaužimui, nors aišku dabar jau didžiają dali kažkas negrąžinamai "pasiskolino". Gal čia kokie priešgaisriniai ar techninės apžiūros reikalavimai privertė juos sukabint ?
Comment
-
kažkada rašiau, bet įsitikinau, kad ne tokiu būdu reikia lįsti į akis...
geriausia yra dirbti pačiam arba turėti besiklausančių dėdžių, deja, neturiu
gal teks rašyt piktą laišką... gal tam ir reikalinga didesnė savivaldos decentralizacija, kad kiek geriau būtų girdimas silpnas eilinis balselis 
beje to santariškės - gel vilkas - naugarduko neskubėtų įgyvendint ir dėl kai kurių objektyvesnių problemų, pvz pietario g nėra stotelės, o ten jos reikėtų. ir sudėtingiausia autobusui parinkti tinkamiausią trasą tarp ateities ir didlaukio stotelių.
o apie tą autobusą, kur po sodus ir iki gelžkelio važinėja... šiaip nėra toks nerealus planas. Pažiūrėkit, turim 76, kuris, kad ir keista, po vasaros nesutrumpino maršruto. sėkmingai ten berods mažas vanhool ar koks važinėja. teko matyti, kaip naujaneriuose išlipa visi keleiviai (ir ne tiek mažai, žinant, kad kai kurie 36 dalį trasos sudubliuoja), ir lygiai 0 važiuoja iki europos parko...
bet nemanau, kad visada būna tuščias, ir gal ne pats nuostolingiausias (išskyrus važiavimą nuo autobusų parko...)
Comment
-
sleader:Troleibuse jau senai atsirado sitie plaktukeliai,nuo Rugsejo pirmos atrodo,bet dabai liko mazai situ plaktukeliu...Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Nuo Spalio 9d. jau trumpins 76 maršrutą.
Taigi labai labai mažai tetrūko, kad pranešimas būtų teisingas - likimo ironija
Comment
-
[QUOTE=praeivis;290456]Vakare ir poilsio diena mazesni automobiliu srautai. Ir kamsciu nera. Tai kodel autobusai ir troleibusai nuo vieno marsruto galo i kita vaziuoja tiek pat laiko (+-kelios minutes)??? Velkasi, nors gatve tuscia, sustoja ties zaliu sviesoforu ir laukia raudono...Parašė Al1 Rodyti pranešimąpabandyk prisiminti ar pats daznai praleidi troleibusa isvaziuojanti is stoteles ,jei yra kamstis? ar leidi is stoteles isvaziuoti troleibusui ,jei pats judi 1 juosta,o antra laisva? juk nepersirikiuoji i antra juosta,o troleibusas laukia kol tu ponas pravaziuosi. taip pat ir visur kitur trukdo labiau kitas transportas ,o ne sudaryti grafikai.
Taip, nepraleidziantys isvaziuot is stoteliu apsunkina ir uzgaisina, bet as manau,akd ne cia problema. Kaune troleibusai zymiai greiciau ir ekspresyviau vazineja. Nors nekulturingu vairuotoju ir ten pakanka, o spusciu taip pat buna.
Comment
-
Taciau viesasis transportas ne kazin kiek pazenge i prieki. Tada detaliu truko, bet pinigu (finansavimas) buvo tikrai geras. Ir reguliarus atsinaujinimas vyko, nors ir ne pakankamas, nes transporto poreikis nuolat augo. Tikrai niekur neeksploatuodavo 15-20 m. ar net senesniu autobusu.Parašė amiko Rodyti pranešimąDabar jau nebe tarybiniai laikai. Ar vis dar..?
O dabar atvirksciai - autobusu, detaliu ir kt. yra pakankamai, bet viesojo transporto finansine-ekonomine-technine bukle yra blogense nei tuomet. Isimtis gal tik Lietuvos didmiesciuose. Rajonuose gi daugumoje situacija apgailetina.
Comment
-
Gal čia aš kažko nesuprantu, bet gali būti, kad kažkas nežino kaip reikia registruoti autobususParašė Denis_SimonovMAN NG 272 870 CNG Vilnius
FOTO
Duomenys iš Regitros pagal šio Man ng272 CNG numerį:
Valstybinis numeris: DHZ576
Markė: MAN
Modelis: NL 202
Spalva: BALTA
Pagaminimo arba pirmosios registracijos metai: 1996
Kategorija, klasė: Autobusas virš 5t. (Miesto sujungtinis žemagrindis vienaaukš)
Būsena: Registruota
Apribojimai registravimo operacijoms: NĖRAPaskutinis taisė Mettal; 2008.10.09, 17:32.
Comment
-
Mettal noriu tave pataisyti, cia Man Ng272 o ne Man NL202Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal čia aš kažko nesuprantu, bet gali būti, kad kažkas nežino kaip reikia registruoti autobusus
Duomenys iš Regitros pagal šio Man ng272 CNG numerį:
Valstybinis numeris: DHZ576
Markė: MAN
Modelis: NL 202
Spalva: BALTA
Pagaminimo arba pirmosios registracijos metai: 1996
Kategorija, klasė: Autobusas virš 5t. (Miesto sujungtinis žemagrindis vienaaukš)
Būsena: Registruota
Apribojimai registravimo operacijoms: NĖRA
Comment
-
[QUOTE=wanderer;290514]Parašė praeivis Rodyti pranešimądeja deja,tamsta,matau silpnai zinai KAROSA duru uzraktus....,kiekvienos durys turi po du sverttinius uzraktus,tad jeigu ir oras iseitu is sistemos,kol mechaniskai ju(usklendziu)nepakeltum,is autobuso neislipsi
tu ne taip supratai. kas is to ,kad jos turi 2 uzraktus,jei kiekvienas ju skirtas po 1 kiekvienai duru pusei. as kalbejau apie tuos daznus atvejus,kai oro sistemoje yra (kitaip vairuotojas is karto pastebetu problemas su stabdziais) , durys uzsidaro,bet nesuveikia tie uzraktai ,kurie turetu laikyti tas duris mechaniskai. ir durys buna prilaikomos tik oro slegio sistemoje.
Comment
-
sitie uzraktai daznai genda ir nepritraukia ir neuzfiksuoja duru. daznai reikia juos reguliuoti keisti ir pan. ,kol patys mechanikai ismeta velniop tuos dangtelius:-))Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąAš daug kur mačiau be dangtelių. Ar mechanikai juos "pametė", ar "netyčia" nuspyrė kas..?
Comment
-
Pasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?Parašė groundzer Rodyti pranešimąMettal noriu tave pataisyti, cia Man Ng272 o ne Man NL202
Comment
-
Kebulas Castrosua, o vaziuokle, tiltai ir variklis MB.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?
Comment
-
Tas pats ir su jau nurašytais dvigubais MB O305g, kurie žymėti kaip trumpi O305 arba vis tie patys O405g žymimi kaip O405. Dar vienas pvz. - 3 Mersedesai O405 su Hess kėbulu žymimi "standartiniu" O405.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąPasižiūrėkit kaip Regitroje atrodo Castrosua autobusai. Kažkada seniai žiūrėjau, tai nieko daugiau nebuvo parašyta, tik O405. Beje... Ar tikrai Castrosua vadinasi O405?
P.s. kam įdomu, tai greitai bus baigta lietuviška Vilniaus autobusų sąrašo versija su papildymais.
Comment
Comment