Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip ir nesupratau kokio tramvajaus (ar jo surogato) gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė?

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Taip ir nesupratau kokio tramvajaus (ar jo surogato) gamintojo ar veikiančio tinklo prototipą turi galvoje savivaldybė?
      Turint omenyje visas kalbas apie virtualų tramvajų, tai panašu į Phileas sistemą.

      Comment


        Phileas ne tramvajus, jam begiu nereikia...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
          Phileas ne tramvajus, jam begiu nereikia...
          Žinau. O kas tuomet yra virtualus tramvajus, minėtas ne kartą VMS? Tai matyt tas pats Phileas ir yra. Apskritai, kaip jį vadinti reikėtų tą Phileas lietuviškai... ?

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Žinau. O kas tuomet yra virtualus tramvajus, minėtas ne kartą VMS? Tai matyt tas pats Phileas ir yra. Apskritai, kaip jį vadinti reikėtų tą Phileas lietuviškai... ?
            Bet tai tikrai ne tramvajus. Priešingu atveju tramvajumi galės būti bet kas ir konkrečiai pats terminas "tramvajus" nieko nebereikš. Phileas visų pirma yra autobusas. Tik tas autobusas važiuoja užprogramuota trasa, kurios laikytis padeda magnetai kelio dangoje.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Bet tai tikrai ne tramvajus. Priešingu atveju tramvajumi galės būti bet kas ir konkrečiai pats terminas "tramvajus" nieko nebereikš. Phileas visų pirma yra autobusas. Tik tas autobusas važiuoja užprogramuota trasa, kurios laikytis padeda magnetai kelio dangoje.
              Bet "virtualus tramvajus" juk irgi tinka. Phileas važiuoja iš anksto užprogramuota trasa, naudoja elektrą, tačiau yra be bėgių ir be ūsų.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Bet "virtualus tramvajus" juk irgi tinka. Phileas važiuoja iš anksto užprogramuota trasa, naudoja elektrą, tačiau yra be bėgių ir be ūsų.
                Lygiai taip pat tinka "bevielis troleibusas". Troleibusai irgi važinėja tik iš anksto numatytomis trasomis, kurios įprastai turi kontaktinį tinklą. Tramvajų derėtų suprasti kaip bėginę transporto priemonę. Jeigu variuoti terminais, tai galima visaip pripainioti, kad nebebus aišku kas yra kas. Virtualus bėgis yra kažkoks neapčiuopiamas dalykas, kuris realiai neegzistuoja.

                O jei grįžtant prie pačio Phileas, tai jų yra įvairių. Yra hibridinių versijų su dyzeliniu varikliu, gali būti ir su "ūsais" skirtais kontaktiniam tinklui (juk tada tai grynas troleibusas, o versija be "ūsų" yra bevielis troleibusas). Tik sunkiai suvokiamas poreikis rengti jam visą infrastruktūrą (magnetukus kelio dangoje), jeigu vis tiek jam reikalingas vairuotojas/operatorius. Tą patį efektą galima turėti ir iš elektrinių autobusų, kurių įdiegimas kainuos gerokai pigiau.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Lygiai taip pat tinka "bevielis troleibusas". Troleibusai irgi važinėja tik iš anksto numatytomis trasomis, kurios įprastai turi kontaktinį tinklą. Tramvajų derėtų suprasti kaip bėginę transporto priemonę. Jeigu variuoti terminais, tai galima visaip pripainioti, kad nebebus aišku kas yra kas. Virtualus bėgis yra kažkoks neapčiuopiamas dalykas, kuris realiai neegzistuoja.

                  O jei grįžtant prie pačio Phileas, tai jų yra įvairių. Yra hibridinių versijų su dyzeliniu varikliu, gali būti ir su "ūsais" skirtais kontaktiniam tinklui (juk tada tai grynas troleibusas, o versija be "ūsų" yra bevielis troleibusas). Tik sunkiai suvokiamas poreikis rengti jam visą infrastruktūrą (magnetukus kelio dangoje), jeigu vis tiek jam reikalingas vairuotojas/operatorius. Tą patį efektą galima turėti ir iš elektrinių autobusų, kurių įdiegimas kainuos gerokai pigiau.
                  Tai va kaip ir nusprendėm, kad vadinti kol kas galima kaip tik norim, nes vieno, apibrėžto, pavadinimo kaip ir nėra. Tiesą sakant, aš ir nežinau kokį daugiau "virtualų tramvajų" gali įsivaizduoti VMS. Gal čia dar kažkokia technologija? Mat tie virtualūs bėgiai puikiai gali būti magnetukai.

                  O koks tikslas naudoti magnetus vietoj tiesiog vairuotojo, tai irgi nelabai žinau..

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tai va kaip ir nusprendėm, kad vadinti kol kas galima kaip tik norim, nes vieno, apibrėžto, pavadinimo kaip ir nėra. Tiesą sakant, aš ir nežinau kokį daugiau "virtualų tramvajų" gali įsivaizduoti VMS. Gal čia dar kažkokia technologija? Mat tie virtualūs bėgiai puikiai gali būti magnetukai.
                    Jie vartodami sąvoką "virtualus tramvajus" ir turi omenyje šitą Phileas. Čia ir yra problema, kad kalbama apie kažkokį (šiuo atveju virtualų) tramvajų, o realiai gaunamas tiesiog ilgas elektrinis autobusas (o gal ir troleibusas, jei paaiškės kad visiškai bevielė versija neracionali arba pas mus nepritaikoma) su sauja magnetukų. Mums ir kitiems besidomintiems aišku kas yra tas virtualus tramvajus, bet eilinis žmogus išgirdęs apie tramvajų ir įsivaizduoja tramvajų, o ne ilgą autobusą.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Tiesą sakant, aš ir nežinau kokį daugiau "virtualų tramvajų" gali įsivaizduoti VMS. .
                      O kuo blogas dyzelinis belaidis tramvajus su pneumatiniais ratais važiuojantis navigatoriuje pažymėtais "bėgiais"

                      Comment


                        Kiek keista kad yra zmoniu kurie neatskiria tramvajaus nuo autobuso...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                          Kiek keista kad yra zmoniu kurie neatskiria tramvajaus nuo autobuso...
                          Visam normaliame pasaulyje tramvajus yra bėginė transporto priemonė.
                          Kitaip galima prieiti iki absurdo.

                          Comment


                            Butent!
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Na, žinant Zuoką, nenustebintų toks variantas. Nuperka tuos belaidžius bebėgius autobusus ir pristato kaip tramvajų. O viską atremiantis atsakymas į klausimus būtų "mes žadėjom tramvajų, bet juk nesakėm, kokį".
                              N N N

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                O kuo blogas dyzelinis belaidis tramvajus su pneumatiniais ratais važiuojantis navigatoriuje pažymėtais "bėgiais"
                                Mano manymu tai tikrai nėra blogas sprendimas. Dyzelinis, dujomis ar elektra varomas...

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Mano manymu tai tikrai nėra blogas sprendimas. Dyzelinis, dujomis ar elektra varomas...
                                  Tokie jusu (arba Zuoko) "tramvajai" jau 100 metu Vilniuje vazineja... ko dar reikia?
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Tokie jusu (arba Zuoko) "tramvajai" jau 100 metu Vilniuje vazineja... ko dar reikia?
                                    Na tai grįžtame į visų diskusijų pačią pradžią prie klausimo "kam to reikia".

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Na tai grįžtame į visų diskusijų pačią pradžią prie klausimo "kam to reikia".
                                      Taigi žmonės sako, kad valdžia žino, ką daro...

                                      Comment


                                        Kadangi Vilniaus metro tema užrakinta (kodėl?), dedu čia:

                                        J.Olekas su margais bendraminčiais siūlo Vilniaus metro projektą išjudinti specialiu įstatymu

                                        Comment


                                          Ar Olekas, panašiai kaip Vėsaitė, nesupainiojo, kuriai ministerijai vadovauja?
                                          Aš, kaip vilnietis, gyvenantis Vilniaus pakraštyje, matau, kad yra rimta problema, kurią reikėtų spręsti.
                                          Kiek supratau, pirmoji linija bus maršrutu Oleko namai-Krašto apsaugos ministerija .
                                          Paskutinis taisė senasnamas; 2013.01.15, 16:48.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X